Umiejętności
Samodzielność
Umiejętność pracy w grupie
Obsługa komputera i urządzeń biurowych
otwartość na nowe wyzwania
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Wytrwałość w dążeniu do celu
sumienność i rzetelność w wykonywaną pracę
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
znajmość technik sprzedaży
punktualność i terminowość realizacji zadań
uczciwość i zaangażowanie
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator /Łącznik aptek
Apteneo Sp. z o.o.
1. Budowanie sieci aptek niezależny na obsługiwanym terenie (wschodnia ściana Polski )
2. Koordynowanie aptekami partnerskimi na powierzonym terenie
3. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
4. Organizowanie spotkań, szkoleń on-line dla personelu i właścicieli aptek
5. Analiza rynku aptek
6. Wdrażanie i szkolenie aptek z zakresu standardu obsługi Pacjenta
7. Organizowanie spotkań, konferencji dla właścicieli i pracowników aptek
8. Wsparcie właścicieli aptek w zakresie rozwoju biznesu aptecznego
9. Udział w wielu projektach oraz wdrażanie gotowych rozwiązań w aptekach partnerskich
2. Koordynowanie aptekami partnerskimi na powierzonym terenie
3. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
4. Organizowanie spotkań, szkoleń on-line dla personelu i właścicieli aptek
5. Analiza rynku aptek
6. Wdrażanie i szkolenie aptek z zakresu standardu obsługi Pacjenta
7. Organizowanie spotkań, konferencji dla właścicieli i pracowników aptek
8. Wsparcie właścicieli aptek w zakresie rozwoju biznesu aptecznego
9. Udział w wielu projektach oraz wdrażanie gotowych rozwiązań w aptekach partnerskich
Menager
1. Budowanie sieci aptek franczyzowych na obsługiwanym terenie (lubelskie, podkarpackie, świętokrzyskie, część mazowieckiego i małopolskiego)
2. Organizowanie spotkań, konferencji dla potencjalnych klientów,
3. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
4. Analiza rynku aptek
5. Wdrażanie i szkolenie aptek z zakresu standardu obsługi Pacjenta
6. Wdrażanie nowych rozwiązań w aptekach
7. Wsparcie właścicieli aptek w zakresie rozwoju biznesu aptecznego
8. Lider zespołu projektowego w tematach franczyzowych
2. Organizowanie spotkań, konferencji dla potencjalnych klientów,
3. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
4. Analiza rynku aptek
5. Wdrażanie i szkolenie aptek z zakresu standardu obsługi Pacjenta
6. Wdrażanie nowych rozwiązań w aptekach
7. Wsparcie właścicieli aptek w zakresie rozwoju biznesu aptecznego
8. Lider zespołu projektowego w tematach franczyzowych
Przedstawiciel handlowy
*Reprezentowanie firmy na obszarze trzech województw: lubelskiego, podkarpackiego oraz części świętokrzyskiego.
*Budowanie długotrwałych relacji z klientami.
*Pozyskiwanie nowych klientów (ustalanie warunków współpracy).
*Obsługa małych sieci aptecznych.
*Pozyskiwanie oraz obsługa aptek należących do grupy zakupowej.
*Wprowadzanie na rynek farmaceutyczny nowych preparatów.
*Realizacja założonych planów sprzedaży.
*Bieżąca analiza rentowności obsługiwanych klientów (marża procentowa, marża złotówkowa).
*Monitorowanie polityki rabatowej aptek.
*Bieżące analizy działań konkurencji.
*Wyjaśnianie obiekcji i reklamacji zgłaszanych przez klientów.
*Przygotowywanie ofert współpracy dla nowych klientów.
*Dbanie o dobry wizerunek firmy.
*Budowanie długotrwałych relacji z klientami.
*Pozyskiwanie nowych klientów (ustalanie warunków współpracy).
*Obsługa małych sieci aptecznych.
*Pozyskiwanie oraz obsługa aptek należących do grupy zakupowej.
