Krzysztof Mazur

...
Gdynia, pomorskie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Strategia biznesowa Zarządzanie Microsoft Office Negocjacje New Business Development Project Management Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

UNILINK S.A.
Agent Ubezpieczeniowy
- Realizacja planów sprzedażowych
- Organizowanie prezentacji, spotkań i pozyskiwanie klientów,
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami,
- Przygotowywanie ofert produktowych,
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy ubezpieczeniowej.
Leroy Merlin  Polska
Kierownik Działu Handlowego
-Nawiązywanie i utrzymywanie relacji handlowych z dostawcami,
-Negocjowanie akcji handlowych z dostawcami zgodnie z zasadą: win-win
-Udział w wyborze nowych kolekcji.
-Planowanie i realizacja celów sprzedażowych oraz jakościowych,
-Realizowanie założeń w zakresie sprzedaży, obrotu i marży oraz zapasu,
-Zarządzanie trzynastoosobowym zespołem, poprzez jego rozwój i motywowanie,
-Monitorowanie działań konkurencji oraz wprowadzanie zmian strategii działań handlowych,
-Prezentacje wyników na bilansach kwartalnych, półrocznych, rocznych,
-Monitorowanie trendów rynkowych,
-Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez CSR
-Przeprowadzanie rozmów okresowych o ocenie i rozwoju pracownika - ocena kompetencji pracowników oraz wyznaczanie działań rozwojowych,
-Organizowanie szkoleń produktowych i akcji handlowych.
-Trener Wewnętrzny,

Osiągnięcia:
-Przebudowa strefy sprzedażowej, zwiększenie obrotu i marży o 40%,
-Realizacja, progresja obrotów i marży rok do roku o 10% ,
-Rozwój pracowników na stanowiska koordynatora (z-ca kierownika),
-Organizowanie najważniejszej akcji handlowej w roku,
-Dobre zarządzanie zespołem – niska rotacja pracowników.
-Zwiększenie lojalności konsumentów i interesariuszy poprzez pomoc lokalnej społeczności oraz wciąganie dostawców w pomoc naszym klientom.
E.LECLERC
Zastępca Kierownika Działu Handlowego
-Nadzór nad akcjami promocyjnymi oraz ich inicjowanie,
-Współpraca z partnerami handlowymi,
-Współtworzenie programu lojalnościowego dla klientów,
-Negocjacje oraz dobór asortymentu.
Osiągnięcia:
-Wprowadzenie i organizacja nowego Hipermarketu na rynku,
-Realizacja założeń faktur marketingowych w wysokości 150,
-Koordynacja działań marketingowych promujących nowy market,
-Zmniejszenie wartości start towarowych o 25%,
-Zmniejszenie kosztów personalnych o 15%,
Logo
Kierownik Działu Handlowego
Hipermarket „Carrefour Galeria Bałtycka”
- Zarządzanie 5 osobowym zespołem pracowników,
- Przygotowanie i prowadzenie akcji promocyjnych,
- Dbałość o wyniki ekonomiczne - obrót, marża, poziom strat, zapas,
- Profesjonalny kontakt z dostawcami oraz klientami,
- Pełnienie obowiązków Dyrektora Marketu podczas dyżurów.
Kaufland Polska
Kasjer / Kierownik Działu Handlowego
- Zapewnienie prawidłowej obsługi klienta i obiegu dokumentów,
- Odpowiedzialność za rotację i inwentaryzację asortymentu,
- Sporządzanie grafików dla 5 pracowników,
- Nadzór i kontrola prawidłowej ewidencji czasu pracy,
- Odpowiedzialność za rozliczanie działu Kas oraz Skarbca.

Szkolenia i kursy

„Wstęp do zarządzania projektami”; „Wystąpienia publiczne”; „Komunikacja menedżerska”;
„Rekrutacja i selekcja”; „Trudne sytuacje” oraz „ABC sprzedaży”
Warsztaty szkoleniowe: „Zarządzanie zmianą”; „Jak budować efektywny zespół”
Warsztaty szkoleniowe: „Przekazywanie informacji zwrotnej” oraz „Coaching”
Kurs: „Jak skutecznie i efektywnie zarządzać współpracownikami, czyli zawód Szef/Lider”
Prawo jazdy – Kat. B

Edukacja

Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi , magisterskie
Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni
Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi , licencjackie
Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca stacjonarna

Zainteresowania

Podróże, kuchnia europejska, nowoczesne technologie

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
GRUPA specjalistów, sympatyków i pasjonatów teorii oraz praktyki PRAWA PRACY i UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH czyli przede wszystkim ludzie od KADR, PŁAC, ZUS-u i PODATKÓW osobist
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.