Krzysztof Sławiński

PRowiec, marketingowiec, wykładowca,
Opole, opolskie

Umiejętności

Microsoft Office SEO Social Media Social Media Marketing Adobe Illustrator Adobe Photoshop e-marketing zarządzanie zmianą Łatwość nawiązywania kontaktów Zarządzanie Prawo jazdy kat B Negocjacje z dostawcami Systemy CMS Lekkie pióro i umiejętność tworzenia tekstów

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Wicedyrektor
Wojewódzki Zakład Doskonalenia Zawodowego w Opolu
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu Wydział Ekonomiczny w Opolu
wykładowca
Zajęcia z zakresu: public relations, społecznej odpowiedzialności biznesu, badań marketingowych, psychologii reklamy
Cosinus Sp. z o.o.
Kierownik ds. orgaznizacji szkół
Logo
Menedżer ds. Marketingu
Audiofast
Zarządzanie marketingiem organizacji,Opracowywanie planów i wdrażanie kampanii reklamowych, dobór narzędzi ATL i BTL, budowanie wizerunku organizacji, współpraca z kontrahentami zewnętrznymi: (agencje kreatywne, fotografowie, graficy, agencje reklamowe, drukarnie, itp.), zarządzanie zespołami osób przy akcjach marketingowych, zarządzanie budżetem na cele promocyjne, przygotowywanie i zamykanie umów partnerskich i sponsoringowych, organizacja wydarzeń z zakresu public relations zewnętrznego i wewnętrznego, mediarelations, , przygotowywanie analiz działań konkurencji z zakresu działań sprzedażowych, marketingowych oraz wizerunkowych .
Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu
Specjalista ds. marketingu i promocji
Wdrażanie kampanii reklamowych, dobór narzędzi ATL i BTL, budowanie wizerunku organizacji, współpraca z kontrahentami zewnętrznymi: (agencje kreatywne, fotografowie, graficy, agencje reklamowe, drukarnie, itp.), przygotowywanie i zamykanie umów partnerskich i sponsoringowych, organizacja wydarzeń z zakresu public relations zewnętrznego i wewnętrznego, mediarelations,
Logo
Prezes Zarządu
Fundacja Oświecony
Sanfara
Menedżer ds. marketingu
Budowanie strategi marketingowej B2B, Realizacja wyznaczonych celów. Zarządzanie marketingiem organizacji. Budowanie relacji z podmiotami gospodarczymi branży energetycznej. Zarządzanie wizerunkiem organizacji. Wdrażanie narzędzi marketingowych. Współpraca z agencjami marketingowymi. Zarządzanie budżetem.
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia
starszy specjalista ds. public relations
Usunięty Użytkownik
przełożony
wystawiono
PRowiec nie tylko z zawodu ale przede wszystkim z pasji - cechuje go profesjonalizm (poparty niesamowitymi wynikami) i wieczny optymizm. POLECAM!
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia
starszy specjalista ds. public relations
współtworzenie strategii marketingowej, odpowiedzialność za realizację działań marketingowych i osiąganie wyznaczonych celów, zarządzanie budżetem marketingowym, Opracowywanie planów i wdrażanie kampanii reklamowych, dobór narzędzi ATL i BTL, budowanie wizerunku organizacji, współpraca z kontrahentami zewnętrznymi: (agencje kreatywne, fotografowie, graficy, agencje reklamowe, drukarnie, itp.), zarządzanie zespołami osób przy akcjach marketingowych, zarządzanie dużym budżetem na cele promocyjne, przygotowywanie i zamykanie umów partnerskich i sponsoringowych, organizacja wydarzeń z zakresu public relations zewnętrznego i wewnętrznego, przygotowywanie treści do materiałów drukowanych (foldery ulotki) oraz do stron internetowych, mediarelations, prowadzenie fanpage, przygotowywanie analiz działań konkurencji z zakresu działań sprzedażowych, marketingowych oraz wizerunkowych .
Agencja Reklamowa Profil
specjalista ds. public relations
pozyskiwanie i opieka marketingowo-wizerunkowa nad klientami agencji, organizacja eventow promocyjnych, mediarelations. Współpraca z grafikami, tworzenie treści do materiałów reklamowych i wizerunkowych. Współpraca z drukarniami, producentami i zewnętrznymi dostawcami usług
Logo
wiceprezes ds. komunikacji
Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich PRom
Politechnika Opolska
kierownik Centrum Informacji Prasowej i Multimedialnej
Politechnika Opolska
Zarządzanie zespołem, planowanie i realizacja działań marketingowych, organizacja eventów, targów. Zarządzanie budżetem na cele marketingowe. Mediarelations, opracowywanie komunikatów wizerunkowych i marketingowych, przygotowywanie materiałów drukowanych ( informatory, foldery). Współpraca z kontrahentami, Negocjancie cenowe.

