Krzysztof Lonc

Kierownik sprzedaży, Hotel Sokół Wellness & SPA
Rzeszów, podkarpackie

Umiejętności

Microsoft Office Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik sprzedaży
Hotel Sokół Wellness & SPA
- Aktywne i efektowne budowanie bazy danych klientów segmentu: MICE, CORPO, LEISUR, IND,
- Aktywna sprzedaż wszystkich usług Hotelu w każdym segmencie,
- Prowadzenie kreatywnej sprzedaży w oparciu o pakiety i scenariusze pobytowe,
- Tworzenie i budowanie marki Hotelu w oparciu o historię miejsca i nazwy,
- Prowadzenie kreatywnej grafiki Hotelowej dotyczącej pakietów pobytowych, przewodników turystycznych, projektów F&B, materiałów sprzedażowych,
- Zarządzanie ceną oraz dostępnością pokoi dla poszczególnego segmentu,
- Prowadzenie oraz budowa strony Internetowej,
- Budowanie i koordynacja procesów marketingowych dotyczących najważniejszych usług hotelowych,
- Badania w zakresie: nowych możliwości pobytowych, konkurencyjności, innowacyjności w pobytach rodzinnych,
- Zbudowanie nieformalnego "działu kreatywnego" w dziale sprzedaży,
Hilton Garden Inn Rzeszów
Dyrektor sprzedaży
- Aktywna sprzedaż ofert hotelu wśród Klientów segmentu sprzedaży: korporacyjnego oraz Meetings&Events
- Odpowiedzialność za realizację celów i zadań wyznaczonych przez Dyrektor Generalną oraz Global Sales of Hilton Worldwide
- Szkolenie pracowników z zakresie sprzedaży oraz branży hotelarsko – gastronomicznej
- Maksymalizacja przychodów i udziału w rynku przy jednoczesnej minimalizacji kosztów
- Odpowiedzialność za właściwe kontraktowanie spraw operacyjnych związanych z sprzedażą, zgodnie z wytycznymi marki Hilton Garden Inn
- Budowanie i projektowanie usług sprzedażowych, kreowanie scenariuszy eventowych
- Zarządzanie grupą pracowników przy realizacji ważnych Eventów odbywających się w hotelu
- Regularne monitorowanie konkurencji i aktualizowanie analizy SWOT
- Badanie oraz kwalifikacja rynku w zakresie nowych możliwości biznesowych
- Przygotowanie planu akcji sprzedażowych i marketingowych i jego egzekwowanie według wyznaczonych ram czasowych
Hilton Garden Inn Rzeszów
Specjalista ds. sprzedaży
- Aktywna sprzedaż ofert hotelu wśród Klientów segmentu sprzedaży: korporacyjnego oraz Meetings&Events
- Odpowiedzialność za realizację celów i zadań wyznaczonych przez Dyrektora Sprzedaży oraz Global Sales of Hilton Worldwide
- Asystowanie Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu w procesie otwarcia hotelu
Logo
Marketing Manager
Spa Hotel Splendor
- Budowa działu sprzedaży oraz nadzór nad realizacją założonych celów sprzedażowych w tym: wdrażanie procedur telemarketingu, telefonicznej i bezpośredniej obsługi klienta, standardów przygotowywania ofert handlowych, przygotowywanie i analiza raportów sprzedażowych
- Marketing i promocja: prowadzenie kampanii promocyjno – marketingowych wspierających sprzedaż, przygotowywanie materiałów promocyjnych, reprezentowanie hotelu na targach branżowych
Logo
Recepcjonista
The Crown Inn ***, Stoke By Nayland, Wielka Brytania
- Zapewnienie kompleksowej obsługi klienta związanej z rezerwacją i pobytem gości hotelowych
Logo
Sprzedawca - Właściciel
Firma Handlowo – Jubilerska „Alicja II” (firma rodzinna)
- Sprzedaż artykułów jubilerskich (klient indywidualny)
- Doradztwo w wyborze odpowiedniego produktu, zapewnienie kompleksowej obsługi klienta
- Analiza oraz bieżący monitoring rynku i konkurencji
- Realizacja działań marketingowych na rynku lokalnym oraz krajowym

Projekty

(2015) Grassrots
Opracowanie szkolenia oraz struktury motywacyjnej opartej na wdrażaniu kultury sprzedaży wśród wszystkich pracowników Hotelu; szkolenie jest kluczem do zwiększenia przychodów Hotelu oraz budowania długotrwałych relacji z klientami firmy;
(2014) Projekt Hello Sunset – Events for Life & Love
Wykreowanie oraz budowa firmy eventowej skierowanej do osób indywidualnych; realizacja oraz opracowanie scenariuszy będących alternatywą do klasycznych sposobów okazywania sobie życzeń, myśli oraz wiadomości.
(2014) Projekt mapajp2.pl
Wydawnictwo oparte na zaprojektowaniu oraz sprzedaży składanej mapy obrazującej najważniejsze momenty pontyfikatu JP2. Jest to odpowiedz na tradycyjne opracowania dostępne na rynku.
(2011) "Ambasador Pobytu”
Realizator i koordynator projektu „Ambasador Pobytu” związanego z przygotowaniem usług pobytowych dla klienta indywidualnego (odpowiedzialność za sprzedaż usługi oraz profesjonalną obsługę klienta w trakcie jej realizacji).

Szkolenia i kursy

- Umiejętności menedżerskie w hotelarstwie, IHS (2010)
- Revenue management w hotelarskie, IHR (2011)
- Sprzedaż aktywna i negocjacje, IHR (2011)
- LeaderShip Program HiltonWorldWide (2015)

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach

Zainteresowania

- Motoryzacja,
- Boks,
- Kuchnia Świata,
- Psychologia sprzedaży