Krzysztof Słowik
Loyalty Implementer Shell Polska Sp. z o.o.
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Fuels Category Manager for Central and Eastern Europe at Shell
strategic marketing planning for Central and Eastern Europe
managing introduction of new fuels in CEE
managing fuels portfolio in CEE
fuels brand products and promotions CVP development in CEE
coordinating work of local Fuels Brand Managers to support the implementation of fuels marketing initiatives at the local levels
developing fuels marketing initiatives in line with the marketing plan and budgets.
creating business cases, continuously monitoring results and delivering PIR documentation after each activity with key learnings for continuous improvement.
managing introduction of new fuels in CEE
managing fuels portfolio in CEE
fuels brand products and promotions CVP development in CEE
coordinating work of local Fuels Brand Managers to support the implementation of fuels marketing initiatives at the local levels
developing fuels marketing initiatives in line with the marketing plan and budgets.
creating business cases, continuously monitoring results and delivering PIR documentation after each activity with key learnings for continuous improvement.
Loyalty Operations Manager
- zarządzanie programem lojalnościowym Shell CLUBSMART w Polsce
- zarządzanie produktem (przygotowywanie regulaminów, OWW, wzorów umów, kontakty z partnerami zewnętrznymi, budowa procesów operacyjnych, inicjowanie i wdrażanie zmian w programie lojalnościowym, itp.)
- zarządzanie/koordynowanie prac działu Customer Service
- koordynowanie projektów międzynarodowych dla krajów Europy Środkowej
- negocjacje z dostawcami/partnerami np. obsługa płatności kartami i dodatkowe usługi na terminalach płatniczych
- zarządzanie produktem (przygotowywanie regulaminów, OWW, wzorów umów, kontakty z partnerami zewnętrznymi, budowa procesów operacyjnych, inicjowanie i wdrażanie zmian w programie lojalnościowym, itp.)
- zarządzanie/koordynowanie prac działu Customer Service
- koordynowanie projektów międzynarodowych dla krajów Europy Środkowej
- negocjacje z dostawcami/partnerami np. obsługa płatności kartami i dodatkowe usługi na terminalach płatniczych
Implementation Manager w Dziale Wdrożeń Produktów Cash Management
- koordynowanie projektów międzynarodowych oraz multiproduktowych wdrożeń produktów Cash Management
- inicjowanie i koordynowanie projektów biznes/IT dotyczących Cash Management
- wdrażanie produktów Cash Management połączona z koordynacją zmian IT oraz przygotowaniem dokumentacji zarówno formalno-prawnej, jak i projektowej (BRD)
- inicjowanie i koordynowanie projektów biznes/IT dotyczących Cash Management
- wdrażanie produktów Cash Management połączona z koordynacją zmian IT oraz przygotowaniem dokumentacji zarówno formalno-prawnej, jak i projektowej (BRD)
Szkolenia i kursy
Edukacja
Inne
Grupy
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla pracowników grupy CITI
Wyłącznie dla pracowników grupy CITI !!!