Doświadczenie zawodowe
Account
planowanie i zakup kampanii ATL dla istotnych klientów Agencji:
- Henkel (początkowo kosmetyki, a po wygraniu przetargu na jesieni 2004 także detergenty)
- Nissan (I nagroda w konkursie Media Trendy 2005 za kampanię "Kolorowa Kamera" wykorzystującą w kontekstowy sposób xhtml do przejęcia na jeden dzień portalu wp.pl)
- Storck (m.in. Merci, Toffifee, Knoppers, Mamba, Nimm2)
- Henkel (początkowo kosmetyki, a po wygraniu przetargu na jesieni 2004 także detergenty)
- Nissan (I nagroda w konkursie Media Trendy 2005 za kampanię "Kolorowa Kamera" wykorzystującą w kontekstowy sposób xhtml do przejęcia na jeden dzień portalu wp.pl)
- Storck (m.in. Merci, Toffifee, Knoppers, Mamba, Nimm2)
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Inne