Krzysztof Ornowski

International Service Manager, Kongskilde Polska Sp. z o.o.
Krobia, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Delegowanie zadań Budowanie wydajnych zespołów Zarządzanie magazynem Zarządzanie zespołem MS Office (Word, PPT, Outlook, Excel) język angielski: poziom bardzo dobry Prawo jazdy kat. A, B.

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Kongskilde Polska Sp. z o.o.
Kierownik serwisu międzynarodowego
- techniczne wsparcie sprzedaży w Europie;
- wspieranie i rozwój marki Kongskilde na rynku;
- wsparcie lokalnych kierowników serwisu Kongskilde współpracujących z dealerami i machanikami serwisu;
- współpraca z GC (Kongskilde Group Companies) i pozostałymi dystrybutorami w celu rozwiązywania powstałych problemów jakościowych w produktach u klientów;
- analiza informacji zwrotnej od klientów oraz obsługa systemu gwarancyjnego w celu zapewnienia satysfakcji klientów i zwiększenia jakości produktów;
- rozstrzyganie roszczeń gwarancyjnych (akceptacja lub odmowa);
- współpraca z działem jakości i zakupów celem rozwiązania problemów jakościowych produktów na rynku;
- stosowanie procedur norm ISO: Jakości 9001, Środowiskowej 14001 i ISO (PN) 18001 bezpieczeństwa pracy;
- tworzenie oraz analiza raportów i statystyk w zakresie roszczeń i jakości;
- uczestnictwo w spotkaniach jakościowych i raportowanie problemów z rynku;
- szybka reakcja w odpowiedzi na powstające problemy jakościowe produktów użytkowanych przez klientów;
- wizyty na rynkach GC oraz importerów w momencie gdy problemy jakościowe tego wymagają;
- bliska współpraca z serwisem krajowym;
- odpowiedzialność za zapewnienie ciągłości wysokiej jakości obsługi klienta;
- uczestnictwo w treningach produktowych oraz szkolenie przedstawicieli handlowych, dealerów i organizacji serwisowych.
AMROL Sp. z o.o.
Dyrektor serwisu i działu części zamiennych
- współtworzenie nowopowstających oddziałów firmy;
- rozbudowa i zmiana systemu informatycznego;
- monitoring wyników osiąganych przez poszczególne oddziały firmy;
- analiza rynku i reagowanie na jego potrzeby, w tym inicjowanie akcji promocyjnych;
- współpraca przy optymalizacji kapitału pracującego spółki;
- budowanie zespołu obsługi posprzedażnej (rekrutacja, szkolenia, motywowanie pracowników: szefowie serwisów, spec. ds. sprzedaży, mechanicy);
- regularny kontakt ze strategicznymi klientami firmy;
- kształtowanie wizerunku firmy w środowisku rolniczym;
- reprezentowanie firmy u dostawców;
- raportowanie do zarządu.
HKL Baumaschinen Sp. z o.o.
Kierownik oddziału / serwisu
- realizacja planu sprzedaży części i usług;
- tworzenie harmonogramu pracy serwisu;
- zarządzanie zespołem pracowników (6 osób);
- rozliczanie zleceń serwisowych (faktury VAT, wnioski gwarancyjne, wewnętrzne obciążenia);
- utrzymywanie stałych kontaktów z klientami;
- zapewnienie środków do realizacji zewnętrznych, wewnętrznych i gwarancyjnych zleceń serwisowych;
- nadzór nad oddziałowym magazynem materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych;
- zapewnianie odpowiedniego poziomu świadczonych usług;
- obsługa administracyjna oddziału.
Interhandler Sp. z o.o.
Kierownik rozwoju serwisu region północ
- opieka nad pięcioma oddziałami firmy;
- monitorowanie osiąganych wyników finansowych;
- podwyższanie standardu świadczonych usług;
- utrzymywanie stałych kontaktów z kluczowymi klientami firmy.
EMTOR Sp. z o.o.
Kierownik serwisu
- przyjmowanie zleceń serwisowych;
- realizacja przyjętych zamówień poprzez zapewnienie materiałów i wyznaczanie mechaników serwisu do wykonania usługi;
- kierowanie mobilnym serwisem (6 aut) oraz stacjonarnymi punktami serwisowymi (4 punkty) - łącznie 16-tu mechaników serwisu;
- ustalanie planu wyjazdów dla serwisu mobilnego;
- wsparcie techniczne działu handlowego.

Szkolenia i kursy

1) Zarządzanie działem części zamiennych, A.S. Consulting – 2014r.;
2) „ALPINISTA” – doskonalenie warsztatu managerskiego dla kierowników serwisu i działów części, Aksum Group – 2013 r.
3) Kurs języka angielskiego zakończony na poziomie master w szkole Speak-Up - 2013 r.;
4) „Radzenie sobie z trudnym klientem”, Gdańska Fundacja Kształcenia Menadżerów – 2008 r.;
5) „Profesjonalna obsługa klienta”, In-Cendo Waldemar Wojnicz - 2004 r.

Edukacja

Logo
Mechanika, inżynierskie
Akademia Techniczno-Rolnicza im. J.J.Śniadeckich w Bydgoszczy
Logo
Obróbka skrawaniem, średnie
Technikum Mechaniczne przy Zespole Szkół Zawodowych w Wąbrzeźnie

Specjalizacje

Inżynieria
Mechanika/Lotnictwo
Inżynieria
Motoryzacja
Inżynieria
Zarządzanie inżynierią

Zainteresowania

Ogród

Inne

Zajęcie drugiego miejsca w ogólnej klasyfikacji studentów Wydziału Mechanicznego (wyróżnienie nr 2 w uznaniu szczególnych osiągnięć w nauce oraz bardzo dobrej oceny na dyplomie).

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Serwis maszyn i urządzeń
Serwis maszyn i urządzeń
Grupa zrzeszająca specjalistów wszystkich branż, którzy zajmują się serwisowaniem maszyn i urządzeń