Umiejętności
Microsoft Office
SEO
Social Media
Social Media Marketing
Adobe Illustrator
Adobe Photoshop
e-marketing
zarządzanie zmianą
Łatwość nawiązywania kontaktów
Zarządzanie
Prawo jazdy kat B
Negocjacje z dostawcami
Systemy CMS
Lekkie pióro i umiejętność tworzenia tekstów
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Menedżer ds. Marketingu
Audiofast
Zarządzanie marketingiem organizacji,Opracowywanie planów i wdrażanie kampanii reklamowych, dobór narzędzi ATL i BTL, budowanie wizerunku organizacji, współpraca z kontrahentami zewnętrznymi: (agencje kreatywne, fotografowie, graficy, agencje reklamowe, drukarnie, itp.), zarządzanie zespołami osób przy akcjach marketingowych, zarządzanie budżetem na cele promocyjne, przygotowywanie i zamykanie umów partnerskich i sponsoringowych, organizacja wydarzeń z zakresu public relations zewnętrznego i wewnętrznego, mediarelations, , przygotowywanie analiz działań konkurencji z zakresu działań sprzedażowych, marketingowych oraz wizerunkowych .
Specjalista ds. marketingu i promocji
Wdrażanie kampanii reklamowych, dobór narzędzi ATL i BTL, budowanie wizerunku organizacji, współpraca z kontrahentami zewnętrznymi: (agencje kreatywne, fotografowie, graficy, agencje reklamowe, drukarnie, itp.), przygotowywanie i zamykanie umów partnerskich i sponsoringowych, organizacja wydarzeń z zakresu public relations zewnętrznego i wewnętrznego, mediarelations,
Menedżer ds. marketingu
Budowanie strategi marketingowej B2B, Realizacja wyznaczonych celów. Zarządzanie marketingiem organizacji. Budowanie relacji z podmiotami gospodarczymi branży energetycznej. Zarządzanie wizerunkiem organizacji. Wdrażanie narzędzi marketingowych. Współpraca z agencjami marketingowymi. Zarządzanie budżetem.
starszy specjalista ds. public relations
współtworzenie strategii marketingowej, odpowiedzialność za realizację działań marketingowych i osiąganie wyznaczonych celów, zarządzanie budżetem marketingowym, Opracowywanie planów i wdrażanie kampanii reklamowych, dobór narzędzi ATL i BTL, budowanie wizerunku organizacji, współpraca z kontrahentami zewnętrznymi: (agencje kreatywne, fotografowie, graficy, agencje reklamowe, drukarnie, itp.), zarządzanie zespołami osób przy akcjach marketingowych, zarządzanie dużym budżetem na cele promocyjne, przygotowywanie i zamykanie umów partnerskich i sponsoringowych, organizacja wydarzeń z zakresu public relations zewnętrznego i wewnętrznego, przygotowywanie treści do materiałów drukowanych (foldery ulotki) oraz do stron internetowych, mediarelations, prowadzenie fanpage, przygotowywanie analiz działań konkurencji z zakresu działań sprzedażowych, marketingowych oraz wizerunkowych .
specjalista ds. public relations
pozyskiwanie i opieka marketingowo-wizerunkowa nad klientami agencji, organizacja eventow promocyjnych, mediarelations. Współpraca z grafikami, tworzenie treści do materiałów reklamowych i wizerunkowych. Współpraca z drukarniami, producentami i zewnętrznymi dostawcami usług
kierownik Centrum Informacji Prasowej i Multimedialnej
Politechnika Opolska
Zarządzanie zespołem, planowanie i realizacja działań marketingowych, organizacja eventów, targów. Zarządzanie budżetem na cele marketingowe. Mediarelations, opracowywanie komunikatów wizerunkowych i marketingowych, przygotowywanie materiałów drukowanych ( informatory, foldery). Współpraca z kontrahentami, Negocjancie cenowe.
