Umiejętności
Zarządzanie klientami
Komunikacja
Kontrole wewnętrzne
Zarządzanie personelem
Zarządzanie Sprzedażą
techniki negocjacji
negocjacje handlowe
Zarządzanie budżetem
zarządzanie i organizacja
zarządzanie klientami w kanałach detalicznych, hurtowych, gastronomicznych, sieciach
Utrzymywanie długotrwałych kontaktów handlowych
Efektywne zarządzanie sobą w czasie – stawianie sobie celów, planowanie i organizacja pracy własnej i zespołu
Zarządzanie sprzedażą promocją i reklamą
Organizacja oraz prowadzenie szkoleń
Stosowanie technik wywierania wpływu społecznego m.in. manipulacja
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Przedstawiciel Handlowy
Osiągnięcia:
I miejsce w konkursie sprzedaży -,,Najlepszy z Najlepszych” w kanale hurtowym; przygotowanie akcji sprzedażowej i promocyjnej w ramach festiwalu ,,OPENER HEINEKEN” w Gdyni, realizacja sprzedaży na poziomie ponadprzeciętnym i zdobycie nagrody w postaci wyjazdu do Monachium na festiwal ,,OKTOBER FEST”.
I miejsce w konkursie sprzedaży -,,Najlepszy z Najlepszych” w kanale hurtowym; przygotowanie akcji sprzedażowej i promocyjnej w ramach festiwalu ,,OPENER HEINEKEN” w Gdyni, realizacja sprzedaży na poziomie ponadprzeciętnym i zdobycie nagrody w postaci wyjazdu do Monachium na festiwal ,,OKTOBER FEST”.
Kierownik Obszaru Sprzedaży
Osiągnięcia:
Realizacja planów sprzedaży na poziomie 110% w kanale hurtowym i detalicznym na terenie województwa, przeprowadzenie kampanii sprzedażowej i promocyjnej ,,Lato z Żywcem” , rozbudowa sieci dystrybucji i pozyskanie kluczowych klientów dla firmy, motywacja pracowników do skutecznego działania.
Realizacja planów sprzedaży na poziomie 110% w kanale hurtowym i detalicznym na terenie województwa, przeprowadzenie kampanii sprzedażowej i promocyjnej ,,Lato z Żywcem” , rozbudowa sieci dystrybucji i pozyskanie kluczowych klientów dla firmy, motywacja pracowników do skutecznego działania.
Przedstawiciel Handlowy ds. detalu tradycyjnego
Osiągnięcia:
Wdrożenie nowego systemu organizacji firmy związanego z połączeniem się grupy producentów piwa w jedną organizację min.: EB, HEINEKEN, ŻYWIEC, WARKA, LEŻAJSK. Przeprowadzenie skutecznej akcji promocyjnej i wprowadzenie nowych produktów na rynek.
Wdrożenie nowego systemu organizacji firmy związanego z połączeniem się grupy producentów piwa w jedną organizację min.: EB, HEINEKEN, ŻYWIEC, WARKA, LEŻAJSK. Przeprowadzenie skutecznej akcji promocyjnej i wprowadzenie nowych produktów na rynek.
Przedstawiciel Handlowy ds. gastronomii
Osiągnięcia:
Tworzenie od podstaw rynku gastronomicznego dla produktów browaru Żywiec, pozyskanie około 150 nowych klientów, przeprowadzenie akcji promocyjnych np.: ,,SMAK LATA”, organizacja sprzedaży i dobre wyniki na dużych festiwalach Picnik Contry w Mrągowie, Szanty w Giżycku, Rockowisko w Węgorzewie
Tworzenie od podstaw rynku gastronomicznego dla produktów browaru Żywiec, pozyskanie około 150 nowych klientów, przeprowadzenie akcji promocyjnych np.: ,,SMAK LATA”, organizacja sprzedaży i dobre wyniki na dużych festiwalach Picnik Contry w Mrągowie, Szanty w Giżycku, Rockowisko w Węgorzewie
Szkolenia i kursy
WYBRANE SZKOLENIA
Otwarta komunikacja,
Organizacja Pracy ,
Kreatywne Myślenie,
Certyfikat Trenera ,
The ACE Course – London Management Consultants Limited
Otwarta komunikacja,
Organizacja Pracy ,
Kreatywne Myślenie,
Certyfikat Trenera ,
The ACE Course – London Management Consultants Limited
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
Narciarstwo, windsurfing,podróże.
Organizacje
Grupa ŻYWIEC S.A
Inne
CERTYFIKAT ZA ZAJĘCIE POZYCJI LIDERA W KONKURSIE NAJLEPSI Z NAJLEPSZYCH
CERTYFIKAT ZA OSIĄGNIĘCIE ŚWIETNYCH WYNIKÓW W OGÓLNOPOLSKIM KONKURSIE DLA ZESPOŁÓW KOS
CERTYFIKAT ZA OSIĄGNIĘCIE ŚWIETNYCH WYNIKÓW W OGÓLNOPOLSKIM KONKURSIE DLA ZESPOŁÓW KOS
Grupy
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.