Umiejętności
Innowacja w biznesie
Zarządzanie wydajnością
Zarządzanie zmianą
Coaching
Zarządzanie konfliktem
Analiza danych
Zarządzanie zespołem rozproszonym
zorientowanie na cel
Rozwój Zasobów Ludzkich
Zarządzanie projektami międzynarodowymi
Przywództwo
Zarządzanie procesami
Mentoring
Microsoft Excel
Microsoft SQL Server
Negocjacje
zarządzanie operacyjne
Project Management
Rekrutacja
Siebel
Planowanie strategiczne
Taleo
Visual Basic
WebEx
Microsoft SharePoint
Microsoft PowerPoint
Prowadzenie szkoleń
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie ludźmi
Microsoft Outlook
Zarządzanie efektywnością
Rynki finansowe
Six Sigma Green Belt
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Menedżer do spraw operacyjnych
RR Donnelley
- kierowanie pracami działu Presentation Technologies, świadczącego outsourcingowe usługi graficzne w systemie 24/7 dla działu Bankowości Inwestycyjnej globalnego klienta
- zarządzanie zespołem 26 Młodszych i Starszych Specjalistów ds. Prezentacji, Operatorów Graficznych, a także Specjalistów ds. Zapewniania Jakości
- rekrutacja, motywowanie, mentorowanie i rozwój pracowników
- przeniesienie i implementacja procesów i serwisu na bazie transferu wiedzy i technologii z kwatery głównej banku w Londynie
- odpowiedzialność operacyjna za jakość i terminowość dostarczanych usług
- zarządzanie i kontrola kluczowych wskaźników efektywności (KPI), a także gwarancji jakości świadczonych usług (SLA)
- raportowanie i analiza wyników pracy zespołu oraz jakości serwisu
- rozwiązywanie skarg i zażaleń klientów
- zarządzanie interesariuszami, wspieranie Dyrektora ds. Kluczowych Klientów w planowaniu strategicznym
- koordynacja wprowadzenia aplikacji CRM w systemie informatycznym klienta
- zarządzanie i realizacja projektu migracji danych klientów dla regionu Azja-Pacyfik (APAC) w dziale Bankowości Inwestycyjnej
- zarządzanie zespołem 26 Młodszych i Starszych Specjalistów ds. Prezentacji, Operatorów Graficznych, a także Specjalistów ds. Zapewniania Jakości
- rekrutacja, motywowanie, mentorowanie i rozwój pracowników
- przeniesienie i implementacja procesów i serwisu na bazie transferu wiedzy i technologii z kwatery głównej banku w Londynie
- odpowiedzialność operacyjna za jakość i terminowość dostarczanych usług
- zarządzanie i kontrola kluczowych wskaźników efektywności (KPI), a także gwarancji jakości świadczonych usług (SLA)
- raportowanie i analiza wyników pracy zespołu oraz jakości serwisu
- rozwiązywanie skarg i zażaleń klientów
- zarządzanie interesariuszami, wspieranie Dyrektora ds. Kluczowych Klientów w planowaniu strategicznym
- koordynacja wprowadzenia aplikacji CRM w systemie informatycznym klienta
- zarządzanie i realizacja projektu migracji danych klientów dla regionu Azja-Pacyfik (APAC) w dziale Bankowości Inwestycyjnej
Team Leader - rynki nordyckie
- kierowanie zespołem 10 analityków zajmujących się analizą i wprowadzaniem danych finansowych (analiza fundamentalna) firm notowanych na giełdach krajów nordyckich
- zarządzanie zmianą w związku z przejściem na nową bazę danych i związane z tym zmiany metod pracy zespołu
- planowanie pracy i zarządzanie wydajnością pracowników w celu dotrzymywania terminów ustalonych z klientami
- mentorowanie, coaching, motywowanie i rozwój pracowników
- szkolenie i koordynacja projektów Six Sigma White Belt
- zarządzanie projektem History Load w regionie EMEA
- zarządzanie zmianą w związku z przejściem na nową bazę danych i związane z tym zmiany metod pracy zespołu
- planowanie pracy i zarządzanie wydajnością pracowników w celu dotrzymywania terminów ustalonych z klientami
- mentorowanie, coaching, motywowanie i rozwój pracowników
- szkolenie i koordynacja projektów Six Sigma White Belt
- zarządzanie projektem History Load w regionie EMEA
Asystent Menedżera na region EMEA
- zarządzanie pracą działu Analizy Finansowej w regionie EMEA (ponad 120 osób zlokalizowanych w centrach przetwarzania danych w Polsce i na Cyprze)
- bezpośrednie kierowanie 9-osobowym zespołem Team Leaderów
- planowanie strategii personalnej i migracji pracy do nowej bazy danych
- realizacja projektu implementacji kluczowych wskaźników efektywności (KPI)
- 3-miesięczny kontrakt na oddelegowanie
- bezpośrednie kierowanie 9-osobowym zespołem Team Leaderów
- planowanie strategii personalnej i migracji pracy do nowej bazy danych
- realizacja projektu implementacji kluczowych wskaźników efektywności (KPI)
- 3-miesięczny kontrakt na oddelegowanie
Team Leader - projekt "Remedy"
- zarządzanie projektem “Remedy” w dziale analizy fundamentalnej, polegającym na przeniesieniu pracy z poprzedniej lokalizacji – Cardiff do Gdyni
- rekrutacja i stworzenie nowego zespołu 15 analityków
- stworzenie planu projektu, ustanowienie metod pracy zespołu, systemu kontroli jakości a także indywidualnych i zespołowych celów
- stworzenie i wprowadzenie w życie efektywnego sposobu komunikacji zdalnej między zespołem projektowym a interesariuszami zlokalizowanymi w centrum analizy danych w Bangalurze (Indie)
- zapewnianie dotrzymywania ustalonych terminów ukończenia pracy przez zespół
- stworzenie nowego procesu szkolenia pracowników, następnie wprowadzenie go w trzech centrach przetwarzania danych - Gdyni, Manili (2-tygodniowa oddelegowanie) i Pekinie (3-tygodniowe oddelegowanie)
- rekrutacja i stworzenie nowego zespołu 15 analityków
- stworzenie planu projektu, ustanowienie metod pracy zespołu, systemu kontroli jakości a także indywidualnych i zespołowych celów
- stworzenie i wprowadzenie w życie efektywnego sposobu komunikacji zdalnej między zespołem projektowym a interesariuszami zlokalizowanymi w centrum analizy danych w Bangalurze (Indie)
- zapewnianie dotrzymywania ustalonych terminów ukończenia pracy przez zespół
- stworzenie nowego procesu szkolenia pracowników, następnie wprowadzenie go w trzech centrach przetwarzania danych - Gdyni, Manili (2-tygodniowa oddelegowanie) i Pekinie (3-tygodniowe oddelegowanie)
Szkolenia i kursy
Team Leadership
Six Sigma Green Belt
Management Development Program
Management Coaching Program
Akademia Menedżera
Project Management
Train the Trainer
SQL
VBA
Six Sigma Green Belt
Management Development Program
Management Coaching Program
Akademia Menedżera
Project Management
Train the Trainer
SQL
VBA
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Business Intelligence/Data Warehouse
Zainteresowania
angielska piłka nożna
historia XX wieku
polityka
dobra książka
historia XX wieku
polityka
dobra książka
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.