Umiejętności
Badania reklamy
Analiza klientów
Badania marketingowe
Języki
niemiecki
ojczysty
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Zainteresowania
Staram się umiejętnie i skutecznie łączyć tzw. "hobby" z pracą, tak by szczerze dało się powiedzieć, że praca sprawia mi przyjemność i pozwala no rozwijanie kolejnych zainteresowań. Ostatnio OFF-ROAD... Bagno wciąga na maksa!
Organizacje
Polskie Stowarzyszenie Klas Hobie PHCA - Prezes Zarządu
Europejskie Stowarzyszenie Klas Hobie EHCA - Członek Kapituły ds. Promocji Eventów
PTBRiO - Członek
Europejskie Stowarzyszenie Klas Hobie EHCA - Członek Kapituły ds. Promocji Eventów
PTBRiO - Członek
Inne
Swojego czasu popełniłem kika artykułów i publikacji w "prasie branżowej":
Brief: Reklama testowana
Marketing w Praktyce: Badania wizerunku i pozycjonowania marek.
Marketing w Praktyce: Badania jakościowe przez Internet
Marketing w Praktyce: Badania ilościowe przez Internet
Marketing w Praktyce: Dobór próby i kontrola jakości w badaniach przez Internet
Jachting: Dlaczego katamaran? Pięć powodów dla których warto zainteresować się katamaranami?
W roku 2003 współpracowałem z Marketingiem w Praktyce jako konsultant metodologii.
Włozyłem też trochę wysiłku w rozwój młodszych pokoleń i przekazywałem wiedzę w:
SWPS – Wykorzystanie badań w podejmowaniu decyzji marketingowych
Podyplomowe Studia Psychologii Zachowań Rynkowych – Seminarium na temat programów strategicznych badań rynkowych.
UW (Psychologia) – Seminarium o technikach projekcyjnych w badaniach rynku
Prowadziłem też szkolenia:
Jak być supermoderatorem? (Merkator, PTBRiO – wspólnie z D.Maison)
Badania lojalności i satysfakcji klientów (PTBRiO)
Badania jakościowe (MIDWEST – wspólnie z D.Maison)
Socjologia wizualna w praktyce (PTBRiO)
Prowadzenie indywidualnych wywiadów pogłębionych (ESKADRA)
Różne treningi i szkolenia zamknięte dla firm zamawiających badania.
Występowałem na kongresach i konferencjach branżowych organizowanych między innymi przez PTBRiO (nawet dostałem jakieś wyróznienia), IIR, ESKADRA, ECU Marketing, Socjokolektiv.
Brief: Reklama testowana
Marketing w Praktyce: Badania wizerunku i pozycjonowania marek.
Marketing w Praktyce: Badania jakościowe przez Internet
Marketing w Praktyce: Badania ilościowe przez Internet
Marketing w Praktyce: Dobór próby i kontrola jakości w badaniach przez Internet
Jachting: Dlaczego katamaran? Pięć powodów dla których warto zainteresować się katamaranami?
W roku 2003 współpracowałem z Marketingiem w Praktyce jako konsultant metodologii.
Włozyłem też trochę wysiłku w rozwój młodszych pokoleń i przekazywałem wiedzę w:
SWPS – Wykorzystanie badań w podejmowaniu decyzji marketingowych
Podyplomowe Studia Psychologii Zachowań Rynkowych – Seminarium na temat programów strategicznych badań rynkowych.
UW (Psychologia) – Seminarium o technikach projekcyjnych w badaniach rynku
Prowadziłem też szkolenia:
Jak być supermoderatorem? (Merkator, PTBRiO – wspólnie z D.Maison)
Badania lojalności i satysfakcji klientów (PTBRiO)
Badania jakościowe (MIDWEST – wspólnie z D.Maison)
Socjologia wizualna w praktyce (PTBRiO)
Prowadzenie indywidualnych wywiadów pogłębionych (ESKADRA)
Różne treningi i szkolenia zamknięte dla firm zamawiających badania.
Występowałem na kongresach i konferencjach branżowych organizowanych między innymi przez PTBRiO (nawet dostałem jakieś wyróznienia), IIR, ESKADRA, ECU Marketing, Socjokolektiv.
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe
Deutschliebhaber ;-)
Grupa dla wszystkich, którzy lubią język niemiecki, interesują się kulturą Niemiec, pracowali lub pracują w Niemczech itd.
Events/HR
Grupa zrzeszająca ludzi zainteresowanych organizacją eventów,konferencji, imprez-integracyjno-motywacyjnych, promocyjnych . Grupa osób
otwartych na świat , ludzi i nowe wyzwania.
Eventy, Integracje - Rozrywki plenerowe
Celem grupy jest ułatwienie kontaktu i nawiązanie współpracy pomiędzy osobami ( firmami) , zajmującymi się obsługą i organizacją szkoleń, wyjazdów integracyjnych , eventów, pikników i imprez
GL - Moderacja
Grupa przeznaczona dla osób które na wybranych forach posiadają uprawnienia moderatora bądź właściciela.