Umiejętności
Cloud Computing
Filtrowanie treści
Wsparcie klienta
Analiza logów
Aplikacje mobilne
Remote Access
Zdalny desktop
Spam Filtering
T2
pomoc techniczna
Trener
VMware
Antivirus software
MS Office
Czeski język
Operating Systems: Linux, Windows
Virus and Spyware Removal
English fluent, wrtiten and spoken
słowacki język
Firewalls managment
Optimization programs
Języki
angielski
biegły
czeski
biegły
słowacki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
L2 Inzynier ds. Technicznego Wsparcia / Trener Techniczny
Wspieram użytkowników aplikacji AVG Technologies na poziomie L2. Obsługuję klientów angielskich, czeskich, słowackich i polskich poprzez telefon, e-mail i zdalny desktop. Jestem jednym z dwóch agentów wybranych do wspierania produktów AVG w chmurze - Cloudcare i Managed Workplace dla klientów biznesowych. Moje obowiązki to między innymi: znajdowanie źródeł infekcji i usuwanie ich, ustawienia firewallu, anti-spamu i zdalnego desktopu. Zajmuję się zgłaszaniem "bugów", analizowaniem logów, danych systemowych i wyników testów otrzymanych z wielu narzędzi by znaleźć i rozwiązać zgłaszane problemy z instalacją, konfliktami i błędami programów. Zajmuję się także obsługą zamówień, informowaniem klientów o właściwościach sprzedawanych programów, rozwiązywaniem problemów z zakupem i fakturami. Moja praca spotyka się z bardzo dobrą oceną roczną moich przełożonych jak i agentów przeprowadzających ciągłą oceną jakości moich e-maili i rozmów z klientami.
Jestem także trenerem - szkolę nowych jak i obecnych agentów z zakresu wiedzy technicznej i procedur na poziomie L1 i L2. Prowadzę szkolenia w języku angielskim, czeskim i polskim.
Jestem także trenerem - szkolę nowych jak i obecnych agentów z zakresu wiedzy technicznej i procedur na poziomie L1 i L2. Prowadzę szkolenia w języku angielskim, czeskim i polskim.
Recepcjonista
Park Inn Hotel Glasgow UK
Zajmowałem się wypełnianiem dokumentów, meldowaniem gości, przekazywaniem im informacji i rozwiązywaniem ich problemów. Ściśle współpracowałem z pracownikami recepcji oraz innych działów hotelu. Przyjmowałem płatności, w czasie zmian nocnych zajmowałem się obsługą pokojów.
Operator telefoniczny
E.B.T.S.
Zajmowałem się obsługą klientów angielskich, czeskich, słowackich i polskich - koordynowałem komunikację między kierowcami, dyspozytorami i mechanikami. Wyszukiwałem warsztaty i linie serwisowe, które mogły pomóc moim klientom w całej Europie. Tłumaczyłem rozmowy, dokumenty i korespondencję, przeprowadzałem ankiety. Nadzorowałem współpracę z podwykonawcami. Byłem odpowiedzialny za pilnowanie prawidłowego obiegu dokumentów w firmie (faktur, korespondencji). Wprowadzałem faktury do systemu księgowego. Pełniłem dyżury poza godzinami pracy biura (obsługa klienta 24h na dobę). Szkoliłem nowych pracowników w zakresie procedur i obsługi oprogramowania.
Recepcjonista, Barman, Kelner
Langs Hotel Glasgow UK
Zajmowałem się obsługą klienta - realizacją zamówień, przygotowywaniem drinków, podawaniem posiłków, obsługą kasy fiskalnej. Moje obowiązki w trakcie zmian w recepcji obejmowały: wypełnianie dokumentów, meldowanie gości, przekazywanie im informacji oraz rozwiązywanie ich problemów. Przyjmowałem płatności, w czasie zmian nocnych zajmowałem się obsługą pokojów.
Recepcjonista, Barman, Kelner
Langs Hotel Glasgow UK
Zajmowałem się obsługą klienta - realizacją zamówień, przygotowywaniem drinków, podawaniem posiłków, obsługą kasy fiskalnej. Moje obowiązki w trakcie zmian w recepcji obejmowały: wypełnianie dokumentów, meldowanie gości, przekazywanie im informacji oraz rozwiązywanie ich problemów. Przyjmowałem płatności, w czasie zmian nocnych zajmowałem się obsługą pokojów.
Szkolenia i kursy
Lipiec - sierpień 2015: Sieci komputerowe - subnetting, rozwiązywanie problemów, protokoły (routed, routing), infrastruktura, typy sieci.
Maj - czerwiec 2012: Kurs Specjalista Logistyk
2004-2006: Kurs specjalizacyjny z zakresu języka angielskiego (300 h praktycznej nauki języka angielskiego, 90 h historii literatury brytyjskiej i amerykańskiej, 60h gramatyki opisowej języka angielskiego)
1999-2001 Kurs języka angielskiego dla zaawansowanych
Maj - czerwiec 2012: Kurs Specjalista Logistyk
2004-2006: Kurs specjalizacyjny z zakresu języka angielskiego (300 h praktycznej nauki języka angielskiego, 90 h historii literatury brytyjskiej i amerykańskiej, 60h gramatyki opisowej języka angielskiego)
1999-2001 Kurs języka angielskiego dla zaawansowanych
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zainteresowania
Pomoc bezdomnym zwierzętom, wydawanie płyt winylowych, wyjazdy za granicę na koncerty psychobilly z przyjaciółmi, wycinanie szablonów na koszulki, eksperymentowanie z różnymi kuchniami np. chińską, tajską, jazda na deskorolce, czytanie książek.
Inne
W trakcie pracy w firmie CSS Corp. otrzymałem dwie nagrody coroczne za wybitne wyniki i zaangażowanie - „The Star Award” za rok 2012/2013 i „K-Prom Award” za rok 2014/2015. Zdobyłem także nagrody przyznane przez AVG Technologies za zwycięstw w dwóch konkursach dla najlepszych agentów: „AVG Angel” i „AVG Guru”.
Swoją pracę w CSS Corp. rozpocząłem jako agent L1, następnie zostałem awansowany na poziom L2. Kolejnym krokiem było przeniesienie mnie do wspierania produktów AVG w chmurze dla klientów biznesowych. Dzięki mojemu doświadczeniu i wiedzy z obszaru wsparcia L2 otrzymałem certyfikat trenera.
Posiadam prawo jazdy kategorii B.
Swoją pracę w CSS Corp. rozpocząłem jako agent L1, następnie zostałem awansowany na poziom L2. Kolejnym krokiem było przeniesienie mnie do wspierania produktów AVG w chmurze dla klientów biznesowych. Dzięki mojemu doświadczeniu i wiedzy z obszaru wsparcia L2 otrzymałem certyfikat trenera.
Posiadam prawo jazdy kategorii B.