Szkolenia i kursy
Konferencje Szkoleniowe:
"Communicating Across Cultures" - University of Malta
"Marketing Szkół Wyższych" - Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
"Sztuka komunikowania się” - Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku
"Umiędzynarodowienie szkolnictwa wyższego a wyzwania dla PR i promocji uczelni" - Szkoła Głowna Handlowa, Uniwesytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego"
"Nowe technologie w promocji wyższej uczelni.Warsztaty i trening praktycznych zastosowań" - Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
"Uczelnia a otoczenie. Relacje uczelni wyższych z samorządem, mediami i biznesem. Relacje personalne: warsztaty treningu osobistego w zawodach Public Relations". - Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania im. gen. Jerzego Ziętka w Katowicach
"Funkcjonowanie uczelni w przestrzeni miejskiej, regionalnej, krajowej i zagranicznej. Warsztaty dla prasowych i promocyjnych służb uniwersyteckich" - Akademia Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w Krakowie
"Promocja nauki w mediach" - Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
"Rankingi Szkół Wyższych - szansa czy pułapka?
Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych wyższych uczelni” - Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Wyższycch PRom
„Marka uczelni jako efekt komunikacji zewnętrznej.
Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych uczelni” - Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu
Pozycjonowanie nowoczesnej uczelni
Warsztaty metod, technik i form promocji”
Politechnika Rzeszowska
„Wizerunek uczelni źródłem kosztów i przychodów.
Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych”
Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie
„Polska uczelnia w kontekście międzynarodowym.
Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych”
Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte w Gdyni
"Kształtowanie efektywności przedsiębiorstw - determinanty, pomiar, narzędzia."
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Wydział Ekonomiczny w Opolu
„Marketing uczelni w otoczeniu biznesowym.
Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych”
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
"Communicating Across Cultures" - University of Malta
"Marketing Szkół Wyższych" - Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
"Sztuka komunikowania się” - Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku
"Umiędzynarodowienie szkolnictwa wyższego a wyzwania dla PR i promocji uczelni" - Szkoła Głowna Handlowa, Uniwesytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego"
"Nowe technologie w promocji wyższej uczelni.Warsztaty i trening praktycznych zastosowań" - Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
"Uczelnia a otoczenie. Relacje uczelni wyższych z samorządem, mediami i biznesem. Relacje personalne: warsztaty treningu osobistego w zawodach Public Relations". - Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania im. gen. Jerzego Ziętka w Katowicach
"Funkcjonowanie uczelni w przestrzeni miejskiej, regionalnej, krajowej i zagranicznej. Warsztaty dla prasowych i promocyjnych służb uniwersyteckich" - Akademia Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w Krakowie
"Promocja nauki w mediach" - Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
"Rankingi Szkół Wyższych - szansa czy pułapka?
Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych wyższych uczelni” - Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Wyższycch PRom
„Marka uczelni jako efekt komunikacji zewnętrznej.
Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych uczelni” - Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu
Pozycjonowanie nowoczesnej uczelni
Warsztaty metod, technik i form promocji”
Politechnika Rzeszowska
„Wizerunek uczelni źródłem kosztów i przychodów.
Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych”
Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie
„Polska uczelnia w kontekście międzynarodowym.
Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych”
Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte w Gdyni
"Kształtowanie efektywności przedsiębiorstw - determinanty, pomiar, narzędzia."
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Wydział Ekonomiczny w Opolu
„Marketing uczelni w otoczeniu biznesowym.
Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych”
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Organizacje
Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Wyższycch PRom
Towarzystwo Przyjaciół Politechniki Opolskiej
Towarzystwo Przyjaciół Politechniki Opolskiej
Grupy
Freelancity.pl
Freelancity.pl
to innowacyjny portal społecznościowy dla profesjonalistów różnych branż, oferujący zaawansowane funkcje zarządzania projektami, służące do pozyskiwania wysokiej klasy specjalistów.
W
Karma Kagyu
Zapraszam wszystkich sympatyków i praktyków buddyjskiej szkoły Karma Kagyu/Karma Kamtzang.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Opole
Grupa dla osób mieszkających, pracujących, czy po prostu od czasu do czasu bywających w Opolu.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Social Media dla profesjonalistów
Social Media to narzędzia. Profesjonalista z nich korzysta a nie teoretyzuje.