Wypowiedzi
-
Witam!
Od ponad 10 lat zajmuję się automatyką przemysłową w zakresie oczujnikowania:
- indukcja
- fotoelektryka
- pojemność
- ultradźwięk
- kolor i kontrast
- detekcja materiałów przeźroczystych
- enkodery przyrostowe i absolutne
- kurtyny bezpieczeństwa
- detekcja podwójnych arkuszy blach, spawów i szwów we wstęgach i rurach
- zasilanie, przekaźniki, systemy rozproszone sygnałów - aktywne i pasywne
itp.
Chętnie służę pomocą w w/w zakresie, doradztwem w detekcji, wyborze odpowiedniego rozwiązania w ujęciu technicznym i ekonomicznym.Krzysztof Skibicki edytował(a) ten post dnia 12.05.11 o godzinie 10:01 -
Jak widać słabo z odpowiedziami...
Moim zdaniem w Polsce to trudny temat...
Ludzie nie chcą płacić za informacje/doradztwo technologiczne.
Oczekują dostawać to wraz z zakupem produktów.
A przecież często doradztwo przed zakupem pozawala wybrać optymalne rozwiązanie i zaoszczędzić pieniądze... -
Mam gmole H&B. Założone zaraz po zakupie GSa.
Gmole mają podwójne rury - rura w rurze, dla wzmocnienia.
Kilkakortnie położyłem sprzęta na szutrach (nawrtoki), raz przy nieco większej szybkości na polu, do tego dwa razy gleba z nóżki (raz pomógł cofający samochód) - żadnych śladów, żadnych problemów, żadnych odkształceń, konstrukcja moto też nie ruszona.
Szczerze polecam. -
Czołem!
Co prawda GS 1150, ale to chyba dobre miejsce. W posiadaniu i upalaniu od lipca 2010.
U mnie już sezon 2011 trwa.
Pozdrawiam -
Hmm, wybiorę chyba Bridgestone Blizzak DM-V1 w rozmiarze 245/75R16.
-
Czyli jednak zimówka...
Wiesz, zimą off też jest w śniegu, a jednak auto, szczególnie w zimie, głównie będzie po mieście latać + wyjazdy weekendowe w trasę...
Latem w deszczu można uważać, a jednak zimą dobra trakcja - a w szczególności hamowanie, są najistotniejsze...
Podane przez Ciebie argumenty są przekonujące.
Szczególnie w ujęciu znaczenia słowa "DOBRZE".
Moim zdaniem, w przypadku bezpieczeństwa, z naciskiem na kontekst rodziny, nie ma miejsca na kompromisy...
Dziękuję za Twój czas...
edit:
albo ciągnąć dalej:
jaką zimówkę?: Cooper, Conti, Pirelli Scorpion -(miałem okazję śmignąć zeszłej zimy ok. 200 km w trudnych warunkach SGV '06 i było bardzo dobrze), a może...Krzysztof Skibicki edytował(a) ten post dnia 27.09.10 o godzinie 16:20 -
Takie działanie powinno być karalne...
-
Cooper STR czy STT?
STT znalazłem za 742 PLN/szt.
Jeśli jest dobra na asfalt mokry/off (jednak większość jazd asfalt) + śnieg, błoto pośniegowe, lód i błoto - jak zimówka, to, choć nie jest tanio, może warto...Krzysztof Skibicki edytował(a) ten post dnia 26.09.10 o godzinie 22:34 -
Damianie, zaskoczony jestem informacją, że Grabber AT oceniasz wyżej niż BFG.
Możesz coś więcej napisać na ten temat?
Podobnie info, że nowoczesny Toyo MT, czy Cooper STT nieznacznie na mokrym czarnym ustępuje BFG T/A.
Słyszałem o BFG T/A dużo lepsze opinie.
Widzisz, moja obecna, 7 letnia guma Kumho 798 (patrz Google), to dopiero jest dno na mokrym czarnym. Myślę, że wszystko będzie od niej lepsze.
Ale o Toyo czytałem dużo dobrych opinii.
Kurczę, a myślałem, że temat gum mam już za sobą :( -
Widziałem Patrola przygotowanego do dalekich wypraw.
Miał właśnie flok deski i słupków - właśnie po to, by światło słonecznie nie odbijało się. -
Damianie, dzięki za Twoją odpowiedź.
Mam świadomość, że największy wpływ na poprawę mają amortyzatory, ale i sprężyny (tył ma drut grubszy o 2 mm, zachowując liczbę zwojów, przód taką samą średnicę, ale jeden zwój więcej - vel fabryka).
No i sam chip dodał lekkości - silnik pracuje ciszej (ma lżej), automat inaczej przełącza (rzadziej - moment) itp.
Co do rozmiaru kół (średnicy), mam świadomość, że jej zmiana o 3,17% nie jest drastyczna i jedynie ok 60% większa, niż ogólnie podawane tolerancje.
