Umiejętności
Budżety
planowanie biznesu
Coaching
FMCG
Prognozowanie
Rozwój kluczowych klientów
Zarządzanie kluczowymi klientami
Analiza rynku
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Negocjacje
Zarządzanie P&L
Handel
Zarządzanie Sprzedażą
Shopper Marketing
Planowanie strategiczne
Przywództwo w zespole
Trade Marketing
wycenianie
Języki
niderlandzki
dobry
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
National Wholesale Account Manager
TATA Global Beverages
.Zarzadzanie krajowym rynkiem hurtowym
.Ustalanie strategi współpracy z kluczowymi klientami hurtowymi
.Konstruowanie modelu warunków handlowych
.Zarządzanie grupą krajowych kierowników hurtowych i KAM
.Tworzenie biznes planów dla krajowego rynku hurtowego
.Zarządzanie i analizowanie budżetu lokalnego i centralnego
.Zarządzanie i nadzorowanie wdrażania projektów biznesowych z partnerami zewnetrznymi
.Ustalanie strategi współpracy z kluczowymi klientami hurtowymi
.Konstruowanie modelu warunków handlowych
.Zarządzanie grupą krajowych kierowników hurtowych i KAM
.Tworzenie biznes planów dla krajowego rynku hurtowego
.Zarządzanie i analizowanie budżetu lokalnego i centralnego
.Zarządzanie i nadzorowanie wdrażania projektów biznesowych z partnerami zewnetrznymi
Regional Sales Manager
02.2009 –04.2011 Tchibo Warszawa Regionalny Kierownik Sprzedaży ds. rynku tradycyjnego
• Przygotowanie i wdrożenie planu sprzedaż
• Odpowiedzialny za 60% obrotu rynku TT dla TPL
• Opracowanie i wdrożenie strategii współpracy z kluczowymi klientami
• Analiza rynku hurtowego i detalicznego
• Opracowanie, realizacja i bieżąca kontrola budżetu
• Analiza potencjału hurtowego
• Negocjacje z firmami wytypowanymi do współpracy
• Udział w przygotowaniu modeli strategicznych dla kanału tradycyjnego i hurtowego
01.2005 – 31.01.2009 – Tchibo Warszawa Regionalny Kierownik ds. kluczowych klientów
Region Południowo wschodni
• Planowanie , przygotowanie i zarządzanie budżetem w podległym regionie
• Właściwa troska i odpowiedzialność za wykonanie celów firmy
• Zarządzanie grupą PH na terenie woj. śląskiego, małopolskiego, podkarpackiego, lubelskiego
• Współpraca z działem personalnym, finansowym, logistyki
• Wdrażanie biznesu NF w powierzonym regionie
• Współtworzenie z działem handlowym właściwego asortymentu dla biznesu NF
• Kontrola wykonania przez podległych PH celów operacyjnych takich jak – sprzedaż, koszty, zapasy towarowe
• Kierowanie i uczestnictwo w projektach – poprawa efektywności pracy, poprawa efektywności sprzedaży w biznesie NF w systemie Depo, systemy motywacyjne dla pracowników sprzedaży
• Współtworzenie z działem personalnym właściwej polityki personalnej
• Kontrola przestrzegania na sklepach ustalonych standardów
01.01.1999 ¬–.31.12.2004 – Tchibo Warszawa Regional Account Supervisor
• Zapewnienie doradztwa i opieka nad kluczowymi klientami detalicznymi i hurtowymi
• Wykonanie zaplanowanej sprzedaży
• Minimalizowanie strat, ubytków i kosztów
• Realizowanie wysokiego poziomu obsługi klienta
• Prowadzenie stałej analizy rynku i konkurencji
• Odpowiedzialność za poziom dystrybucji i udziałów rynkowych w powierzonym regionie
• Projektowanie i organizacja promocji regionalnych dla detalu i hurtu
• Zrealizowanie budżetu
16.01.1995 –31.12.1998 – Tchibo Warszawa Przedstawiciel Handlowy
• Planowanie i organizacja promocji, degustacji i animacji
• Wykonanie zaplanowanej sprzedaży
• Zarządzanie budżetem
• Sporządzanie sprawozdań z wizyty u klientów
• Reprezentowanie firmy na lokalnym rynku
0.04.1993-31.12.1994 – Własna działalność gospodarcza P.W. ASTA
• Dystrybucja do detalu i hurtu produktów firm ; Danon, Lindt, Douwe Egberts
• Przygotowanie i wdrożenie planu sprzedaż
• Odpowiedzialny za 60% obrotu rynku TT dla TPL
• Opracowanie i wdrożenie strategii współpracy z kluczowymi klientami
• Analiza rynku hurtowego i detalicznego
• Opracowanie, realizacja i bieżąca kontrola budżetu
• Analiza potencjału hurtowego
• Negocjacje z firmami wytypowanymi do współpracy
• Udział w przygotowaniu modeli strategicznych dla kanału tradycyjnego i hurtowego
01.2005 – 31.01.2009 – Tchibo Warszawa Regionalny Kierownik ds. kluczowych klientów
Region Południowo wschodni
• Planowanie , przygotowanie i zarządzanie budżetem w podległym regionie
• Właściwa troska i odpowiedzialność za wykonanie celów firmy
• Zarządzanie grupą PH na terenie woj. śląskiego, małopolskiego, podkarpackiego, lubelskiego
• Współpraca z działem personalnym, finansowym, logistyki
