Krzysztof Rudzinski

Zawodowo i z przekonania Key Account Manager z doskonałymi rezultatami i dobrym( ponad 10 letnim)doświadczeniem uwzględniającym standardy i potrzeby CatMan; z zamiłowania historyk a obecnie szukam dobrego pracodawcy
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami Strategia biznesowa Zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie Microsoft Office Negocjacje New Business Development Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Szef Sprzedazy
Eko Forte
Przygotowanie strategii sprzedaży
tworzenie koncepcji zespołu sprzedaży
opracowywanie koncepcji marketingowej
budowa relacji z klientami funkcjonujacymi
poszukiwanie nowych klientów
negocjacje kontraktów rocznych
egzekucja ustaleń kontraktowych
Logo
Szef sprzedaży
Green Factory
Przygotowanie strategii sprzedaży
tworzenie koncepcji zespołu sprzedaży
opracowywanie koncepcji marketingowej
budowa relacji z klientami funkcjonujacymi
poszukiwanie nowych klientów
negocjacje kontraktów rocznych
egzekucja ustaleń kontraktowych
AB Foods Polska Sp. z o.o.
National Key Account Manager
-negocjacje kontraktów rocznych z Key Account
-poszukiwanie nowych klentów
-prowadzenie polityki asortymentowej dla wybranych KeyAccount
-budowa własciwej ekspozycji i asortymentuw trzech kategoriach
1.AsianFood
2.pieczywo chrupkie Ryvita
3.herbata Twinings
-opracowywanie rocznych planów sprzedaży
- coaching i trening
NUTRICIA Polska Sp. z o.o.
Key Account Category Manager&Business Development Unit
-Budowa zasad i wizji kategoriiBabyFood
-Negocjacje kontraktów Key Account ze szczególnym uwzględnieniem wagi kategorii BabyFood(właściwy placement,ustawienie,nowe produkty et)
-Opracowywanie i wdrażanie layout'ów i planogramów KeyAccount
-Opracowywanie i wdrożenia nowych opakowań typu SRP
-Współpraca z klubem ECR Polska/Kodeks Dobre Praktyki/
-Aktywne poszukiwanie nowych klientów dla kategorii BabyFood/sieci drogerii Rossmann/Schlecker,sieci typu discount,sklepy stacjji benzynowych,non food etc
-Utrzymywanie korystnych relacji z klientamiKey Account.
-prowadzenie szkoleń dla zespołu sprzedaży.
NUTRICIA Polska Sp. z o.o.
National Key Account Manager
-Budowa zespołu managerów KeyAccount
-wyznaczanie i egzekucja celów do osiągnięcia dla zespołu
-efektywne zarządzanie zespołem i coaching
-aktywna współpraca z działem marketingu/polityka nowości/wdrożenia/ekspozycja/analizy sprzedażowe
-współpraca z działem logistyki w celu zapewnienia właściwego poziomu dostaw/wspólne negocjacje z KeyAccount
-negocjacje kontraktów rocznych i nadzór nad ich egzekucją
-wdrożenia i opracowywanie właściwej ekspozycji w celu zapewnienia przewagi konkurencyjnej sieciach międzynarodowych
-rozwój portfolio klientów firmy ?drogerie,dyskonty, non food/
-opracowywanie planów sprzedaży rocznej perklient/grupa klientów
-udział w opracowtywaniu strategii firmy
Logo
Key Account Manager
OvitaNutricia Polska
-nawiązywanie kontaktów z sieciami międzynarodowymi
-własciwa prezentacja firmy
-negocjacje kontraktów rocznych
-rozpoczęcie współpracy z sieciami typu discount/Biedronki;JMD Biedronki-opracowanie optymalnego asortymentu kategorii BabyFood dla tego typu klientów
- Analizy sprzedaży do klientów i odsprzedaży
Logo
Regional Manager
OvitaNutricia Polska
- budowa zespołu regionalnego
-wyznaczenie i egzekucja celów w celu osiągnięcia przewagi na rynku
-monitorowanie sprzedaży do- i od- klientów
-analiza efektywności klientów
-poszukiwanie nowych klientów
Logo
Sales Representative
OvitaNutricia Polska
-wprowadzenie firmy na rynek polski/ aktywne prezentacje,poszukiwanie klientów, zapewnienie właściwej
opieki przed-i po-sprzedażowej
-wprowadzanie nowych produktów
-opieka nad retail i pozyskiwanie nowych klientów
-współpraca z hurtem
Logo
Szef Sprzedaży Win Kalifornijskich E&J Gallo
METI/ wyłaczny dystrybutor win Ernest&Julio Gallo Winery
-wprowadzenie produktów firmy E&J Gallo na rynek polski
-aktywne poszukiwanie klientów retail i hurt
-monitoring dostaw
-dbanie o ekspozycje
-budowa planów sprzedaży/kategorie
-współpraca bezposrednia z managerami z U.S
-tworzenie zespołu sprzedaży i nadzór nad nim
-prowadzenie szkoleń we współpracy z managerami z U.S
-współpraca z CareyAgri- obecnie CEDC

Szkolenia i kursy

Wybrane najważniejsze szkolenia i kursy:
-Managing&Developing KeyAccounts- ManagementCentreEurope Bruksela '2000
-Podstawy finansów dla niefinansistów -ManagementCentre Europe Praga'2004
-Zarządzanie Projektem DoorTraining '2006
Trade Marketing&Category Management FMCG Forum McHays&Stewart Group'2006/2007

Edukacja

Logo
Historia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki

Zainteresowania

Historia
Architektura miitarna
Jazz i Klasyka
Dobra herbata
Dobra książka
Film
Rower
Pies Rhodesian Ridgeback

Organizacje

ECR Polska

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Antal FMCG
Antal FMCG
Grupa przeznaczona dla profesjonalistów działających w branży FMCG.
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
Historia Sztuki
Historia Sztuki
Grupa osob pasjonujacych sie historia sztuki.
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.