Krzysztof Piotrowski
Łódź,
łódzkie
Umiejętności
Reklama
Audyt
Digital Marketing
E-commerce
Ekonomika
Internet
Marketing
Media
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Prawo jazdy kat B
Kampanie reklamowe
koordynacja pracy zespołu
Motywowanie zespołu
kampanie promocyjne
MS Office; obsługa CRM;
Coaching i motywacja
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator sprzedaży
Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Tworzenie strategii sprzedażowej i realizacja planów sprzedażowych.
Opracowywanie działań mających na celu zwiększanie sprzedaży i promowanie marki.
Odpowiedzialność za całokształt działań promocyjnych i reklamowych, mających tworzyć wizerunek marki Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego.
Monitorowanie, analiza i raportowanie wyników sprzedaży.
Analiza rynku, trendów oraz działań konkurencji,
Odpowiedzialność za procesy, których celem jest zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta.
Tworzenie budżetów marketingowych nadzór nad ich realizacją.
Opracowywanie materiałów promocyjnych, informacji prasowych, udział w targach i wystawach.
Opracowywanie działań mających na celu zwiększanie sprzedaży i promowanie marki.
Odpowiedzialność za całokształt działań promocyjnych i reklamowych, mających tworzyć wizerunek marki Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego.
Monitorowanie, analiza i raportowanie wyników sprzedaży.
Analiza rynku, trendów oraz działań konkurencji,
Odpowiedzialność za procesy, których celem jest zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta.
Tworzenie budżetów marketingowych nadzór nad ich realizacją.
Opracowywanie materiałów promocyjnych, informacji prasowych, udział w targach i wystawach.
Koordynator marketingu i sprzedaży
Koedu Sp z o.o.
Tworzenie i realizowanie strategii marketingowych oraz sprzedażowych.
Koordynowanie i nadzorowanie pracy specjalistów ds. marketingu w 17 oddziałach firmy w całej Polsce.
Monitorowanie i analiza danych rynkowych i wyników sprzedaż.
Kreowanie wizerunku firmy.
Planowanie i organizacja akcji marketingowych wspierających sprzedaż oraz analiza ich efektywności. Tworzenie i realizacja planów sprzedażowych.
Prowadzenie rekrutacji i szkoleń pracowników.
Koordynowanie i nadzorowanie pracy specjalistów ds. marketingu w 17 oddziałach firmy w całej Polsce.
Monitorowanie i analiza danych rynkowych i wyników sprzedaż.
Kreowanie wizerunku firmy.
Planowanie i organizacja akcji marketingowych wspierających sprzedaż oraz analiza ich efektywności. Tworzenie i realizacja planów sprzedażowych.
Prowadzenie rekrutacji i szkoleń pracowników.
Szkolenia i kursy
- Proces i techniki sprzedaży oraz budowanie relacji z klientami.
- Kompendium wiedzy z zakresu planowania czasu pracy.
- Komunikacja prosprzedażowa.
- Metody skutecznej autoprezentacji.
- Podstawy zatrudnienia w polskim prawie pracy.
- Planowanie kariery - doradztwo zawodowe i personalne.
- Kompendium wiedzy z zakresu planowania czasu pracy.
- Komunikacja prosprzedażowa.
- Metody skutecznej autoprezentacji.
- Podstawy zatrudnienia w polskim prawie pracy.
- Planowanie kariery - doradztwo zawodowe i personalne.
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing bezpośredni
Marketing
Marketing handlowy
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
BRE BANK S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z BRE Bankiem oraz grupą kapitałową BRE Banku. Również pracowników Multibanku i mBanku.
http://www.brebank.pl
http://www.multibank.pl/
ht
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Era
Grupa dla osób związanych z siecią Era: pracowników, abonentów, użytkowników... sympatyków, miłośników, fanatyków... ;)
Eventy, Integracje - Rozrywki plenerowe
Celem grupy jest ułatwienie kontaktu i nawiązanie współpracy pomiędzy osobami ( firmami) , zajmującymi się obsługą i organizacją szkoleń, wyjazdów integracyjnych , eventów, pikników i imprez
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników P T C
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników P T C
Imprezy integracyjne
ZAPRASZAM DO DYSKUSJI NA TEMAT IMPREZ INTEGRACYJNYCH, FIRMOWYCH, KONCERTÓW, FESTIWALI,EVENTÓW. TUTAJ MOŻNA DZIELIĆ SIĘ UWAGAMI, DOŚWIADCZENIAMI, OFERTAMI W TYM ZAKRESIE.ZAPRASZAM