Krzysztof Stępniak

L2 Technical Support Engineer and Trainer, CSS Corp Sp. z o.o.
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Cloud Computing Filtrowanie treści Wsparcie klienta Analiza logów Aplikacje mobilne Remote Access Zdalny desktop Spam Filtering T2 pomoc techniczna Trener VMware Antivirus software MS Office Czeski język Operating Systems: Linux, Windows Virus and Spyware Removal English fluent, wrtiten and spoken słowacki język Firewalls managment Optimization programs

Języki

angielski
biegły
czeski
biegły
słowacki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

CSS Corp Sp. z o.o.
L2 Inzynier ds. Technicznego Wsparcia / Trener Techniczny
Wspieram użytkowników aplikacji AVG Technologies na poziomie L2. Obsługuję klientów angielskich, czeskich, słowackich i polskich poprzez telefon, e-mail i zdalny desktop. Jestem jednym z dwóch agentów wybranych do wspierania produktów AVG w chmurze - Cloudcare i Managed Workplace dla klientów biznesowych. Moje obowiązki to między innymi: znajdowanie źródeł infekcji i usuwanie ich, ustawienia firewallu, anti-spamu i zdalnego desktopu. Zajmuję się zgłaszaniem "bugów", analizowaniem logów, danych systemowych i wyników testów otrzymanych z wielu narzędzi by znaleźć i rozwiązać zgłaszane problemy z instalacją, konfliktami i błędami programów. Zajmuję się także obsługą zamówień, informowaniem klientów o właściwościach sprzedawanych programów, rozwiązywaniem problemów z zakupem i fakturami. Moja praca spotyka się z bardzo dobrą oceną roczną moich przełożonych jak i agentów przeprowadzających ciągłą oceną jakości moich e-maili i rozmów z klientami.
Jestem także trenerem - szkolę nowych jak i obecnych agentów z zakresu wiedzy technicznej i procedur na poziomie L1 i L2. Prowadzę szkolenia w języku angielskim, czeskim i polskim.
Logo
Recepcjonista
Park Inn Hotel Glasgow UK
Zajmowałem się wypełnianiem dokumentów, meldowaniem gości, przekazywaniem im informacji i rozwiązywaniem ich problemów. Ściśle współpracowałem z pracownikami recepcji oraz innych działów hotelu. Przyjmowałem płatności, w czasie zmian nocnych zajmowałem się obsługą pokojów.
Logo
Operator telefoniczny
E.B.T.S.
Zajmowałem się obsługą klientów angielskich, czeskich, słowackich i polskich - koordynowałem komunikację między kierowcami, dyspozytorami i mechanikami. Wyszukiwałem warsztaty i linie serwisowe, które mogły pomóc moim klientom w całej Europie. Tłumaczyłem rozmowy, dokumenty i korespondencję, przeprowadzałem ankiety. Nadzorowałem współpracę z podwykonawcami. Byłem odpowiedzialny za pilnowanie prawidłowego obiegu dokumentów w firmie (faktur, korespondencji). Wprowadzałem faktury do systemu księgowego. Pełniłem dyżury poza godzinami pracy biura (obsługa klienta 24h na dobę). Szkoliłem nowych pracowników w zakresie procedur i obsługi oprogramowania.
Logo
Recepcjonista, Barman, Kelner
Langs Hotel Glasgow UK
Zajmowałem się obsługą klienta - realizacją zamówień, przygotowywaniem drinków, podawaniem posiłków, obsługą kasy fiskalnej. Moje obowiązki w trakcie zmian w recepcji obejmowały: wypełnianie dokumentów, meldowanie gości, przekazywanie im informacji oraz rozwiązywanie ich problemów. Przyjmowałem płatności, w czasie zmian nocnych zajmowałem się obsługą pokojów.
Logo
Recepcjonista, Barman, Kelner
Langs Hotel Glasgow UK
Zajmowałem się obsługą klienta - realizacją zamówień, przygotowywaniem drinków, podawaniem posiłków, obsługą kasy fiskalnej. Moje obowiązki w trakcie zmian w recepcji obejmowały: wypełnianie dokumentów, meldowanie gości, przekazywanie im informacji oraz rozwiązywanie ich problemów. Przyjmowałem płatności, w czasie zmian nocnych zajmowałem się obsługą pokojów.

Szkolenia i kursy

Lipiec - sierpień 2015: Sieci komputerowe - subnetting, rozwiązywanie problemów, protokoły (routed, routing), infrastruktura, typy sieci.

Maj - czerwiec 2012: Kurs Specjalista Logistyk

2004-2006: Kurs specjalizacyjny z zakresu języka angielskiego (300 h praktycznej nauki języka angielskiego, 90 h historii literatury brytyjskiej i amerykańskiej, 60h gramatyki opisowej języka angielskiego)

1999-2001 Kurs języka angielskiego dla zaawansowanych

Edukacja

Logo
Filologia Czeska, magisterskie
Uniwersytet Karola w Pradze
Logo
Filologia Czeska, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

Pomoc bezdomnym zwierzętom, wydawanie płyt winylowych, wyjazdy za granicę na koncerty psychobilly z przyjaciółmi, wycinanie szablonów na koszulki, eksperymentowanie z różnymi kuchniami np. chińską, tajską, jazda na deskorolce, czytanie książek.

Inne

W trakcie pracy w firmie CSS Corp. otrzymałem dwie nagrody coroczne za wybitne wyniki i zaangażowanie - „The Star Award” za rok 2012/2013 i „K-Prom Award” za rok 2014/2015. Zdobyłem także nagrody przyznane przez AVG Technologies za zwycięstw w dwóch konkursach dla najlepszych agentów: „AVG Angel” i „AVG Guru”.

Swoją pracę w CSS Corp. rozpocząłem jako agent L1, następnie zostałem awansowany na poziom L2. Kolejnym krokiem było przeniesienie mnie do wspierania produktów AVG w chmurze dla klientów biznesowych. Dzięki mojemu doświadczeniu i wiedzy z obszaru wsparcia L2 otrzymałem certyfikat trenera.

Posiadam prawo jazdy kategorii B.