Umiejętności
Zarządzanie klientami
planowanie biznesu
Sprzedaż bezpośrednia
FMCG
Prognozowanie
Rozwój kluczowych klientów
Zarządzanie kluczowymi klientami
New Business Development
Zarządzanie Sprzedażą
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Reg. Kierownik ds. Rozwoju Dystrybucji
• Zarządzanie rynkiem Kanału Tradycyjnego na terenie woj. pomorskiego, kuj-pomorskiego oraz części zachodnio – pomorskiego i warmińsko - mazurskiego.
• Zarządzanie pracą podległych Kierowników ds. Hurtu.
• Współpraca z Reg. Kierownikami ds. Detalu.
• Utrzymanie bardzo dobrych relacji z Dystrybutorami oraz podległym rynkiem hurtowym i detalicznym.
• Coaching umiejętności handlowych.
• Podpisywanie umów handlowych i porozumień promocyjnych z sieciami lokalnymi, hurtami i detalem.
• Zarządzanie budżetem marketingowym oraz rozliczenia premii wynikających z umów handlowych.
• Koordynacja licznych promocji handlowych: konkursy dla dystrybutorów i PH, gazetki promocyjne, dodatkowe ekspozycje produktów itd.
• Realizacja planów zakupowych oraz odsprzedażowych w całym kanale.
• Zarządzanie pracą podległych Kierowników ds. Hurtu.
• Współpraca z Reg. Kierownikami ds. Detalu.
• Utrzymanie bardzo dobrych relacji z Dystrybutorami oraz podległym rynkiem hurtowym i detalicznym.
• Coaching umiejętności handlowych.
• Podpisywanie umów handlowych i porozumień promocyjnych z sieciami lokalnymi, hurtami i detalem.
• Zarządzanie budżetem marketingowym oraz rozliczenia premii wynikających z umów handlowych.
• Koordynacja licznych promocji handlowych: konkursy dla dystrybutorów i PH, gazetki promocyjne, dodatkowe ekspozycje produktów itd.
• Realizacja planów zakupowych oraz odsprzedażowych w całym kanale.
Regionalny Dyrektor Sprzedaży - Północ
Zarządzanie grupą Reprezentantów Handlowych na terenie województwa pomorskiego, kujawsko - pomorskiego, warmińsko - mazurskiego.
Podstawowy zakres obowiązków:
- monitoring rynku B2B oraz działań konkurencji.
- realizacja celów wolumenowych oraz budżetów wsparcia sprzedaży,
- utrzymywanie wzorowych relacji z klientami strategicznymi oraz wsparcie techniczne,
- doradztwo
- coaching umiejętności handlowych,
- rekrutacja, szkolenia.
Podstawowy zakres obowiązków:
- monitoring rynku B2B oraz działań konkurencji.
- realizacja celów wolumenowych oraz budżetów wsparcia sprzedaży,
- utrzymywanie wzorowych relacji z klientami strategicznymi oraz wsparcie techniczne,
- doradztwo
- coaching umiejętności handlowych,
- rekrutacja, szkolenia.
Regionalny Kierownik Sprzedaży - Północ
Hortex Holding S.A.
Regionalny Kierownik Sprzedaży (woj. Pomorskie) 06. 2005 do 10.2011
• Realizacja planów sprzedaży.
• Utrzymanie bardzo dobrych relacji z dystrybutorami.
• Zarządzanie grupą 10 przedstawicieli handlowych (7 x detal i 1 x hurt)
• Prowadzenie szkoleń z zakresu kroków wizyty handlowej oraz standardów merchandisingowych. Szkolonymi są nowi PH Hortex oraz PH Dystrybutorów.
• Prowadzenie coachingu umiejętności handlowych PH, oraz Przedstawicieli Hurtowych.
• Podpisywanie umów handlowych i porozumień promocyjnych z sieciami lokalnymi, hurtami i detalem.
• Zarządzanie budżetem marketingowym.
• Koordynacja licznych promocji handlowych: konkursy dla dystrybutorów i PH, gazetki promocyjne, dodatkowe ekspozycje produktów itd.
Raportowanie wyników:
• Do Dyrektora Regionu i centrali firmy, wyniki dystrybucyjne, hurtowe i detaliczne.
• Do Dyrektora Regionu informacje dotyczące działań konkurencji, plany promocji i wykorzystania budżetu.
Osiągnięcia:
Od czerwca 2006 realizacja celów wartościowych średnio na poziomie 100%. W sakli roku jeden z najlepszych wyników w kraju i najlepszy w regionie. Doprowadziłem do podpisania umowy handlowej z sieciami lokalnymi. Zatrudnienie i wyszkolenie grupy PH, co zaowocowało zwiększeniem odsprzedaży produktów i najwyższa realizacją planu sprzedaży. Uruchomienie, jako pierwszy RKS w Polsce, stanowiska PH ds. hurtu – akwizycja 64 podhurów w woj. Pomorskim. Opracowanie kilku oryginalnych konkursów dla PH Hortex i Dystr.
