Umiejętności
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
analityczne myślenie
Działanie pod presją czasu
Komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji interpersonalnych
Realizacja wyznaczonych celów
Zarządzanie Call Center
Poziom zaawansowany w zakresie Microsoft Office i Internetu
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
KOORDYNATOR W ZESPOLE CALL CENTER INBOUND
• Zarządzanie podległym zespołem (15 osób), w tym:
o Delegowanie zadań pomiędzy pracowników oraz dokonywanie okresowych ocen ich pracy
o Wnioskowanie w sprawach kadrowych i płacowych podległych pracowników
o Zapewnienie rozwoju merytorycznego pracowników oraz dbanie o podnoszenie ich kwalifikacji w ramach organizowanych systematycznie szkoleń i coachingów
• Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych dla nowych pracowników
• Koordynowanie projektu ININ współtworzonego z największa polską firmą informatyczną
• Udział w tworzeniu projektów z zakresu wprowadzania nowych produktów oraz rozwiązań w ramach obsługi Klienta w Call Center Inbound, np. projekt FENIX
• Planowanie i organizowanie pracy Infolinii
• Sporządzanie odpowiednich materiałów analitycznych i sprawozdawczych
o Delegowanie zadań pomiędzy pracowników oraz dokonywanie okresowych ocen ich pracy
o Wnioskowanie w sprawach kadrowych i płacowych podległych pracowników
o Zapewnienie rozwoju merytorycznego pracowników oraz dbanie o podnoszenie ich kwalifikacji w ramach organizowanych systematycznie szkoleń i coachingów
• Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych dla nowych pracowników
• Koordynowanie projektu ININ współtworzonego z największa polską firmą informatyczną
• Udział w tworzeniu projektów z zakresu wprowadzania nowych produktów oraz rozwiązań w ramach obsługi Klienta w Call Center Inbound, np. projekt FENIX
• Planowanie i organizowanie pracy Infolinii
• Sporządzanie odpowiednich materiałów analitycznych i sprawozdawczych
P.O. KOORDYNATORA W ZESPOLE CALL CENTER INBOUND
• Zarządzanie podległym zespołem (15 osób), w tym:
o Delegowanie zadań pomiędzy pracowników oraz dokonywanie okresowych ocen ich pracy
o Wnioskowanie w sprawach kadrowych i płacowych podległych pracowników
o Zapewnienie rozwoju merytorycznego pracowników oraz dbanie o podnoszenie ich kwalifikacji w ramach organizowanych systematycznie szkoleń i coachingów
• Tworzenie nowych procesów, procedur, instrukcji, mających na celu wzrost efektywności Infolinii w ujęciu całościowym, jak również mających wpływ na rozwój poszczególnych pracowników
• Konsultacje merytoryczne oraz wyjaśnianie spraw niestandardowych w imieniu Klienta, zapewniające Klientowi satysfakcję z obsługi Infolinii
• Udzielanie odpowiedzi w spawach reklamacyjnych oraz przydzielanie ich do poszczególnych grup Infolinii
• Współpraca z innymi departamentami (Centrum Operacji Bankowych, IT, Zespół Reklamacji Analiz i Monitoringu) oraz podmiotami zewnętrznymi współpracującymi z Bankiem
o Delegowanie zadań pomiędzy pracowników oraz dokonywanie okresowych ocen ich pracy
o Wnioskowanie w sprawach kadrowych i płacowych podległych pracowników
o Zapewnienie rozwoju merytorycznego pracowników oraz dbanie o podnoszenie ich kwalifikacji w ramach organizowanych systematycznie szkoleń i coachingów
• Tworzenie nowych procesów, procedur, instrukcji, mających na celu wzrost efektywności Infolinii w ujęciu całościowym, jak również mających wpływ na rozwój poszczególnych pracowników
• Konsultacje merytoryczne oraz wyjaśnianie spraw niestandardowych w imieniu Klienta, zapewniające Klientowi satysfakcję z obsługi Infolinii
• Udzielanie odpowiedzi w spawach reklamacyjnych oraz przydzielanie ich do poszczególnych grup Infolinii
• Współpraca z innymi departamentami (Centrum Operacji Bankowych, IT, Zespół Reklamacji Analiz i Monitoringu) oraz podmiotami zewnętrznymi współpracującymi z Bankiem
STARSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
• Analiza sald kredytów gotówkowych i ratalnych (np. pozyskiwanie informacji o powstaniu zaległości, przeksięgowań i przyczynach wystosowania do Klientów monitów)
• Przyjmowanie reklamacji oraz dyspozycji dotyczących pełnomocnictw i formularzy zmiany danych osobowych
• Uczestniczenie w życiu zespołu oraz aktywny udział w sprawnym przepływie komunikacji
• Dbanie o dobry wizerunek Banku
• Przyjmowanie reklamacji oraz dyspozycji dotyczących pełnomocnictw i formularzy zmiany danych osobowych
