Krzysztof Lonc

Dyrektor Sprzedaży
Rzeszów, podkarpackie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Hilton Garden Inn Rzeszów
DYREKTOR SPRZEDAŻY
*Aktywna sprzedaż ofert hotelu wśród Klientów segmentu sprzedaży: korporacyjnego oraz Meetings&Events
*Odpowiedzialność za realizację celów i zadań wyznaczonych przez Dyrektor Generalną oraz Global Sales of Hilton Worldwide
*Szkolenie pracowników z zakresie sprzedaży oraz branży hotelarsko – gastronomicznej
*Maksymalizacja przychodów i udziału w rynku przy jednoczesnej minimalizacji kosztów
*Odpowiedzialność za właściwe kontraktowanie spraw operacyjnych związanych z sprzedażą, zgodnie z wytycznymi marki Hilton Garden Inn
*Budowanie i projektowanie usług sprzedażowych, kreowanie scenariuszy eventowych
*Zarządzanie grupą pracowników przy realizacji ważnych Eventów odbywających się w hotelu
*Regularne monitorowanie konkurencji i aktualizowanie analizy SWOT
*Badanie oraz kwalifikacja rynku w zakresie nowych możliwości biznesowych
*Przygotowanie planu akcji sprzedażowych i marketingowych i jego egzekwowanie według wyznaczonych ram czasowych
Hilton Garden Inn Rzeszów
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
*Aktywna sprzedaż ofert hotelu wśród Klientów segmentu sprzedaży: korporacyjnego oraz Meetings&Events
*Odpowiedzialność za właściwe kontraktowanie Klientów hotelu oraz wprowadzanie danych do systemu
*Asystowanie Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w procesie otwarcia hotelu
*Tworzenie i realizacja planów sprzedażowych w celu zapewnienia przychodów od nowych Klientów hotel
*Budowanie i rozwój portfolio Klientów korporacyjnych poprzez aktywną sprzedaż usług hotelowych
*Badanie oraz kwalifikacja rynku w zakresie nowych możliwości
Logo
MANAGER DS. MARKETINGU
Spa Hotel Splendor****
*Budowa działu sprzedaży oraz nadzór nad realizacją założonych celów sprzedażowych w tym: wdrażanie procedur telemarketingu, telefonicznej i bezpośredniej obsługi klienta, standardów przygotowywania ofert handlowych, przygotowywanie i analiza raportów sprzedażowych
*Marketing i promocja: prowadzenie kampanii promocyjno – marketingowych wspierających sprzedaż, przygotowywanie materiałów promocyjnych, reprezentowanie hotelu na targach branżowych
Logo
RECEPCJONISTA
The Crown Inn***, Stoke By Nayland, Wielka Brytania
*Zapewnienie kompleksowej obsługi klienta związanej z rezerwacją i pobytem gości hotelowych
Logo
WŁAŚCICIEL - SPRZEDAWCA
Firma handlowo-jubilerska "Alicja"
*Sprzedaż artykułów jubilerskich (klient indywidualny)
*Doradztwo w wyborze odpowiedniego produktu, zapewnienie kompleksowej obsługi klienta
*Analiza oraz bieżący monitoring rynku i konkurencji
*Realizacja działań marketingowych na rynku lokalnym oraz krajowym

Szkolenia i kursy

*Leadership Program, HiltonWoldwide, Włochy (2014)
*Skuteczne techniki sprzedaży przez telefon, Kraków Lauren Peso (2013)
*Sprzedaż aktywna i negocjacje, Warszawa IHR (2011)
*Revenue management w hotelarskie, Warszawa IHR (2011)
*Umiejętności menedżerskie, Wrocław IHR (2010)

Edukacja

Logo
Zarządzanie - Logistyka, licencjackie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Sprzedaż
Turystyka/Hotelarstwo/Katering

Zainteresowania

Motoryzacja, boks, psychologia sprzedaży, kuchnia włoska

Organizacje

Autorskie projekty

(2015) Grassrots - Opracowanie szkolenia oraz struktury motywacyjnej opartej na wdrażaniu kultury sprzedaży wśród wszystkich pracowników Hotelu; szkolenie jest kluczem do zwiększenia przychodów Hotelu oraz budowania długotrwałych relacji z klientami firmy;

(2014) Projekt mapajp2.pl Wydawnictwo oparte na zaprojektowaniu oraz sprzedaży składanej mapy obrazującej najważniejsze momenty pontyfikatu JP2. Jest to odpowiedz na tradycyjne opracowania dostępne na rynku.

(2014) Projekt Hello Sunset – Events for Life & Love Wykreowanie oraz budowa firmy eventowej skierowanej do osób indywidualnych; realizacja oraz opracowanie scenariuszy będących alternatywą do klasycznych sposobów okazywania sobie życzeń, myśli oraz wiadomości.

(2011) Realizator i koordynator projektu „Ambasador Pobytu” związanego z przygotowaniem usług pobytowych dla klienta indywidualnego (odpowiedzialność za sprzedaż usługi oraz profesjonalną obsługę klienta w trakcie jej realizacji).

Inne

- Obsługa komputera (Windows, Pakiet Office)
- Prawo jazdy kat. B (bezwypadkowa jazda)

Grupy

Hotel & Hotelarze
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu. Zaproś znajomych.