Krzysztof Płocek
International Key Account Manager
Racibórz,
śląskie
Doświadczenie zawodowe
International Key Account Manager
• współpraca z sieciami handlowymi: Tesco, Carrefour, Lidl, Metro, Kaufland, Ahold, Coop,
planowanie i realizowanie określonych planów sprzedaży
• aktywne poszukiwanie nowych ( w tym alternatywnych ) kluczowych dystrybutorów i klientów sieciowych
• tworzenie ofert handlowych oraz prezentacji
• negocjowanie warunków handlowych z dystrybutorami i klientami sieciowymi
• realizowanie działań marketingowych dla poszczególnych rynków we współpracy z Działem Marketingu
• realizowanie projektów pod markami własnymi oraz zapewnienie realizacji planów sprzedaży marek własnych z uwzględnieniem poziomu rentowności
• nadzorowanie dokumentacji niezbędnej do sprzedaży produktów na danym rynku
• przestrzeganie właściwej dokumentacji wynikającej z systemu zarządzania jakością i bezpieczeństwem żywności
planowanie i realizowanie określonych planów sprzedaży
• aktywne poszukiwanie nowych ( w tym alternatywnych ) kluczowych dystrybutorów i klientów sieciowych
• tworzenie ofert handlowych oraz prezentacji
• negocjowanie warunków handlowych z dystrybutorami i klientami sieciowymi
• realizowanie działań marketingowych dla poszczególnych rynków we współpracy z Działem Marketingu
• realizowanie projektów pod markami własnymi oraz zapewnienie realizacji planów sprzedaży marek własnych z uwzględnieniem poziomu rentowności
• nadzorowanie dokumentacji niezbędnej do sprzedaży produktów na danym rynku
• przestrzeganie właściwej dokumentacji wynikającej z systemu zarządzania jakością i bezpieczeństwem żywności
Business Development Manager
• pozyskiwanie nowych partnerów/dystrybutorów na rynku
• rozwój podległych rejonów sprzedaży
• realizacja strategii na danym rynku
• koordynacja działań marketingowych na podległych rynkach
• monitorowanie sytuacji finansowej partnerów handlowych i zapewnienie terminowego realizowania zobowiązań
• rozwój podległych rejonów sprzedaży
• realizacja strategii na danym rynku
• koordynacja działań marketingowych na podległych rynkach
• monitorowanie sytuacji finansowej partnerów handlowych i zapewnienie terminowego realizowania zobowiązań
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem