Umiejętności
Zarządzanie Marką
Strategia biznesowa
FMCG
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
Project Management
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Marketing & Regional Sales Manager
Zarządzanie zespołem sprzedażowym oraz portfolio Vision Care (Bausch+Lomb)
Product Manager
Zarządzanie grupą jednodniowych soczewek kontaktowych DAILIES:
• Opracowywanie rocznych planów działań marketingowych dla marki, ich wdrażanie oraz nadzór nad realizacją opracowanej strategii
• Opracowanie oraz nadzór nad realizacją działań ATL/BTL
• Wspieranie zarządzania sprzedażą poprzez wpływ na decyzje dotyczące podejmowanych działań promocyjnych, koncepcji marketingowych, strategii cenowych
• Współpraca z Działem sprzedaży w zakresie działań skierowanych do kluczowych klientów (w tym sieci międzynarodowych)
• Tworzenie i kontrola budżetu marki
Zarządzanie programem lojanościowym Za-Kontaktowani.pl:
• Opracowywanie rocznych planów działań marketingowych dla programu, pozyskiwanie nowych użytkowników oraz aktywacja istniejących
Zarządzanie platformą do zamówień elektronicznych EASY Online dla Salonów Optycznych:
• Rozwój funkcjonalności oraz wprowadzanie promocji tradeowych
• Opracowywanie rocznych planów działań marketingowych dla marki, ich wdrażanie oraz nadzór nad realizacją opracowanej strategii
• Opracowanie oraz nadzór nad realizacją działań ATL/BTL
• Wspieranie zarządzania sprzedażą poprzez wpływ na decyzje dotyczące podejmowanych działań promocyjnych, koncepcji marketingowych, strategii cenowych
• Współpraca z Działem sprzedaży w zakresie działań skierowanych do kluczowych klientów (w tym sieci międzynarodowych)
• Tworzenie i kontrola budżetu marki
Zarządzanie programem lojanościowym Za-Kontaktowani.pl:
• Opracowywanie rocznych planów działań marketingowych dla programu, pozyskiwanie nowych użytkowników oraz aktywacja istniejących
Zarządzanie platformą do zamówień elektronicznych EASY Online dla Salonów Optycznych:
• Rozwój funkcjonalności oraz wprowadzanie promocji tradeowych
Product Manager
Zarządzanie grupą miesięcznych soczewek kontaktowych AIR OPTIX:
• Opracowywanie rocznych planów działań marketingowych dla marki, ich wdrażanie oraz nadzór nad realizacją opracowanej strategii
• Przygotowanie strategii oraz wprowadzeni na rynek najnowocześniejszych kolorowych soczewek kontaktowych AIR OPTIX COLORS i redefiniowanie kategorii soczewek kolorowych
• Wspieranie zarządzania sprzedażą poprzez wpływ na decyzje dotyczące podejmowanych działań promocyjnych, koncepcji marketingowych, strategii cenowych
• Współpraca z Działem „Professional Services” w zakresie działań skierowanych do Specjalistów Ochrony Wzroku (Okuliści, Optometryści).
• Tworzenie i kontrola budżetu marki
Repozycjonowanie platformy do zamówień elektronicznych EASY Online
• Opracowywanie rocznych planów działań marketingowych dla marki, ich wdrażanie oraz nadzór nad realizacją opracowanej strategii
• Przygotowanie strategii oraz wprowadzeni na rynek najnowocześniejszych kolorowych soczewek kontaktowych AIR OPTIX COLORS i redefiniowanie kategorii soczewek kolorowych
• Wspieranie zarządzania sprzedażą poprzez wpływ na decyzje dotyczące podejmowanych działań promocyjnych, koncepcji marketingowych, strategii cenowych
• Współpraca z Działem „Professional Services” w zakresie działań skierowanych do Specjalistów Ochrony Wzroku (Okuliści, Optometryści).
• Tworzenie i kontrola budżetu marki
Repozycjonowanie platformy do zamówień elektronicznych EASY Online
Junior Product Manager AIR OPTIX
Praca w dywizji CIBA VISION, która zajmowała się soczewkami kontaktowaymi.
Zarządzanie grupą miesięcznych soczewek kontaktowych AIR OPTIX:
• Opracowywanie rocznych planów działań marketingowych dla marki, ich wdrażanie oraz nadzór nad realizacją opracowanej strategii
• Przygotowanie pierwszej dla marki AIR OPTIX kampanii aplikacyjnej "Pierwszy dzień z AIR OPTIX" (2012). Lokalne rozwinięcie reklamy telewizyjnej jako część kampanii 360 stopni. Ponad 5 000 nowych użytkowników soczewek skorzystało z promocji
• Tworzenie i kontrola budżetu marki
Zarządzanie grupą miesięcznych soczewek kontaktowych AIR OPTIX:
• Opracowywanie rocznych planów działań marketingowych dla marki, ich wdrażanie oraz nadzór nad realizacją opracowanej strategii
• Przygotowanie pierwszej dla marki AIR OPTIX kampanii aplikacyjnej "Pierwszy dzień z AIR OPTIX" (2012). Lokalne rozwinięcie reklamy telewizyjnej jako część kampanii 360 stopni. Ponad 5 000 nowych użytkowników soczewek skorzystało z promocji
• Tworzenie i kontrola budżetu marki
Assistant Brand Manager Milka
Przez pierwszy rok jako Management Trainee,
• Zarządzanie akcjami BTL dla marki Milka Alpejskie Mleczko
• Przygotowanie i wdrożenie promocji konsumenckiej "Podaruj sobie wybór"
• Przygotowanie pierwszej świątecznej reklamy czekolad Milka w 2009
• Rozwój projektów internetowych (uruchomienie strony www.milka.com.pl)
• Zorganizowanie imprez "Milka Letni Festiwal" 2008 w 3 górskich miastach jak część europejskiej kampanii Milka Truck
• Zarządzanie lokalnie rozwiniętym projektem “Milka Rodzinna Przygoda” (budowanie świadomości oraz widoczności marki Milka w 15 schroniskach górskich)
• Rozwój grafiki produktów z serii limitowanych oraz oferty świątecznej
• Zarządzanie akcjami BTL dla marki Milka Alpejskie Mleczko
• Przygotowanie i wdrożenie promocji konsumenckiej "Podaruj sobie wybór"
• Przygotowanie pierwszej świątecznej reklamy czekolad Milka w 2009
• Rozwój projektów internetowych (uruchomienie strony www.milka.com.pl)
• Zorganizowanie imprez "Milka Letni Festiwal" 2008 w 3 górskich miastach jak część europejskiej kampanii Milka Truck
• Zarządzanie lokalnie rozwiniętym projektem “Milka Rodzinna Przygoda” (budowanie świadomości oraz widoczności marki Milka w 15 schroniskach górskich)
• Rozwój grafiki produktów z serii limitowanych oraz oferty świątecznej
Szkolenia i kursy
DDI Development Centre, Brand Foundations Course (Niemcy), Marketing Strategy Framework Fundamentals (Wielka Brytania), 7 nawyków skutecznego działania (Franklin Covey Polska), Certyfikat FCE, CAE, prawo jazdy kat. B
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
Prowadzenie: www.4sladynaprostej.pl Książki (fantasy/s-f oraz cykl przygód o Panu Samochodziku) Nowinki techniczne z dziedziny motoryzacji oraz elektorniki Granie na Xbox 360 (rpg/wyścigi) Rajdowe mistrzostwa świata WRC
Inne
Znajomość pakietu MS Office oraz pakietu Lotus.
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Rock
Szeroko rozumiana muzyka rockowa i metalowa - sporo z Was aktualnie pod krawatem nie raz pogowało na koncertach. Czas ścinania włosów nadszedł i tak : )
Sporty samochodowe
Od KJS po WRC. Rajdy, wyścigi płaskie i górskie. Kibice, zawodnicy, sponsorzy i sponsorowani. W Polsce i poza jej granicami.