Umiejętności
Profesjonalne podejście
Zarządzanie zespołem
analityczne myślenie
Zorientowanie na cel
Umiejętność aktywnego słuchania
Umiejętności komunikacyjne
Wysoka motywacja i zaangażowanie
dobre relacje ze współpracownikami
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Manager
- Wieloetapowe tworzenie i motywowanie zespołu , tak aby wypracować dla firmy jak najwyższe wyniki.
- Rekrutacja pracowników, począwszy od selekcji CV i listów motywacyjnych poprzez różne techniki sprawdzania predyspozycji kandydatów oraz przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych i sprawdzania jak kandydat radzi sobie w różnych sytuacjach.
- Dbałość o zrównoważoną pracę zespołu. Motywacja pracowników do pracy, wytworzenie w nich przekonania, że współtworzą firmę i są za nią odpowiedzialni sprawia, że praca jest przyjemniejsza, a jednoczesnie przekłada się na efektywność i osiąganie celów.
- Prowadzenie wszelkich działań strategicznych takich jak przygotowywanie rapotrów, analiz, które pozwolą na rozwinięcie i wdrożenie strategii stabilnego wzrostu sprzedaży.
- Konsekwętne realizowanie działań, pokonywanie przeszkód, branie odpowiedzialności za wynik, wykazywanie się inicjatywą i angażowanie się w dzialania prowadzące do wzrostu efektywności zespołu 15 agentów.
- Prowadzenie szkoleń sprzedażowo-produktowych, wdrażnaie nowych agentów (praca w terenie), ustalanie strategi pracy i asystowanie podczas rozmów handlowych adepta - ocena jakości pracy.
- Rekrutacja pracowników, począwszy od selekcji CV i listów motywacyjnych poprzez różne techniki sprawdzania predyspozycji kandydatów oraz przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych i sprawdzania jak kandydat radzi sobie w różnych sytuacjach.
- Dbałość o zrównoważoną pracę zespołu. Motywacja pracowników do pracy, wytworzenie w nich przekonania, że współtworzą firmę i są za nią odpowiedzialni sprawia, że praca jest przyjemniejsza, a jednoczesnie przekłada się na efektywność i osiąganie celów.
- Prowadzenie wszelkich działań strategicznych takich jak przygotowywanie rapotrów, analiz, które pozwolą na rozwinięcie i wdrożenie strategii stabilnego wzrostu sprzedaży.
- Konsekwętne realizowanie działań, pokonywanie przeszkód, branie odpowiedzialności za wynik, wykazywanie się inicjatywą i angażowanie się w dzialania prowadzące do wzrostu efektywności zespołu 15 agentów.
- Prowadzenie szkoleń sprzedażowo-produktowych, wdrażnaie nowych agentów (praca w terenie), ustalanie strategi pracy i asystowanie podczas rozmów handlowych adepta - ocena jakości pracy.
Koordynator Oddziału Grupy BRE Bank/ mBank S.A.
Realizowanie planów sprzedaży w Oddziale, w zakresie produktów życiowych i majątkowych Grupy BRE Bank,
- Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży oraz obsługi Klientów, zgodnie ze Standardami (Teoria Pięciu Kroków),
- Budowanie portfela Klientów Grupy BRE Bank/mBank,
- Zapewnienie aktualności wiedzy, w zakresie produktów, procesów oraz narzędzi wspierających sprzedaż
i pozyskiwanie Klientów, sprzedaż produktów oraz obsługa po – sprzedażowa,
- Rekrutacja Doradców Klienta, zarządzanie pracą podległego zespołu (6 osób), kierowanie i nadzorowanie pracy Doradców Klienta, odpowiedzialnych za rozwój współpracy z Klientami i pozyskiwanie nowych Klientów,
- Opracowywanie indywidualnych planów sprzedażowych (podział budżetu) dla Doradców Klienta,
- Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży oraz obsługi Klientów, zgodnie ze Standardami (Teoria Pięciu Kroków),
- Budowanie portfela Klientów Grupy BRE Bank/mBank,
- Zapewnienie aktualności wiedzy, w zakresie produktów, procesów oraz narzędzi wspierających sprzedaż
i pozyskiwanie Klientów, sprzedaż produktów oraz obsługa po – sprzedażowa,
- Rekrutacja Doradców Klienta, zarządzanie pracą podległego zespołu (6 osób), kierowanie i nadzorowanie pracy Doradców Klienta, odpowiedzialnych za rozwój współpracy z Klientami i pozyskiwanie nowych Klientów,
- Opracowywanie indywidualnych planów sprzedażowych (podział budżetu) dla Doradców Klienta,
Doradca Klienta Zamożnego Linia Biznesowa i Hipoteczna
- Realizacja wyznaczonych celów ilościowych, tj. ilość klientów Małych i Średnich Przedsiębiorstw (1-4 mln PLN i 1-10 mln PLN obrotu rocznej sprzedaży) w portfelu, z określonym poziomem dochodu; nie przekraczanie poziomu rezerw dla portfela kredytowego,
- Analiza rynku i otoczenia (potencjalni klienci), pozyskiwanie klientów i kontakty z potencjalnymi klientami
- Sprzedaż produktów bankowych i zwiększanie zakresu współpracy z klientem, poprzez sprzedaż kolejnych produktów (zwiększanie cross-sell’u)
- Sporządzanie kompletnej dokumentacji dla uruchomienia poszczególnych produktów bankowych
- Analizy okresowe firm w okresie kredytowania i przygotowywanie raportów kwartalnych
- Analiza rynku i otoczenia (potencjalni klienci), pozyskiwanie klientów i kontakty z potencjalnymi klientami
- Sprzedaż produktów bankowych i zwiększanie zakresu współpracy z klientem, poprzez sprzedaż kolejnych produktów (zwiększanie cross-sell’u)
- Sporządzanie kompletnej dokumentacji dla uruchomienia poszczególnych produktów bankowych
- Analizy okresowe firm w okresie kredytowania i przygotowywanie raportów kwartalnych
Szkolenia i kursy
- Państwowa licencja osób ubiegających się o wykonywanie czynności agencyjnych przeprowadzonych zgodnie z ustawą
Ministra Finansów z dnia 07.07.2005r. (12.06.2013r.) – Generali Życie T. U. S.A.,
- Coaching i Szkolenia oraz Podstawy Networkingu, oparte na modelu Sandler Management Solutions (czerwiec 2012),
- Ocenianie i rozwój pracowników (listopad 2011), - uwalnianie ludzkiej efektywności - BreBank\mBank,
- Przywództwo w zmieniającej się sytuacji rynkowej (sierpień 2011) -Aspiro S.A.,
- Przywództwo-rozwijanie kompetencji, zdobywanie zaangażowania, utrzymanie najlepszych pracowników Aspiro S.A. (lipiec 2011),
- Akademia Zarządzania: Introduction dla menedżerów (kwiecień 2011) – Aspiro S.A.,
- Innowacyjne Techniki Sprzedaży Aspiro S.A.,
Zarządzanie konfliktem (maj 2008) – Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego Aspiro S.A.,
- Profesjonalne Techniki Sprzedaży (kwiecień 2009) – Aspiro S.A.,
- Negocjacje – Sprzedaż Doradcza – Skuteczne Techniki Sprzedaży – Aspiro S.A.,
Ministra Finansów z dnia 07.07.2005r. (12.06.2013r.) – Generali Życie T. U. S.A.,
- Coaching i Szkolenia oraz Podstawy Networkingu, oparte na modelu Sandler Management Solutions (czerwiec 2012),
- Ocenianie i rozwój pracowników (listopad 2011), - uwalnianie ludzkiej efektywności - BreBank\mBank,
- Przywództwo w zmieniającej się sytuacji rynkowej (sierpień 2011) -Aspiro S.A.,
- Przywództwo-rozwijanie kompetencji, zdobywanie zaangażowania, utrzymanie najlepszych pracowników Aspiro S.A. (lipiec 2011),
- Akademia Zarządzania: Introduction dla menedżerów (kwiecień 2011) – Aspiro S.A.,
- Innowacyjne Techniki Sprzedaży Aspiro S.A.,
Zarządzanie konfliktem (maj 2008) – Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego Aspiro S.A.,
- Profesjonalne Techniki Sprzedaży (kwiecień 2009) – Aspiro S.A.,
- Negocjacje – Sprzedaż Doradcza – Skuteczne Techniki Sprzedaży – Aspiro S.A.,
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie
Zainteresowania
Polityka, Historia, Motoryzacja, Rozwój Osobisty
Bóg, Honor, Ojczyzna.
Bóg, Honor, Ojczyzna.
Inne
Prawo Jazdy Kat. B C C+E T
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Współpraca kredyty i pożyczki
Inspiracją stworzenia grupy "Współpraca: kredyty i pożyczki" jest katalog firm zawierający oferty współpracy ponad 50 instytucji finansowych, który został wydany przez serwis Fran