Umiejętności
Tworzenie treści
zarządzanie treścią
Copywriting
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja kryzysowa
Sprawy społeczne
Public Relations
Wystąpienia publiczne
Zarządzanie projektami
CSR
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Brand Manager Internet Standard
- planowanie i realizacja konferencji poświęconych e-biznesowi pod marką Internet Standard (założenia, tematyka, prelegenci, program, współpraca przy promocji eventów, etc.);
- zrealizowane konferencje: EntertainmentStandard 2011, SocialmediaStandard 2012,
adStandard 2012, SEMstandard 2012, mobileStandard 2012, Internet 2k12, eCommerce Standard 2012;
- odpowiedzialność za stan realizacji budżetu pionu biznesowego Internet Standard –
prowadzenie zaplanowanych projektów, inicjowanie nowych, współpraca z działem sprzedaży;
- planowanie i organizacja pracy redakcji Internet Standard (produkcja treści, rekrutacja, planowanie produkcji, redagowanie materiałów);
- prowadzenie profilu marki na Facebooku (dwukrotny wzrost liczby fanów w 8 miesięcy);
- zrealizowane konferencje: EntertainmentStandard 2011, SocialmediaStandard 2012,
adStandard 2012, SEMstandard 2012, mobileStandard 2012, Internet 2k12, eCommerce Standard 2012;
- odpowiedzialność za stan realizacji budżetu pionu biznesowego Internet Standard –
prowadzenie zaplanowanych projektów, inicjowanie nowych, współpraca z działem sprzedaży;
- planowanie i organizacja pracy redakcji Internet Standard (produkcja treści, rekrutacja, planowanie produkcji, redagowanie materiałów);
- prowadzenie profilu marki na Facebooku (dwukrotny wzrost liczby fanów w 8 miesięcy);
wystawiono
Z Krzysztofem wspólpracowałem jako prelegant na ogranizowanych przez niego konferencjach - duży profesjonalizm i zaangażowanie
wystawiono
Krzysztof jest jednym z najlepszych ekspertów w dziedzinie mediów biznesowych z jakimi miałem okazję pracować. Po tym jak otrzymał ode mnie propozycję zarządzania marką Internet Standard musiał wykonać mrówczą pracę, aby w szybkim tempie pozyskać wiedzę i kontakty w świecie e-commerce i interaktywnego marketingu. Z zadania wywiązał się doskonale. W ciągu niespełna roku przygotował 5 konferencji dla wymagającej grupy odbiorców, które okazały się dużym sukcesem. Wielkim atutem Krzysztofa jest umiejętność nawiązywania kontaktów biznesowych i budowania długotrwałych relacji. Ponadto Krzysztof fantastycznie sprawdza się w roli osoby prowadzącej duże eventy - czołówka polskich mediów! Lubiany przez zespół, świetne poczucie humoru, odpowiedzialny i zawsze dobrze przygotowany. Po udanej rocznej współpracy Krzysztof podjął decyzję o przejściu do branży PR pozostawiając po sobie w IDG duże dokonania i dobre wspomnienia.
Redaktor zarządzający, dział innowacyjność w biznesie i administracji
THINKTANK Magazine
- przeprowadzenie rocznego programu "Optymalizacja systemu ochrony zdrowia w Polsce" pod patronatem Ministerstwa Zdrowia - współpraca z Minister Zdrowia Ewą Kopacz oraz ekspertami tego obszaru, wydanie dwóch raportów (otwarcia i podsumowującego z rekomendacjami), przygotowanie dwóch konferencji w ramach programu, współpraca z ekspertami ze Szwajcarii w zakresie systemu finansowania służby zdrowia;
- przygotowanie dodatku dla Microsoft Polska "Jak budować przewagę regionów dzięki technologiom" we współpracy m.in. z europosłem Rafałem Trzaskowskim;
- przygotowanie dodatku dla Microsoft Polska "Cloud Computing: elastyczność, efektywność, bezpieczeństwo" we współpracy z Instytutem Badań nad Gospodarką Rynkową oraz zaproszonymi ekspertami, a także przygotowanie merytoryczne i organizacyjne oraz moderowanie panelu dyskusyjnego, podczas którego oficjalnie zaprezentowano raport w trakcie Europejskiego Forum Nowych Idei w Sopocie;
- współpraca przy merytorycznym przygotowaniu paneli na Europejskie Forum Nowych Idei w Sopocie;
- prowadzenie HP CIO Superdome Club - klubu dyskusyjnego dla kluczowych klientów firmy HP (newsletter, organizacja spotkań z Pawłem Świebodą i Krzysztofem Rybińskim);
- prowadzenie paneli dyskusyjnych, debat ekspertów, okrągłych stołów i spotkań, pisanie artykułów do bieżących wydań magazynu, prowadzenie newsletterów technologicznych, współpraca z partnerami merytorycznymi i klientami.
- przygotowanie dodatku dla Microsoft Polska "Jak budować przewagę regionów dzięki technologiom" we współpracy m.in. z europosłem Rafałem Trzaskowskim;
- przygotowanie dodatku dla Microsoft Polska "Cloud Computing: elastyczność, efektywność, bezpieczeństwo" we współpracy z Instytutem Badań nad Gospodarką Rynkową oraz zaproszonymi ekspertami, a także przygotowanie merytoryczne i organizacyjne oraz moderowanie panelu dyskusyjnego, podczas którego oficjalnie zaprezentowano raport w trakcie Europejskiego Forum Nowych Idei w Sopocie;
- współpraca przy merytorycznym przygotowaniu paneli na Europejskie Forum Nowych Idei w Sopocie;
- prowadzenie HP CIO Superdome Club - klubu dyskusyjnego dla kluczowych klientów firmy HP (newsletter, organizacja spotkań z Pawłem Świebodą i Krzysztofem Rybińskim);
- prowadzenie paneli dyskusyjnych, debat ekspertów, okrągłych stołów i spotkań, pisanie artykułów do bieżących wydań magazynu, prowadzenie newsletterów technologicznych, współpraca z partnerami merytorycznymi i klientami.
Sekretarz redakcji PC World Online
- zlecanie i redagowanie tekstów,
- zarządzanie bieżącą kolejką materiałów do publikacji,
- budowanie obecności PC World Online na portalach społecznościowych (Facebook, Blip),
- redagowanie działu Ważne i Ciekawe do papierowego wydania PC Worlda,
- współpraca z innymi działami w zakresie rozwoju nowych funkcjonalności serwisu, poprawy błędów i SEO,
- obsługa konsoli mailingowej.
- zarządzanie bieżącą kolejką materiałów do publikacji,
- budowanie obecności PC World Online na portalach społecznościowych (Facebook, Blip),
- redagowanie działu Ważne i Ciekawe do papierowego wydania PC Worlda,
- współpraca z innymi działami w zakresie rozwoju nowych funkcjonalności serwisu, poprawy błędów i SEO,
- obsługa konsoli mailingowej.
Redaktor
- pisanie raportów, artykułów, case'ów biznesowych do działu dodatków promocyjnych;
- research - na potrzeby własne i innych autorów;
- redakcja i korekta tekstów, autoryzacje, akceptacje, współpraca ze studiem DTP, itp.;
- redakcja newslettera;
- współpraca z działem multimediów (produkcja krótkich form filmowych);
- współdziałanie przy projekcie archiwum tekstów - współpraca z działem IT w zakresie funkcjonalności zastosowanych rozwiązań i wykrytych błędów.
- research - na potrzeby własne i innych autorów;
- redakcja i korekta tekstów, autoryzacje, akceptacje, współpraca ze studiem DTP, itp.;
- redakcja newslettera;
- współpraca z działem multimediów (produkcja krótkich form filmowych);
- współdziałanie przy projekcie archiwum tekstów - współpraca z działem IT w zakresie funkcjonalności zastosowanych rozwiązań i wykrytych błędów.
Właściciel
Studio Podłóg
- stworzenie samodzielnie od podstaw firmy występującej pod marką Studio Podłóg (kwestie prawne, współpraca z zewnętrzną księgową, zarządzanie płynnością finansową, umowy, etc.);
- kontakt z klientami, doradztwo i sprzedaż podłóg, kosztorysowanie materiałów i robót, zarządzanie łańcuchem dostaw;
- instalacja podłóg i nadzór nad montażystami (podłogi pływające i klejone, elementy wykończeniowe);
- planowanie i wykonywanie działań związanych z promocją firmy, pozycjonowanie strony www.
- kontakt z klientami, doradztwo i sprzedaż podłóg, kosztorysowanie materiałów i robót, zarządzanie łańcuchem dostaw;
- instalacja podłóg i nadzór nad montażystami (podłogi pływające i klejone, elementy wykończeniowe);
- planowanie i wykonywanie działań związanych z promocją firmy, pozycjonowanie strony www.
