Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
WHOLESALES & KEY ACCOUNT DEVELOPMENT MANAGER
• Zarządzanie oraz bezpośrednia współpraca z kluczowymi klientami rynku nowoczesnego ( SELGROS )
• Współpraca oraz rozwój biznesu i realizacja strategii sprzedaży dla Klientów Rynku Tradycyjnego ( Dystrybutorzy , Sieci lokalne na terenie całej Polski , CASH and CARRY ) .
• Zarządzanie zespołem ( 6 ) Local Chains & Wholesales Manager - odpowiedzialnych za klientów rynku Nowoczesnego oraz Tradycyjnego ( Makro , EuroCash, Dino, Dystrybutorzy oraz Sieci lokalne na terenie całej Polski ) przygotowanie indywidualnych celów sprzedażowych i rozwojowych
• Zarządzanie i kontrola budżetów sprzedażowych i kosztowych całego działu
• Realizacja ustalonego planu sprzedaży
• Negocjacje umów i warunków handlowych
• Opracowywanie i wdrażanie strategii promocyjnych
• Ścisła współpraca z działami marketingu, trade marketingu, finansów, logistyki, produkcji i planowania
• Tworzenie i wdrażanie globalnych oraz indywidualnych strategii rozwoju biznesu dla istniejących kanałów/klientów
• Opracowywanie, wdrażanie i egzekucja strategii promocyjnych (trade marketing, wsparcie marketingowe, ceny, warunki handlowe)
• Współpraca z RSM w całej Polsce
• Nawiązywanie i rozwój współpracy z nowymi klientami
• Współpraca oraz rozwój biznesu i realizacja strategii sprzedaży dla Klientów Rynku Tradycyjnego ( Dystrybutorzy , Sieci lokalne na terenie całej Polski , CASH and CARRY ) .
• Zarządzanie zespołem ( 6 ) Local Chains & Wholesales Manager - odpowiedzialnych za klientów rynku Nowoczesnego oraz Tradycyjnego ( Makro , EuroCash, Dino, Dystrybutorzy oraz Sieci lokalne na terenie całej Polski ) przygotowanie indywidualnych celów sprzedażowych i rozwojowych
• Zarządzanie i kontrola budżetów sprzedażowych i kosztowych całego działu
• Realizacja ustalonego planu sprzedaży
• Negocjacje umów i warunków handlowych
• Opracowywanie i wdrażanie strategii promocyjnych
• Ścisła współpraca z działami marketingu, trade marketingu, finansów, logistyki, produkcji i planowania
• Tworzenie i wdrażanie globalnych oraz indywidualnych strategii rozwoju biznesu dla istniejących kanałów/klientów
• Opracowywanie, wdrażanie i egzekucja strategii promocyjnych (trade marketing, wsparcie marketingowe, ceny, warunki handlowe)
• Współpraca z RSM w całej Polsce
• Nawiązywanie i rozwój współpracy z nowymi klientami
SENIOR LOCAL CHAINS & WHOLESALES MANAGER
• Współpraca oraz rozwój biznesu i realizacja strategii sprzedaży dla Klientów Rynku Tradycyjnego ( Dystrybutorzy , Sieci lokalne na terenie całej Polski ) .
• Zarządzanie zespołem ( 5 ) Local Chains & Wholesales Manager , przygotowanie indywidualnych celów sprzedażowych i rozwojowych.
• Zarządzanie i kontrola budżetów sprzedażowych i kosztowych całego działu
• Realizacja ustalonego planu sprzedaży
• Negocjacje umów i warunków handlowych
• Opracowywanie i wdrażanie strategii promocyjnych
• Ścisła współpraca z działami marketingu, trade marketingu, finansów, logistyki, produkcji i planowania
• Tworzenie i wdrażanie globalnych oraz indywidualnych strategii rozwoju biznesu dla istniejących kanałów/klientów
• Opracowywanie, wdrażanie i egzekucja strategii promocyjnych (trade marketing, wsparcie marketingowe, ceny, warunki handlowe)
• Współpraca z RSM w całej Polsce
• Nawiązywanie i rozwój współpracy z nowymi klientami
• Raportowanie do NKA
• Prowadzenie meetingów organizacyjno-szkoleniowych
• Zarządzanie zespołem ( 5 ) Local Chains & Wholesales Manager , przygotowanie indywidualnych celów sprzedażowych i rozwojowych.
