Krzysztof Seremak

Specjalista ds. Sprzedaży Produktów Bankowych
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Pakiet Microsoft Office

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Bank Handlowy w Warszawie S.A.
specjalista ds. sprzedaży produktów bankowych
• Sprzedaż produktów bankowych oraz negocjowanie warunków umów
• Promowanie zdalnych kanałów dystrybucji
• Telefoniczny kontakt z dotychczasowymi klientami firmy i badanie ich nowych potrzeb zakupowych
T-Mobile Polska S.A.
Konsultant do spraw Telemarketingu - rynek biznesowy
•Telefoniczne pozyskiwanie nowych klientów z dostarczonej bazy danych.
•Telefoniczny kontakt z dotychczasowymi klientami firmy i badanie ich nowych potrzeb zakupowych.
•Przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie warunków umów
•Rozpoznawanie i analiza potrzeb klientów oraz uzgadnianie optymalnych rozwiązań.
•Oferowanie klientom nowych produktów firmy.
•Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem
•Doradztwo w zakresie technicznych aspektów oferowanych produktów.
•Współpraca z działem obsługi klienta i działem marketingu.
T-Mobile Polska S.A.
Konsultant do spraw Telemarketingu - rynek biznesowy
•Telefoniczne pozyskiwanie nowych klientów z dostarczonej bazy danych.
•Telefoniczny kontakt z dotychczasowymi klientami firmy i badanie ich nowych potrzeb zakupowych.
•Przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie warunków umów
•Rozpoznawanie i analiza potrzeb klientów oraz uzgadnianie optymalnych rozwiązań.
•Oferowanie klientom nowych produktów firmy.
•Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem
•Doradztwo w zakresie technicznych aspektów oferowanych produktów.
•Współpraca z działem obsługi klienta i działem marketingu.
NC
Konsultant do spraw realizacji kampanii sprzedażowych
NC+
•Obsługa dotychczasowych klientów NC+
•Przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie warunków umów
•Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem
Uniwersytet Warszawski
Młodszy specjalista ds. administracyjnych
Uniwersytet Warszawski Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
• Administrowanie komputerowego systemu ewidencji ocen i historii przebiegu studiów - USOS,
• Zapewnienie rzeczowej obsługi administracyjnej studentów UW,
• Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i korespondencji,
• Współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Administracji UW,
• Bieżące prace biurowe.

Szkolenia i kursy

Kurs Trenera Personalnego i Instruktora Fitness

Edukacja

Logo
Informatyka, inżynierskie
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania WIT w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

• Kulturystyka
• Nowe Technologie
• Komputery
• Muzyka

Grupy

Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o