Umiejętności
BSS
Analiza biznesowa
Business Intelligence
Zarządzanie relacjami bzinesowymi
Zarządzanie zmianą
CRM
ITIL
Urządzenia mobilne
New Business Development
PMO
Project Management
Zarządzanie portfelem projektów
QlikView
Zarządzanie Sprzedażą
Sla
Projektowanie systemów
Zarządzanie zespołem
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
naZnak
- Zarządzanie relacjami w przestrzeni Biznes / IT
- Modelowanie i optymalizacja procesów biznesowych
- Projektowanie i wdrażanie systemów IT wspierających procesy biznesowe
- Zarządzania projektami i portfelami projektów
- Zarządzanie zewnętrznymi dostawcami (w zakresie: wyboru dostawcy, negocjacji kontraktów i nadzoru realizacji)
- Modelowanie i optymalizacja procesów biznesowych
- Projektowanie i wdrażanie systemów IT wspierających procesy biznesowe
- Zarządzania projektami i portfelami projektów
- Zarządzanie zewnętrznymi dostawcami (w zakresie: wyboru dostawcy, negocjacji kontraktów i nadzoru realizacji)
Kierownik Projektu / Doradca Zarządu
Projekty:
• BSS (CRM / Billing) w roli Ekspert / Negocjator
• FVNO w roli Ekspert / Negocjator
• Hurtownia Danych w roli Kierownik Projektu
• eArchiwum w roli Biznesowy Kierownik Projektu
• www w roli Kierownik Projektu
Odpowiedzialność:
• Opracowywanie nowych produktów
• Negocjacja kontraktów z dostawcami
• BSS (CRM / Billing) w roli Ekspert / Negocjator
• FVNO w roli Ekspert / Negocjator
• Hurtownia Danych w roli Kierownik Projektu
• eArchiwum w roli Biznesowy Kierownik Projektu
• www w roli Kierownik Projektu
Odpowiedzialność:
• Opracowywanie nowych produktów
• Negocjacja kontraktów z dostawcami
Specjalista ds. Wsparcia Projektowego
Polkomtel S.A.
• Aktualizacja procesu wsparcia projektów w IT (proces wytwórczy),
• Aktualizacja i utrzymywanie dokumentacji procesu,
• Aktualizacja i utrzymywanie dokumentacji procesu,
Kierownik ds. Metodyki Projektowej / po. Kierownik Działu Wsparcia Projektów
Polkomtel S.A.
Kierownik ds. Metodyki Projektowej
• Aktualizacja procesu wsparcia projektów w IT (proces wytwórczy),
• Aktualizacja i utrzymywanie dokumentacji procesu,
• Zarządzanie projektami organizacyjnymi i administracyjnymi,
• Biznesowe zarządzanie projektami IT w obszarze zarządzania czasem pracy.
po. Kierownik Działu Wsparcia Projektów
• Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za wsparcie projektowe, w szczególności: raportowanie, administrację i kontrolę finansów w projektach IT.
• Aktualizacja procesu wsparcia projektów w IT (proces wytwórczy),
• Aktualizacja i utrzymywanie dokumentacji procesu,
• Zarządzanie projektami organizacyjnymi i administracyjnymi,
• Biznesowe zarządzanie projektami IT w obszarze zarządzania czasem pracy.
po. Kierownik Działu Wsparcia Projektów
• Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za wsparcie projektowe, w szczególności: raportowanie, administrację i kontrolę finansów w projektach IT.
Kierownik ds. Wsparcia Biznesu / Business Area Manager
Polkomtel S.A.
Zarządzanie portfelem projektów IT w obszarze korporacyjnym:
• Utrzymywanie bieżących kontaktów relacyjnych z klientami biznesowymi oraz przewidywanie, identyfikowanie i interpretowanie ich oczekiwań,
• Planowanie realizacji rozwiązań, dostarczanie wstępnych estymat i propozycji alternatywnych rozwiązań IT, współuczestniczenie w podejmowaniu decyzji o realizacji rozwiązań,
• Monitorowanie realizacji rozwiązań po stronie IT i aktywna współpraca ze wszystkimi zainteresowanymi.