• Zarządzanie i kontrola budżetów sprzedażowych i kosztowych całego działu
• Realizacja ustalonego planu sprzedaży
• Negocjacje umów i warunków handlowych
• Opracowywanie i wdrażanie strategii promocyjnych
• Ścisła współpraca z działami marketingu, trade marketingu, finansów, logistyki, produkcji i planowania
• Tworzenie i wdrażanie globalnych oraz indywidualnych strategii rozwoju biznesu dla istniejących kanałów/klientów
• Opracowywanie, wdrażanie i egzekucja strategii promocyjnych (trade marketing, wsparcie marketingowe, ceny, warunki handlowe)
• Współpraca z RSM w całej Polsce
• Nawiązywanie i rozwój współpracy z nowymi klientami
• Raportowanie do NKA
• Prowadzenie meetingów organizacyjno-szkoleniowych
Regional Sales Manager , Mass Market
• Zarządzanie regionem poprzez odpowiedzialność za wyznaczenie i weryfikację
celów przedstawicieli w regionie na poziomie rynku Nowoczesnego i Tradycyjnego
• Realizacje planów sprzedaży oraz pozostałych wskaźników wyznaczonych przez
firmę .
• Coaching przedstawicieli handlowych
• Organizacja struktury zespołu przedstawicieli handlowych ( rekrutacja)
• Organizacja logistyki pracy PH.
• Organizacja i kontrola promocji lokalnych zadań i promocji handlowych
• Współpraca z K.A Managerami
• Raportowanie do NKA
• Prowadzenie meetingów organizacyjno-szkoleniowych
• Zarządzanie budżetem regionu
• Bardzo dobra znajomość specyfiki kanału Nowoczesnego i Tradycyjnego .
celów przedstawicieli w regionie na poziomie rynku Nowoczesnego i Tradycyjnego
• Realizacje planów sprzedaży oraz pozostałych wskaźników wyznaczonych przez
firmę .
• Coaching przedstawicieli handlowych
• Organizacja struktury zespołu przedstawicieli handlowych ( rekrutacja)
• Organizacja logistyki pracy PH.
• Organizacja i kontrola promocji lokalnych zadań i promocji handlowych
• Współpraca z K.A Managerami
• Raportowanie do NKA
• Prowadzenie meetingów organizacyjno-szkoleniowych
• Zarządzanie budżetem regionu
• Bardzo dobra znajomość specyfiki kanału Nowoczesnego i Tradycyjnego .
REGIONALNY KIEROWNIK SPRZEDAŻY
Realizacja polityki handlowej i cenowej spółki , utrzymanie standardów wizualizacji i merchandisingu oraz jakość obsługi w podległych sklepach sprzedaży detalicznej.
Właściwe i terminowe wdrażanie realizowanych projektów , standardów , zarządzeń i instrukcji w podległej grupie sklepów .
Zarządzanie podległym 39 osobowym zespołem ( rekrutowanie , wdrażanie do pracy , ocena , szkolenia i rozwój , motywowanie ) .
Terminowe i zgodne z obowiązującymi uregulowaniami raportowanie do Dyrektora Regionu
Właściwe i terminowe wdrażanie realizowanych projektów , standardów , zarządzeń i instrukcji w podległej grupie sklepów .
Zarządzanie podległym 39 osobowym zespołem ( rekrutowanie , wdrażanie do pracy , ocena , szkolenia i rozwój , motywowanie ) .
Terminowe i zgodne z obowiązującymi uregulowaniami raportowanie do Dyrektora Regionu
Regional Sales Manager
• Zarządzanie regionem poprzez odpowiedzialność za wyznaczenie i weryfikację
celów przedstawicieli w regionie na poziomie rynku Tradycyjnego
oraz Key Account ( East Polska ) .
• Współpraca z Dystrybutorami w rynku Tradycyjnym .
• Realizacje planów sprzedaży oraz pozostałych wskaźników wyznaczonych przez
firmę ( dystrybucja , ekspozycje lokalne , centralne, egzekucja plano gramów
centralnych)
• Coaching przedstawicieli handlowych
• Organizacja struktury zespołu przedstawicieli handlowych ( rekrutacja)
• Organizacja logistyki pracy PH.
• Organizacja i kontrola promocji lokalnych zadań i promocji handlowych
• Współpraca z K.A Managerami
• Raportowanie do NKA
• Prowadzenie meetingów organizacyjno-szkoleniowych
• Zarządzanie budżetem regionu
• Bardzo dobra znajomość specyfiki kanału nowoczesnego i Tradycyjnego .
celów przedstawicieli w regionie na poziomie rynku Tradycyjnego
oraz Key Account ( East Polska ) .
• Współpraca z Dystrybutorami w rynku Tradycyjnym .
• Realizacje planów sprzedaży oraz pozostałych wskaźników wyznaczonych przez
firmę ( dystrybucja , ekspozycje lokalne , centralne, egzekucja plano gramów
centralnych)
• Coaching przedstawicieli handlowych
• Organizacja struktury zespołu przedstawicieli handlowych ( rekrutacja)
• Organizacja logistyki pracy PH.