• Uczestniczenie w życiu zespołu oraz aktywny udział w sprawnym przepływie komunikacji
• Dbanie o dobry wizerunek Banku
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
• Kompleksowa, telefoniczna obsługa Klientów w ramach posiadanych produktów (identyfikacja potrzeb Klienta; weryfikacja danych Klienta; rozwiązywanie i przedłużanie lokat bankowych; zakładanie i anulowanie rachunków bankowych; rozwiązywanie problemów dotyczących kart kredytowych)
• Awizowanie kwot do wypłaty
• Realizowanie zadań zgodnie z Polityką Bezpieczeństwa Getin Noble Bank S.A.,
• Wykonywanie powierzonych zadań w sposób rzetelny, zapewniający wysoką jakość i sprawność funkcjonowania Banku
• Awizowanie kwot do wypłaty
• Realizowanie zadań zgodnie z Polityką Bezpieczeństwa Getin Noble Bank S.A.,
• Wykonywanie powierzonych zadań w sposób rzetelny, zapewniający wysoką jakość i sprawność funkcjonowania Banku
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
• Wsparcie w obsłudze portfela internetowego oraz aplikacji mobilnych (rozwiązywanie problemów technicznych; pomoc w logowaniu; wykonywaniu dyspozycji; monitorowanie historii produktu)
• Prezentacja oferty banku i rozwiązywanie zapytań Klientów
• Organizowanie pracy w sposób zapewniający pełną, terminową i efektywną realizację powierzonych zadań
• Prezentacja oferty banku i rozwiązywanie zapytań Klientów
• Organizowanie pracy w sposób zapewniający pełną, terminową i efektywną realizację powierzonych zadań
COPYWRITER
• Opracowywanie tekstów marketingowych na potrzeby portalu
• Prowadzenie aktywnych działań z zakresu amplifyingu internetowego
• Współtworzenie zaplecza SEO dla serwisów internetowych
• Tworzenie kampanii reklamowych Google AdWords
• Opracowywanie zestawień i dokonywanie analizy w oparciu o Google Analytics
• Obsługa telefoniczna i e-mailowa klientów w zakresie doradztwa na temat metod prezentacji oraz promowania ich firm w Internecie
• Prowadzenie aktywnych działań z zakresu amplifyingu internetowego
• Współtworzenie zaplecza SEO dla serwisów internetowych
• Tworzenie kampanii reklamowych Google AdWords
• Opracowywanie zestawień i dokonywanie analizy w oparciu o Google Analytics
• Obsługa telefoniczna i e-mailowa klientów w zakresie doradztwa na temat metod prezentacji oraz promowania ich firm w Internecie
MENEDŻER DS. ORGANIZACJI IMPREZ OKOLICZNOŚCIOWYCH (STAŻ)
Restauracja Orient Express (załóż profil)
• Współorganizowanie i koordynowanie koncertów oraz współpraca z menadżerami gwiazd, np. Kory, Strachy na Lachy, Sztywny Pal Azji
• Współpraca przy tworzeniu charytatywnej gali sztuk walki organizowanej przez Łukasza Janika i prowadzonej przez Michała Piróga
• Negocjowanie warunków dostaw z kontrahentami i potencjalnymi dostawcami
• Rozliczanie utargów kelnerów
• Inwentaryzacja stanów magazynowych i weryfikacja dostaw towarów na podstawie faktur
• Organizowanie imprez okolicznościowych
• Współpraca przy tworzeniu charytatywnej gali sztuk walki organizowanej przez Łukasza Janika i prowadzonej przez Michała Piróga
• Negocjowanie warunków dostaw z kontrahentami i potencjalnymi dostawcami
• Rozliczanie utargów kelnerów
• Inwentaryzacja stanów magazynowych i weryfikacja dostaw towarów na podstawie faktur
• Organizowanie imprez okolicznościowych
PRAKTYKA ZAWODOWA
• Zapoznanie się ze specyfikacją pracy w banku
• Poznanie standardów bankowych odnośnie pracy z klientem
• Uczestnictwo w rozmowach z klientami u boku doświadczonych pracowników
• Archiwizacja dokumentacji bankowej, a następnie wypełnianie protokołów zdawczo – odbiorczych,
• Zapoznanie się i obsługa systemów informatycznych stosowanych w banku
• Zapoznanie się z dokumentacją, usługami operacyjnymi, działalnością depozytową i kredytową banku
• Poznanie standardów bankowych odnośnie pracy z klientem
• Uczestnictwo w rozmowach z klientami u boku doświadczonych pracowników
• Archiwizacja dokumentacji bankowej, a następnie wypełnianie protokołów zdawczo – odbiorczych,
• Zapoznanie się i obsługa systemów informatycznych stosowanych w banku
• Zapoznanie się z dokumentacją, usługami operacyjnymi, działalnością depozytową i kredytową banku
Szkolenia i kursy
• ZARZĄDZANIE CZASEM - szkolenie doskonalące umiejętności dysponowania czasem, planowania i delegowania zadań, wyznaczania priorytetów, a przez to podnoszenie wydajności pracy (Warszawa, maj 2015 r.)
