Krzysztof Mocek

Dyrektor Zarządzający @ Carat Polska
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Carat Polska
Managing Director
Logo
Managing Partner
The Media Insight
zarządzanie Agencją
opracowanie strategii rozwoju
Mindshare
New Business Director
pozyskiwanie nowych klientów
Logo
Client Service Director
The Media Insight
- zarządzanie teamem klienckim pracującym m.in. dla takich firm jak Hoop, Motorola, Mattel, Centralwings, RMF FM, SPI, Platforma Obywatelska, HSBC
- planowanie strategiczne
- najważniejsze zwycięstwa nowobiznesowe: Platforma Obywatelska, Hoop, Motorola
Optimum Media OMD
Account
planowanie i zakup kampanii ATL dla istotnych klientów Agencji:
- Henkel (początkowo kosmetyki, a po wygraniu przetargu na jesieni 2004 także detergenty)
- Nissan (I nagroda w konkursie Media Trendy 2005 za kampanię "Kolorowa Kamera" wykorzystującą w kontekstowy sposób xhtml do przejęcia na jeden dzień portalu wp.pl)
- Storck (m.in. Merci, Toffifee, Knoppers, Mamba, Nimm2)

Edukacja

Logo
stosunki międzynarodowe (ekonomiczne), magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Inne

Grupy

Biuro Reklamy Grupa o2.pl
Biuro Reklamy Grupa o2.pl
Grupa pracowników, Klientów oraz przyjaciół biura reklamy o2.pl
Nośniki reklamowe INDOOR i OUTDOOR
Nośniki reklamowe INDOOR i OUTDOOR
Wymiana informacji o nośnikach reklamowych INDOOR i OUTDOOR
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie