Krzysztof Szymala

Kierowca kat. C+E, Inżynier Informatyk- Specjalista ds. Wsparcia Informatycznego, Technik Telekomunikacji
Sławno, łódzkie

Umiejętności

Active Directory Microsoft Exchange pomoc techniczna Windows 7

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierowca kat. C+E
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe FIX Project
- prowadzenie ciągnika siodłowego z naczepą
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem załadunku i rozładunku
- prawidłowe zabezpieczenie ładunku do transportu
- terminowe dostarczanie powierzonego ładunku
- dbałość o powierzony sprzęt
Logo
Technik IT
Alibaba Centrum Serwisowe Sp. z o. o.
1. Prace przy organizacji projektu wymiany sprzętu (skanery, switche i routery)
w ok. 700 drogeriach Rossmann w całym kraju.
2. Układanie harmonogramu prac pod względem logistycznym i terminowym
dla pracowników firmy i podwykonawców.
3. Prowadzenie ewidencji wysyłanego sprzętu do wykonawców.
4. Czuwanie nad terminowością i prawidłowością wykonywanych prac.
5. Inwentaryzacja sprzętu zdemontowanego i zainstalowanego w drogeriach.
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
Specjalista IT
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o
1. Klasyfikacja, odpowiednie przydzielanie zleceń serwisowych zgłaszanych przez użytkowników w systemach zgłoszeniowych oraz czuwanie nad prawidłowością i terminowością ich realizacji.
2. Rozwiązywanie na miejscu lub zdalnie wszelkich problemów informatycznych zgłaszanych przez użytkowników sprzętu IT
3. Konfiguracja, diagnostyka sprzętu i oprogramowania informatycznego
4. Instalacja oprogramowania dla aplikacji klient-serwer
5. Modyfikacje kont użytkowników i komputerów w Active Directory.
6. Współpraca z serwisami zewnętrznymi
EDS
IT Systems Technician Associate
1. Zapewnienie miejscowo lub zdalnie usługi wsparcia IT użytkownikom.
2. Diagnostyka i rozwiązywanie wykrytych problemów w aplikacjach i sprzęcie
informatycznym.
3. Koordynacja napraw z zewnętrznymi dostawcami.
Orange Polska S.A.
Specjalista ds. Wsparcia Informatycznego
1. Obsługa informatyczna użytkowników sprzętu IT.
2. Instalacja i konfiguracja komputerów (systemy operacyjne, aplikacje).
3. Diagnostyka hardware, software sprzętu informatycznego
4. Rozwiązywanie na miejscu i zdalnie problemów informatycznych zgłaszanych przez użytkowników.
5. Instalacja oprogramowania dla aplikacji klient-serwer.
5. Modyfikacje kont użytkowników i komputerów w Active Directory.
6. Współpraca z serwisami zewnętrznymi.
Orange Polska S.A.
Instruktor
serwis miejskich central telefonicznych typu: K-66, E-10A, 5 ESS-Lucent
- diagnostyka uszkodzeń i ich usuwanie
- testy poszczególnych modułów central

Szkolenia i kursy

09.2004 Altkom Akademia. Technologie Windows 2000, SMS, zagadnienia sieciowe.

06.1994 Telekomunikacja Polska S. A. Techniczny Moduł Zawodowy- Komutacyjne Systemy
Cyfrowe.

Prawo Jazdy kat. B od 1992
Prawo Jazdy kat. C+E od 2014

Edukacja

Logo
teleinformatyka, inżynierskie
Wyższa Szkoła Informatyki w Łodzi

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

min. informatyka, motoryzacja