Umiejętności
Analiza
motoryzacja
B2B
planowanie biznesu
Strategia biznesowa
Prognozowanie
zorientowanie na cel
Analiza rynku
Strategia
wycenianie
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Product Marketing Manager Nordic Region (Poland, Sweden, Finland)
- Prowadziłem projekty, związane z opracowaniem i wprowadzeniem na rynek nowych produktów.
- Monitorowałem i analizowałem dane, dotyczące segmentów rynku, pozycjonowania cenowego oraz działań konkurencji.
- Zarządzałem cyklem życia produktu w kontekście realizowanych wyników sprzedażowych i osiąganej rentowności.
- Planowałem roczny budżet promocji taktycznych dla klientów indywidualnych oraz firm na poszczególnych rynkach klastra.
- Odpowiadałem za stronę internetową marki w zakresie danych produktowych oraz weryfikowałem poprawność materiałów promocyjnych.
- Opracowywałem procedury i wytyczne nowych projektów i promocji dla sieci Dystrybutorów.
- Prowadziłem szkolenia i prezentacje produktowe.
- Monitorowałem i analizowałem dane, dotyczące segmentów rynku, pozycjonowania cenowego oraz działań konkurencji.
- Zarządzałem cyklem życia produktu w kontekście realizowanych wyników sprzedażowych i osiąganej rentowności.
- Planowałem roczny budżet promocji taktycznych dla klientów indywidualnych oraz firm na poszczególnych rynkach klastra.
- Odpowiadałem za stronę internetową marki w zakresie danych produktowych oraz weryfikowałem poprawność materiałów promocyjnych.
- Opracowywałem procedury i wytyczne nowych projektów i promocji dla sieci Dystrybutorów.
- Prowadziłem szkolenia i prezentacje produktowe.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.