Wygranie konkursu dla RKS w czerwcu 2007 roku.
Laureat nagrody za najlepsze wyniki sprzedaży Polsce, w 2007 i 2008 roku.
Hortex Holding S.A.
Regionalny Koordynator Marketingu (reg. Północny) 2001 – 2005
• Nadzorowanie realizacji budżetu trade w Regionie Północnym.
• Wdrażanie oraz kontrola realizacji zadań Trade Marketingowych na podległym terenie,
• Szkolenia oraz coaching standardów merchandisingowych na podległym terenie
• Organizacja akcji promocyjnych własnych i centralnych.
• Dystrybucja i raportowanie wsparcia trade marketingowego.
Hortex Holding S.A.
Trener Sprzedaży (reg. Północny) 2000 - 2001
• Przygotowywanie programów szkoleń;
• Analiza Rynku;
• coaching umiejętności handlowych Przedstawicieli Handlowych - rekrutacja i wdrożenie.
• Organizacja szkoleń produktowych dla PH, dystrybutorów oraz pracowników lokalnych Sieci Handlowych.
Hortex Holding S.A.
Przedstawiciel Handlowy (woj. Kujawsko–Pomorskie Włocławek) 1998 – 2000
• Realizacja planów sprzedażowych na podległym terenie,
• Wdrażanie standardów merchandisingowych w Punktach Sprzedaży Detalicznej,
Regionalny Kierownik Sprzedaży (woj. Pomorskie) 06. 2005 do 10.2011
• Realizacja planów sprzedaży.
• Utrzymanie bardzo dobrych relacji z dystrybutorami.
• Zarządzanie grupą 10 przedstawicieli handlowych (7 x detal i 1 x hurt)
• Prowadzenie szkoleń z zakresu kroków wizyty handlowej oraz standardów merchandisingowych. Szkolonymi są nowi PH Hortex oraz PH Dystrybutorów.
• Prowadzenie coachingu umiejętności handlowych PH, oraz Przedstawicieli Hurtowych.
• Podpisywanie umów handlowych i porozumień promocyjnych z sieciami lokalnymi, hurtami i detalem.
• Zarządzanie budżetem marketingowym.
• Koordynacja licznych promocji handlowych: konkursy dla dystrybutorów i PH, gazetki promocyjne, dodatkowe ekspozycje produktów itd.
Raportowanie wyników:
• Do Dyrektora Regionu i centrali firmy, wyniki dystrybucyjne, hurtowe i detaliczne.
• Do Dyrektora Regionu informacje dotyczące działań konkurencji, plany promocji i wykorzystania budżetu.
Osiągnięcia:
Od czerwca 2006 realizacja celów wartościowych średnio na poziomie 100%. W sakli roku jeden z najlepszych wyników w kraju i najlepszy w regionie. Doprowadziłem do podpisania umowy handlowej z sieciami lokalnymi. Zatrudnienie i wyszkolenie grupy PH, co zaowocowało zwiększeniem odsprzedaży produktów i najwyższa realizacją planu sprzedaży. Uruchomienie, jako pierwszy RKS w Polsce, stanowiska PH ds. hurtu – akwizycja 64 podhurów w woj. Pomorskim. Opracowanie kilku oryginalnych konkursów dla PH Hortex i Dystr.
Wygranie konkursu dla RKS w czerwcu 2007 roku.
Laureat nagrody za najlepsze wyniki sprzedaży Polsce, w 2007 i 2008 roku.
Hortex Holding S.A.
Regionalny Koordynator Marketingu (reg. Północny) 2001 – 2005
• Nadzorowanie realizacji budżetu trade w Regionie Północnym.
• Wdrażanie oraz kontrola realizacji zadań Trade Marketingowych na podległym terenie,
• Szkolenia oraz coaching standardów merchandisingowych na podległym terenie
• Organizacja akcji promocyjnych własnych i centralnych.
• Dystrybucja i raportowanie wsparcia trade marketingowego.
Hortex Holding S.A.
Trener Sprzedaży (reg. Północny) 2000 - 2001
• Przygotowywanie programów szkoleń;
• Analiza Rynku;
• coaching umiejętności handlowych Przedstawicieli Handlowych - rekrutacja i wdrożenie.
• Organizacja szkoleń produktowych dla PH, dystrybutorów oraz pracowników lokalnych Sieci Handlowych.
Hortex Holding S.A.
Przedstawiciel Handlowy (woj. Kujawsko–Pomorskie Włocławek) 1998 – 2000
• Realizacja planów sprzedażowych na podległym terenie,
• Wdrażanie standardów merchandisingowych w Punktach Sprzedaży Detalicznej,
wystawiono
Pracowaliśmy wspólnie kilka lat w Hortex Holding. Kreatywność, wiedza handlowa oraz Trade marketing to jego bardzo silne strony.Buduje super relacje z klientami.Osoba o dużym potencjale.Ciekawe zainteresowania poza zawodowe.Polecam każdej organizacji handlowej.