• Wdrażanie biznesu NF w powierzonym regionie
• Współtworzenie z działem handlowym właściwego asortymentu dla biznesu NF
• Kontrola wykonania przez podległych PH celów operacyjnych takich jak – sprzedaż, koszty, zapasy towarowe
• Kierowanie i uczestnictwo w projektach – poprawa efektywności pracy, poprawa efektywności sprzedaży w biznesie NF w systemie Depo, systemy motywacyjne dla pracowników sprzedaży
• Współtworzenie z działem personalnym właściwej polityki personalnej
• Kontrola przestrzegania na sklepach ustalonych standardów
01.01.1999 ¬–.31.12.2004 – Tchibo Warszawa Regional Account Supervisor
• Zapewnienie doradztwa i opieka nad kluczowymi klientami detalicznymi i hurtowymi
• Wykonanie zaplanowanej sprzedaży
• Minimalizowanie strat, ubytków i kosztów
• Realizowanie wysokiego poziomu obsługi klienta
• Prowadzenie stałej analizy rynku i konkurencji
• Odpowiedzialność za poziom dystrybucji i udziałów rynkowych w powierzonym regionie
• Projektowanie i organizacja promocji regionalnych dla detalu i hurtu
• Zrealizowanie budżetu
16.01.1995 –31.12.1998 – Tchibo Warszawa Przedstawiciel Handlowy
• Planowanie i organizacja promocji, degustacji i animacji
• Wykonanie zaplanowanej sprzedaży
• Zarządzanie budżetem
• Sporządzanie sprawozdań z wizyty u klientów
• Reprezentowanie firmy na lokalnym rynku
0.04.1993-31.12.1994 – Własna działalność gospodarcza P.W. ASTA
• Dystrybucja do detalu i hurtu produktów firm ; Danon, Lindt, Douwe Egberts
Dyrektor handlu i marketingu
Bianco Latte Polska
Zbudowanie nowego wizerunku firmy. Wprowadzenie nowej marki opartej na produktach tradycyjnych .
Zarządzanie sprzedażą , reorganizacja działu sprzedaży , logistyki i produkcji. Wprowadzenie nowej polityki i wizji firmy opartego na trendach rynkowych i zmianach potrzeb konsumenckich .
Zarządzanie sprzedażą , reorganizacja działu sprzedaży , logistyki i produkcji. Wprowadzenie nowej polityki i wizji firmy opartego na trendach rynkowych i zmianach potrzeb konsumenckich .
Dyrektor Sprzedaży
Zarządzanie krajowym rynkiem sprzedaży>odpowiedzialnośc za budżet KA i TT
Rozwój działu sprzedaży, budowanie systemów motywacyjnych, kierowanie zespołami sprzedaży.
Negocjacje handlowe z kluczowymi klientami. Konstruowanie i opracowywanie strategi wspólpracy z klientami w kanałach KA i TT
Rozwój działu sprzedaży, budowanie systemów motywacyjnych, kierowanie zespołami sprzedaży.
Negocjacje handlowe z kluczowymi klientami. Konstruowanie i opracowywanie strategi wspólpracy z klientami w kanałach KA i TT
Szkolenia i kursy
2011- 7 Nawyków Skutecznego Działania Franklin Covey
2008 – SENSE-MAKING Q1 Group
2007 – COACHING Persona
2007 – AUTOPREZENTACJA Loydson Partners
2005 – EFEKTYWNA WSPÓŁPRACA Z KIEROWNIKAMI HAL McHayesStewardGroup
2005 – PRZYWÓDZTWO I COACHING Chiltern Consultancy International
2003 – NEGOCJACJE szkolenie dla RAS i PH
2001 – TECHNIKI PROFESJONALNEJ SPRZEDAZY Mercuri International Poland
1998– MERCHANDISING Z ELAMANTAMI NEGOCJACJI HANDLOWYCH Ośrodek Szkolenia Handlowego
1995- NEGOCJACJE HANDLOWE Ośrodek Negocjacji Kontakt
2008 – SENSE-MAKING Q1 Group
2007 – COACHING Persona
2007 – AUTOPREZENTACJA Loydson Partners
2005 – EFEKTYWNA WSPÓŁPRACA Z KIEROWNIKAMI HAL McHayesStewardGroup
2005 – PRZYWÓDZTWO I COACHING Chiltern Consultancy International
2003 – NEGOCJACJE szkolenie dla RAS i PH
2001 – TECHNIKI PROFESJONALNEJ SPRZEDAZY Mercuri International Poland
1998– MERCHANDISING Z ELAMANTAMI NEGOCJACJI HANDLOWYCH Ośrodek Szkolenia Handlowego
1995- NEGOCJACJE HANDLOWE Ośrodek Negocjacji Kontakt
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
Historia współczesna, literatura faktu , coaching, zarządzanie, sport
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
DYREKTORZY HANDLOWI DYREKTORZY SPRZEDAŻY
Grupa zrzeszająca Dyrektorów Handlowych , Dyrektorów Sprzedaży i Managerów odpowiedzialnych za sprzedaż.
Działalność grupy ma na celu nawiązanie kontaktów biznesowych , oraz wymianę doświadczeń.
Pro
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
MANAGEMENT/ZARZĄDZANIE, MARKETING
Grupa dla osób zainteresowanych sprawami zarządzania, marketingiem i szkoleniami.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
sprzedaż baz danych
oferty baz danych oraz ewentualne dyskusje na ich temat,
wszelkie możliwe pytania oraz odpowiedzi
Szkolenie i Doradztwo
Szkolenia, Studia, Konferencje, Doradztwo i Marketing dla osób rozwijających swoją karierę szczególnie przez udział w programie ustawicznego profesjonalnego dokształcenia (CPE).