Umiejętności
Zarządzanie zespołem
Szkolenia pracowników
Obsługa klienta
Zdolności analityczne
Zarządzanie Sprzedażą
obsługa klienta biznesowego
Obsługa Klientów Strategicznych
zarządzanie pracownikami i oddziałem
Języki
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Multibiznesowego
- planowanie, organizowanie pracy oraz kontrolowanie na bieżąco prawidłowości realizacji zadań zespołu,
- realizację wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży z zakresu działań zespołu, w tym przydzielanie imiennych planów sprzedażowych dla doradców oraz monitorowanie wykonanie planu,
- udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom, motywowania ich i promowania najlepszych doświadczeń oraz technik sprzedażowych,
- pozyskiwanie nowych klientów i partnerów zewnętrznych oraz utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami,
- inicjowanie działań prowadzących do wzrostu sprzedaży produktów i usług bankowych,
- zarządzanie ryzykiem występującym w Zespole,
- organizacja wewnętrznych spotkań biznesowych, kampanii sprzedażowych oraz konkursów sprzedażowych,
- powyższe zadania realizowane w zespołach Bankowości Osobistej, Bakowości Hipotecznej oraz Zespole Przedsiębiorstw,
- współpraca z pośrednikami,
- organizacja kwartalnych spotkań dla pracowników o charakterze integracyjnym.
- realizację wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży z zakresu działań zespołu, w tym przydzielanie imiennych planów sprzedażowych dla doradców oraz monitorowanie wykonanie planu,
- udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom, motywowania ich i promowania najlepszych doświadczeń oraz technik sprzedażowych,
- pozyskiwanie nowych klientów i partnerów zewnętrznych oraz utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami,
- inicjowanie działań prowadzących do wzrostu sprzedaży produktów i usług bankowych,
- zarządzanie ryzykiem występującym w Zespole,
- organizacja wewnętrznych spotkań biznesowych, kampanii sprzedażowych oraz konkursów sprzedażowych,
- powyższe zadania realizowane w zespołach Bankowości Osobistej, Bakowości Hipotecznej oraz Zespole Przedsiębiorstw,
- współpraca z pośrednikami,
- organizacja kwartalnych spotkań dla pracowników o charakterze integracyjnym.
Kierownik Zespołu Przedsiebiorstw
- planowanie, organizowanie pracy oraz kontrolowanie na bieżąco prawidłowości realizacji zadań zespołu,
- realizację wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży z zakresu działań zespołu, w tym przydzielanie imiennych planów sprzedażowych dla doradców oraz monitorowanie wykonanie planu,
- udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom, motywowania ich i promowania najlepszych doświadczeń oraz technik sprzedażowych,
- pozyskiwanie nowych klientów i partnerów zewnętrznych oraz utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami,
- inicjowanie działań prowadzących do wzrostu sprzedaży produktów i usług bankowych,
- zarządzanie ryzykiem występującym w Zespole,
- organizacja wewnętrznych spotkań biznesowych, kampanii sprzedażowych oraz konkursów sprzedażowych,
- wsparcie sprzedażowe oraz aktywne pozyskiwanie Klientów z sektora Bankowości Hipotecznej oraz Bankowości Osobistej,
- organizacja kwartalnych spotkań dla pracowników o charakterze integracyjnym.
- realizację wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży z zakresu działań zespołu, w tym przydzielanie imiennych planów sprzedażowych dla doradców oraz monitorowanie wykonanie planu,
- udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom, motywowania ich i promowania najlepszych doświadczeń oraz technik sprzedażowych,
- pozyskiwanie nowych klientów i partnerów zewnętrznych oraz utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami,
- inicjowanie działań prowadzących do wzrostu sprzedaży produktów i usług bankowych,
- zarządzanie ryzykiem występującym w Zespole,
- organizacja wewnętrznych spotkań biznesowych, kampanii sprzedażowych oraz konkursów sprzedażowych,
- wsparcie sprzedażowe oraz aktywne pozyskiwanie Klientów z sektora Bankowości Hipotecznej oraz Bankowości Osobistej,
- organizacja kwartalnych spotkań dla pracowników o charakterze integracyjnym.
