Krzysztof Stachacz

Dyrektor Zarządzający - budowanie strategi sprzedaży i zarządzanie firmą
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Analiza biznesowa Budowanie zepołu Budowanie relacji z klientem

Języki

angielski
biegły
niemiecki
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor zarządzający
INTERNATIONAL BRENNSTOFFHANDEL UND SERVICE GmbH
• badania rynku Niemiec, Belgii i Włoch pod kątem sprzedaży produktów ekologicznych - biopaliw;
• budowanie strategii sprzedaży (rynek hurtowy - Etap I) dla klientów UE;
• przygotowanie projektu sprzedaży detalicznej dla rynku Niemiec
• (sieć dystrybucji – Etap II)
• zarządzanie logistyką transportową i importem towarów z Ukrainy (biopaliwa : pelety opałowe, brykiety opałowe i drewno kominkowe);
• prowadzenie negocjacji kontraktów z partnerami biznesowymi UE;
• prowadzenie negocjacji warunków współpracy z dostawcami z Ukrainy.
Logo
Właściciel
Krzysztof Stachacz DORADZTWO GOSPODARCZE
• pomoc dla firm w uzyskaniu finansowania z: instytucji bankowych, prywatnych inwestorów, funduszy inwestycyjnych, wszystkich innych źródeł pomocowych;
• przygotowanie strategii rozwoju dla budowania grupy kapitałowej oraz jej spółek zależnych;
• rekomendowanie klientów i negocjowanie umów;
• dostarczanie opracowań badań rynku, opinii, raportów, analiz;
• pomoc prawna w opracowywaniu koncepcji projektów, dokumentacji i wzory umów;
• pomoc w opracowywaniu biznes planów.
Logo
Dyrektor zarządzający
MK Moto Group Sp. z o.o.
• stworzenie marki MK w branży motoryzacyjnej w zakresie 3 filarów działalności : Auto SPA, Auto Rent i Auto Trader dla klasy Premium;
• budowanie strategii sprzedaży usług i towarów handlowych;
• zarządzanie strategią marketingową;
• prowadzenie analiz finansowych pod kątem optymalizacji kosztów prowadzenia spółki i efektywności stopy zwrotu z zainwestowanego kapitału;
• pozyskiwanie partnerów biznesów (dostawców i odbiorców)
• budowanie długookresowych relacji z kluczowymi klientami;
• prowadzenie negocjacji sprzedaży spółki dla inwestora zewnętrznego.
ING Bank Śląski SA
Chief Corporate Dealer
• sprzedaż produktów rynków finansowych (walutowych, stopy procentowej);
• budowanie zespołu i nadzorowanie jego pracy;
• budowanie długoterminowej współpracy z klientami;
• przygotowywanie strategii finansowych dla klientów zgodnie z ekspozycjami oraz profilami biznesowymi firm;
• przygotowanie raportów dla managmentu banku;
• doradztwo przy tworzeniu wybranych procedur bankowych i narzędzi do nadzoru wyników banku.

Edukacja

Logo
Handel Zagraniczny, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.