Krzysztof Piotrowski

Krzysztof Piotrowski

Łódź, łódzkie

Umiejętności

Reklama Audyt Digital Marketing E-commerce Ekonomika Internet Marketing Media Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem Sprzedaż Prawo jazdy kat B Kampanie reklamowe koordynacja pracy zespołu Motywowanie zespołu kampanie promocyjne MS Office; obsługa CRM; Coaching i motywacja

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Koordynator sprzedaży
Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Tworzenie strategii sprzedażowej i realizacja planów sprzedażowych.
Opracowywanie działań mających na celu zwiększanie sprzedaży i promowanie marki.
Odpowiedzialność za całokształt działań promocyjnych i reklamowych, mających tworzyć wizerunek marki Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego.
Monitorowanie, analiza i raportowanie wyników sprzedaży.
Analiza rynku, trendów oraz działań konkurencji,
Odpowiedzialność za procesy, których celem jest zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta.
Tworzenie budżetów marketingowych nadzór nad ich realizacją.
Opracowywanie materiałów promocyjnych, informacji prasowych, udział w targach i wystawach.
Logo
Koordynator marketingu i sprzedaży
Koedu Sp z o.o.
Tworzenie i realizowanie strategii marketingowych oraz sprzedażowych.
Koordynowanie i nadzorowanie pracy specjalistów ds. marketingu w 17 oddziałach firmy w całej Polsce.
Monitorowanie i analiza danych rynkowych i wyników sprzedaż.
Kreowanie wizerunku firmy.
Planowanie i organizacja akcji marketingowych wspierających sprzedaż oraz analiza ich efektywności. Tworzenie i realizacja planów sprzedażowych.
Prowadzenie rekrutacji i szkoleń pracowników.
mFinanse S.A
Doradca Klienta Biznesowego
Utrzymywanie i rozszerzanie relacji z obecnymi klientami segmentu biznes w oparciu o proces Cross-sellingu,
Pozyskiwanie nowych klientów,
Rozpoznawanie potrzeb klientów i dopasowywanie najkorzystniejszej oferty,
Realizowanie celów sprzedażowych.
Logo
własna działalność gospodarcza
Quest Krzysztof Piotrowski
www.gekosale.pl

Oprogramowanie sklepów internetowych.
Odpowiedzialność za sprzedaż, marketing, kontakt z klientami.
T-Mobile Polska S.A.
Przedstawiciel handlowy
Obsługa klientów biznesowych:
Pozyskiwanie nowych klientów
Utrzymywanie stałych relacji z dotychczasowymi klientami
Negocjowanie warunków sprzedaży i przygotowywanie umów
Doradzanie klientom w zakresie wyboru usług, telefonów, akcesoriów
Realizacja założonych planów sprzedaży
Great Open House
Kontroler centralny, Local manager

Szkolenia i kursy

- Proces i techniki sprzedaży oraz budowanie relacji z klientami.
- Kompendium wiedzy z zakresu planowania czasu pracy.
- Komunikacja prosprzedażowa.
- Metody skutecznej autoprezentacji.
- Podstawy zatrudnienia w polskim prawie pracy.
- Planowanie kariery - doradztwo zawodowe i personalne.

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing bezpośredni
Marketing
Marketing handlowy
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Grupy

92 wszystkich wypowiedzi
5 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
BMW
BMW
Entuzjaści i posiadacze samochodów marki BMW.
BRE BANK S.A.
BRE BANK S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z BRE Bankiem oraz grupą kapitałową BRE Banku. Również pracowników Multibanku i mBanku. http://www.brebank.pl http://www.multibank.pl/ ht
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Era
Era
Grupa dla osób związanych z siecią Era: pracowników, abonentów, użytkowników... sympatyków, miłośników, fanatyków... ;)
Eventy, Integracje - Rozrywki plenerowe
Eventy, Integracje - Rozrywki plenerowe
Celem grupy jest ułatwienie kontaktu i nawiązanie współpracy pomiędzy osobami ( firmami) , zajmującymi się obsługą i organizacją szkoleń, wyjazdów integracyjnych , eventów, pikników i imprez
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników P T C
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników P T C
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników P T C
GEKOSALE
GEKOSALE
Grupa związana z Gekosale. Autorzy, użytkownicy, klienci, goście, wszyscy zainteresowani.
Honda
Honda
Grupa posiadaczy oraz miłośników pojazdów marki Honda
Imprezy integracyjne
Imprezy integracyjne
ZAPRASZAM DO DYSKUSJI NA TEMAT IMPREZ INTEGRACYJNYCH, FIRMOWYCH, KONCERTÓW, FESTIWALI,EVENTÓW. TUTAJ MOŻNA DZIELIĆ SIĘ UWAGAMI, DOŚWIADCZENIAMI, OFERTAMI W TYM ZAKRESIE.ZAPRASZAM
Łódź
Łódź
Grupa dla osób mieszkających/studiujących/pracujących w Łodzi