Starszy Doradca Klienta Biznesowego
- realizowanie wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży, w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży oferowanych przez Bank produktów bankowych i niebankowych oraz produktów Grupy Kapitałowej Banku (Leasing, Faktoring, Terminal płatniczy)
- pozyskiwanie nowych klientów, budowanie portfela klientów, tworzenie z nimi trwałych relacji i przeciwdziałanie rezygnacji z usług bankowych,
- negocjowanie warunków umów i transakcji z uwzględnieniem rachunku opłacalności,
- przeprowadzanie analizy wniosków kredytowych, oceny zdolności kredytowej klienta oraz proponowanych zabezpieczeń prawnych,
- dbanie o dobrą jakość portfela należności obsługiwanych klientów.
- pozyskiwanie nowych klientów, budowanie portfela klientów, tworzenie z nimi trwałych relacji i przeciwdziałanie rezygnacji z usług bankowych,
- negocjowanie warunków umów i transakcji z uwzględnieniem rachunku opłacalności,
- przeprowadzanie analizy wniosków kredytowych, oceny zdolności kredytowej klienta oraz proponowanych zabezpieczeń prawnych,
- dbanie o dobrą jakość portfela należności obsługiwanych klientów.
Analityk Ryzyka kredytowego
- dokonywanie oceny zdolności kredytowej klienta, proponowanych zabezpieczeń i ryzyka kredytowego Banku oraz sporządzania opinii bankowych,
- przygotowywanie umów kredytowych oraz dokumentów do ustanowienia zabezpieczeń prawnych,
- dokonywanie okresowych ocen sytuacji ekonomiczno-finansowej klienta oraz wartości zabezpieczeń dla celów związanych z klasyfikacją ekspozycji kredytowych do kategorii ryzyka.
- przygotowywanie umów kredytowych oraz dokumentów do ustanowienia zabezpieczeń prawnych,
- dokonywanie okresowych ocen sytuacji ekonomiczno-finansowej klienta oraz wartości zabezpieczeń dla celów związanych z klasyfikacją ekspozycji kredytowych do kategorii ryzyka.
doradca klienta biznesowego
realizowanie wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży, w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży oferowanych przez Bank produktów bankowych i niebankowych oraz produktów Grupy Kapitałowej Banku (Leasing, Faktoring, Terminal płatniczy)
- pozyskiwanie nowych klientów, budowanie portfela klientów, tworzenie z nimi trwałych relacji i przeciwdziałanie rezygnacji z usług bankowych,
- negocjowanie warunków umów i transakcji z uwzględnieniem rachunku opłacalności,
- przeprowadzanie analizy wniosków kredytowych, oceny zdolności kredytowej klienta oraz proponowanych zabezpieczeń prawnych,
- dbanie o dobrą jakość portfela należności obsługiwanych klientów.
- pozyskiwanie nowych klientów, budowanie portfela klientów, tworzenie z nimi trwałych relacji i przeciwdziałanie rezygnacji z usług bankowych,
- negocjowanie warunków umów i transakcji z uwzględnieniem rachunku opłacalności,
- przeprowadzanie analizy wniosków kredytowych, oceny zdolności kredytowej klienta oraz proponowanych zabezpieczeń prawnych,
- dbanie o dobrą jakość portfela należności obsługiwanych klientów.
wystawiono
Miałam okazję współpracować z Krzysztofem w PKO BP, Jako nowej osobie Krzysztof został wyznaczony jako mój Mentor. Oceniając Krzysztofa można powiedzieć przede wszystkim ,że to pracownik o ogromnej wiedzy, wspaniałych umiejętnościach przekazania jej, zawsze pomocny, profesjonalny, bardzo koleżeński. Z pewnością godny polecenia!!
Specjalizacje
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
sport, muzyka, wędkarstwo, literatura doktryn współczesnej administracji publicznej i jej zarządzania
Grupy
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały