Umiejętności
Komunikatywność
Pracowitość
lojalność
analityczne myślenie
Zdolność do szybkiej nauki
zdolność po pracy pod presją czasu
umioejętność praxcy w zespole,
możliwość prowadzenie kilku projektów jednocześnie
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
starszy specjalista ds. kadr i szkoleń
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie
1.Przygotowywanie dokumentów z zakresu nawiązania, trwania oraz rozwiązania stosunku pracy.
2. Wykonywanie różnego rodzaju sprawozdań z zatrudnienia – fluktuacji kadr (GUS np.Z-05, KPRM).
3. Prowadzenie akt osobowych pracowników RDOŚ w Lublinie.
4. Nadzór nad ocenami okresowymi pracowników, IPRZ-tami, zakresami czynności, opisami stanowisk pracy, zakresów czynności pracowników RDOŚ w Lublinie.
5. Udział w naborach do RDOŚ w Lublinie.
6. Koordynacja szkoleń w Urzędzie (przygotowywanie Planu szkoleń).
7. Koordynowanie praktyk studenckich w RDOŚ w Lublinie oraz stażów absolwenckich
8. Udział w pracach Komisji ds. wartościowania stanowisk pracy (sekretarz).
9. Prowadzenie od 2010 r. projektu POPT 2007 – 2014 (rozliczanie kart czasu pracy).
10. Prowadzenie spraw z zakresu obronności i kancelarii niejawnej w RDOŚ w Lublinie.
11. Zastępowanie Naczelnika podczas jego nieobecności w pracy.
12. Przygotowywanie umów cywiloprawnych – zlecenia i o dzieło.
13. W latach 2011 – 2012 koordynator projektu „Klient w Centrum Uwagi Administracji”, który miął na celu zbliżenie administracji do klienta.
14. Od 2014 r. do chwili obecnej udział w projekcie „Procesy cele, kompetencje i zintegrowane zarządzanie w urzędzie”.
2. Wykonywanie różnego rodzaju sprawozdań z zatrudnienia – fluktuacji kadr (GUS np.Z-05, KPRM).
3. Prowadzenie akt osobowych pracowników RDOŚ w Lublinie.
4. Nadzór nad ocenami okresowymi pracowników, IPRZ-tami, zakresami czynności, opisami stanowisk pracy, zakresów czynności pracowników RDOŚ w Lublinie.
5. Udział w naborach do RDOŚ w Lublinie.
6. Koordynacja szkoleń w Urzędzie (przygotowywanie Planu szkoleń).
7. Koordynowanie praktyk studenckich w RDOŚ w Lublinie oraz stażów absolwenckich
8. Udział w pracach Komisji ds. wartościowania stanowisk pracy (sekretarz).
9. Prowadzenie od 2010 r. projektu POPT 2007 – 2014 (rozliczanie kart czasu pracy).
10. Prowadzenie spraw z zakresu obronności i kancelarii niejawnej w RDOŚ w Lublinie.
11. Zastępowanie Naczelnika podczas jego nieobecności w pracy.
12. Przygotowywanie umów cywiloprawnych – zlecenia i o dzieło.
13. W latach 2011 – 2012 koordynator projektu „Klient w Centrum Uwagi Administracji”, który miął na celu zbliżenie administracji do klienta.
14. Od 2014 r. do chwili obecnej udział w projekcie „Procesy cele, kompetencje i zintegrowane zarządzanie w urzędzie”.
sekretarz
Wydział Organizacyjno – Administracyjny: Oddział Kadr, Szkoleń i Organizacji oraz Oddział Płac i Księgowości.
Zadania wykonywane na ww. stanowisku:
1. Przygotowywanie dokumentów z zakresu nawiązania, trwania oraz rozwiązania stosunku pracy pracowników Delegatur LUW w Lublinie.
2. Wykonywanie różnego rodzaju sprawozdań z zatrudnienia – fluktuacji kadr (GUS np.Z-05, KPRM).
3. Prowadzenie akt osobowych pracowników LUW w Lublinie oraz udział w przeprowadzaniu naboru na wolne stanowiska pracy.
4. Przygotowywanie list płac dla pracowników.
5. Przygotowywanie sprawozdań finansowych.
6. Rozliczanie umów o dzieło i zleceń.
7. Przygotowywanie dokumentacji związanej z odejściem pracowników na emeryturę oraz rentę.
8. Wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu.
Zadania wykonywane na ww. stanowisku:
1. Przygotowywanie dokumentów z zakresu nawiązania, trwania oraz rozwiązania stosunku pracy pracowników Delegatur LUW w Lublinie.
2. Wykonywanie różnego rodzaju sprawozdań z zatrudnienia – fluktuacji kadr (GUS np.Z-05, KPRM).
3. Prowadzenie akt osobowych pracowników LUW w Lublinie oraz udział w przeprowadzaniu naboru na wolne stanowiska pracy.
4. Przygotowywanie list płac dla pracowników.
5. Przygotowywanie sprawozdań finansowych.
6. Rozliczanie umów o dzieło i zleceń.
7. Przygotowywanie dokumentacji związanej z odejściem pracowników na emeryturę oraz rentę.
8. Wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu.
Projekty
„Procesy cele, kompetencje i zintegrowane zarządzanie w urzędzie”.
Udział w projekcie polegał na opracowywaniu z zakresu kadr - miękkiego hr procesów dotyczących praktyk, wolontariatu, staży absolwenckich. Udział w pracach w części dotyczącej "kompetencji" np. przy opracowywaniu modelu kompetencji, wywiadu kompetencyjnego itd.
Szkolenia i kursy
- „Opisy i wartościowanie stanowisk pracy w służbie cywilnej”,
- „Prawo pracy teoria a praktyka w świetle zmian oraz orzecznictwo S.N.”,
- „Ochrony informacji niejawnych oraz danych osobowych”,
- „Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych”,
- „Jak zakończyć 2013 rok w zakresie ochrony informacji niejawnych i danych osobowych”,
- „Zarządzanie szkoleniami – od badania potrzeb do oceny efektywności”,
-„Zmiany w Prawie pracy w 2013 r.”,
- „Zarządzanie procesami obsługi klienta w sektorze publicznym”,
- „MS Excel – poziom zaawansowany”,
-„ Oceny okresowe w służbie cywilnej”,
- „ Pierwsza ocena w służbie cywilnej”,
-„ Nabór do służby cywilnej”,
- „Nowoczesne podejście do zarządzania szkoleniami w administracji publicznej”,
- „Jak skutecznie przeprowadzić wartościowanie stanowisk pracy”,
- „Zarządzanie satysfakcją klienta”,
-„Budżet zadaniowy jako narzędzie wspierające proces zarządzania w sektorze publicznym”,
- „Zarządzanie szkoleniami od badania potrzeb do oceny efektywności”,
- „Prawo pracy teoria a praktyka w świetle zmian oraz orzecznictwo S.N.”,
- „Ochrony informacji niejawnych oraz danych osobowych”,
- „Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych”,
- „Jak zakończyć 2013 rok w zakresie ochrony informacji niejawnych i danych osobowych”,
- „Zarządzanie szkoleniami – od badania potrzeb do oceny efektywności”,
-„Zmiany w Prawie pracy w 2013 r.”,
- „Zarządzanie procesami obsługi klienta w sektorze publicznym”,
- „MS Excel – poziom zaawansowany”,
-„ Oceny okresowe w służbie cywilnej”,
- „ Pierwsza ocena w służbie cywilnej”,
-„ Nabór do służby cywilnej”,
- „Nowoczesne podejście do zarządzania szkoleniami w administracji publicznej”,
- „Jak skutecznie przeprowadzić wartościowanie stanowisk pracy”,
- „Zarządzanie satysfakcją klienta”,
-„Budżet zadaniowy jako narzędzie wspierające proces zarządzania w sektorze publicznym”,
- „Zarządzanie szkoleniami od badania potrzeb do oceny efektywności”,
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Zainteresowania
Wędkarstwo, literatura z zakresu historii polski i fantastyki, trenuję sztuki walki, dbam o ogólny rozwój sprawności fizycznej-siłownia.
Inne
Posiadam poświadczenie bezpieczeństwa oznaczone klauzulą „Poufne”.
Przeszedłem Kurs dla Kierowników Kancelarii Tajnych.
Ukończenie kursu „Jurysta” – prowadzenie działalności gospodarczej.
Ukończyłem kurs z języka angielskiego z zakresu pojęć dotyczących ochrony środowiska.
Obsługą systemu kadrowo – płacowego urzędu (QNT) i (KALI), elektronicznego programu wewnętrznego obiegu dokumentów (EDOK) i (ESSID), znajomość programu prawniczego (LEX).
Znajomość obsługi komputera / MS Office
czynne prawo jazdy kat. B
Przeszedłem Kurs dla Kierowników Kancelarii Tajnych.
Ukończenie kursu „Jurysta” – prowadzenie działalności gospodarczej.
Ukończyłem kurs z języka angielskiego z zakresu pojęć dotyczących ochrony środowiska.
Obsługą systemu kadrowo – płacowego urzędu (QNT) i (KALI), elektronicznego programu wewnętrznego obiegu dokumentów (EDOK) i (ESSID), znajomość programu prawniczego (LEX).
Znajomość obsługi komputera / MS Office
czynne prawo jazdy kat. B
Grupy
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Najstarsza prywatna uczelnia w Lublinie. Kształcimy na studiach licencjackich, inżynierskich , magisterskich i podyplomowych. Można studiować w języku polskim i angielskim a także on-line!