Krzysztof Łuczak

Sales, Solutions & Business Development Manager
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Coaching Data Center Internet Prezi Telefonia Team leader zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie zespołem Strategia biznesowa Budżety przywództwo w zespole Strategia marketingowa Przywództwo Zarządzanie Zarządzanie Sprzedażą Prezentacje Strategia Prezentacje handlowe leadership skills Plan marketingowy plan sprzedaży Prezentacje dla Klienta

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

INEA S.A.
Business Partners Department Manager
• Zarządzanie Departamentem Partnerów biznesowych B2B.
• Budowanie strategii rozwoju i realizacja celów wyznaczonych przez Zarząd.
• Zarządzanie zespołem wsparcia sprzedaży pośredniej.
• Dynamiczna współpraca z innymi departamentami wewnątrz firmy.
• Zarządzanie budżetem i odpowiedzialność za wynik.
• Zarządzanie działem sprzedaży (Przedstawiciele handlowi, Agenci, zewnętrzne Zespoły handlowe)
• Rekrutacja zewnętrzna Partnerów i wewnętrzna pracowników.
• Projekty wewnętrzne INEA Biznes (SAP CRM, Nowa komunikacja z rynkiem i wizualizacja Departamentu INEA Biznes, Budowa portfela usług INEA Biznes Data Center).
Avenga
Branch Director
• Zarządzanie i prowadzenie spraw oddziału IT Kontrakt w Poznaniu.
• Wytyczanie strategii działania oddziału oraz opracowywanie i ustalanie zasadniczych kierunków rozwoju zgodnych z działalnością i polityka firmy IT Kontrakt.
• Pełna odpowiedzialność za poznański oddział IT Kontrakt.
• Zarządzanie zespołem w oddziale.
• Zapewnienie efektywnej i racjonalnej organizacji pracy oddziału, poprzez wdrażanie właściwych struktur i procesów, prowadzenie efektywnego zarządzania i zapewnienie należytej obsługi klientów i pracowników.
• Zapewnienie rzetelnego i efektywnego systemu planowania.
• Nadzór nad działalnością marketingową i promocyjną oddziału.
• Kształtowanie poprawnych relacji z otoczeniem IT Kontrakt i jej klientami, w szczególności strategicznymi.
• Realizacja założeń związanych z osiągnięciem przez oddział określonego wyniku i realizacji postawionych przed oddziałem określonych celów operacyjno-biznesowych.
• Opracowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu.
ATENA Usługi Informatyczne i Finansowe S.A.
Key Account Manager
• Zarządzanie zespołem sprzedaży i wsparcia sprzedaży.
• Koordynacja i nadzór nad projektami.
• Planowanie strategii sprzedażowych i marketingowych.
• Planowanie i odpowiedzialność za realizację budżetu.
• Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi kluczowymi klientami.
• Reprezentacja firmy na zewnątrz (SAP, IBM, Microsoft, Dell).
• Tworzenie nowoczesnej i skutecznej oferty handlowej biur produktowych.
• Ścisła współpraca z kierownictwem firmy, Zarządem, departamentem prawnym.
• Opiniowanie zagrożeń i ryzyk wynikających z nowych umów i procesów sprzedażowych.
• Wsparcie zespołu w sprzedaży projektów wdrożeniowych SAP, Microsoft, IBM, K2, AvePoint, usług Outsourcing Data Center, Security i Cloud computing.
• Sektor publiczny oraz Enterprise, przedsiębiorstwa średnie i duże.

Sprzedaż:
• kompleksowych projektów wdrożeniowych SAP, SAP BusinessObjects, SAP PI, Microsoft Enterprise Project Management / Project Portfolio Management, SharePoint, System Center, Office 365, Azure, szyny integracyjnej BizTalk,
• usług serwisowych z SLA, usług rozwojowych,
• usług doradczych, wdrożeniowych, konsultingowych, programistycznych, integracyjnych,
• zdalnego wsparcia użytkowników (help-desk),
• systemów elektronicznego obiegu dokumentów K2,
• oprogramowania IBM Smarter Cities - inteligentne miasta i inteligentna analityka wideo.
Logo
Sales Manager
itelligence Sp. z o.o. SAP ERP and Outsourcing in NTT Data
• Zarządzanie zespołem wsparcia sprzedaży.
• Nadzór nad projektami i koordynacja działań obszaru konsultingu.
• Sprzedaż kompleksowych wdrożeń systemu SAP (ERP, Retail, HCM, WM, PS), outsourcingu systemów informatycznych, serwisu aplikacyjnego, zdalnej administracji.
• Organizacja i prowadzenie wizyt referencyjnych u klientów oraz we własnym Data Center.
• Aktywne wspieranie departamentu marketingu i planowanie wspólnych projektów.
• Utrzymywanie dobrych relacji z SAP Polska Sp. z o.o..
• Planowanie procesów sprzedażowych na określonych grupach klientów i branżach.
• Negocjacje, konstruowanie i procedowanie umów.
• Raportowanie wyników bezpośrednio do Zarządu.
• Prowadzenie kluczowych spotkań z Klientami.
• Reprezentacja firmy na zewnątrz.
• Sprzedaż i wsparcie zespołu w sektorze Enterprise i publicznym.

