Umiejętności
Pakiet Microsoft Office
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Konsultant do spraw Telemarketingu - rynek biznesowy
•Telefoniczne pozyskiwanie nowych klientów z dostarczonej bazy danych.
•Telefoniczny kontakt z dotychczasowymi klientami firmy i badanie ich nowych potrzeb zakupowych.
•Przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie warunków umów
•Rozpoznawanie i analiza potrzeb klientów oraz uzgadnianie optymalnych rozwiązań.
•Oferowanie klientom nowych produktów firmy.
•Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem
•Doradztwo w zakresie technicznych aspektów oferowanych produktów.
•Współpraca z działem obsługi klienta i działem marketingu.
•Telefoniczny kontakt z dotychczasowymi klientami firmy i badanie ich nowych potrzeb zakupowych.
•Przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie warunków umów
•Rozpoznawanie i analiza potrzeb klientów oraz uzgadnianie optymalnych rozwiązań.
•Oferowanie klientom nowych produktów firmy.
•Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem
•Doradztwo w zakresie technicznych aspektów oferowanych produktów.
•Współpraca z działem obsługi klienta i działem marketingu.
Konsultant do spraw Telemarketingu - rynek biznesowy
•Telefoniczne pozyskiwanie nowych klientów z dostarczonej bazy danych.
•Telefoniczny kontakt z dotychczasowymi klientami firmy i badanie ich nowych potrzeb zakupowych.
•Przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie warunków umów
•Rozpoznawanie i analiza potrzeb klientów oraz uzgadnianie optymalnych rozwiązań.
•Oferowanie klientom nowych produktów firmy.
•Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem
•Doradztwo w zakresie technicznych aspektów oferowanych produktów.
•Współpraca z działem obsługi klienta i działem marketingu.
•Telefoniczny kontakt z dotychczasowymi klientami firmy i badanie ich nowych potrzeb zakupowych.
•Przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie warunków umów
•Rozpoznawanie i analiza potrzeb klientów oraz uzgadnianie optymalnych rozwiązań.
•Oferowanie klientom nowych produktów firmy.
•Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem
•Doradztwo w zakresie technicznych aspektów oferowanych produktów.
•Współpraca z działem obsługi klienta i działem marketingu.
Konsultant do spraw realizacji kampanii sprzedażowych
•Obsługa dotychczasowych klientów NC+
•Przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie warunków umów
•Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem
•Przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie warunków umów
•Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem
Młodszy specjalista ds. administracyjnych
Uniwersytet Warszawski Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
• Administrowanie komputerowego systemu ewidencji ocen i historii przebiegu studiów - USOS,
• Zapewnienie rzeczowej obsługi administracyjnej studentów UW,
• Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i korespondencji,
• Współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Administracji UW,
• Bieżące prace biurowe.
• Zapewnienie rzeczowej obsługi administracyjnej studentów UW,
• Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i korespondencji,
• Współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Administracji UW,
• Bieżące prace biurowe.
Szkolenia i kursy
Kurs Trenera Personalnego i Instruktora Fitness
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
• Kulturystyka
• Nowe Technologie
• Komputery
• Muzyka
• Nowe Technologie
• Komputery
• Muzyka
Grupy
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o