• Utrzymywanie bieżących kontaktów relacyjnych z klientami biznesowymi oraz przewidywanie, identyfikowanie i interpretowanie ich oczekiwań,
• Planowanie realizacji rozwiązań, dostarczanie wstępnych estymat i propozycji alternatywnych rozwiązań IT, współuczestniczenie w podejmowaniu decyzji o realizacji rozwiązań,
• Monitorowanie realizacji rozwiązań po stronie IT i aktywna współpraca ze wszystkimi zainteresowanymi.
wystawiono
Krzysiek jest kontaktowy i towarzyski nie tracąc przy tym profesjonalizmu.
Ma bogate doświadczenia i szerokie zainteresowania co jest atutem w kontaktach biznesowych. W prowadzonych przez niego spotkaniach projektowych, czy raportowych widać poszanowanie czasu pracy innych poprzez strukturę, temat i cel spotkania, które Krzysiek ma przemyślane wcześniej. Jego głębokie zrozumienie procesów w firmie zarówno od strony technicznej jak i biznesowej powoduje, że jest bardzo skuteczny w dogadywaniu się ze wszystkimi stronami projektów.
Ma bogate doświadczenia i szerokie zainteresowania co jest atutem w kontaktach biznesowych. W prowadzonych przez niego spotkaniach projektowych, czy raportowych widać poszanowanie czasu pracy innych poprzez strukturę, temat i cel spotkania, które Krzysiek ma przemyślane wcześniej. Jego głębokie zrozumienie procesów w firmie zarówno od strony technicznej jak i biznesowej powoduje, że jest bardzo skuteczny w dogadywaniu się ze wszystkimi stronami projektów.
wystawiono
Pracując z Krzysztofem poznałem go jako skuteczną osobę, która nie boi się wyzwań i odważnie realizuję postawione mu cele. Jego kreatywność i umiejętność podejmowania trafnych decyzji pozwala mi na wystawienie mu bardzo wysokiej oceny
wystawiono
Krzysztof jest osobą, która ma bardzo trzeźwe spojrzenie na powierzone zadania oraz procesy wewnątrz organizacji.
Jest bardzo dobrze zorientowany nie tylko w obszarze powierzonych zadań, ale również w całym ich kontekście biznesowym, co znacznie ułatwia współpracę. Bardzo cenię sobie zdanie Krzysztofa i zawsze mogłem liczyć na jego wsparcie.
Jest bardzo dobrze zorientowany nie tylko w obszarze powierzonych zadań, ale również w całym ich kontekście biznesowym, co znacznie ułatwia współpracę. Bardzo cenię sobie zdanie Krzysztofa i zawsze mogłem liczyć na jego wsparcie.
wystawiono
Krzysztof jest osobą otwartą na nowe pomysły, angażuje się w projekty zgłoszone przez użytkowników biznesowych. Służy pomocą w rozwiązywaniu trudnych problemów, zawsze stara się znaleźć kompromis tak, aby projekt zakończył się dla wszystkich zaangażowanych rezultatem win-win. Jest osobą godną zaufania.
wystawiono
Krzysztof jest osobą kreatywną, w pełni angażującą się w realizację powierzonych zadań. W sposób doskonały zapewnia wsparcie w realizacji potrzeb biznesowych, zawsze poszukując optymalnych rozwiązań. Znakomicie analizuje procesy biznesowe i prowadzi do ciągłego ich doskonalenia. Wpółpraca z Krzysztofem zawsze układa się w sposób efektywny.
współpracownik
wystawiono
Współpracowałem z Krzysztofem przez ładnych kilka lat - w tym czasie wielokrotnie udowodnił swoją kompetencję i odpowiedzialność za wspólnie realizowane projekty. Miałem w Krzysztofie oparcie i polegałem na nim w wielu sprawach - nigdy się nie zawiodłem.