Udział w wewnętrznych działaniach działu marketingu i administracji w celu zwiększenia jakości i kultury pracy w oddziale w Polsce.
7milowy sp. z o.o.
Doradca Klienta (Grupa BCC - 7milowy Sp. z o.o. / BCC Sp. z o.o.)
• Sprzedaż kompleksowych wdrożeń systemu SAP ERP, roll-outów SAP, outsourcingu w BCC Data Center, serwisu aplikacyjnego, zdalnej administracji, usług wsparcia i rozwoju.
• Modelowanie i analityka biznesu pod kątem wpływu na wynik finansowy, z użyciem rozszerzonej analizy Flow & Drip w obszarach logistyki, produkcji, administracji i finansów.
• Opieka nad dotychczasowymi Klientami oraz budowanie relacji z SAP Polska Sp. z o.o..
• Prezentacje, konferencje, wystąpienia publiczne.
• Sprzedaż kluczowego produktu SAP SPRINT ERP - Management Software.

Metodyka sprzedaży mieszana z CustomerCentric Selling® (CCS).
T2S Sp. z o.o.
Specjalista ds. systemów zarządzania
• Sprzedaż kompleksowych wdrożeń oprogramowania do zarządzania Comarch CDN (Altum, XL, OPTIMA) - Management Software. Sprzedaż urządzeń peryferyjnych współpracujących z oprogramowaniem CDN tj. drukarki fiskalne, drukarki etykiet, czytniki, kolektory itd.
• Udział w utworzeniu i rozwoju oddziału firmy T2S Sp. z o.o. w mieście Łodzi. Współudział w tworzeniu materiałów marketingowych i informacyjnych.
• Aktywne pozyskiwanie Klientów z sektora średnich i dużych przedsiębiorstw.
• Prowadzenie prezentacji handlowych i produktowych, rozmów handlowych, negocjacji.
• Nadzór nad prowadzonymi projektami wdrożeniowymi.
• Budowanie i podtrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami.
• Sprzedaż systemów Contact Center Interactive Intelligence (ININ).
• Współudział w prowadzeniu kampanii marketingowych z dostawcą oprogramowania Comarch CDN.
Podczas pracy w T2S Sp. z o.o. oraz utworzenia nowego oddziału w Łodzi, firma osiągnęła najlepszy wynik w historii osiągając tym samym pierwszy status Platynowego Partnera Comarch w Polsce.
Logo
Sales Manager
Sirius Systems Sp. J.
• Sprzedaż licencji i usług wdrożeniowych oprogramowania firmy InsERT dla sektora małych firm i średnich przedsiębiorstw.
• Prowadzenie procesów sprzedażowych na terenie województwa łódzkiego.
• Współpraca i utrzymywanie relacji z dostawcą oprogramowania InsERT.
• Sprzedaż szkoleń, migracji danych, usług wdrożeniowych.
• Sprzedaż komputerów, laptopów, serwerów, drukarek, ploterów, oprogramowania Microsoft, CAD, Symantec.
• Sprzedaż urządzeń peryferyjnych.
• Budowanie ogólnopolskiej sieci dystrybucji w największych polskich miastach.

Szkolenia i kursy

09.2009 CustomerCentric Selling (CCS)

- Szkolenie metodyki sprzedaży do różnych branż pod kątem sprzedaży systemów ERP,
- Obszar działalności B2B, B2C,
- Rozpoznanie etapów zainteresowania zakupem Klienta i dopasowanie do tego etapu sposób prowadzenia rozmowy sprzedażowej,
- Analiza procesów biznesowych przedsiębiorstw,
- Konsultowanie i przedstawianie rozwiązań.

Edukacja

Logo
Zarządzanie Finansami , studia podyplomowe
WYŻSZA SZKOŁA BANKOWA W POZNANIU
Logo
Informatyka - Zintegrowane Systemy Zarządzania, magisterskie
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Golf, Żeglarstwo, Narty, Nurkowanie, Kite surfing, Podróże Świat

Inne

W związku z licznymi propozycjami pracy, które od Państwa otrzymuje, proszę o nie wysyłanie ofert poniżej stanowiska kadry zarządczej w sprzedaży systemów informatycznych i rozwiązań IT.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Poznań
Poznań
Zapraszam wszystkich Poznaniaków i wielbicieli miasta Poznania
SuccessFactors
SuccessFactors
Grupa nie tylko dla użytkowników, administratorów i konsultantów SuccessFactors, ale także wszystkich zainteresowanych tym kompleksowym i rewolucyjnym rozwiązaniem do zarządzania