• Organizacja i kontrola promocji lokalnych zadań i promocji handlowych
• Współpraca z K.A Managerami
• Raportowanie do NKA
• Prowadzenie meetingów organizacyjno-szkoleniowych
• Zarządzanie budżetem regionu
• Bardzo dobra znajomość specyfiki kanału nowoczesnego i Tradycyjnego .
Senior Key Account Representative , Consumer
Odpowiedzialność za sprzedaż do kluczowych klientów w szczególności za obsługę klientów sieciowych na poziomie hal.
Ścisła współpraca na poziomie lokalnym z siecią E'Leclerc ( Lublin , Kielce , Radom , Rzeszów )
•wprowadzanie na rynek nowych produktów, ruchy asortymentowe, uzgadnianie
promowanego asortymentu
•przygotowywanie ofert handlowych
•kontroling akcji promocyjnych
•negocjacje z kierownikami działu handlowego
Ścisła współpraca na poziomie lokalnym z siecią E'Leclerc ( Lublin , Kielce , Radom , Rzeszów )
•wprowadzanie na rynek nowych produktów, ruchy asortymentowe, uzgadnianie
promowanego asortymentu
•przygotowywanie ofert handlowych
•kontroling akcji promocyjnych
•negocjacje z kierownikami działu handlowego
Specialist Key Account Representative
Opieka nad dotychczasowymi klientami, zdobywanie nowych punktów sprzedaży, budowanie pozytywnego wizerunku J&J, realizowanie planów sprzedaży i promocji.
Ścisła współpraca na poziomie lokalnym z siecią E'Leclerc ( Lublin , Radom , Rzeszów )
•wprowadzanie na rynek nowych produktów, ruchy asortymentowe, uzgadnianie
promowanego asortymentu
•przygotowywanie ofert handlowych
•kontroling akcji promocyjnych
•negocjacje z kierownikami działu handlowego
Ścisła współpraca na poziomie lokalnym z siecią E'Leclerc ( Lublin , Radom , Rzeszów )
•wprowadzanie na rynek nowych produktów, ruchy asortymentowe, uzgadnianie
promowanego asortymentu
•przygotowywanie ofert handlowych
•kontroling akcji promocyjnych
•negocjacje z kierownikami działu handlowego
Przedstawiciel Handlowy ds Hurtu , Detalu oraz Key Account
PPH ZBYSZKO Producent Soków i Napojów
Opieka nad klientami Hurtowymi , Detalicznymi oraz Sieciami Międzynarodowymi na poziomie hal .
Zdobywanie nowych punktów sprzedaży, budowanie pozytywnego wizerunku firmy ZBYSZKO , realizowanie planów sprzedaży i promocji .
Zdobywanie nowych punktów sprzedaży, budowanie pozytywnego wizerunku firmy ZBYSZKO , realizowanie planów sprzedaży i promocji .
Szkolenia i kursy
2010 - 7 Nawyków Skutecznego Działania - Franklin Covey (Door Poland)
2009 - Taktyka Rozmowy Handlowej ( Customer Centered Selling )
2009 - Coaching - ( DOOR Poland )
2008 - Specjalistyczny Kurs Techniki Jazdy o najwyższym stopniu trydności
2007 - Zaawansowane techniki negocjacji - DOOR Poland
2007 - Zaawansowane techniki sprzedaży - DOOR Poland
2007 - Techniki Prezentacji (Door Poland)
2007 - Budowanie Zespołu
2007 - Kreatywne Myślenie
2006 - Komunikacja Interpersonalna (Door Poland)
2006 - Komunikacja interpersonalna - DOOR Poland
1999 – Kurs prawa jazdy KAT.B
2009 - Taktyka Rozmowy Handlowej ( Customer Centered Selling )
2009 - Coaching - ( DOOR Poland )
2008 - Specjalistyczny Kurs Techniki Jazdy o najwyższym stopniu trydności
2007 - Zaawansowane techniki negocjacji - DOOR Poland
2007 - Zaawansowane techniki sprzedaży - DOOR Poland
2007 - Techniki Prezentacji (Door Poland)
2007 - Budowanie Zespołu
2007 - Kreatywne Myślenie
2006 - Komunikacja Interpersonalna (Door Poland)
2006 - Komunikacja interpersonalna - DOOR Poland
1999 – Kurs prawa jazdy KAT.B
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Grupy
Life Sciences
Grupa dla zainteresowanych nowymi mozliwosciami zawodowymi na rynku polskim w obszarze Life Sciences (Sprzet medyczny,laboratoryjny,biotechnologia i uslugi medyczne).Zapraszam.
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...