Kierownik Zespołu ds. Systemów Wspomagających
Polkomtel S.A.
• Zarządzanie zespołami odpowiedzialnymi za bieżącą obsługę procesu reklamacyjnego (obsługę korespondencji, faktur korygujących, raportowania, planowanie i wdrażania nowych rozwiązań organizacyjnych),
• Biznesowe zarządzanie projektami IT w obszarze obsługi reklamacji i archiwizacji dokumentów,
• Raportowanie pracy Departamentu Reklamacji.
• Biznesowe zarządzanie projektami IT w obszarze obsługi reklamacji i archiwizacji dokumentów,
• Raportowanie pracy Departamentu Reklamacji.
Starszy Specjalista ds. Obsługi Reklamacji i Systemów Wspomagających
Polkomtel S.A.
• Biznesowe zarządzanie projektami IT w obszarze obsługi reklamacji i archiwizacji dokumentów,
• Raportowanie pracy Departamentu Reklamacji,
• Budowa procesów obsługi klienta (reklamacje, windykacje, aktywacje, infolinia),
• Uczestnictwo w zespole utrzymującym system jakości ISO w Pionie Operacyjnym, w roli Audytora Wiodącego.
• Raportowanie pracy Departamentu Reklamacji,
• Budowa procesów obsługi klienta (reklamacje, windykacje, aktywacje, infolinia),
• Uczestnictwo w zespole utrzymującym system jakości ISO w Pionie Operacyjnym, w roli Audytora Wiodącego.
Członek Zarządu
Wspólnota Mieszkaniowa
Nieruchomość 651 lokali mieszkalnych i 20 lokali użytkowych.
• Zarządzanie bieżącą eksploatacją budynku,
• Zarządzanie funduszami eksploatacyjnym i remontowym,
• Planowanie remontów budynku,
• Rozwiązywanie bieżących problemów wspólnoty mieszkaniowej,
• Negocjacje z dostawcami.
• Zarządzanie bieżącą eksploatacją budynku,
• Zarządzanie funduszami eksploatacyjnym i remontowym,
• Planowanie remontów budynku,
• Rozwiązywanie bieżących problemów wspólnoty mieszkaniowej,
• Negocjacje z dostawcami.
Specjalista ds. Obsługi Reklamacji i Systemów Wspomagających
Polkomtel S.A.
• Biznesowe zarządzanie projektami IT w obszarze obsługi reklamacji i archiwizacji dokumentów,
• Raportowanie pracy Departamentu Reklamacji,
• Budowa procesów obsługi klienta (reklamacje, windykacje, aktywacje, infolinia),
• Uczestnictwo w zespole wdrażającym i utrzymującym system jakości ISO w Pionie Operacyjnym, w roli Audytora i Audytora Wiodącego.
• Raportowanie pracy Departamentu Reklamacji,
• Budowa procesów obsługi klienta (reklamacje, windykacje, aktywacje, infolinia),
• Uczestnictwo w zespole wdrażającym i utrzymującym system jakości ISO w Pionie Operacyjnym, w roli Audytora i Audytora Wiodącego.
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
• Fotografia – w tym fotografia stereoskopowa (3D)
• Bonsai
• Internet
• Turystyka
• Bonsai
• Internet
• Turystyka
Inne
• Uprawnienia audytora wiodącego ISO 9000:2000
• Prawo jazdy B
• Prawo jazdy B
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Controllers
Grupa,której uczestnicy na codzień w firmach zajmują się controllingiem,rachunkowością zarządczą,analizami,planowaniem,audytem, zarządzaniem itp.Mile widziani również właścici
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
Drupal
Grupa zrzeszająca osoby związane z Drupalem - elastycznym systemem zarządzania treścią na stronach internetowych - CMS.