Umiejętności
bardzo dobra organizacja pracy
bardzo dobre umiejętności negocjacyjne
profesjonalna prezencja
punktualność i terminowość realizacji zadań
Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. sprzedaży
- profesjonalna obsługa klientów (bezpośrednia, telefoniczna, meilowa) zgodnie ze standardami touroperatora, w tym klientów anglo i rosyjsko-języcznych
- okresowe pełnienie obowiązków zastępcy kierownika salonów, delegowanie zadań, motywowanie pracowników
- rezerwacja i sprzedaż oferty Biura Podróży Itaka
- budowa i rozwój salonu firmowego od podstaw - pozyskiwanie pierwszych klientów, w tym poprzez e-mail marketing
- obsługa posprzedażowa klientów - wsparcie w związku z przygotowaniem się do wyjazdu, prośby niezobowiązujące klientów do Biura, przyjmowanie reklamacji
- dbanie o wygląd witryny okiennej oraz aktualność ofert według standardów Biur
- kontakt z hotelarzami w ramach prowadzonej sprzedaży oferty Biura
- współpraca z kontrahentami i partnerami Salonu w Trójmieście
- kontakt i prowadzenie negocjacji z działem marketingu, administratorem obiektu w celu przeprowadzenia eventów firmowych
- promocja Salonu poprzez liczne eventy - profesjonalna prezencja firmy i promocja Biura Podróży wśród klientów
- promocja Salonu Firmowego Biura Podróży w mediach społecznościowych (facebook, instagram)
- udział w praktycznych szkoleniach dotyczących sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta wraz z udziałem w wyjazdach szkoleniowych oraz konferencjach Biura Podróży
- nadzór nad pracą praktykantów
- okresowe pełnienie obowiązków zastępcy kierownika salonów, delegowanie zadań, motywowanie pracowników
- rezerwacja i sprzedaż oferty Biura Podróży Itaka
- budowa i rozwój salonu firmowego od podstaw - pozyskiwanie pierwszych klientów, w tym poprzez e-mail marketing
- obsługa posprzedażowa klientów - wsparcie w związku z przygotowaniem się do wyjazdu, prośby niezobowiązujące klientów do Biura, przyjmowanie reklamacji
- dbanie o wygląd witryny okiennej oraz aktualność ofert według standardów Biur
- kontakt z hotelarzami w ramach prowadzonej sprzedaży oferty Biura
- współpraca z kontrahentami i partnerami Salonu w Trójmieście
- kontakt i prowadzenie negocjacji z działem marketingu, administratorem obiektu w celu przeprowadzenia eventów firmowych
- promocja Salonu poprzez liczne eventy - profesjonalna prezencja firmy i promocja Biura Podróży wśród klientów
- promocja Salonu Firmowego Biura Podróży w mediach społecznościowych (facebook, instagram)
- udział w praktycznych szkoleniach dotyczących sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta wraz z udziałem w wyjazdach szkoleniowych oraz konferencjach Biura Podróży
- nadzór nad pracą praktykantów
Młodszy Konsultant ds Sprzedaży
Enovatis e-travel group
- obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klientów portal turystycznych:
www.wakacje.pl, www.easygo.pl
- profesjonalne doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniej oferty
turystycznej dla klienta polskiego i rosyjskojęzycznego
- kontakt i obsługa klientów rosyjskojęzycznych z obwodu kalingradzkiego i Białorusi
- obsługa systemów rezerwacyjnych: Merlinx, Blue Vendo, Travella, systemów wewnętrznych Biur Podróży: Wezyr Holidays, Alfa Star.
- prowadzenie szkoleń z produktu turystycznego dla działu sprzedaży
www.wakacje.pl, www.easygo.pl
- profesjonalne doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniej oferty
turystycznej dla klienta polskiego i rosyjskojęzycznego
- kontakt i obsługa klientów rosyjskojęzycznych z obwodu kalingradzkiego i Białorusi
- obsługa systemów rezerwacyjnych: Merlinx, Blue Vendo, Travella, systemów wewnętrznych Biur Podróży: Wezyr Holidays, Alfa Star.
