Umiejętności
Mentoring
New Business Development
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Strategia biznesowa
przywództwo w zespole
Rozwój działalności
Zarządzanie Sprzedażą
usprawnianie procesów
Rozwój produktu
Budowanie zepołu
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Handlowy - Członek Zarządu
DOMAR S.A.
Spokojnie wystarczy na trzy etaty... :)
usługodawca
wystawiono
Mogę śmiało napisać, że Krzysztof to jeden z najbardziej moich wymagających Partnerów biznesowych, który dzięki swojej wszechstronnej wiedzy doskonale wie czego oczekuje i doskonale wie w jaki sposób to otrzymać. Cechą, którą najbardziej cenie u Krzysztofa to fakt, iż mimo wysokich i często trudnych do spełnienia oczekiwań względem współpracy oraz konieczności stawienia „czoła” twardym negocjacjom zawsze pozostaje lojalny ustaleniom i zawsze gra „fair” co w dzisiejszych, trudnych czasach nie dla wszystkich jest oczywistością.
Trener biznesu, konsultant
sprzężeniezwrotne.pl Krzysztof Operacz
z zamiłowania handlowiec, z doświadczenia sprzedawca i kierownik sprzedaży - z wyboru - trener handlowców.
Doświadczenie trenerskie - ponad 4300 godzin i ciągle przybywa nowe.
ulubione obszary szkoleń:
analiza potrzeb
język korzyści
ścieżka sprzedaży
motywacja w sprzedaży
rentowność w sprzedaży
cross-selling i up-selling
zastrzeżenia i radzenie sobie z nimi
przygotowania i uczestniczenie w negocjacjach
szkolenia produktowe - jak je przygotować i przeprowadzić
wystąpienia publiczne - np. prelekcje i prezentacje podczas sympozjów, targów itp. - teoria i praktyka.
zajęcia związane ze szkoleniami:
audyt stanowiskowy
budowa procedur sprzedaży i obsługi klienta
coaching
mentoring
Doświadczenie trenerskie - ponad 4300 godzin i ciągle przybywa nowe.
ulubione obszary szkoleń:
analiza potrzeb
język korzyści
ścieżka sprzedaży
motywacja w sprzedaży
rentowność w sprzedaży
cross-selling i up-selling
zastrzeżenia i radzenie sobie z nimi
przygotowania i uczestniczenie w negocjacjach
szkolenia produktowe - jak je przygotować i przeprowadzić
wystąpienia publiczne - np. prelekcje i prezentacje podczas sympozjów, targów itp. - teoria i praktyka.
zajęcia związane ze szkoleniami:
audyt stanowiskowy
budowa procedur sprzedaży i obsługi klienta
coaching
mentoring
wystawiono
Krzysztof Operacz prowadził szkolenia z zakresu "Negocjacje handlowe", w którym miałam przyjemność uczestniczyć. Krzysiek na swój sposób przedstawia negocjacje jako grę, w której chce się brać udział. Jednak nie jest ważna wygrana jednej z stron lecz jakimi metodami można wspólnie osiągnąć cel. Dzięki własnemu doświadczeniu daje trafne i celne wskazówki na przyszłość, daje zastrzyk energi, po którym chce się pracować, współpracować, negecjować. Łatwość w nawiązaniu porozumienia, lekka forma prowadzenia wykładów, jednakże dokładna i profesjonalnie przygotowana, szereg ćwiczeń oraz odrobina humoru nie pozwoliły im na znudzenie podczas całodniowych spotkań. Polecam szkolenia prowadzone przez Krzyśka bo można wiele sie nauczyć, wymienić uwagi, spostrzeżenia, opinie, które pomagają w życiu zawodowym i prywatnym.
Pozdrawiam i życze wielu sukcesów
Pozdrawiam i życze wielu sukcesów
wystawiono
Odpowiednie, merytoryczne przygotowanie, wielkie zaangażowanie i perfekcyjne podejście do zagadnień z dziedziny protetyki sł. Jak najbardziej polecam godnego zaufania trenera świadczącego usługi fachowo oraz rzetelnie. 10 pkt za kompetencję, otwartość, profesjonalizm. Przydatność tematu wysoka a efekty szkolenia zostały wykorzystane w praktyce. Pozdrawiam
wystawiono
Krzysztof dał się poznać jako człowiek nastawiony na cel. Poznaliśmy się przy okazji projektu dla jednego z naszych klientów z sektora bankowego. Przygotował schemat i poprowadził szkolenia przygotowujące pracowników placówek bankowych do pracy podczas eventów. Dziś, Krzysztof współpracuje z naszą firmą w różnych obszarach: handlowych, marketingowych oraz szkoleniowych, pracuje z naszymi ludźmi, szkoli z procedur. Jest profesjonalistą, dba o szczegóły. Widać, że ma duże pokłady pozytywnej energii.