Włodek Wieczorek
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Sądecki Bartnik
Włodek Wieczorek
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Sądecki Bartnik
wystawiono
Z Krzysztofem współpracuję od ponad 3 lat. jest to osoba tworząca atmosferę zaangażowania i nastawienia na rozwój własny oraz firmy. Potrafi szybko znaleźć wspólny język porozumienia z osobą, z którą pracuje. Krzysztof potrafi przekazać pozytywną energię. Jego przekaz jest jasny jak słońce - dociera od razu do sedna sprawy bez żadnego wodolejstwa
Regionalny Koordynator Marketingu - Trade Marketing
wystawiono
Z Krzyśkiem pracowaliśmy parę lat w Hortex Holding S.A., przez ten czas dał się poznać jako osoba posiadająca rozległą wiedzę biznesową. Pełen profesjonalista w tym co robi.
Grzegorz Wsiaki - współpracownik
Grzegorz Wsiaki - współpracownik
Szkolenia i kursy
2012 - Achieve Global – Coaching
2012 - Achieve Global – Negocjacje – certyfikat
2009 – McHayes & Steward Group Praca 1 na 1 z PH - certyfikat
2009 – McHayes & Steward Group Komunikacja i wywieranie wpływu. - certyfikat
2008 – McHayes & Steward Group Negocjacje z elementami prezentacji - certyfikat
2007 – McHayes & Steward Group Efektywne zarządzanie zespołem. - certyfikat
2007 – Computex EXCEL Średnio Zaawansowany
2006 – Anika EBI Plus Systremy Mobilne
2005 – Kontrakt OSH Sztuka Prezentacji - certyfikat
2004 - OSH Kontakt – Planowanie sprzedaży – certyfikat,
2004 - ABC Trade Marketing- Coaching umiejętności szefowskich i handlowych. - certyfikat
2003 - OSH Kontakt – Psychologia szefa - certyfikat
2003 - OSH Kontrakt – Wspólna praca – certyfikat,
2001 – szkolenie wewnętrzne Hortex – Marketing - Trade Marketing
2001 - Achieve Global – Negocjacje – certyfikat,
2000 – szkolenie wewnętrzne Hortex – Szkolenie kompleksowe, przygotowujące do pracy na stanowisku TRENERA SPRZEDAŻY
1998 - RES Konsulting S.C. – Aktywna sprzedaż – certyfikat
2012 - Achieve Global – Negocjacje – certyfikat
2009 – McHayes & Steward Group Praca 1 na 1 z PH - certyfikat
2009 – McHayes & Steward Group Komunikacja i wywieranie wpływu. - certyfikat
2008 – McHayes & Steward Group Negocjacje z elementami prezentacji - certyfikat
2007 – McHayes & Steward Group Efektywne zarządzanie zespołem. - certyfikat
2007 – Computex EXCEL Średnio Zaawansowany
2006 – Anika EBI Plus Systremy Mobilne
2005 – Kontrakt OSH Sztuka Prezentacji - certyfikat
2004 - OSH Kontakt – Planowanie sprzedaży – certyfikat,
2004 - ABC Trade Marketing- Coaching umiejętności szefowskich i handlowych. - certyfikat
2003 - OSH Kontakt – Psychologia szefa - certyfikat
2003 - OSH Kontrakt – Wspólna praca – certyfikat,
2001 – szkolenie wewnętrzne Hortex – Marketing - Trade Marketing
2001 - Achieve Global – Negocjacje – certyfikat,
2000 – szkolenie wewnętrzne Hortex – Szkolenie kompleksowe, przygotowujące do pracy na stanowisku TRENERA SPRZEDAŻY
1998 - RES Konsulting S.C. – Aktywna sprzedaż – certyfikat
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
Motocykle ciężkie - przebudowa, tuning, customising,, konstrukcje własne, podróże,
Osiągnięcia:
Trzy artykuły w prasie branżowej na temat zbudowanych przeze mnie motocykli.
Ponad 1'000 fanów obserwujących moje wpisy na blogu branżowym, gdzie zamieszczam fotorelacje z procesu przebudowy.
Osiągnięcia:
Trzy artykuły w prasie branżowej na temat zbudowanych przeze mnie motocykli.
Ponad 1'000 fanów obserwujących moje wpisy na blogu branżowym, gdzie zamieszczam fotorelacje z procesu przebudowy.
Inne
Patent Starszego Sternika Motorowodnego
Grupy
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Wolna grupa miłośników chopperów i cruiserów
Grupa skupia wszystkich miłośników chopperów i cruiserów.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.