*Wprowadzanie na rynek farmaceutyczny nowych preparatów.
*Realizacja założonych planów sprzedaży.
*Bieżąca analiza rentowności obsługiwanych klientów (marża procentowa, marża złotówkowa).
*Monitorowanie polityki rabatowej aptek.
*Bieżące analizy działań konkurencji.
*Wyjaśnianie obiekcji i reklamacji zgłaszanych przez klientów.
*Przygotowywanie ofert współpracy dla nowych klientów.
*Dbanie o dobry wizerunek firmy.
Doradca farmaceutyczny
*Reprezentowanie firmy na rynku farmaceutycznym na obszarze województwa lubelskiego i podkarpackiego.
*Wprowadzanie nowych produktów na rynek.
*Kreowanie wizerunku firmy na rynku.
*Utrzymywanie relacji z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych.
*Realizacja założonych planów sprzedaży na powierzonym rejonie (generowanie zamówień oraz monitorowanie i zbieranie należności).
*Dbanie o zgodne ze standardami firmy eksponowanie produktów oraz poszerzanie u klientów listy asortymentowej produktów Procter & Gamble.
*Planowanie dnia pracy oraz przygotowywanie ofert dla poszczególnych klientów.
*Reprezentowanie firmy na targach.
*Organizowanie akcji promocyjnych.
*Monitorowanie rynku.
*Wprowadzanie nowych produktów na rynek.
*Kreowanie wizerunku firmy na rynku.
*Utrzymywanie relacji z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych.
*Realizacja założonych planów sprzedaży na powierzonym rejonie (generowanie zamówień oraz monitorowanie i zbieranie należności).
*Dbanie o zgodne ze standardami firmy eksponowanie produktów oraz poszerzanie u klientów listy asortymentowej produktów Procter & Gamble.
*Planowanie dnia pracy oraz przygotowywanie ofert dla poszczególnych klientów.
*Reprezentowanie firmy na targach.
*Organizowanie akcji promocyjnych.
*Monitorowanie rynku.
Przedstawiciel handlowy
Realizacja planów sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, organizowanie promocji w punktach sprzedaży detalicznej, merchandising, uczestnictwo w organizowaniu imprez plenerowych, budowanie długotrwałych relacji
Szkolenia i kursy
Szkolenie Handlowców organizowane dla pracowników NAVO Polskiej Grupy Dystrybucyjnej. -Procter & Gamble
Tematyka: Negocjacje handlowe. - 2009r
Szkolenie Handlowców organizowane dla pracowników NAVO Polskiej Grupy Dystrybucyjnej. - Procter & Gamble
Tematyka: Szkolenie z zakresu technik sprzedaży oraz ekspozycji produktów FMCG w trakcie szkolenia „Preselling College” prowadzonego przez trenerów Procter&Gamble. - 2007r
Szkolenie Handlowców organizowane dla pracowników PERŁA - Browary Lubelskie S.A. - Kontrakt OSH Grupa Szkoleniowa
Tematyka: Struktura wizyty handlowej z elementami negocjacji. - 2006r
Tematyka: Negocjacje handlowe. - 2009r
Szkolenie Handlowców organizowane dla pracowników NAVO Polskiej Grupy Dystrybucyjnej. - Procter & Gamble
Tematyka: Szkolenie z zakresu technik sprzedaży oraz ekspozycji produktów FMCG w trakcie szkolenia „Preselling College” prowadzonego przez trenerów Procter&Gamble. - 2007r
Szkolenie Handlowców organizowane dla pracowników PERŁA - Browary Lubelskie S.A. - Kontrakt OSH Grupa Szkoleniowa
Tematyka: Struktura wizyty handlowej z elementami negocjacji. - 2006r
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki
Zainteresowania
*sport (biegi ekstremalne, biegi długodystansowe, rower, snowboard)
*podróże
*muzyka
*podróże
*muzyka