Obawiam się, że trzeba pacjenta położyć na stół i ciąć - a co wyjdzie, to się okaże.
Dyskutowałbym jednakże z tą oceną samych gum: jakby nie patrzyć, całe Baja jeździ na BFG T/A.
Ja wiem, że są głośne, ale ja nie oczekuję ciszy limuzyny.
Latam tym Sorento już od marca, mam na nim najgorsze opony jakie można na nim mieć (gorsze są tylko te same lecz łyse - Kumho 789 czy jakoś tak. Już się ich nauczyłem oraz masy 2t przy hamowaniu na mokrym.
Wiem, że Scorpion będzie na czarnym lepszy, szczególnie w mokrym czarnym, ale wiem też, że rozczaruje mnie off-asfalt. Na piasku jeszcze będzie ok, ale wszystko inne - :(
Gdyby nie to, że autem jeździ żona - w znaczącej większości - z naszym małym dzieckiem, założyłbym KM2.
Scropion ATR i wszystkie inne A/T o rzeźbie szosówki - odpadają... -
Czołem!
Szukam pomocy w rozwiązaniu pewnego kłopotu.
Otóż mam Sorento 2,5 CRDi 140 KM, 320 Nm, fabryczne ogumienie 245/70/R16.
Zrobiłem mu lift 2" - sprężyny H&R + amory Koni Heavy Truck.
Są osłony podwozia.
Jest też chip 140@175 KM, 320@390 Nm.
Po tych zmianach, auto jest nie do poznania. Poprawiła się stabilność i precyzja na asfalcie, budą nie buja, a off-asfalt lepiej radzi sobie z nierównościami, choć jest nieco bardziej twardo.
Zmiana zawiechy + chip daje fantastyczną poprawę, z muła zrobił się przyjemny połykacz kilometrów.
Kolejnym krokiem są gumy: wiadomo, BFGoodrich T/A KO. Oczywiście zostawiam 16", chcę też zostawić szerokość 245.
Ale chciałbym podnieść profil do 75, zyskując podniesienie na oponach - może w sumie 1 cm - wobec tych gum co mam, średnica zewnętrzna nowych T/A da około 10 mm wyżej.
No i teraz jest kwestia pogorszenia przyspieszenia.
Średnica zmieni się o 3,17%. Czyli ramię (promień) dokładnie o połowę, dajmy 1,6%.
O ile pogorszy się przyspieszenie?
Może jeszcze gwoli wyjaśnienia: auto lata głównie asfalt, większość po mieście, trasy rzadziej, ale są.
Off zupełnie nieczęsto, z racji braku czasu.
Niemniej wygląd grubszej opony to jest to.
Zatem stawiam na szali look vs przyspieszenie.
Słucham pomysłów.
Z góry dziękuję za odzew. -
Witajcie!
Chciałbym poruszyć temat optymalizacji podatkowej oraz ZUS w kontekście zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub kontraktu menadżerskiego.
Która forma Waszym zdaniem jest korzystniejsza z punktu widzenia podatków/ZUS? -
Irku!
Dopiero zajrzałem w Twój blog. Zajrzałem w dział Cytaty! Są świetne... W najbliższy weekend znajdę czas by do nich wrócić i rozmyślać o nich!
Pozdrawiam! -
Magdalena Michałowska:
Dorota Wallusch:
ja z kolei W ZADNYM WYPADKU NIE POLECAM PANA JABBARA ! Nie wiem - byc moze trafilam do goscia jak sie dopiero uczyl, ale nigdy w zyciu nie mialam gorszego doswiadczenia z fryzjerem jak z nim. Zero wiedzy na temat ciecia wlosow, zero doswiadczenia, ZERO wyobrazni. Do dzis mnie dreszcze przechodza i scyzoryk sie w kieszeni otwiera jak sobie pomysle o tamtej wizycie... brrr...
Ja się nie zgadzam!! Nie wiem jak dawno była ta Pani u Jabbara, ale teraz to jeden z najlepszych fryzjerów! W końcu nie bez powodu czesał dziewczyny
na miss polonia?:P Jest świetny, ma swój styl i zachowuje się jakby urodził się z grzebieniem w rękach! Jest osobistym stylistą fryzur Omeny Mensah! Polecam w 100%Magdalena Michałowska edytował(a) ten post dnia 10.01.09 o godzinie 13:22
Mam prośbę: Jabbar pracował z Łukaszem. Obaj nie pracują już w salonie przy Ściegiennego - czy ktoś ma może do nich kontakt aktualny? Byłbym wdzięczny. Do tej pory raz strzygł mnie Łukasz i zrobił to fantastycznie.
Pozdrawiam -
Witam,
i ja się dołączam... Umysł to najcenniejszy zasób jakim człowiek może dysponować... Kult Umysłu... Jestem za...
Pozdrawiam "Umysłowych"