Umiejętności
Coaching
Data Center
Internet
Prezi
Telefonia
Team leader
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
Strategia biznesowa
Budżety
przywództwo w zespole
Strategia marketingowa
Przywództwo
Zarządzanie
Zarządzanie Sprzedażą
Prezentacje
Strategia
Prezentacje handlowe
leadership skills
Plan marketingowy
plan sprzedaży
Prezentacje dla Klienta
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Business Partners Department Manager
• Zarządzanie Departamentem Partnerów biznesowych B2B.
• Budowanie strategii rozwoju i realizacja celów wyznaczonych przez Zarząd.
• Zarządzanie zespołem wsparcia sprzedaży pośredniej.
• Dynamiczna współpraca z innymi departamentami wewnątrz firmy.
• Zarządzanie budżetem i odpowiedzialność za wynik.
• Zarządzanie działem sprzedaży (Przedstawiciele handlowi, Agenci, zewnętrzne Zespoły handlowe)
• Rekrutacja zewnętrzna Partnerów i wewnętrzna pracowników.
• Projekty wewnętrzne INEA Biznes (SAP CRM, Nowa komunikacja z rynkiem i wizualizacja Departamentu INEA Biznes, Budowa portfela usług INEA Biznes Data Center).
• Budowanie strategii rozwoju i realizacja celów wyznaczonych przez Zarząd.
• Zarządzanie zespołem wsparcia sprzedaży pośredniej.
• Dynamiczna współpraca z innymi departamentami wewnątrz firmy.
• Zarządzanie budżetem i odpowiedzialność za wynik.
• Zarządzanie działem sprzedaży (Przedstawiciele handlowi, Agenci, zewnętrzne Zespoły handlowe)
• Rekrutacja zewnętrzna Partnerów i wewnętrzna pracowników.
• Projekty wewnętrzne INEA Biznes (SAP CRM, Nowa komunikacja z rynkiem i wizualizacja Departamentu INEA Biznes, Budowa portfela usług INEA Biznes Data Center).
Branch Director
• Zarządzanie i prowadzenie spraw oddziału IT Kontrakt w Poznaniu.
• Wytyczanie strategii działania oddziału oraz opracowywanie i ustalanie zasadniczych kierunków rozwoju zgodnych z działalnością i polityka firmy IT Kontrakt.
• Pełna odpowiedzialność za poznański oddział IT Kontrakt.
• Zarządzanie zespołem w oddziale.
• Zapewnienie efektywnej i racjonalnej organizacji pracy oddziału, poprzez wdrażanie właściwych struktur i procesów, prowadzenie efektywnego zarządzania i zapewnienie należytej obsługi klientów i pracowników.
• Zapewnienie rzetelnego i efektywnego systemu planowania.
• Nadzór nad działalnością marketingową i promocyjną oddziału.
• Kształtowanie poprawnych relacji z otoczeniem IT Kontrakt i jej klientami, w szczególności strategicznymi.
• Realizacja założeń związanych z osiągnięciem przez oddział określonego wyniku i realizacji postawionych przed oddziałem określonych celów operacyjno-biznesowych.
• Opracowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu.
• Wytyczanie strategii działania oddziału oraz opracowywanie i ustalanie zasadniczych kierunków rozwoju zgodnych z działalnością i polityka firmy IT Kontrakt.
• Pełna odpowiedzialność za poznański oddział IT Kontrakt.
• Zarządzanie zespołem w oddziale.
• Zapewnienie efektywnej i racjonalnej organizacji pracy oddziału, poprzez wdrażanie właściwych struktur i procesów, prowadzenie efektywnego zarządzania i zapewnienie należytej obsługi klientów i pracowników.
• Zapewnienie rzetelnego i efektywnego systemu planowania.
• Nadzór nad działalnością marketingową i promocyjną oddziału.
• Kształtowanie poprawnych relacji z otoczeniem IT Kontrakt i jej klientami, w szczególności strategicznymi.
• Realizacja założeń związanych z osiągnięciem przez oddział określonego wyniku i realizacji postawionych przed oddziałem określonych celów operacyjno-biznesowych.
• Opracowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu.
Key Account Manager
• Zarządzanie zespołem sprzedaży i wsparcia sprzedaży.
• Koordynacja i nadzór nad projektami.
• Planowanie strategii sprzedażowych i marketingowych.
• Planowanie i odpowiedzialność za realizację budżetu.
• Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi kluczowymi klientami.
• Reprezentacja firmy na zewnątrz (SAP, IBM, Microsoft, Dell).
• Tworzenie nowoczesnej i skutecznej oferty handlowej biur produktowych.
• Ścisła współpraca z kierownictwem firmy, Zarządem, departamentem prawnym.
• Opiniowanie zagrożeń i ryzyk wynikających z nowych umów i procesów sprzedażowych.
• Wsparcie zespołu w sprzedaży projektów wdrożeniowych SAP, Microsoft, IBM, K2, AvePoint, usług Outsourcing Data Center, Security i Cloud computing.
• Sektor publiczny oraz Enterprise, przedsiębiorstwa średnie i duże.
Sprzedaż:
• kompleksowych projektów wdrożeniowych SAP, SAP BusinessObjects, SAP PI, Microsoft Enterprise Project Management / Project Portfolio Management, SharePoint, System Center, Office 365, Azure, szyny integracyjnej BizTalk,
• usług serwisowych z SLA, usług rozwojowych,
• usług doradczych, wdrożeniowych, konsultingowych, programistycznych, integracyjnych,
• zdalnego wsparcia użytkowników (help-desk),
• systemów elektronicznego obiegu dokumentów K2,
• oprogramowania IBM Smarter Cities - inteligentne miasta i inteligentna analityka wideo.
• Koordynacja i nadzór nad projektami.
• Planowanie strategii sprzedażowych i marketingowych.
• Planowanie i odpowiedzialność za realizację budżetu.
• Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi kluczowymi klientami.
• Reprezentacja firmy na zewnątrz (SAP, IBM, Microsoft, Dell).
• Tworzenie nowoczesnej i skutecznej oferty handlowej biur produktowych.
• Ścisła współpraca z kierownictwem firmy, Zarządem, departamentem prawnym.
• Opiniowanie zagrożeń i ryzyk wynikających z nowych umów i procesów sprzedażowych.
• Wsparcie zespołu w sprzedaży projektów wdrożeniowych SAP, Microsoft, IBM, K2, AvePoint, usług Outsourcing Data Center, Security i Cloud computing.
• Sektor publiczny oraz Enterprise, przedsiębiorstwa średnie i duże.
Sprzedaż:
• kompleksowych projektów wdrożeniowych SAP, SAP BusinessObjects, SAP PI, Microsoft Enterprise Project Management / Project Portfolio Management, SharePoint, System Center, Office 365, Azure, szyny integracyjnej BizTalk,
• usług serwisowych z SLA, usług rozwojowych,
• usług doradczych, wdrożeniowych, konsultingowych, programistycznych, integracyjnych,
• zdalnego wsparcia użytkowników (help-desk),
• systemów elektronicznego obiegu dokumentów K2,
• oprogramowania IBM Smarter Cities - inteligentne miasta i inteligentna analityka wideo.
Sales Manager
itelligence Sp. z o.o. SAP ERP and Outsourcing in NTT Data
• Zarządzanie zespołem wsparcia sprzedaży.
• Nadzór nad projektami i koordynacja działań obszaru konsultingu.
• Sprzedaż kompleksowych wdrożeń systemu SAP (ERP, Retail, HCM, WM, PS), outsourcingu systemów informatycznych, serwisu aplikacyjnego, zdalnej administracji.
• Organizacja i prowadzenie wizyt referencyjnych u klientów oraz we własnym Data Center.
• Aktywne wspieranie departamentu marketingu i planowanie wspólnych projektów.
• Utrzymywanie dobrych relacji z SAP Polska Sp. z o.o..
• Planowanie procesów sprzedażowych na określonych grupach klientów i branżach.
• Negocjacje, konstruowanie i procedowanie umów.
• Raportowanie wyników bezpośrednio do Zarządu.
• Prowadzenie kluczowych spotkań z Klientami.
• Reprezentacja firmy na zewnątrz.
• Sprzedaż i wsparcie zespołu w sektorze Enterprise i publicznym.
Udział w wewnętrznych działaniach działu marketingu i administracji w celu zwiększenia jakości i kultury pracy w oddziale w Polsce.
• Nadzór nad projektami i koordynacja działań obszaru konsultingu.
• Sprzedaż kompleksowych wdrożeń systemu SAP (ERP, Retail, HCM, WM, PS), outsourcingu systemów informatycznych, serwisu aplikacyjnego, zdalnej administracji.
• Organizacja i prowadzenie wizyt referencyjnych u klientów oraz we własnym Data Center.
• Aktywne wspieranie departamentu marketingu i planowanie wspólnych projektów.
• Utrzymywanie dobrych relacji z SAP Polska Sp. z o.o..
• Planowanie procesów sprzedażowych na określonych grupach klientów i branżach.
• Negocjacje, konstruowanie i procedowanie umów.
• Raportowanie wyników bezpośrednio do Zarządu.
• Prowadzenie kluczowych spotkań z Klientami.
• Reprezentacja firmy na zewnątrz.
• Sprzedaż i wsparcie zespołu w sektorze Enterprise i publicznym.
Udział w wewnętrznych działaniach działu marketingu i administracji w celu zwiększenia jakości i kultury pracy w oddziale w Polsce.
Doradca Klienta (Grupa BCC - 7milowy Sp. z o.o. / BCC Sp. z o.o.)
• Sprzedaż kompleksowych wdrożeń systemu SAP ERP, roll-outów SAP, outsourcingu w BCC Data Center, serwisu aplikacyjnego, zdalnej administracji, usług wsparcia i rozwoju.
• Modelowanie i analityka biznesu pod kątem wpływu na wynik finansowy, z użyciem rozszerzonej analizy Flow & Drip w obszarach logistyki, produkcji, administracji i finansów.
• Opieka nad dotychczasowymi Klientami oraz budowanie relacji z SAP Polska Sp. z o.o..
• Prezentacje, konferencje, wystąpienia publiczne.
• Sprzedaż kluczowego produktu SAP SPRINT ERP - Management Software.
Metodyka sprzedaży mieszana z CustomerCentric Selling® (CCS).
• Modelowanie i analityka biznesu pod kątem wpływu na wynik finansowy, z użyciem rozszerzonej analizy Flow & Drip w obszarach logistyki, produkcji, administracji i finansów.
• Opieka nad dotychczasowymi Klientami oraz budowanie relacji z SAP Polska Sp. z o.o..
• Prezentacje, konferencje, wystąpienia publiczne.
• Sprzedaż kluczowego produktu SAP SPRINT ERP - Management Software.
Metodyka sprzedaży mieszana z CustomerCentric Selling® (CCS).
Specjalista ds. systemów zarządzania
• Sprzedaż kompleksowych wdrożeń oprogramowania do zarządzania Comarch CDN (Altum, XL, OPTIMA) - Management Software. Sprzedaż urządzeń peryferyjnych współpracujących z oprogramowaniem CDN tj. drukarki fiskalne, drukarki etykiet, czytniki, kolektory itd.
• Udział w utworzeniu i rozwoju oddziału firmy T2S Sp. z o.o. w mieście Łodzi. Współudział w tworzeniu materiałów marketingowych i informacyjnych.
• Aktywne pozyskiwanie Klientów z sektora średnich i dużych przedsiębiorstw.
• Prowadzenie prezentacji handlowych i produktowych, rozmów handlowych, negocjacji.
• Nadzór nad prowadzonymi projektami wdrożeniowymi.
• Budowanie i podtrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami.
• Sprzedaż systemów Contact Center Interactive Intelligence (ININ).
• Współudział w prowadzeniu kampanii marketingowych z dostawcą oprogramowania Comarch CDN.
Podczas pracy w T2S Sp. z o.o. oraz utworzenia nowego oddziału w Łodzi, firma osiągnęła najlepszy wynik w historii osiągając tym samym pierwszy status Platynowego Partnera Comarch w Polsce.
• Udział w utworzeniu i rozwoju oddziału firmy T2S Sp. z o.o. w mieście Łodzi. Współudział w tworzeniu materiałów marketingowych i informacyjnych.
• Aktywne pozyskiwanie Klientów z sektora średnich i dużych przedsiębiorstw.
• Prowadzenie prezentacji handlowych i produktowych, rozmów handlowych, negocjacji.
• Nadzór nad prowadzonymi projektami wdrożeniowymi.
• Budowanie i podtrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami.
• Sprzedaż systemów Contact Center Interactive Intelligence (ININ).
• Współudział w prowadzeniu kampanii marketingowych z dostawcą oprogramowania Comarch CDN.
Podczas pracy w T2S Sp. z o.o. oraz utworzenia nowego oddziału w Łodzi, firma osiągnęła najlepszy wynik w historii osiągając tym samym pierwszy status Platynowego Partnera Comarch w Polsce.
Sales Manager
Sirius Systems Sp. J.
• Sprzedaż licencji i usług wdrożeniowych oprogramowania firmy InsERT dla sektora małych firm i średnich przedsiębiorstw.
• Prowadzenie procesów sprzedażowych na terenie województwa łódzkiego.
• Współpraca i utrzymywanie relacji z dostawcą oprogramowania InsERT.
• Sprzedaż szkoleń, migracji danych, usług wdrożeniowych.
• Sprzedaż komputerów, laptopów, serwerów, drukarek, ploterów, oprogramowania Microsoft, CAD, Symantec.
• Sprzedaż urządzeń peryferyjnych.
• Budowanie ogólnopolskiej sieci dystrybucji w największych polskich miastach.
• Prowadzenie procesów sprzedażowych na terenie województwa łódzkiego.
• Współpraca i utrzymywanie relacji z dostawcą oprogramowania InsERT.
• Sprzedaż szkoleń, migracji danych, usług wdrożeniowych.
• Sprzedaż komputerów, laptopów, serwerów, drukarek, ploterów, oprogramowania Microsoft, CAD, Symantec.
• Sprzedaż urządzeń peryferyjnych.
• Budowanie ogólnopolskiej sieci dystrybucji w największych polskich miastach.
Szkolenia i kursy
09.2009 CustomerCentric Selling (CCS)
- Szkolenie metodyki sprzedaży do różnych branż pod kątem sprzedaży systemów ERP,
- Obszar działalności B2B, B2C,
- Rozpoznanie etapów zainteresowania zakupem Klienta i dopasowanie do tego etapu sposób prowadzenia rozmowy sprzedażowej,
- Analiza procesów biznesowych przedsiębiorstw,
- Konsultowanie i przedstawianie rozwiązań.
- Szkolenie metodyki sprzedaży do różnych branż pod kątem sprzedaży systemów ERP,
- Obszar działalności B2B, B2C,
- Rozpoznanie etapów zainteresowania zakupem Klienta i dopasowanie do tego etapu sposób prowadzenia rozmowy sprzedażowej,
- Analiza procesów biznesowych przedsiębiorstw,
- Konsultowanie i przedstawianie rozwiązań.
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Golf, Żeglarstwo, Narty, Nurkowanie, Kite surfing, Podróże Świat
Inne
W związku z licznymi propozycjami pracy, które od Państwa otrzymuje, proszę o nie wysyłanie ofert poniżej stanowiska kadry zarządczej w sprzedaży systemów informatycznych i rozwiązań IT.
Grupy
SuccessFactors
Grupa nie tylko dla użytkowników, administratorów i konsultantów SuccessFactors, ale także wszystkich zainteresowanych tym kompleksowym i rewolucyjnym rozwiązaniem do zarządzania