Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży
ICB Pharma
• Opracowywanie i wdrożenie strategii marketingowej oraz jej realizacja
• Inicjacja, wdrażanie i kontrolowanie wykonania planów marketingowych i komunikacyjnych
• Implementacja odpowiednich narzędzi komunikacyjnych, analitycznych i reklamowych
• Monitorowanie i analiza efektywności prowadzonych działań
• Monitorowanie i analiza rynku, działań konkurencji oraz dostosowywanie strategii
• Przygotowywanie i zarządzanie budżetem marketingowym
• Działania public relations
• Wdrożenie narzędzi web-marketingu w portalach i systemach informatycznych
• Budowanie strategii komunikacji dla mediów społecznościowych
• Inicjacja, wdrażanie i kontrolowanie wykonania planów marketingowych i komunikacyjnych
• Implementacja odpowiednich narzędzi komunikacyjnych, analitycznych i reklamowych
• Monitorowanie i analiza efektywności prowadzonych działań
• Monitorowanie i analiza rynku, działań konkurencji oraz dostosowywanie strategii
• Przygotowywanie i zarządzanie budżetem marketingowym
• Działania public relations
• Wdrożenie narzędzi web-marketingu w portalach i systemach informatycznych
• Budowanie strategii komunikacji dla mediów społecznościowych
Dyrektor ds. Marketingu
• Planowanie i realizacja strategii marketingowej firmy oraz działań wizerunkowych
• Opracowanie, zarządzanie i kontrola budżetu marketingowego
• Inicjowanie i nadzorowanie procesów opracowania materiałów promocyjnych i reklamowych
• Organizowanie udziału firmy w targach branżowych w kraju i zagranicą
• Odpowiedzialność za sponsoring wydarzeń branżowych, sportowców, celebrytów
• Koordynacja prac związanych z rozwojem firmowych witryn www w tym rozwój ecommerce
• Aktywny udział w tworzeniu materiałów zdjęciowych oraz produkcji filmowych
• Wdrażanie nowych narzędzi reklamy online
• Zarządzanie komunikacją marki w social mediach
• Badanie trendów rynkowych w tym inicjowanie badań rynkowych
• Analiza efektywności prowadzonych działań i ich wpływu na sprzedaż
• Opracowanie, zarządzanie i kontrola budżetu marketingowego
• Inicjowanie i nadzorowanie procesów opracowania materiałów promocyjnych i reklamowych
• Organizowanie udziału firmy w targach branżowych w kraju i zagranicą
• Odpowiedzialność za sponsoring wydarzeń branżowych, sportowców, celebrytów
• Koordynacja prac związanych z rozwojem firmowych witryn www w tym rozwój ecommerce
• Aktywny udział w tworzeniu materiałów zdjęciowych oraz produkcji filmowych
• Wdrażanie nowych narzędzi reklamy online
• Zarządzanie komunikacją marki w social mediach
• Badanie trendów rynkowych w tym inicjowanie badań rynkowych
• Analiza efektywności prowadzonych działań i ich wpływu na sprzedaż
Kierownik ds. Marketingu i Rozwoju
BetaMed S.A. (www.betamed.pl)
• Opracowanie i realizacja akcji marketingowych i PR
• Planowanie i realizacja budżetu marketingowego
• Promocja usług medycznych w środowisku pacjenta
• Promocja zatrudnienia w firmie
• Identyfikacja wizualna w firmie
• Rozwój firmy o kolejne placówki na terenie kraju
• Planowanie i realizacja budżetu marketingowego
• Promocja usług medycznych w środowisku pacjenta
• Promocja zatrudnienia w firmie
• Identyfikacja wizualna w firmie
• Rozwój firmy o kolejne placówki na terenie kraju
Specjalista ds. Marketingu Handlowego
Omnis, Katowice (www.omnis.pl)
• Opracowanie i realizacja akcji marketingowych i telemarketingowych
• Segmentacja i identyfikacja potencjalnych klientów
• Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z potencjalnymi klientami
• Przygotowanie i dostarczanie klientom materiałów marketingowych
• Przygotowanie i koordynacja spotkań i prezentacji
