Umiejętności
Microsoft Office
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie Sprzedażą
Negocjacje z dostawcami
Uprawnienia SEP 1 kV
Negocjacje z klientami
uprawnienia na wózki widłowe
Biegła obługa komputera
Uprawnienia UTD
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Hurtowni
Udział w tworzeniu oraz realizowanie zatwierdzonego budżetu
Zarządzanie zespołem
Dbanie o wysoka jakość obsługi klienta
Dbanie o klientow
Obsługa administracyjna hurtowni
Realizacja i przestrzeganie określonych procedur
Dbanie o wizerunek firmy
Udział w projektach na poziomie ogólnopolskim
Zarządzanie zespołem
Dbanie o wysoka jakość obsługi klienta
Dbanie o klientow
Obsługa administracyjna hurtowni
Realizacja i przestrzeganie określonych procedur
Dbanie o wizerunek firmy
Udział w projektach na poziomie ogólnopolskim
Menadzer Hali, Menadzer Sprzedaży
- realizowanie założonych dla podległego działu celów sprzedażowych
- bieżącą kontrolę zatowarowania asortymentu podległego działu
- bieżąca kontrola dostaw (terminy realizacji, opóźnienia, zamówienia niezrealizowane)
- eksponowanie towaru zgodnie ze standardami firmy / wygląd działu
- zapewnienie odpowiedniego oznaczenia produktów (cena, opis produktu)
- analizowanie statystyk sprzedaży
- bieżąca kontrola obrotu na poszczególnych grupach towarowych oraz podejmowanie działań aktywizujących sprzedaż (w tym propozycji akcji promocyjnych na podstawie dostępnych analiz)
- bieżąca kontrola i uzupełnianie stanów magazynowych na podstawie informacji w systemie (analizowanie zapasów asortymentu / stanów magazynowych)
- realizację planowanej marży na poszczególnych grupach towarowych
bieżący monitoring konkurencji oraz wnioskowanie o dopasowanie cen artykułów do cen konkurencji w danym regionie
- modelowanie właściwych zachowań wobec klienta (dawania przykładu wzorcowej obsługi klienta poprzez własną postawę)
- rozpatrywanie reklamacji i troska o zadowolenie klienta w obszarze dotyczącym szybkiego zwrotu towarów reklamowanych (sprawna komunikacja z klientami)
- organizowanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników w zakresie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy
- przeprowadzanie inwentaryzacji cząstkowych
- koordynowanie i nadzór nad pracą podległych pracowników Odpowiednie zabezpieczenie przed zniszczeniem towaru/asortymentu, tak, aby zawsze był gotowy do sprzedaży
- bieżąca korekta niezgodności towaru po uzgodnieniu z działem administracji i dyrekcją marketu
- bieżąca kontrola stanów magazynowych i tworzenie na tej podstawie planów działania w celu utrzymywania odpowiedniej rotacji towaru
- bieżącą kontrolę zatowarowania asortymentu podległego działu
- bieżąca kontrola dostaw (terminy realizacji, opóźnienia, zamówienia niezrealizowane)
- eksponowanie towaru zgodnie ze standardami firmy / wygląd działu
- zapewnienie odpowiedniego oznaczenia produktów (cena, opis produktu)
- analizowanie statystyk sprzedaży
- bieżąca kontrola obrotu na poszczególnych grupach towarowych oraz podejmowanie działań aktywizujących sprzedaż (w tym propozycji akcji promocyjnych na podstawie dostępnych analiz)
- bieżąca kontrola i uzupełnianie stanów magazynowych na podstawie informacji w systemie (analizowanie zapasów asortymentu / stanów magazynowych)
- realizację planowanej marży na poszczególnych grupach towarowych
bieżący monitoring konkurencji oraz wnioskowanie o dopasowanie cen artykułów do cen konkurencji w danym regionie
- modelowanie właściwych zachowań wobec klienta (dawania przykładu wzorcowej obsługi klienta poprzez własną postawę)
- rozpatrywanie reklamacji i troska o zadowolenie klienta w obszarze dotyczącym szybkiego zwrotu towarów reklamowanych (sprawna komunikacja z klientami)
- organizowanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników w zakresie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy
- przeprowadzanie inwentaryzacji cząstkowych
- koordynowanie i nadzór nad pracą podległych pracowników Odpowiednie zabezpieczenie przed zniszczeniem towaru/asortymentu, tak, aby zawsze był gotowy do sprzedaży
- bieżąca korekta niezgodności towaru po uzgodnieniu z działem administracji i dyrekcją marketu
- bieżąca kontrola stanów magazynowych i tworzenie na tej podstawie planów działania w celu utrzymywania odpowiedniej rotacji towaru
Idywidualny doradca Klienta / Sprzedawca
- wyszukiwanie nowych klientów i rozwijanie bazy potencjalnych klientów kluczowych
- przygotowanie i prezentowanie oferty handlowej dla klientów
- zapewnienie profesjonalnej oraz zgodnej ze standardami firmy obsługi klienta
- negocjacje warunków handlowych z klientami kluczowymi w zakresie określonych kompetencji
- współpraca z menedżerami w markecie oraz z działem zakupów w centrali w celu poprawnej i terminowej realizacji przyjętych zamówień
- wyrywkowa fizyczna kontrola stanu ilościowego i jakościowego wydawanego towaru z uzgodnieniami i dokumentami dostawy
- koordynacja obsługa reklamacji i zwrotów towaru w zakresie zamówień zrealizowanych z klientami kluczowymi
- współpraca z działem zakupów oraz kontakt z dostawcami w celu przygotowania konkurencyjnej oferty handlowej
- wspieranie pracowników marketu w realizacji celów operacyjnych poprzez udział w rocznej inwentaryzacji
- aktywny udział w szkoleniach wewnętrznych jak i organizowanych z udziałem firm zewnętrznych
- tworzenie zintegrowanego i efektywnego zespołu, demonstrowanie aktywnej postawy w wykonywaniu powierzonych zadań indywidualnych i zespołowych
- przygotowanie i prezentowanie oferty handlowej dla klientów
- zapewnienie profesjonalnej oraz zgodnej ze standardami firmy obsługi klienta
- negocjacje warunków handlowych z klientami kluczowymi w zakresie określonych kompetencji
- współpraca z menedżerami w markecie oraz z działem zakupów w centrali w celu poprawnej i terminowej realizacji przyjętych zamówień
- wyrywkowa fizyczna kontrola stanu ilościowego i jakościowego wydawanego towaru z uzgodnieniami i dokumentami dostawy
- koordynacja obsługa reklamacji i zwrotów towaru w zakresie zamówień zrealizowanych z klientami kluczowymi
- współpraca z działem zakupów oraz kontakt z dostawcami w celu przygotowania konkurencyjnej oferty handlowej
- wspieranie pracowników marketu w realizacji celów operacyjnych poprzez udział w rocznej inwentaryzacji
- aktywny udział w szkoleniach wewnętrznych jak i organizowanych z udziałem firm zewnętrznych
- tworzenie zintegrowanego i efektywnego zespołu, demonstrowanie aktywnej postawy w wykonywaniu powierzonych zadań indywidualnych i zespołowych
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Sprzedaż - Sieci handlowe
Inne