Szkolenia i kursy

Konferencje Szkoleniowe:
"Communicating Across Cultures" - University of Malta

"Marketing Szkół Wyższych" - Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

"Sztuka komunikowania się” - Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku

"Umiędzynarodowienie szkolnictwa wyższego a wyzwania dla PR i promocji uczelni" - Szkoła Głowna Handlowa, Uniwesytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego"

"Nowe technologie w promocji wyższej uczelni.Warsztaty i trening praktycznych zastosowań" - Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu

"Uczelnia a otoczenie. Relacje uczelni wyższych z samorządem, mediami i biznesem. Relacje personalne: warsztaty treningu osobistego w zawodach Public Relations". - Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania im. gen. Jerzego Ziętka w Katowicach

"Funkcjonowanie uczelni w przestrzeni miejskiej, regionalnej, krajowej i zagranicznej. Warsztaty dla prasowych i promocyjnych służb uniwersyteckich" - Akademia Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w Krakowie

"Promocja nauki w mediach" - Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego

"Rankingi Szkół Wyższych - szansa czy pułapka?
Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych wyższych uczelni” - Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Wyższycch PRom

„Marka uczelni jako efekt komunikacji zewnętrznej.
Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych uczelni” - Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu

Pozycjonowanie nowoczesnej uczelni
Warsztaty metod, technik i form promocji”
Politechnika Rzeszowska

„Wizerunek uczelni źródłem kosztów i przychodów.
Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych”
Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie

„Polska uczelnia w kontekście międzynarodowym.
Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych”
Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte w Gdyni

"Kształtowanie efektywności przedsiębiorstw - determinanty, pomiar, narzędzia."
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Wydział Ekonomiczny w Opolu

„Marketing uczelni w otoczeniu biznesowym.
Warsztaty dla służb prasowych i promocyjnych”
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Edukacja

Logo
Storytelling marki, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Nowoczesny e-marketing, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Logo
historia, magisterskie
Uniwersytet Opolski

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR

Organizacje

Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Wyższycch PRom
Towarzystwo Przyjaciół Politechniki Opolskiej

Grupy

6 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
Freelancity.pl
Freelancity.pl
Freelancity.pl to innowacyjny portal społecznościowy dla profesjonalistów różnych branż, oferujący zaawansowane funkcje zarządzania projektami, służące do pozyskiwania wysokiej klasy specjalistów. W
Karma Kagyu
Karma Kagyu
Zapraszam wszystkich sympatyków i praktyków buddyjskiej szkoły Karma Kagyu/Karma Kamtzang.
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
MICE
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Narzędzia PR
Narzędzia PR
Skupiamy się na narzędziach PR - ich specyfice, zastosowaniu i skuteczności
Opole
Opole
Grupa dla osób mieszkających, pracujących, czy po prostu od czasu do czasu bywających w Opolu.
PRom
PRom
PRom Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
REKLAMA TV
REKLAMA TV
Ogłoszenia castingów do reklam TV, internet, media naziemne
Social Media dla profesjonalistów
Social Media dla profesjonalistów
Social Media to narzędzia. Profesjonalista z nich korzysta a nie teoretyzuje.