• Segmentacja i identyfikacja potencjalnych klientów
• Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z potencjalnymi klientami
• Przygotowanie i dostarczanie klientom materiałów marketingowych
• Przygotowanie i koordynacja spotkań i prezentacji
Specjalista ds. Marketingu i PR
Unifet Sp. z o.o. (www.unifet.pl)
• Przygotowanie i realizowanie kampanii marketingowych i PR
• Wizualizacja biura, przygotowanie materiałów promocyjnych
• Kontakty z mediami oraz zarządzanie zawartością strony internetowej
• Planowanie i realizacja budżetu marketingowego
• Przygotowywanie cyklicznych publikacji prasowych oraz internetowych
• Wizualizacja biura, przygotowanie materiałów promocyjnych
• Kontakty z mediami oraz zarządzanie zawartością strony internetowej
• Planowanie i realizacja budżetu marketingowego
• Przygotowywanie cyklicznych publikacji prasowych oraz internetowych
Kierownik ds. Marketingu i PR
Young Explorers Society Polska
• Przygotowanie i realizowanie kampanii marketingowych i PR
• Zarządzanie pracą działu sprzedaży wraz z analizą wyników
• Rekrutacja i szkolenie pracowników, pozyskiwanie partnerów
• Wizualizacja biur, przygotowanie materiałów promocyjnych
• Kontakty z mediami oraz zarządzanie zawartością strony internetowej
• Planowanie i realizacja budżetu marketingowego
• Przygotowanie i prowadzenie prezentacji oraz wykładów na targach
• Przygotowywanie cyklicznych publikacji prasowych oraz internetowych
• Zarządzanie pracą działu sprzedaży wraz z analizą wyników
• Rekrutacja i szkolenie pracowników, pozyskiwanie partnerów
• Wizualizacja biur, przygotowanie materiałów promocyjnych
• Kontakty z mediami oraz zarządzanie zawartością strony internetowej
• Planowanie i realizacja budżetu marketingowego
• Przygotowanie i prowadzenie prezentacji oraz wykładów na targach
• Przygotowywanie cyklicznych publikacji prasowych oraz internetowych
Szkolenia i kursy
Szkoła Trenerów - certyfikat trenera biznesu I stopnia (rok 2010/2011)
Szkoła Trenerów - certyfikat trenera biznesu II stopnia (rok 2011)
Akademia kompetencji dla menadżerów MŚP (2012/2013)
Szkolenia z zakresu skutecznej sprzedaży i obsługi Klienta oraz zarządzania przedsiębiorstwem
Warsztaty skutecznego zarządzania projektami (2015)
Szkoła Trenerów - certyfikat trenera biznesu II stopnia (rok 2011)
Akademia kompetencji dla menadżerów MŚP (2012/2013)
Szkolenia z zakresu skutecznej sprzedaży i obsługi Klienta oraz zarządzania przedsiębiorstwem
Warsztaty skutecznego zarządzania projektami (2015)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Organizacje
Stowarzyszenie Studenckie „Inicjatywa” (staż)
Inne
Zainteresowania:
psychologia, film, muzyka, nurkowanie, snowboard, kolarstwo górskie
psychologia, film, muzyka, nurkowanie, snowboard, kolarstwo górskie
Grupy
Android App
Grupa zajmuje się tematyką poprawiania jakości i wygody życia dzięki aplikacjom na System Android. Zapraszamy użytkowników jak i programistów i projektantów aplikacji mobilnych.
Australia, Nowa Zelandia
Ideą grupy jest wymiana doświadczeń oraz informacji dot. życia, pracy, kontaktów w Australii i Nowej Zelandii.
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów.
FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???
Fotografia reklamowa
Zapraszam do uczestnictwa i dyskusji wszystkie osoby zajmujące się zawodowo ( i nie tylko) fotografią reklamową oraz wszystkich zainteresowanych tą dziedziną fotografii.
M Marketing czyli o marketingu mobilnym
Grupa poświęcona marketingowi mobilnemu i możliwościom, które daje w działaniach promocyjnych.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?