Umiejętności
Microsoft Office
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Kierownik sprzedaży
Hotel Sokół Wellness & SPA
- Aktywne i efektowne budowanie bazy danych klientów segmentu: MICE, CORPO, LEISUR, IND,
- Aktywna sprzedaż wszystkich usług Hotelu w każdym segmencie,
- Prowadzenie kreatywnej sprzedaży w oparciu o pakiety i scenariusze pobytowe,
- Tworzenie i budowanie marki Hotelu w oparciu o historię miejsca i nazwy,
- Prowadzenie kreatywnej grafiki Hotelowej dotyczącej pakietów pobytowych, przewodników turystycznych, projektów F&B, materiałów sprzedażowych,
- Zarządzanie ceną oraz dostępnością pokoi dla poszczególnego segmentu,
- Prowadzenie oraz budowa strony Internetowej,
- Budowanie i koordynacja procesów marketingowych dotyczących najważniejszych usług hotelowych,
- Badania w zakresie: nowych możliwości pobytowych, konkurencyjności, innowacyjności w pobytach rodzinnych,
- Zbudowanie nieformalnego "działu kreatywnego" w dziale sprzedaży,
- Aktywna sprzedaż wszystkich usług Hotelu w każdym segmencie,
- Prowadzenie kreatywnej sprzedaży w oparciu o pakiety i scenariusze pobytowe,
- Tworzenie i budowanie marki Hotelu w oparciu o historię miejsca i nazwy,
- Prowadzenie kreatywnej grafiki Hotelowej dotyczącej pakietów pobytowych, przewodników turystycznych, projektów F&B, materiałów sprzedażowych,
- Zarządzanie ceną oraz dostępnością pokoi dla poszczególnego segmentu,
- Prowadzenie oraz budowa strony Internetowej,
- Budowanie i koordynacja procesów marketingowych dotyczących najważniejszych usług hotelowych,
- Badania w zakresie: nowych możliwości pobytowych, konkurencyjności, innowacyjności w pobytach rodzinnych,
- Zbudowanie nieformalnego "działu kreatywnego" w dziale sprzedaży,
Dyrektor sprzedaży
- Aktywna sprzedaż ofert hotelu wśród Klientów segmentu sprzedaży: korporacyjnego oraz Meetings&Events
- Odpowiedzialność za realizację celów i zadań wyznaczonych przez Dyrektor Generalną oraz Global Sales of Hilton Worldwide
- Szkolenie pracowników z zakresie sprzedaży oraz branży hotelarsko – gastronomicznej
- Maksymalizacja przychodów i udziału w rynku przy jednoczesnej minimalizacji kosztów
- Odpowiedzialność za właściwe kontraktowanie spraw operacyjnych związanych z sprzedażą, zgodnie z wytycznymi marki Hilton Garden Inn
- Budowanie i projektowanie usług sprzedażowych, kreowanie scenariuszy eventowych
- Zarządzanie grupą pracowników przy realizacji ważnych Eventów odbywających się w hotelu
- Regularne monitorowanie konkurencji i aktualizowanie analizy SWOT
- Badanie oraz kwalifikacja rynku w zakresie nowych możliwości biznesowych
- Przygotowanie planu akcji sprzedażowych i marketingowych i jego egzekwowanie według wyznaczonych ram czasowych
- Odpowiedzialność za realizację celów i zadań wyznaczonych przez Dyrektor Generalną oraz Global Sales of Hilton Worldwide
- Szkolenie pracowników z zakresie sprzedaży oraz branży hotelarsko – gastronomicznej
- Maksymalizacja przychodów i udziału w rynku przy jednoczesnej minimalizacji kosztów
- Odpowiedzialność za właściwe kontraktowanie spraw operacyjnych związanych z sprzedażą, zgodnie z wytycznymi marki Hilton Garden Inn
- Budowanie i projektowanie usług sprzedażowych, kreowanie scenariuszy eventowych
- Zarządzanie grupą pracowników przy realizacji ważnych Eventów odbywających się w hotelu
- Regularne monitorowanie konkurencji i aktualizowanie analizy SWOT
- Badanie oraz kwalifikacja rynku w zakresie nowych możliwości biznesowych
- Przygotowanie planu akcji sprzedażowych i marketingowych i jego egzekwowanie według wyznaczonych ram czasowych
Specjalista ds. sprzedaży
- Aktywna sprzedaż ofert hotelu wśród Klientów segmentu sprzedaży: korporacyjnego oraz Meetings&Events
- Odpowiedzialność za realizację celów i zadań wyznaczonych przez Dyrektora Sprzedaży oraz Global Sales of Hilton Worldwide
- Asystowanie Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu w procesie otwarcia hotelu
- Odpowiedzialność za realizację celów i zadań wyznaczonych przez Dyrektora Sprzedaży oraz Global Sales of Hilton Worldwide
- Asystowanie Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu w procesie otwarcia hotelu
Marketing Manager
Spa Hotel Splendor
- Budowa działu sprzedaży oraz nadzór nad realizacją założonych celów sprzedażowych w tym: wdrażanie procedur telemarketingu, telefonicznej i bezpośredniej obsługi klienta, standardów przygotowywania ofert handlowych, przygotowywanie i analiza raportów sprzedażowych
- Marketing i promocja: prowadzenie kampanii promocyjno – marketingowych wspierających sprzedaż, przygotowywanie materiałów promocyjnych, reprezentowanie hotelu na targach branżowych
- Marketing i promocja: prowadzenie kampanii promocyjno – marketingowych wspierających sprzedaż, przygotowywanie materiałów promocyjnych, reprezentowanie hotelu na targach branżowych
Sprzedawca - Właściciel
Firma Handlowo – Jubilerska „Alicja II” (firma rodzinna)
- Sprzedaż artykułów jubilerskich (klient indywidualny)
- Doradztwo w wyborze odpowiedniego produktu, zapewnienie kompleksowej obsługi klienta
- Analiza oraz bieżący monitoring rynku i konkurencji
- Realizacja działań marketingowych na rynku lokalnym oraz krajowym
- Doradztwo w wyborze odpowiedniego produktu, zapewnienie kompleksowej obsługi klienta
- Analiza oraz bieżący monitoring rynku i konkurencji
- Realizacja działań marketingowych na rynku lokalnym oraz krajowym
Projekty
Szkolenia i kursy
- Umiejętności menedżerskie w hotelarstwie, IHS (2010)
- Revenue management w hotelarskie, IHR (2011)
- Sprzedaż aktywna i negocjacje, IHR (2011)
- LeaderShip Program HiltonWorldWide (2015)
- Revenue management w hotelarskie, IHR (2011)
- Sprzedaż aktywna i negocjacje, IHR (2011)
- LeaderShip Program HiltonWorldWide (2015)
Edukacja
Zarządzanie, magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Zainteresowania
- Motoryzacja,
- Boks,
- Kuchnia Świata,
- Psychologia sprzedaży
- Boks,
- Kuchnia Świata,
- Psychologia sprzedaży