Wypowiedzi
-
Ten post został edytowany przez Autora dnia 03.01.17 o godzinie 00:32
-
Może faktycznie w przypadku utworu muzycznego ciężko mówić o plagiacie, gdyż właściciel praw może sprzedawać go dowolną ilość razy. Jednak ciężko mi przełknąć fakt, że agencja "X", lub marketing firmy chcącej zaistnieć na rynku, korzysta z ogona sukcesu marketingu innej marki. Równie dobrze Polsat mógłby posłużyć się w spocie autopromocyjnym utworem Lenki. Zacząłem ten wątek, gdyż uważam taki proceder za brak kreatywności. Utwór ten mocno zaistniał w świadomości społecznej i jest poniekąd fragmentem identyfikacji.
-
Witajcie. Zastanawiałem się ostatnio czy tylko mnie strasznie drażni posługiwanie się przez różne firmy tym samym fragmentem muzycznym w reklamówkach. Ostatnia reklama Link4 wykorzystuje dokładnie ten sam motyw muzyczny, który zaistniał w reklamie Audi R8 - będącej (wg. mnie) jedną z najlepszych reklam zeszłego roku. Pozwolę sobie przytoczyć linki do znanego portalu video na
dowód:
http://www.youtube.com/watch?v=NDwEE_1ESMU
http://www.youtube.com/watch?v=KP6xIj7K31gKrzysztof Malinowski edytował(a) ten post dnia 28.09.09 o godzinie 15:05