Krzysztof Słupecki

Brand / Product Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Analiza motoryzacja B2B planowanie biznesu Strategia biznesowa Prognozowanie zorientowanie na cel Analiza rynku Strategia wycenianie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Chevrolet Poland
Product Marketing Manager Nordic Region (Poland, Sweden, Finland)
- Prowadziłem projekty, związane z opracowaniem i wprowadzeniem na rynek nowych produktów.
- Monitorowałem i analizowałem dane, dotyczące segmentów rynku, pozycjonowania cenowego oraz działań konkurencji.
- Zarządzałem cyklem życia produktu w kontekście realizowanych wyników sprzedażowych i osiąganej rentowności.
- Planowałem roczny budżet promocji taktycznych dla klientów indywidualnych oraz firm na poszczególnych rynkach klastra.
- Odpowiadałem za stronę internetową marki w zakresie danych produktowych oraz weryfikowałem poprawność materiałów promocyjnych.
- Opracowywałem procedury i wytyczne nowych projektów i promocji dla sieci Dystrybutorów.
- Prowadziłem szkolenia i prezentacje produktowe.
Fiat Auto Poland
Product Manager
Kreowanie polityki cenowej oraz promocji detalicznych dla kluczowych produktów stanowiących
75% sprzedaży Marki.
Logo
Sales Strategy & Analysis Senior Specialist
Nissan Poland
Analityk w dziale sprzedaży odpowiadający za tworzenie planów sprzedaży, promocji taktycznych oraz pozycjonowania cenowego Marki.
Logo
różne stanowiska
Daewoo Motors
Audytor Wewnętrzny – analiza procesów oraz procedur polskiego oddziału korporacji
Przedstawiciel Regionalny – wsparcie oraz kontrola bieżącej działalności sieci sprzedaży
Kontroler Finansowy – administrowanie procesem rozliczeń miedzy Firmą i dealerami

Edukacja

Logo
Finanse i Rachunkowość, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.