• INTELIGENCJA EMOCJONALNA - szkolenie ukazujące inteligencje emocjonalną, jako sztukę łączenia atrybutów zdrowego, racjonalnego myślenia ze spontaniczną lecz zrównoważoną ekspresją czasu (Warszawa, kwiecień 2015 r.)
• PSYCHOLOGIA SZEFA - szkolenie obrazujące jak nie wpadać w pułapkę negatywnych emocji i konfrontacji, lecz budować odpowiedzialne postawy u swoich podwładnych. Jak oszczędzać swój czas i nerwy oraz asertywnie chronić swoje ważne interesy w roli szefa (Warszawa, marzec 2015 r.)
• ZARZĄDZANIE I KOMUNIKACJA W ZESPOLE - szkolenie doskonalące sztukę przekazywania informacji, porozumiewania się, która jest mechanizmem, dzięki któremu stosunki międzyludzkie mogą rozwijać się i osiągać wspólny cel (Warszawa, luty 2015 r.)
• MOTYWOWANIE I AUTOMOTYWACJA – szkolenie doskonalące umiejętności wpływania na postawy i zachowania człowieka za pośrednictwem określonych bodźców (Warszawa, luty 2015 r.)
• INTELIGENCJA EMOCJONALNA - szkolenie ukazujące inteligencje emocjonalną, jako sztukę łączenia atrybutów zdrowego, racjonalnego myślenia ze spontaniczną lecz zrównoważoną ekspresją czasu (Warszawa, kwiecień 2015 r.)
• PSYCHOLOGIA SZEFA - szkolenie obrazujące jak nie wpadać w pułapkę negatywnych emocji i konfrontacji, lecz budować odpowiedzialne postawy u swoich podwładnych. Jak oszczędzać swój czas i nerwy oraz asertywnie chronić swoje ważne interesy w roli szefa (Warszawa, marzec 2015 r.)
• ZARZĄDZANIE I KOMUNIKACJA W ZESPOLE - szkolenie doskonalące sztukę przekazywania informacji, porozumiewania się, która jest mechanizmem, dzięki któremu stosunki międzyludzkie mogą rozwijać się i osiągać wspólny cel (Warszawa, luty 2015 r.)
• MOTYWOWANIE I AUTOMOTYWACJA – szkolenie doskonalące umiejętności wpływania na postawy i zachowania człowieka za pośrednictwem określonych bodźców (Warszawa, luty 2015 r.)
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
ZAWODOWE:
• Ekonomia
• Analiza danych
• Finanse
• Bankowość
POZAZAWODOWE:
• Piłka nożna
• Lekkoatletyka
• Koncepcja gospodarki opartej na wiedzy i jej wpływ na rozwój gospodarczy krajów
• Ekonomia
• Analiza danych
• Finanse
• Bankowość
POZAZAWODOWE:
• Piłka nożna
• Lekkoatletyka
• Koncepcja gospodarki opartej na wiedzy i jej wpływ na rozwój gospodarczy krajów
Inne
• Sędzia Polskiego Związku Piłki Nożnej (od 10 lat)
• Członek lekkoatletycznej kadry Dolnego Śląska, uczestnik Mistrzostw Polski i mitingów międzynarodowych
• Członek lekkoatletycznej kadry Dolnego Śląska, uczestnik Mistrzostw Polski i mitingów międzynarodowych
Grupy
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker