Krzysztof Sulima

To, dokąd zmierzasz, jest o wiele ważniejsze od tego, jak szybko idziesz.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie zespołem Obsługa klienta analityczne myślenie Działanie pod presją czasu Komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji interpersonalnych Realizacja wyznaczonych celów Zarządzanie Call Center Poziom zaawansowany w zakresie Microsoft Office i Internetu

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Getin Noble Bank S.A.
KOORDYNATOR W ZESPOLE CALL CENTER INBOUND
• Zarządzanie podległym zespołem (15 osób), w tym:
o Delegowanie zadań pomiędzy pracowników oraz dokonywanie okresowych ocen ich pracy
o Wnioskowanie w sprawach kadrowych i płacowych podległych pracowników
o Zapewnienie rozwoju merytorycznego pracowników oraz dbanie o podnoszenie ich kwalifikacji w ramach organizowanych systematycznie szkoleń i coachingów

• Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych dla nowych pracowników
• Koordynowanie projektu ININ współtworzonego z największa polską firmą informatyczną
• Udział w tworzeniu projektów z zakresu wprowadzania nowych produktów oraz rozwiązań w ramach obsługi Klienta w Call Center Inbound, np. projekt FENIX
• Planowanie i organizowanie pracy Infolinii
• Sporządzanie odpowiednich materiałów analitycznych i sprawozdawczych
Getin Noble Bank S.A.
P.O. KOORDYNATORA W ZESPOLE CALL CENTER INBOUND
• Zarządzanie podległym zespołem (15 osób), w tym:
o Delegowanie zadań pomiędzy pracowników oraz dokonywanie okresowych ocen ich pracy
o Wnioskowanie w sprawach kadrowych i płacowych podległych pracowników
o Zapewnienie rozwoju merytorycznego pracowników oraz dbanie o podnoszenie ich kwalifikacji w ramach organizowanych systematycznie szkoleń i coachingów

• Tworzenie nowych procesów, procedur, instrukcji, mających na celu wzrost efektywności Infolinii w ujęciu całościowym, jak również mających wpływ na rozwój poszczególnych pracowników
• Konsultacje merytoryczne oraz wyjaśnianie spraw niestandardowych w imieniu Klienta, zapewniające Klientowi satysfakcję z obsługi Infolinii
• Udzielanie odpowiedzi w spawach reklamacyjnych oraz przydzielanie ich do poszczególnych grup Infolinii
• Współpraca z innymi departamentami (Centrum Operacji Bankowych, IT, Zespół Reklamacji Analiz i Monitoringu) oraz podmiotami zewnętrznymi współpracującymi z Bankiem
Getin Noble Bank S.A.
STARSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
• Analiza sald kredytów gotówkowych i ratalnych (np. pozyskiwanie informacji o powstaniu zaległości, przeksięgowań i przyczynach wystosowania do Klientów monitów)
• Przyjmowanie reklamacji oraz dyspozycji dotyczących pełnomocnictw i formularzy zmiany danych osobowych
• Uczestniczenie w życiu zespołu oraz aktywny udział w sprawnym przepływie komunikacji
• Dbanie o dobry wizerunek Banku
Getin Noble Bank S.A.
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
• Kompleksowa, telefoniczna obsługa Klientów w ramach posiadanych produktów (identyfikacja potrzeb Klienta; weryfikacja danych Klienta; rozwiązywanie i przedłużanie lokat bankowych; zakładanie i anulowanie rachunków bankowych; rozwiązywanie problemów dotyczących kart kredytowych)
• Awizowanie kwot do wypłaty
• Realizowanie zadań zgodnie z Polityką Bezpieczeństwa Getin Noble Bank S.A.,
• Wykonywanie powierzonych zadań w sposób rzetelny, zapewniający wysoką jakość i sprawność funkcjonowania Banku
Getin Noble Bank S.A.
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
• Wsparcie w obsłudze portfela internetowego oraz aplikacji mobilnych (rozwiązywanie problemów technicznych; pomoc w logowaniu; wykonywaniu dyspozycji; monitorowanie historii produktu)
• Prezentacja oferty banku i rozwiązywanie zapytań Klientów
• Organizowanie pracy w sposób zapewniający pełną, terminową i efektywną realizację powierzonych zadań
Favore.pl
COPYWRITER
• Opracowywanie tekstów marketingowych na potrzeby portalu
• Prowadzenie aktywnych działań z zakresu amplifyingu internetowego
• Współtworzenie zaplecza SEO dla serwisów internetowych
• Tworzenie kampanii reklamowych Google AdWords
• Opracowywanie zestawień i dokonywanie analizy w oparciu o Google Analytics
• Obsługa telefoniczna i e-mailowa klientów w zakresie doradztwa na temat metod prezentacji oraz promowania ich firm w Internecie
Logo
MENEDŻER DS. ORGANIZACJI IMPREZ OKOLICZNOŚCIOWYCH (STAŻ)
Restauracja Orient Express (załóż profil)
• Współorganizowanie i koordynowanie koncertów oraz współpraca z menadżerami gwiazd, np. Kory, Strachy na Lachy, Sztywny Pal Azji
• Współpraca przy tworzeniu charytatywnej gali sztuk walki organizowanej przez Łukasza Janika i prowadzonej przez Michała Piróga
• Negocjowanie warunków dostaw z kontrahentami i potencjalnymi dostawcami
• Rozliczanie utargów kelnerów
• Inwentaryzacja stanów magazynowych i weryfikacja dostaw towarów na podstawie faktur
• Organizowanie imprez okolicznościowych
Santander Bank Polska
PRAKTYKA ZAWODOWA
• Zapoznanie się ze specyfikacją pracy w banku
• Poznanie standardów bankowych odnośnie pracy z klientem
• Uczestnictwo w rozmowach z klientami u boku doświadczonych pracowników
• Archiwizacja dokumentacji bankowej, a następnie wypełnianie protokołów zdawczo – odbiorczych,
• Zapoznanie się i obsługa systemów informatycznych stosowanych w banku
• Zapoznanie się z dokumentacją, usługami operacyjnymi, działalnością depozytową i kredytową banku

