Umiejętności
Active Directory
Microsoft Exchange
pomoc techniczna
Windows 7
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Technik IT
Alibaba Centrum Serwisowe Sp. z o. o.
1. Prace przy organizacji projektu wymiany sprzętu (skanery, switche i routery)
w ok. 700 drogeriach Rossmann w całym kraju.
2. Układanie harmonogramu prac pod względem logistycznym i terminowym
dla pracowników firmy i podwykonawców.
3. Prowadzenie ewidencji wysyłanego sprzętu do wykonawców.
4. Czuwanie nad terminowością i prawidłowością wykonywanych prac.
5. Inwentaryzacja sprzętu zdemontowanego i zainstalowanego w drogeriach.
w ok. 700 drogeriach Rossmann w całym kraju.
2. Układanie harmonogramu prac pod względem logistycznym i terminowym
dla pracowników firmy i podwykonawców.
3. Prowadzenie ewidencji wysyłanego sprzętu do wykonawców.
4. Czuwanie nad terminowością i prawidłowością wykonywanych prac.
5. Inwentaryzacja sprzętu zdemontowanego i zainstalowanego w drogeriach.
Specjalista IT
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o
1. Klasyfikacja, odpowiednie przydzielanie zleceń serwisowych zgłaszanych przez użytkowników w systemach zgłoszeniowych oraz czuwanie nad prawidłowością i terminowością ich realizacji.
2. Rozwiązywanie na miejscu lub zdalnie wszelkich problemów informatycznych zgłaszanych przez użytkowników sprzętu IT
3. Konfiguracja, diagnostyka sprzętu i oprogramowania informatycznego
4. Instalacja oprogramowania dla aplikacji klient-serwer
5. Modyfikacje kont użytkowników i komputerów w Active Directory.
6. Współpraca z serwisami zewnętrznymi
2. Rozwiązywanie na miejscu lub zdalnie wszelkich problemów informatycznych zgłaszanych przez użytkowników sprzętu IT
3. Konfiguracja, diagnostyka sprzętu i oprogramowania informatycznego
4. Instalacja oprogramowania dla aplikacji klient-serwer
5. Modyfikacje kont użytkowników i komputerów w Active Directory.
6. Współpraca z serwisami zewnętrznymi
Specjalista ds. Wsparcia Informatycznego
1. Obsługa informatyczna użytkowników sprzętu IT.
2. Instalacja i konfiguracja komputerów (systemy operacyjne, aplikacje).
3. Diagnostyka hardware, software sprzętu informatycznego
4. Rozwiązywanie na miejscu i zdalnie problemów informatycznych zgłaszanych przez użytkowników.
5. Instalacja oprogramowania dla aplikacji klient-serwer.
5. Modyfikacje kont użytkowników i komputerów w Active Directory.
6. Współpraca z serwisami zewnętrznymi.
2. Instalacja i konfiguracja komputerów (systemy operacyjne, aplikacje).
3. Diagnostyka hardware, software sprzętu informatycznego
4. Rozwiązywanie na miejscu i zdalnie problemów informatycznych zgłaszanych przez użytkowników.
5. Instalacja oprogramowania dla aplikacji klient-serwer.
5. Modyfikacje kont użytkowników i komputerów w Active Directory.
6. Współpraca z serwisami zewnętrznymi.
Szkolenia i kursy
09.2004 Altkom Akademia. Technologie Windows 2000, SMS, zagadnienia sieciowe.
06.1994 Telekomunikacja Polska S. A. Techniczny Moduł Zawodowy- Komutacyjne Systemy
Cyfrowe.
Prawo Jazdy kat. B od 1992
Prawo Jazdy kat. C+E od 2014
06.1994 Telekomunikacja Polska S. A. Techniczny Moduł Zawodowy- Komutacyjne Systemy
Cyfrowe.
Prawo Jazdy kat. B od 1992
Prawo Jazdy kat. C+E od 2014
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zainteresowania
min. informatyka, motoryzacja