Krzysztof Pastusiak

Dyrektor Sprzedaży , Skymaster Sp. z o.o. Sp. k.
Konstantynów Łódzki, łódzkie

Umiejętności

Zarządzanie zespołem Negocjacje kontraktu negocjacje handlowe Zarządzanie Sprzedażą Prawo jazdy kat B Tworzenie planów i budżetów oraz kontrola ich wykonania Język angielski w biznesie Planowanie sprzedaży, monitoring i analizowanie wyników Microsoft Oficce Dyrektor Handlowy Rynek CE ( Elektronika Użytkowa) w Polsce Rynek CE w Europie

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Skymaster Sp. z o.o. Sp. K
Dyrektor sprzedaży
Planowanie, kreowanie i realizacja sprzedaży we wszystkich kategoriach produktowych Skymaster w Polsce , a także na rynkach europejskich. Zapewnienie dystrybucji produktów Skymaster we wszystkich kanałach sprzedaży poprzez zarządzanie 8 - osobowym działem handlowym. Negocjacje kontraktów biznesowych z poszczególnymi kontrahentami. Planowanie budżetów i działań marketingowych z klientami w celu realizacji polityki sprzedaży. Współpraca z działem wdrożenia produktu: planowanie zakupów , a także strategii długoterminowej. Raportowanie bezpośrednio do zarządu.
UMC Poland Sp. z o.o.
Sales Manager
Zapewnienie dystrybucji produktów Sharp, Blaupunkt , UniQam w regionie działania: Litwa, Łotwa, Estonia, Czechy, Słowacja, Grecja, Cypr, Malta poprzez bieżący biznes z klientami , a także pozyskiwanie nowych kontrahentów. Tworzenie i zarządzanie rezerwami finansowymi w regionie na potrzeby działań marketingowych. Negocjowanie warunków handlowych ( finansowanie, logistyka, serwis ). Planowanie , a także raportowanie do CEO i Dyrektora Regionalnego.
SHARP Electronics (Europe) GMBH Sp. z o.o. Oddział w Polsce
Sales Manager
Planowanie i raportowanie sprzedaży dla pięciu krajów ( Czechy, Słowacja, Litwa, Łotwa, Estonia )
Negocjacje warunków handlowych z poszczególnym klientami.
Planowanie , raportowanie oraz zarządzanie rezerwami finansowymi na poczet warunków handlowych i wydatków marketingowych.
Zarządzanie zespołem KAMów w dziale handlowym: wyznaczanie i ocena planów/zadań krótko i długoterminowych dla członków zespołu.
Zarządzanie zespołem merchandiserów: wyznaczanie i kontrola zadań.
Koordynacja działań sprzedażowo-marketingowych ( oferty, promocje )
Panasonic Marketing Europe GmbH Oddział w Polsce
Sales Representative
Realizacja zadań sprzedażowych w regionie działania.
Planowanie i raportowanie sprzedaży w kategoriach: RTV, AGD, FOTO, AKCESORIA.
Planowanie i raportowanie wydatków marketingowych u poszczególnych klientów.
Współpraca z działem marketingu w celu realizacji polityki sprzedaży w poszczególnych kategoriach produktowych.
Koordynacja działań promotorów i merchandiserów w regionie.
Media Markt Polska
z-ca kierownika działu RTV
Planowanie i realizacja celów sprzedażowych na dziale RTV
Zarządzanie zasobami magazynowymi ( zakupy + sprzedaż) w poszczególnych kategoriach: telewizory , sprzęt Hi-Fi, sprzęt przenośny audio, sprzęt samochodowy ( nawigacja , audio , instalacje) , akcesoria.
Zarządzanie zespołem 12 osób _ wyznaczanie i kontrola zadań
Przygotowanie akcji promocyjnych: terminarz, produkty, negocjacje z dostawcami.
Przygotowanie i przeprowadzenie inwentaryzacji.
Mix electronics S.A.
Sprzedawca RTV-AGD

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Kupiecka w Łodzi

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

Lubię muzykę , która towarzyszy mi cały czas w moim życiu.
Sport _ lubię podziwiać , ale sam uprawiam narty, rower i pływanie.
Podróże_ lubię zwiedzać, to jest ciekawe i kształcące