Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
Thunderbird
Obsługa urządzeń biurowych
Sprzedaż bezpośrednia
Microsoft Dynamics AX
Umiejętność budowania i utrzymywania relacji biznesowych
Prawo jazdy kat B
Negocjacje z dostawcami
Sprzedaż B2B
praca w zespole
komunikatywność
Budowanie relacji z klientem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy specjalista do spraw obsługi klienta
EDC Expert in direct communication
identyfikacja potrzeb klientów; utrzymywanie stałych relacji z klientami; pośredniczenie między klientem, działem IT oraz produkcją; utrzymywanie odpowiednich zapasów materiałów produkcyjnych; przygotowanie harmonogramów realizacji zleceń dla klientów; przygotowywanie ofert cenowych; przygotowywanie odpowiedzi na reklamacje; rozwiązywanie problemów powstałych podczas produkcji; uczestnictwo w audytach klientów, prowadzenie projektów, uczestnictwo we wdrażaniu nowych klientów
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.