Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu IT
Serdeczna Troska sp. z o.o.
- nadzór technologiczny przedsiębiorstwa i techniczne wsparcie dla pracowników
- organizacja szkoleń dla pracowników
- rekomendacja i wprowadzanie nowych technologii usprawniających pracę w oddziałach spółki.
- koordynacja projektów i współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie wdrażania nowych rozwiązań.
- organizacja szkoleń dla pracowników
- rekomendacja i wprowadzanie nowych technologii usprawniających pracę w oddziałach spółki.
- koordynacja projektów i współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie wdrażania nowych rozwiązań.
Key Account Manager
Współpraca z kluczowymi klientami
Planowanie strategii rozwoju linii produktowych
Organizacja i prowadzenie szkoleń produktowych dla handlowców i Klientów
Wykonywanie planów sprzedażowych
Współudział przy konstruowaniu strategii sprzedaży
Bieżąca analiza rynku i konkurencji.
Projektowanie i zarządzanie budżetem.
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Planowanie strategii rozwoju linii produktowych
Organizacja i prowadzenie szkoleń produktowych dla handlowców i Klientów
Wykonywanie planów sprzedażowych
Współudział przy konstruowaniu strategii sprzedaży
Bieżąca analiza rynku i konkurencji.
Projektowanie i zarządzanie budżetem.
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Specjalista ds telemarketingu, supervisor, team leader
Specjalista ds telemarketingu:
Telefoniczna obsługa Klientów w projekcie Intel Sales Center
Przygotowanie akcji marketingowych
Supervisor:
Opieka i zarządzanie 6-osobowym zespołem konsultantów/telemarketerów
Szkolenia techniczne połączone z warsztatami wprowadzającymi nowych pracowników do projektu Intel Sales Center
Team Leader:
Zarządzanie grupą 16 konsultantów/telemarketerów (w większości native speakers) w projekcie Intel Sales Center
Szkolenia techniczne przygotowujące do akcji marketingowych
Raportowanie działań do Project Managera
Tworzenie systemów motywacyjnych
Telefoniczna obsługa Klientów w projekcie Intel Sales Center
Przygotowanie akcji marketingowych
Supervisor:
Opieka i zarządzanie 6-osobowym zespołem konsultantów/telemarketerów
Szkolenia techniczne połączone z warsztatami wprowadzającymi nowych pracowników do projektu Intel Sales Center
Team Leader:
Zarządzanie grupą 16 konsultantów/telemarketerów (w większości native speakers) w projekcie Intel Sales Center
Szkolenia techniczne przygotowujące do akcji marketingowych
Raportowanie działań do Project Managera
Tworzenie systemów motywacyjnych
Szkolenia i kursy
"Zarządzanie ludźmi w świecie wskaźników i procedur" - House of Skills
"Sztuka negocjacji" - Prof. dr hab. Jolanta Antas i Dr Aneta Załazińska
"Planowanie i zarządzanie rozwojem kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach" - WYG International sp. z o.o.
"Sztuka negocjacji" - Prof. dr hab. Jolanta Antas i Dr Aneta Załazińska
"Planowanie i zarządzanie rozwojem kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach" - WYG International sp. z o.o.
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Komputery
Internet
Żeglarstwo
Muzyka
Snowboard
Internet
Żeglarstwo
Muzyka
Snowboard