Krzysztof Kur
Programista JEE
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
CSS
Programiści
EJB
Git
Hibernate
HTML
HTML 5
Java
JavaScript
JEE EJB
JSF
JUnit
Maven
Oracle
Primefaces
SQL
Usługi internetowe
AngularJS
Dozer
JEE
Prime faces
JSF 2
JPA 2.0
CDI
JPA(Hibernate)
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Projektu
- Rozwój systemu CRM
Zakres odpowiedzialności obejmował realizację projektu od planowania do jego zakończenia oraz współpracę z wieloma dostawcami. Do obowiązków moich należało zarządzanie zakresem, budżetem, harmonogramem, zasobami.
- Wdrażanie procesu realizacji zakupów w domenie CRM (ponad 50 systemów, ponad 200 zamówień miesięcznie, ponad 3 miliony PLN miesięcznie).
Odpowiedzialność za sprawną realizację zakupów, raportowanie, realizację negocjacji, relację z dostawcami, optymalizację kosztów.
Wdrożenie narzędzi informatycznych wspierającego proces zakupowy.
Organizacja pracy zespołu odpowiedzialnego za realizację zamówień w domenie CRM.
Zakres odpowiedzialności obejmował realizację projektu od planowania do jego zakończenia oraz współpracę z wieloma dostawcami. Do obowiązków moich należało zarządzanie zakresem, budżetem, harmonogramem, zasobami.
- Wdrażanie procesu realizacji zakupów w domenie CRM (ponad 50 systemów, ponad 200 zamówień miesięcznie, ponad 3 miliony PLN miesięcznie).
Odpowiedzialność za sprawną realizację zakupów, raportowanie, realizację negocjacji, relację z dostawcami, optymalizację kosztów.
Wdrożenie narzędzi informatycznych wspierającego proces zakupowy.
Organizacja pracy zespołu odpowiedzialnego za realizację zamówień w domenie CRM.
Główny projektant systemu
Do moich głównych obowiązków należało:
- Opracowywanie koncepcji rozwiązań technicznych, analiza oraz dekompozycja wymagań biznesowych na specyfikację oraz projekt systemu, integracja modułów (rozwijanych przez niezależne zespoły - wymaga wysokiej jakości specyfikacji interfejsów komunikacji).
- Nadzór merytoryczny nad zespołem rozwijającym system.
Kontrola jakości wytwarzanej dokumentacji oraz oprogramowania (nadzór nad jakością oprogramowania - liczne testy oraz przeglądy systemów).
- Wsparcie zespołów realizujących testy integracyjne i akceptacyjne.
- Wsparcie utrzymania systemu produkcyjnego, koordynacja zmiany.
- Odpowiedzialność za utrzymanie produkcyjne kluczowego systemu wspierającego sprzedaż (odpowiedzialność za 1 z 10 krytycznych systemów w środowisku składającym się z ponad 50 systemów).
Realizacja wielu projektów wśród których na szczególną uwagę zasługują poniższe:
- Zmiana technologii systemu weryfikacji zamówień.
Najtrudniejszymi wyzwaniami było: przepisanie systemu od nowa w innej technologii, przygotowanie testów zapewniających 100% poprawności realizacji procesów biznesowych po zamianie technologii, wymiana systemu zintegrowanego z 11 innymi systemami, przygotowanie wdrożenia które potrwa 4 godz
- Realizacja projektów integracji systemów weryfikacji zamówień z systemami, zarządzania zamówieniami, katalogiem produktów, systemem sprzedaży franczyzowej. Najtrudniejszymi wyzwaniami było: zapewnienie spójności implementacji z ustanowionymi wcześniej procesami biznesowymi(3 projekty trwające 5-9 miesięcy).
- Realizacja zmian pozwalających na elastyczną konfigurację oferty.
Najtrudniejszymi wyzwaniami było: opracowanie koncepcji która umożliwi łatwą konfigurację złożonych produktów przy jednoczesnej minimalizacji błędów konfiguracji. Kompletna zmiana interfejsów komunikacji z 6 systemami zapewniająca 100% kompatybilności z ustanowionymi wcześniej procesami biznesowymi (projekt składający się z 3 faz który trwał 16 miesięcy).
- Realizacja projektów wdrażających nowe produkty z odmienna strukturą.
Najtrudniejszymi wyzwaniami było: integracja zmian struktury produktów wpływająca na wiele procesów biznesowych oraz systemów. Zapewnienie kompatybilności procesów zamawiania nowych produktów z obecnie istniejącymi (realizacja 4 wielofazowych projektów wdrażających VOIP, usługę telewizyjną, neostradę bez usługi głosowej, usługi wiązane).
