Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Project Manager, Senior Project Manager, Team Manager
Główne obowiązki:
- Sprzedaż projektów badawczych (przygotowywanie ofert badawczych w odpowiedzi na zapytania, przetargi),
- Przygotowywanie planu badawczego w oparciu o potrzeby marketingowe klientów (narzędzia, metodologia, dobór próby, plan analiz),
- Koordynacja projektów badawczych zarówno w zakresie metod ilościowych jak i jakościowych (PAPI, CATI, CAPI, CAWI, MS, IDI, FGI),
- Przygotowywanie raportów z badań z uwzględnieniem rekomendacji opartych o kontekst rynkowy.
Doświadczenie zawodowe obejmujące prace dla klientów z branż:
- Media,
- Usługi,
- Ubezpieczenia i bankowość,
- FMCG,
- Farmacja.
Najczęściej koordynowane typy badań:
- Testy konceptu,
- Pozycjonowanie i wizerunek marki,
- Badania Usage & Attitude,
- Badania cenowe,
- Badania satysfakcji,
- Mystery Shopping.
- Sprzedaż projektów badawczych (przygotowywanie ofert badawczych w odpowiedzi na zapytania, przetargi),
- Przygotowywanie planu badawczego w oparciu o potrzeby marketingowe klientów (narzędzia, metodologia, dobór próby, plan analiz),
- Koordynacja projektów badawczych zarówno w zakresie metod ilościowych jak i jakościowych (PAPI, CATI, CAPI, CAWI, MS, IDI, FGI),
- Przygotowywanie raportów z badań z uwzględnieniem rekomendacji opartych o kontekst rynkowy.
Doświadczenie zawodowe obejmujące prace dla klientów z branż:
- Media,
- Usługi,
- Ubezpieczenia i bankowość,
- FMCG,
- Farmacja.
Najczęściej koordynowane typy badań:
- Testy konceptu,
- Pozycjonowanie i wizerunek marki,
- Badania Usage & Attitude,
- Badania cenowe,
- Badania satysfakcji,
- Mystery Shopping.
Assistant, Junior Account Executive, Account Executive w dziale badań radia i Internetu
Główne obowiązki:
- Koordynacja projektów:
a) Radio Track - standard badań słuchalności radia, wybrany przez Komitet Badań Radiowych – organizację skupiającą największe stacje radiowe w Polsce (http://www.radiotrack.pl/),
b) Net Track (standard badań user-centric użytkowników Internetu w Polsce, wybrany przez Internet Advertising Bureau (http://www.iab.com.pl/) oraz Polskie Badania Internetu (http://www.pbi.org.pl/), organizacje skupiające największe potrale internetowe w Polsce,
- Sprzedaż projektów Radio Track i Net Track,
- Szkolenia z oprogramowania Sotf Report Explorer do samodzielnej analizy danych,
- Bezpośrednia współpraca z zespołami badań TGI oraz PBC.
- Koordynacja projektów:
a) Radio Track - standard badań słuchalności radia, wybrany przez Komitet Badań Radiowych – organizację skupiającą największe stacje radiowe w Polsce (http://www.radiotrack.pl/),
b) Net Track (standard badań user-centric użytkowników Internetu w Polsce, wybrany przez Internet Advertising Bureau (http://www.iab.com.pl/) oraz Polskie Badania Internetu (http://www.pbi.org.pl/), organizacje skupiające największe potrale internetowe w Polsce,
- Sprzedaż projektów Radio Track i Net Track,
- Szkolenia z oprogramowania Sotf Report Explorer do samodzielnej analizy danych,
- Bezpośrednia współpraca z zespołami badań TGI oraz PBC.
Szkolenia i kursy
Sztuka prezentacji (maj 2007),
techniki negocjacyjne (luty 2006),
trudny klient (marzec 2002),
skuteczne negocjacje handlowe (listopad 2001),
planowanie kampanii reklamowych (listopad 2001),
obsługa programu SPSS (październik 2001)
techniki negocjacyjne (luty 2006),
trudny klient (marzec 2002),
skuteczne negocjacje handlowe (listopad 2001),
planowanie kampanii reklamowych (listopad 2001),
obsługa programu SPSS (październik 2001)
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
podróże, muzyka, listy przebojów, wpływ mediów na społeczeństwo, psychologia społeczna.
Grupy
Ameryka Południowa
Grupa miłośników kultury i przyrody tego kontynentu, zainteresowanych wspólnymi wyprawami trekkingowymi.
Ameryka południowa inaczej
Wszystko czego nie ma w przewodnikach i na necie!! I gdzie warto zajrzeć:)
Backpacking
Backpacking, czyli…
„Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Bajecznie Kolorowa Etiopia d. ABISYNIA
Dla tych, którzy chcą wiedzieć jak NAPRAWDĘ WYGLĄDA DZISIEJSZA ETIOPIA! i może kiedyś ją odwiedzić :) Generalnie dla sympatyków AFRYKI i podróży.
BIZNES INTERNETOWY jak zacząć, jak potem zwiększać zyski
BIZNES INTERNETOWY - jak zacząć, gdzie sprzedawać, skąd brać tani towar, z jaką firmą kurierską współpracować. Start Up-y.
Biznes.net
Społeczność przeznaczona dla profesjonalistów: specjalistów, menedżerów, przedsiębiorców, naukowców, czy osób wykonujących wolne zawody.