klient
wystawiono
Pan Krzysztof Operacz prowadił kilka szkoleń dla Cukierniczej Spółdzielni Inwalidów Słowianka w Szczecinku, w której pełnię stanowisko Dyrektora Sprzedaży. Szkolenia zawsze przygotowane były na najwyższym merytorycznym poziomie. Na uwagę zasługuje dostosowanie przez prowadzącego tematyki do specyfiki mojej firmy i realiów rynkowych, co ewidentnie wskazuje na poważne i rzetelne przygotowanie się do powierzonego zadania. Szkolenia poparte przykładami z "naszego życia" mogę ocenić jako bardzo skuteczne i podnoszące standart działania zarówno mój jak i podległego mi zespołu handlowców.Na szczególną uwagę zasługuje też fakt niesamowitej impresji w sposobie prowadzenia wykładów, dzięki czemu nie było to jedno z setki podobnych "wykładów", lecz prawdziwa lekcja umiejętności i wiedzy która na długi czas pozostaje w pamięci. Reasumując polecam Pana Krzysztofa jako rewelacyjnego trenera o olbrzymich umiejętnościach i wiedzy, zarówno merytorycznej jak i praktycznej.
Główny Specjalista ds. Sprzedaży - Kierownik Sieci Sklepów
DOMAR S.A.
Analiza sprzedaży i rentowności w podległych placówkach. Szkolenia miękkie i twarde dla pracowników- opracowywanie i realizacja projektów szkoleniowych. Autor wielu wdrożeń i innowacji mających na celu obniżkę kosztów w firmie. Wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania, tworzenie i wprowadzanie narzędzi ATL i BTL.
Kierownik ds. Rozwoju Rynku
GE Capital Bank S.A.
Departament kredytów samochodowych i korporacyjnych. Pozyskiwanie i współpraca z klientami strategicznymi Banku. Szkolenia dla pracowników firm współpracujących - 90% dealerów samochodowych w Wielkopolsce oraz w woj. Zachodnio-Pomorskim. Ponad 100 szkoleń z zakresu sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta itp. oraz oczywiście z produktów bankowych i ubezpieczeń.
wystawiono
Moje doświadczenia z pracy z Krzysztofem są jednoznaczne. Jest to osoba, która podejmując się pewnego zadania ma ogromną determinację dojego realizacji. K
rzysztof zmierzając do określonego celu nie pozostawia przypadkowi szczegóły towarzyszące przedsięwzięciu - dba o takie elementy jak PR, relacje z innymi współpracownikami i inne.
Jeżeli przyjdzie nam ponownie pracować wspólnie - jestem przekonany, że będę miał podobny "feeling".
Odbieram Krzysztofa jako osobę na której rzeczywiście można polegać.
rzysztof zmierzając do określonego celu nie pozostawia przypadkowi szczegóły towarzyszące przedsięwzięciu - dba o takie elementy jak PR, relacje z innymi współpracownikami i inne.
Jeżeli przyjdzie nam ponownie pracować wspólnie - jestem przekonany, że będę miał podobny "feeling".
Odbieram Krzysztofa jako osobę na której rzeczywiście można polegać.
Kierownik Oddziału w Poznaniu
Polskie Biuro Finansowe PBF GWARANT S.A.
Wszystko, co potrzebne do sprawnego prowadzenia Oddziału instytucji finansowej zajmującej się pośrednictwem w sprzedaży kredytów ratalnych. Rekrutacja, szkolenia, analiza sprzedaży, rentowności, rozliczenia finansowe, nadzór nad działalnością windykacyjną. Pozyskiwanie i współpraca klientów B2B
Key Account Representative
Różne stanowiska związane z obsługą sprzedaży - początkowo przedstawiciel handlowy, później - współpracujący z hurtowniami, ostatnio Szef Regionu Poznańskiego w dystrybucji produktów mrożonych. W ramach ostatnich obowiązków - realizacja założonego volumenu sprzedaży oraz efektywne wykorzystanie budżetu marketingowego.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły przemysłowe/AGD/RTV
Zainteresowania
PASJA - nauka sprzedaży, treningi motywacyjne, rozwój nowoczesnych metod sprzedaży i oczywiście krawaty.
HOBBY - żeglarstwo - obecnie tylko w sferze marzeń -
HOBBY - żeglarstwo - obecnie tylko w sferze marzeń -
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
DYREKTORZY HANDLOWI DYREKTORZY SPRZEDAŻY
Grupa zrzeszająca Dyrektorów Handlowych , Dyrektorów Sprzedaży i Managerów odpowiedzialnych za sprzedaż.
Działalność grupy ma na celu nawiązanie kontaktów biznesowych , oraz wymianę doświadczeń.
Pro
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
FRIENDSHIP in BUSINESS
Jeżeli Firma którą prowadzisz, w której pracujesz, potrzebuje usługi lub szuka kontaktów podziel się tym, a napewno znajdziesz szybką i fachową pomoc w tym gronie.
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.