- Wdrożenie raportowania procesów biznesowych realizowanych przez system workflow.
Najtrudniejszymi wyzwaniami było: spójne raportowanie systemu typu workflow oraz transformacja danych do poziomy wskaźników biznesowych. Raportowanie danych wysokiej jakości na podstawie logów komunikacji w procesie realizacji zamówień - jeden z kluczowych raportów wysokopoziomowych przedstawiających proces sprzedaży.
- Opracowywanie koncepcji rozwiązań technicznych, analiza oraz dekompozycja wymagań biznesowych na specyfikację oraz projekt systemu, integracja modułów (rozwijanych przez niezależne zespoły - wymaga wysokiej jakości specyfikacji interfejsów komunikacji).
- Nadzór merytoryczny nad zespołem rozwijającym system.
Kontrola jakości wytwarzanej dokumentacji oraz oprogramowania (nadzór nad jakością oprogramowania - liczne testy oraz przeglądy systemów).
- Wsparcie zespołów realizujących testy integracyjne i akceptacyjne.
- Wsparcie utrzymania systemu produkcyjnego, koordynacja zmiany.
- Odpowiedzialność za utrzymanie produkcyjne kluczowego systemu wspierającego sprzedaż (odpowiedzialność za 1 z 10 krytycznych systemów w środowisku składającym się z ponad 50 systemów).
Realizacja wielu projektów wśród których na szczególną uwagę zasługują poniższe:
- Zmiana technologii systemu weryfikacji zamówień.
Najtrudniejszymi wyzwaniami było: przepisanie systemu od nowa w innej technologii, przygotowanie testów zapewniających 100% poprawności realizacji procesów biznesowych po zamianie technologii, wymiana systemu zintegrowanego z 11 innymi systemami, przygotowanie wdrożenia które potrwa 4 godz
- Realizacja projektów integracji systemów weryfikacji zamówień z systemami, zarządzania zamówieniami, katalogiem produktów, systemem sprzedaży franczyzowej. Najtrudniejszymi wyzwaniami było: zapewnienie spójności implementacji z ustanowionymi wcześniej procesami biznesowymi(3 projekty trwające 5-9 miesięcy).
- Realizacja zmian pozwalających na elastyczną konfigurację oferty.
Najtrudniejszymi wyzwaniami było: opracowanie koncepcji która umożliwi łatwą konfigurację złożonych produktów przy jednoczesnej minimalizacji błędów konfiguracji. Kompletna zmiana interfejsów komunikacji z 6 systemami zapewniająca 100% kompatybilności z ustanowionymi wcześniej procesami biznesowymi (projekt składający się z 3 faz który trwał 16 miesięcy).
- Realizacja projektów wdrażających nowe produkty z odmienna strukturą.
Najtrudniejszymi wyzwaniami było: integracja zmian struktury produktów wpływająca na wiele procesów biznesowych oraz systemów. Zapewnienie kompatybilności procesów zamawiania nowych produktów z obecnie istniejącymi (realizacja 4 wielofazowych projektów wdrażających VOIP, usługę telewizyjną, neostradę bez usługi głosowej, usługi wiązane).
- Wdrożenie raportowania procesów biznesowych realizowanych przez system workflow.
Najtrudniejszymi wyzwaniami było: spójne raportowanie systemu typu workflow oraz transformacja danych do poziomy wskaźników biznesowych. Raportowanie danych wysokiej jakości na podstawie logów komunikacji w procesie realizacji zamówień - jeden z kluczowych raportów wysokopoziomowych przedstawiających proces sprzedaży.
Analityk Procesów i Systemów Bazodanowych
Analityk baz danych oraz procesów biznesowych (głównie CRM, biling, ruch danych telekomunikacyjnych)
- dostarczanie raportów pozwalających na analizę produktów, kampanii marketingowych, zachowań klientów, wykrywania oszustw.
- tuning Oracle 9 (zapewnienie wydajności spełniającej kryteria odbioru)
- projektowanie oraz implementacja agregatów (analiza wymagań wielu raportów oraz optymalizacja wydajnościowa)
- budowa platformy raportowej Business Objects (głównie zasilenie systemu Business Object).
- dostarczanie raportów pozwalających na analizę produktów, kampanii marketingowych, zachowań klientów, wykrywania oszustw.
- tuning Oracle 9 (zapewnienie wydajności spełniającej kryteria odbioru)
- projektowanie oraz implementacja agregatów (analiza wymagań wielu raportów oraz optymalizacja wydajnościowa)
- budowa platformy raportowej Business Objects (głównie zasilenie systemu Business Object).
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Programista JAVA
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
IT - Rozwój oprogramowania
Inne
Grupy
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymogó
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.