Umiejętności
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
szkolenia
Zarządzanie
zarządzanie jakością
Budowanie zepołu
motywowanie i rozwój pracowników
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Jakości i Szkoleń
• odpowiedzialność za realizację wyników jakościowych wymaganych przez klienta na projekcie ponad 400 osobowym
• dostosowanie obsługi klienta pod bieżące potrzeby projektu
• zlecanie oraz koordynacja działań mających na celu podniesienie jakości świadczonych usług
• kontrolowanie bieżących wyników oraz ich raportowanie
• zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem trenerów i kontrolerów jakości
• odpowiedzialność oraz nadzorowanie realizacji ustalonego budżetu
• planowanie oraz realizacja szkoleń dla nowych oraz obecnych pracowników
• badanie potrzeb szkoleniowych
• planowanie działań mających na celu podniesienie poziomu satysfakcji klienta
• odpowiedzialność za spełnienie wyników satysfakcji klienta
• wdrażanie nowych projektów związanych z jakością, szkoleniami, rekrutacją oraz fluktuacją pracowników
• udział w assessment center oraz rekrutowanie nowych pracowników do zespołu
• analiza sytuacji operacyjnej oraz dostosowanie rekrutacji nowych pracowników do bieżących potrzeb firmy
• optymalizacja kosztów związanych z jakością i szkoleniami
• zarządzanie systemem testów wiedzy dla pracowników
• udział w negocjacjach z firmami zewnętrznymi
• dostosowanie obsługi klienta pod bieżące potrzeby projektu
• zlecanie oraz koordynacja działań mających na celu podniesienie jakości świadczonych usług
• kontrolowanie bieżących wyników oraz ich raportowanie
• zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem trenerów i kontrolerów jakości
• odpowiedzialność oraz nadzorowanie realizacji ustalonego budżetu
• planowanie oraz realizacja szkoleń dla nowych oraz obecnych pracowników
• badanie potrzeb szkoleniowych
• planowanie działań mających na celu podniesienie poziomu satysfakcji klienta
• odpowiedzialność za spełnienie wyników satysfakcji klienta
• wdrażanie nowych projektów związanych z jakością, szkoleniami, rekrutacją oraz fluktuacją pracowników
• udział w assessment center oraz rekrutowanie nowych pracowników do zespołu
• analiza sytuacji operacyjnej oraz dostosowanie rekrutacji nowych pracowników do bieżących potrzeb firmy
• optymalizacja kosztów związanych z jakością i szkoleniami
• zarządzanie systemem testów wiedzy dla pracowników
• udział w negocjacjach z firmami zewnętrznymi
Koordynator ds Szkoleń
• projektowanie i prowadzenie szkoleń wstępnych i bieżących
• zarządzenie pracą zespołu trenerów
• zarządzanie grupami szkoleniowymi
• raportowanie szkoleń bezpośrednio do przełożonego
• prowadzenie interwizji trenerskich
• przygotowanie i prowadzenie grafiku szkoleń dla wszystkich pracowników projektu
• odpowiedzialność za zamówienia artykułów biurowych dla zespołu szkoleń
• przygotowywanie narzędzi oceniających szkolenia
• zarządzenie pracą zespołu trenerów
• zarządzanie grupami szkoleniowymi
• raportowanie szkoleń bezpośrednio do przełożonego
• prowadzenie interwizji trenerskich
• przygotowanie i prowadzenie grafiku szkoleń dla wszystkich pracowników projektu
• odpowiedzialność za zamówienia artykułów biurowych dla zespołu szkoleń
• przygotowywanie narzędzi oceniających szkolenia
Starszy specjalista ds. jakości i szkoleń
• prowadzenie i projektowanie szkoleń wstępnych i uzupełniających przede wszystkim z zakresu produktu
• opracowywanie i przygotowywanie materiałów szkoleniowych zgodnie ze standardami wyznaczonymi przez klienta
• wdrażanie nowych projektów zleconych przez klienta
• planowanie i raportowanie szkoleń
• zarządzanie grupami szkoleniowymi
• realizacja szkoleń zapewniająca utrzymanie założonych celów jakościowych i wyników badań satysfakcji klienta
• ustalanie grafiku szkoleń pozostałych trenerów
• przygotowywanie narzędzi oceniających szkolenia
• udział w AC wewnętrznych jako osoba oceniająca i rekrutująca nowe osoby do zespołu
• ocenianie i wdrażanie nowych pracowników
• kreatywne inicjowanie zmian mających na celu poprawę jakości i efektywności szkoleń
• przeprowadzanie interwizji wśród trenerów oraz udzielanie feedback’u
• współpraca z koordynatorami innych działów
• przygotowywanie materiałów e-learnigowych
• opracowywanie i przygotowywanie materiałów szkoleniowych zgodnie ze standardami wyznaczonymi przez klienta
• wdrażanie nowych projektów zleconych przez klienta
• planowanie i raportowanie szkoleń
• zarządzanie grupami szkoleniowymi
• realizacja szkoleń zapewniająca utrzymanie założonych celów jakościowych i wyników badań satysfakcji klienta
• ustalanie grafiku szkoleń pozostałych trenerów
• przygotowywanie narzędzi oceniających szkolenia
• udział w AC wewnętrznych jako osoba oceniająca i rekrutująca nowe osoby do zespołu
• ocenianie i wdrażanie nowych pracowników
• kreatywne inicjowanie zmian mających na celu poprawę jakości i efektywności szkoleń
• przeprowadzanie interwizji wśród trenerów oraz udzielanie feedback’u
• współpraca z koordynatorami innych działów
• przygotowywanie materiałów e-learnigowych
Szkolenia i kursy
Systemy operacyjnego : Windows XP, Windows Vista, Windows 7
MS Office: Word, Excel, Power Point, Outlook
Kursy: Obsługa trudnego klienta
Komunikacja w zespole
Autoprezentacja
Trening interpersonalny
Coaching
Prawo jazdy kat. B
MS Office: Word, Excel, Power Point, Outlook
Kursy: Obsługa trudnego klienta
Komunikacja w zespole
Autoprezentacja
Trening interpersonalny
Coaching
Prawo jazdy kat. B
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Zainteresowania
• Piłka nożna - liga hiszpańska
• Podróże
• Telefonia komórkowa
• Podróże
• Telefonia komórkowa
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni