Umiejętności
Boutique Hotels
Strategia biznesowa
Zarządzanie wydajnością
Gościnność
Hospitality Consulting
Hospitality Industry
Zarządzanie gościnnością
Hospitality Projects
Hotel Asset Management
Hotel Booking
Hotel Design
Zarządzanie hotelem
Przywództwo
Strategia marketingowa
Opening Hotels
Handel
Analiza przychodów
Zarządzanie Sprzedażą
Social Media Marketing
Turystyka
Hotele
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Zarządzający
Home & Travel / Liv'Inn Aparthotel
www.livinn.pl
Stanowisko: Dyrektor Zarządzający Home & Travel:
- General Manager Liv’Inn Aparthotel
Zakres obowiązków: zarządzanie firmą, stworzenie konceptu nowo powstającego obiektu. Prowadzenie nadzoru i doradztwo w okresie budowy. Dobór wyposażania i wystroju, współpraca z architektami, projektantami i wykonawcami. Wykreowanie nowej marki Liv’Inn Aparthotel. Wprowadzenie na rynek. Opracowanie strategii marketingowej i sprzedażowej. Tworzenie budżetów i ich realizacja. Zarządzanie i rekrutacja personelu. Bieżące zarządzanie funkcjonowaniem obiektu. Opracowywanie dalszych strategii rozwoju.
Stanowisko: Dyrektor Zarządzający Home & Travel:
- General Manager Liv’Inn Aparthotel
Zakres obowiązków: zarządzanie firmą, stworzenie konceptu nowo powstającego obiektu. Prowadzenie nadzoru i doradztwo w okresie budowy. Dobór wyposażania i wystroju, współpraca z architektami, projektantami i wykonawcami. Wykreowanie nowej marki Liv’Inn Aparthotel. Wprowadzenie na rynek. Opracowanie strategii marketingowej i sprzedażowej. Tworzenie budżetów i ich realizacja. Zarządzanie i rekrutacja personelu. Bieżące zarządzanie funkcjonowaniem obiektu. Opracowywanie dalszych strategii rozwoju.
Dyrektor Zarządzający/ GM Hotel****Kossak / GM Hotel***Senacki
Zarządzanie firmą i dwoma hotelami:
Hotel Kossak (60 pokoi) i Hotel Senacki (20 pokoi). Tworzenie wizerunku oraz strategi marketingowych. Zarządzanie sprzedażą, promocja. Rekrutacja i nadzór nad pracownikami. Zarządzanie zespołem 100 osób. Tworzenie planów finansowych i odpowiedzialność za ich realizację. W przeciągu dwóch lat wiele nagród, np. Michelin 2010 i 2011. Hotel Senacki - Expedia Insiaders 2011- 500 najlepszych hoteli na świecie i tylko 6 w Polsce. Hotel Kossak w 2012 ( w 3 lata od rozpoczęcia działalności ) zostaje według TripAdvisor Travelers` Choice :
9. hotelem w Polsce w kategorii Top 25,
http://www.tripadvisor.com/TravelersChoice-Hotels-cTop25-g274723
12. w kategorii Trendiest,
http://www.tripadvisor.com/TravelersChoice-Hotels-cTrendy-g274723
25. w kategorii Luxury,
http://www.tripadvisor.com/TravelersChoice-Hotels-cLuxury-g274723
Natomiast Hotel Senacki:
10 miejsce na liście Najlepszych Okazji w Polsce -Top 25 Bargain Hotels in Poland,
http://www.tripadvisor.com/TravelersChoice-Hotels-cBargain-g274723
Hotel Kossak (60 pokoi) i Hotel Senacki (20 pokoi). Tworzenie wizerunku oraz strategi marketingowych. Zarządzanie sprzedażą, promocja. Rekrutacja i nadzór nad pracownikami. Zarządzanie zespołem 100 osób. Tworzenie planów finansowych i odpowiedzialność za ich realizację. W przeciągu dwóch lat wiele nagród, np. Michelin 2010 i 2011. Hotel Senacki - Expedia Insiaders 2011- 500 najlepszych hoteli na świecie i tylko 6 w Polsce. Hotel Kossak w 2012 ( w 3 lata od rozpoczęcia działalności ) zostaje według TripAdvisor Travelers` Choice :
9. hotelem w Polsce w kategorii Top 25,
http://www.tripadvisor.com/TravelersChoice-Hotels-cTop25-g274723
12. w kategorii Trendiest,
http://www.tripadvisor.com/TravelersChoice-Hotels-cTrendy-g274723
25. w kategorii Luxury,
http://www.tripadvisor.com/TravelersChoice-Hotels-cLuxury-g274723
Natomiast Hotel Senacki:
10 miejsce na liście Najlepszych Okazji w Polsce -Top 25 Bargain Hotels in Poland,
http://www.tripadvisor.com/TravelersChoice-Hotels-cBargain-g274723
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Grupy
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Misją tej grupy jest szybka pomoc na potrzeby jej uczestników. Wskazanie w nazwie grupy 24 godzin. Wszystkie nagłe sprawy, które musicie wykonać natychmiast.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
dobrewina.pl
Grand Cru jest firmą kupiecką importującą i sprzedającą wina.
Tworzymy kilkunastoosobowy zespół pasjonatów wina, a zarazem profesjonalistów w handlu.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
DRESS CODE PLUS
Dress Code PLUS to miejsce gdzie dyskutujemy, wymieniamy opinie, doświadczenia, poznajemy zasady stwarzania wizerunku i całej jego otoczki.
Ogłoszenia, propozycje współpracy; zamieszczane mogą być
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.