- prowadzenie szkoleń z produktu turystycznego dla działu sprzedaży
Agent Obsługi Pasażerskiej LCC
- szybka i profesjonalna odprawa pasażerów linii Ryanair, Wizzair, Norwegian, Eurolot, charterów w systemach Front Check, System Odpraw Pasażerskich
- sprawdzanie dokumentów tożsamości, wiz, kart stałego pobytu
- prawidłowa rejestracja i oznakowanie nadawanego bagażu zgodna z polityką bagażową przewoźnika
- obsługa komunikatów głosowych na boardingu pasażerów, sprawdzanie bagaży klientów, przyjmowanie płatności za ponadwymiarowe bagaże
- obsługa stanowiska informacji lotniskowej oraz systemu informacji lotniskowej INFLOT
- opieka nad pasażerem nieletnim i niepełnosprawnym oraz pasażerami w przypadku nieregularności rejsów, w szczególności organizacja zakwaterowania, transportu i cateringu
- organizacja transferu pasażerów z terminalu na płytę lotniska przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa i standardów przewoźnika
- współpraca z Ramp Coordinatorem, Kierownikiem Zmiany i innymi służbami serwisu naziemnego odpowiedzialnymi za odlot samolotu
- przygotowanie danych istotnych przy wyważaniu samolotu
- sprawdzanie dokumentów tożsamości, wiz, kart stałego pobytu
- prawidłowa rejestracja i oznakowanie nadawanego bagażu zgodna z polityką bagażową przewoźnika
- obsługa komunikatów głosowych na boardingu pasażerów, sprawdzanie bagaży klientów, przyjmowanie płatności za ponadwymiarowe bagaże
- obsługa stanowiska informacji lotniskowej oraz systemu informacji lotniskowej INFLOT
- opieka nad pasażerem nieletnim i niepełnosprawnym oraz pasażerami w przypadku nieregularności rejsów, w szczególności organizacja zakwaterowania, transportu i cateringu
- organizacja transferu pasażerów z terminalu na płytę lotniska przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa i standardów przewoźnika
- współpraca z Ramp Coordinatorem, Kierownikiem Zmiany i innymi służbami serwisu naziemnego odpowiedzialnymi za odlot samolotu
- przygotowanie danych istotnych przy wyważaniu samolotu
Kierownik biura
Kompan Team
sprzedaż ofert własnych (wycena wycieczek; koordynacja zamawiania i rezerwacji świadczeń w ramach oferty; bieżące kontakty z klientami Firm)
sprzedaż agencyjna (sprzedaż ofert turystycznych czołowych polskich touroperatorów (gł. wczasy, kolonie i obozy)
promocja Biura Podróży w mediach społecznościowych, brand marketing, e - mail marketing
opieka i nadzór nad praktykantami
rekrutacja pracowników do Biura Podróży
sprzedaż agencyjna (sprzedaż ofert turystycznych czołowych polskich touroperatorów (gł. wczasy, kolonie i obozy)
promocja Biura Podróży w mediach społecznościowych, brand marketing, e - mail marketing
opieka i nadzór nad praktykantami
rekrutacja pracowników do Biura Podróży
Własna działalność - właściciel firmy
usługi pilota wycieczek, rezydenta grup turystycznych – opieka nad grupą i koordynacja wyjazdu
tworzenie, korekta programów zleconych wyjazdów i kalkulacja cen
sprzedaż skalkulowanych ofert (po przyjęciu zgłoszenia na wycieczki oraz wyceny)
sprzedaż agencyjna głównych polskich Biur Podróży
promocja Biura poprzez media społecznościowe m. in. facebook oraz e-mail marketing
tworzenie, korekta programów zleconych wyjazdów i kalkulacja cen
sprzedaż skalkulowanych ofert (po przyjęciu zgłoszenia na wycieczki oraz wyceny)
sprzedaż agencyjna głównych polskich Biur Podróży
promocja Biura poprzez media społecznościowe m. in. facebook oraz e-mail marketing
wystawiono
Polecam usługi pilotażu wycieczek krajowych i zagranicznych realizowane przez Pana Krzysztofa Pawlik. Pan Pawlik jest znakomicie przygotowany do tego zawodu, oprócz przygotowania teoretycznego jest osobą doświadczoną w obsłudze grup turystycznych.