Współpracownik
Smithfield Financial, agencja PR, Londyn
- Stworzenie raportu na temat ładu korporacyjnego w polskich spółkach notowanych na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, w których znaczącym lub większościowym udziałowcem jest Skarb Państwa
- Analiza konferencji telefonicznej dla jednego z kluczowych klientów
- Znalezienie prestiżowej nagrody gospodarczej dla jednego z klientów, do której mógłby pretendować
- Szykowanie wycinków prasowych, przeglądanie bieżących artykułów, szykowanie biografii dziennikarzy przed spotkaniami
- Analiza konferencji telefonicznej dla jednego z kluczowych klientów
- Znalezienie prestiżowej nagrody gospodarczej dla jednego z klientów, do której mógłby pretendować
- Szykowanie wycinków prasowych, przeglądanie bieżących artykułów, szykowanie biografii dziennikarzy przed spotkaniami
Freelancer/współpracownik
Dziennikarz
Reserach i pisanie artykułów głównie na tematy biznesu i nowych technologii dla następujących tytułów:
- "Życie Płocka"
- "Życie Warszawy"
- "Puls Biznesu"
- radio Puls FM (obecnie: Eska Płock)
- "Teleinfo"
- Firma Medialna "Kadr" (współpraca przy tworzeniu materiałów dla Telewizji Polsat i TVP)
- Media2
- "Biznes Trendy"
- "Życie Płocka"
- "Życie Warszawy"
- "Puls Biznesu"
- radio Puls FM (obecnie: Eska Płock)
- "Teleinfo"
- Firma Medialna "Kadr" (współpraca przy tworzeniu materiałów dla Telewizji Polsat i TVP)
- Media2
- "Biznes Trendy"
Szkolenia i kursy
- ukończenie Warsztatów Operatorsko-Dziennikarskich organizowanych przez Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki oraz dziennikarzy Firmy Medialnej „Kadr” (rok szkolny 2002/2003)
- Kurs Szybkiego Czytania, Grupa Indywidualnego Rozwoju (3 miesiące szkolenia) - Polski Instytut NLP
- uczestniczyłem w grupie interpersonalnej
Uczestniczyłem w konferencjach:
- "Przywództwo a trudne decyzje" - prof. Joseph Badaracco
- "Jak maksymalizować szanse na rozwój i jednocześnie minimalizować ryzyko porażki: nowe podejście" - dr Michael Raynor
- Kurs Szybkiego Czytania, Grupa Indywidualnego Rozwoju (3 miesiące szkolenia) - Polski Instytut NLP
- uczestniczyłem w grupie interpersonalnej
Uczestniczyłem w konferencjach:
- "Przywództwo a trudne decyzje" - prof. Joseph Badaracco
- "Jak maksymalizować szanse na rozwój i jednocześnie minimalizować ryzyko porażki: nowe podejście" - dr Michael Raynor
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
- nurkowanie (Open Water Diver)
- narty
- podróże (samochodem, samolotem, pociągiem, czym bądź)
- czytanie (literatura faktu, biznesowa)
- muzyka - uwielbiam słuchać rocka i bluesa, czyli: Pink Floyd, Eric Clapton, Led Zeppelin i tego typu wykonawcy
- miłośnik jedzenia innego niż to codzienne, czyli kuchnie świata, bardziej jako degustator niż kucharz
- moją pasją jest biznes, zwłaszcza internetowy, więc czytam o e-marketingu, SEO, strategiach, itp.
- interesuje się również kwestiami przedsiębiorczości, automotywacji i rozwoju osobistego oraz przyczynami sukcesu
- narty
- podróże (samochodem, samolotem, pociągiem, czym bądź)
- czytanie (literatura faktu, biznesowa)
- muzyka - uwielbiam słuchać rocka i bluesa, czyli: Pink Floyd, Eric Clapton, Led Zeppelin i tego typu wykonawcy
- miłośnik jedzenia innego niż to codzienne, czyli kuchnie świata, bardziej jako degustator niż kucharz
- moją pasją jest biznes, zwłaszcza internetowy, więc czytam o e-marketingu, SEO, strategiach, itp.
- interesuje się również kwestiami przedsiębiorczości, automotywacji i rozwoju osobistego oraz przyczynami sukcesu
Inne
- w liceum w latach 2001-2003 współtworzyłem i rozwijałem witrynę internetową szkoły www.malachowianka.plock.org.pl, która była wielokrotnie nagradzana na szczeblu lokalnym i wojewódzkim
- prawo jazdy kat. B - 2002 r.
- uczestniczyłem w studenckiej wymianie międzynarodowej w ramach programu Camp Counselors (Connecticut, USA)- 2004 r.
- współorganizowałem 55. konferencję Międzynarodowej Komisji do Badania i Ulepszania Nauczania Matematyki (CIEAEM) - 2003 r.
- prawo jazdy kat. B - 2002 r.
- uczestniczyłem w studenckiej wymianie międzynarodowej w ramach programu Camp Counselors (Connecticut, USA)- 2004 r.
- współorganizowałem 55. konferencję Międzynarodowej Komisji do Badania i Ulepszania Nauczania Matematyki (CIEAEM) - 2003 r.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe
ConQuest Consulting
ConQuest Consulting od 15 lat świadczy najwyższej jakości usługi z zakresu doradztwa biznesowego obejmujące analizy rynku, badania marketingowe, poszukiwanie partnerów handlowych, opracowywanie
ebiznes
Sekrety E-Biznesu i E-Marketingu. Web 2.0, startup, social media, blogi, microblogi, programy partnerskie, google adwords, google adsense. Czyli własny ebiznes w internecie.
Fani WordPressa
Grupa fanów WordPressa, najlepszego na świecie darmowego systemu do blogowania, dzięki któremu sprawnie działa też wiele zwykłych firmowych stron internetowych.
Google hacking
Co ciekawego można znaleźć za pomocą Google? Jakie tajemnicze strony, tajne pliki, boczne furtki i tylne drzwi do serwisów WWW pokazują się w wynikach wyszukiwania Google?
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
PR 2.0
Mówimy tutaj o blogach, Internecie w kontekście PR i wszystkim tym, co się nie śniło piarowym filozofom.