Krzysztof Michalski

Kierownik Zespołu Multibiznesowego
Góra, dolnośląskie

Umiejętności

Zarządzanie zespołem Szkolenia pracowników Obsługa klienta Zdolności analityczne Zarządzanie Sprzedażą obsługa klienta biznesowego Obsługa Klientów Strategicznych zarządzanie pracownikami i oddziałem

Języki

rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PKO Bank Polski
wz Dyrektor Oddziału
PKO Bank Polski
Kierownik Zespołu Multibiznesowego
- planowanie, organizowanie pracy oraz kontrolowanie na bieżąco prawidłowości realizacji zadań zespołu,
- realizację wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży z zakresu działań zespołu, w tym przydzielanie imiennych planów sprzedażowych dla doradców oraz monitorowanie wykonanie planu,
- udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom, motywowania ich i promowania najlepszych doświadczeń oraz technik sprzedażowych,
- pozyskiwanie nowych klientów i partnerów zewnętrznych oraz utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami,
- inicjowanie działań prowadzących do wzrostu sprzedaży produktów i usług bankowych,
- zarządzanie ryzykiem występującym w Zespole,
- organizacja wewnętrznych spotkań biznesowych, kampanii sprzedażowych oraz konkursów sprzedażowych,
- powyższe zadania realizowane w zespołach Bankowości Osobistej, Bakowości Hipotecznej oraz Zespole Przedsiębiorstw,
- współpraca z pośrednikami,
- organizacja kwartalnych spotkań dla pracowników o charakterze integracyjnym.
PKO Bank Polski
Kierownik Zespołu Przedsiebiorstw
- planowanie, organizowanie pracy oraz kontrolowanie na bieżąco prawidłowości realizacji zadań zespołu,
- realizację wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży z zakresu działań zespołu, w tym przydzielanie imiennych planów sprzedażowych dla doradców oraz monitorowanie wykonanie planu,
- udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom, motywowania ich i promowania najlepszych doświadczeń oraz technik sprzedażowych,
- pozyskiwanie nowych klientów i partnerów zewnętrznych oraz utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami,
- inicjowanie działań prowadzących do wzrostu sprzedaży produktów i usług bankowych,
- zarządzanie ryzykiem występującym w Zespole,
- organizacja wewnętrznych spotkań biznesowych, kampanii sprzedażowych oraz konkursów sprzedażowych,
- wsparcie sprzedażowe oraz aktywne pozyskiwanie Klientów z sektora Bankowości Hipotecznej oraz Bankowości Osobistej,
- organizacja kwartalnych spotkań dla pracowników o charakterze integracyjnym.
PKO Bank Polski
Starszy Doradca Klienta Biznesowego
- realizowanie wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży, w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży oferowanych przez Bank produktów bankowych i niebankowych oraz produktów Grupy Kapitałowej Banku (Leasing, Faktoring, Terminal płatniczy)
- pozyskiwanie nowych klientów, budowanie portfela klientów, tworzenie z nimi trwałych relacji i przeciwdziałanie rezygnacji z usług bankowych,
- negocjowanie warunków umów i transakcji z uwzględnieniem rachunku opłacalności,
- przeprowadzanie analizy wniosków kredytowych, oceny zdolności kredytowej klienta oraz proponowanych zabezpieczeń prawnych,
- dbanie o dobrą jakość portfela należności obsługiwanych klientów.
PKO Bank Polski
Analityk Ryzyka kredytowego
- dokonywanie oceny zdolności kredytowej klienta, proponowanych zabezpieczeń i ryzyka kredytowego Banku oraz sporządzania opinii bankowych,
- przygotowywanie umów kredytowych oraz dokumentów do ustanowienia zabezpieczeń prawnych,
- dokonywanie okresowych ocen sytuacji ekonomiczno-finansowej klienta oraz wartości zabezpieczeń dla celów związanych z klasyfikacją ekspozycji kredytowych do kategorii ryzyka.
PKO Bank Polski
doradca klienta biznesowego
realizowanie wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży, w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży oferowanych przez Bank produktów bankowych i niebankowych oraz produktów Grupy Kapitałowej Banku (Leasing, Faktoring, Terminal płatniczy)
- pozyskiwanie nowych klientów, budowanie portfela klientów, tworzenie z nimi trwałych relacji i przeciwdziałanie rezygnacji z usług bankowych,
- negocjowanie warunków umów i transakcji z uwzględnieniem rachunku opłacalności,
- przeprowadzanie analizy wniosków kredytowych, oceny zdolności kredytowej klienta oraz proponowanych zabezpieczeń prawnych,
- dbanie o dobrą jakość portfela należności obsługiwanych klientów.
Natalia P.
Natalia P. · współpracownik
wystawiono
Miałam okazję współpracować z Krzysztofem w PKO BP, Jako nowej osobie Krzysztof został wyznaczony jako mój Mentor. Oceniając Krzysztofa można powiedzieć przede wszystkim ,że to pracownik o ogromnej wiedzy, wspaniałych umiejętnościach przekazania jej, zawsze pomocny, profesjonalny, bardzo koleżeński. Z pewnością godny polecenia!!
PKO Bank Polski
Stażysta
zdobywanie wiedzy z zakresu kredytów mieszkaniowych oraz obsługi Klienta instytucjonalnego - staż zorganizowany przez PUP.

Edukacja

Logo
Administracja, licencjackie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

sport, muzyka, wędkarstwo, literatura doktryn współczesnej administracji publicznej i jej zarządzania

Grupy

Banking
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski S.A.
Bank PKO BP SA według GoldenLine