współpracownik
wystawiono
Szczerze polecam!
współpracownik
wystawiono
Krzysztof pracował bardzo profesjonalnie, ale kiedy trzeba było, umiał zrezygnować z poważnego tonu, aby nawiązać bardzo przyjacielskie stosunki z zarówno współpracownikami jak i klientami. Ani razu nie widziałem go w pracy poddenerwowanego czy rozgniewanego - na jego twarzy zawsze gościł uśmiech i spokój. Polecam jego usługi!
Pilot Wycieczek, Rezydent, Przewodnik po Trójmieście
Biura Podrózy
- koordynacja obsługi wycieczek i kierunków wakacyjnych dla biur podróży i agencji
eventowych, m.in. w Polsce, Czech, Słowacji, Turcji, Grecji, Maroku, Tunezji, Włoszech
- współpraca z kontrahentami organizatorów; dbanie o prawidłowość świadczeń klientów
- oprowadzanie klientów grupowych w języku polskim i angielskim po Trójmieście
eventowych, m.in. w Polsce, Czech, Słowacji, Turcji, Grecji, Maroku, Tunezji, Włoszech
- współpraca z kontrahentami organizatorów; dbanie o prawidłowość świadczeń klientów
- oprowadzanie klientów grupowych w języku polskim i angielskim po Trójmieście
Szkolenia i kursy
IX 2003 - Kurs Wychowawców Kolonii
X 2003 - IV 2004 - Kurs Pilotów Wycieczek Zagranicznych
XII 2005 - Komunikacja w Biznesie - organizator: Centrum Edukacyjno - Consultingowe "Concret" z Grudziądza
XII 2008 - szkolenie: autokarowe przewozy liniowe – Biuro Podróży Star - Turist z Olsztyna
IV 2010 - szkolenia biznesowe - warsztaty: „Profesjonalny Rezydent Podróży” - organizator: Stainer Consulting z Piastowa - Reguł
II 2011 - Obsługa trudnego klienta w pracy pilota – rezydenta” – organizator: Stainer Consulting z Piastowa - Reguł
II - IV 2013 - Kurs i szkolenie na Agenta Ubezpieczeniowego - TU i R Allianz z Gdyni
X 2014 - szkolenie – warsztaty: „ Standardy Obsługi Klienta w Salonach Firmowych Biura Podróży Itaka (m.in. zasady i metody profesjonalnej obsługi klienta, metodyka analizy potrzeb i prezentacji oferty, obsługa zastrzeżeń, finalizacja sprzedaży) – Stainer – Consulting z Piastowa – Reguł
X 2003 - IV 2004 - Kurs Pilotów Wycieczek Zagranicznych
XII 2005 - Komunikacja w Biznesie - organizator: Centrum Edukacyjno - Consultingowe "Concret" z Grudziądza
XII 2008 - szkolenie: autokarowe przewozy liniowe – Biuro Podróży Star - Turist z Olsztyna
IV 2010 - szkolenia biznesowe - warsztaty: „Profesjonalny Rezydent Podróży” - organizator: Stainer Consulting z Piastowa - Reguł
II 2011 - Obsługa trudnego klienta w pracy pilota – rezydenta” – organizator: Stainer Consulting z Piastowa - Reguł
II - IV 2013 - Kurs i szkolenie na Agenta Ubezpieczeniowego - TU i R Allianz z Gdyni
X 2014 - szkolenie – warsztaty: „ Standardy Obsługi Klienta w Salonach Firmowych Biura Podróży Itaka (m.in. zasady i metody profesjonalnej obsługi klienta, metodyka analizy potrzeb i prezentacji oferty, obsługa zastrzeżeń, finalizacja sprzedaży) – Stainer – Consulting z Piastowa – Reguł
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Zainteresowania
podróże krajowe i zagraniczne, turystyka górska, fotografia krajobrazowa, literatura Orhana Pamuka, media społecznościowe
sport: pływanie,tenis stołowy, biegi przełajowe, narciarstwo;
administrator blogów turystycznych o:
- podróżach: http://www.poznajsmakpodrozy.blogspot.com
- Turcji: http://www.turcjafoto.blog.onet.pl (blog zawieszony ale coraz częściej proszony o kontynuację;)
W 2011 i na początku 2012 r. zajmowałem się koordynacją własnego projektu pt. " Smakuj orient razem z Nami" (http://www.smakujorientrazemznami.wordpress.com)
FOTOGRAFIA:
Moje zdjęcia można wkróce zobaczyć na mojej stronie www
Niektóre moje zdjęcia górskie można zobaczyć na http://www.foto.gory.info/lista.php?autor=Krzysztof%20Pawlik
i wkrótce w Albumie Picassa.
ARTYKUŁY TURYSTYCZNE:
- publikowane w serwisie internetowym http://www.peron4.pl (w porozumieniu z Redakcją portalu www.peron4.pl).
http://www.peron4.pl/gdzie-aleksander-dosiada-bucefala/
http://www.peron4.pl/turystyczna-grecja-u-podnozy-olimpu/
- w serwisie www.kolumber.pl
http://kolumber.pl/g/3648-M%C3%B3j%20wyjazd%20nad%20Bosfor
http://www.kolumber.pl/photos/show/place:1773161/page:1
sport: pływanie,tenis stołowy, biegi przełajowe, narciarstwo;
administrator blogów turystycznych o:
- podróżach: http://www.poznajsmakpodrozy.blogspot.com
- Turcji: http://www.turcjafoto.blog.onet.pl (blog zawieszony ale coraz częściej proszony o kontynuację;)
W 2011 i na początku 2012 r. zajmowałem się koordynacją własnego projektu pt. " Smakuj orient razem z Nami" (http://www.smakujorientrazemznami.wordpress.com)
FOTOGRAFIA:
Moje zdjęcia można wkróce zobaczyć na mojej stronie www
Niektóre moje zdjęcia górskie można zobaczyć na http://www.foto.gory.info/lista.php?autor=Krzysztof%20Pawlik
i wkrótce w Albumie Picassa.
ARTYKUŁY TURYSTYCZNE:
- publikowane w serwisie internetowym http://www.peron4.pl (w porozumieniu z Redakcją portalu www.peron4.pl).
http://www.peron4.pl/gdzie-aleksander-dosiada-bucefala/
http://www.peron4.pl/turystyczna-grecja-u-podnozy-olimpu/
- w serwisie www.kolumber.pl
http://kolumber.pl/g/3648-M%C3%B3j%20wyjazd%20nad%20Bosfor
http://www.kolumber.pl/photos/show/place:1773161/page:1
Organizacje
2006 - Akademicki Klub Górski Bezdroża z Torunia - były Prezes i członek, aktualnie sympatyk
Inne
inne własne projekty:)
aktywność w mediach społecznościowych w dziedzinie turystyki
prawo jazdy - kategoria B
aktywność w mediach społecznościowych w dziedzinie turystyki
prawo jazdy - kategoria B
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU?
Od czego zależy sukces osobisty?
CO ma wpływ na Twój sukces?
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
Backpacking
Backpacking, czyli…
„Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.