Szkolenia i kursy

• ZARZĄDZANIE CZASEM - szkolenie doskonalące umiejętności dysponowania czasem, planowania i delegowania zadań, wyznaczania priorytetów, a przez to podnoszenie wydajności pracy (Warszawa, maj 2015 r.)

• INTELIGENCJA EMOCJONALNA - szkolenie ukazujące inteligencje emocjonalną, jako sztukę łączenia atrybutów zdrowego, racjonalnego myślenia ze spontaniczną lecz zrównoważoną ekspresją czasu (Warszawa, kwiecień 2015 r.)

• PSYCHOLOGIA SZEFA - szkolenie obrazujące jak nie wpadać w pułapkę negatywnych emocji i konfrontacji, lecz budować odpowiedzialne postawy u swoich podwładnych. Jak oszczędzać swój czas i nerwy oraz asertywnie chronić swoje ważne interesy w roli szefa (Warszawa, marzec 2015 r.)

• ZARZĄDZANIE I KOMUNIKACJA W ZESPOLE - szkolenie doskonalące sztukę przekazywania informacji, porozumiewania się, która jest mechanizmem, dzięki któremu stosunki międzyludzkie mogą rozwijać się i osiągać wspólny cel (Warszawa, luty 2015 r.)

• MOTYWOWANIE I AUTOMOTYWACJA – szkolenie doskonalące umiejętności wpływania na postawy i zachowania człowieka za pośrednictwem określonych bodźców (Warszawa, luty 2015 r.)

Edukacja

Logo
Ekonomia, Specjalność: Analityk Rynku, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Logo
Ekonomia, Specjalność: Ekonomia Menedżerska, licencjackie
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

ZAWODOWE:
• Ekonomia
• Analiza danych
• Finanse
• Bankowość

POZAZAWODOWE:
• Piłka nożna
• Lekkoatletyka
• Koncepcja gospodarki opartej na wiedzy i jej wpływ na rozwój gospodarczy krajów

Inne

• Sędzia Polskiego Związku Piłki Nożnej (od 10 lat)
• Członek lekkoatletycznej kadry Dolnego Śląska, uczestnik Mistrzostw Polski i mitingów międzynarodowych

Grupy

Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Getin Noble Bank S.A
Getin Noble Bank S.A
Grupa dla pracowników Getin Noble Bank S.A
WSPÓŁPRACA  BIZNESOWA
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe. Zarekomendować siebie lub kogoś. Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe http://www.goldenline.pl/grupa/networker