Doświadczenie zawodowe
Regionalny przedstawiciel ds. Kluczowych Klientów Gastronomicznych / HoReCa
odpowiadam za budowę sieci dystrybucji produktów mrożonych na podległym terenie, zarządzam rozwojem sprzedaży na obszarze 1/4 Polski obejmującym województwa: lubuskie, dolnośląskie i wielkopolskie poprzez nawiązywanie i utrzymywanie biznesowych relacji z właścicielami i managerami gastronomii i cateringu
odpowiadam za koordynację pracy SSD (Siły Sprzedaży Dystrybutora) na dedykowanym rejonie ( 30 osób), organizuje szkolenia produktowe i sprzedażowe. Poprzez coaching sprzedażowy rozwijam umiejętności członków zespołu. Analizuje dane raportowane przez podwładnych i tworzę tygodniowe lub codzienne raporty. Koordynuję i kontroluje realizację planów sprzedaży, motywuje do działań sprzedażowych i rozwoju zawodowego
zarządzam budżetem marketingowym i planuje akcje promocyjne wspierające sprzedaż (konkursy, programy lojalnościowe),odpowiadam za przydzielone budżety promocyjne dla podległych PH i Klientów, zarządzam magazynem materiałów reklamowych i gratisowych, przydzielając przedstawicielom handlowym materiały w oparciu o ocenę
nawiązuje współpracę z partnerami handlowymi na powierzonym terenie, przygotowuje i wdrażam oferty handlowe, prowadzę bezpośrednie prezentacje oferty i pokazy gastronomiczne, opiekuje się dystrybutorami, przeprowadzałam negocjacje handlowe- ustalając wartość zamówień, warunków dostaw i płatności, indywidualne spotkania z klientami- prowadzenie coachingów z zakresu wykorzystania produktów w gastronomii, nadzoruję terminową realizację płatności ze strony klientów
realizuje plany sprzedażowe oraz dystrybucyjne
monitoruje poziomu wzrostu dystrybucji, przygotowuje regularne analizy rynku
i sprzedaży w celu oceny potencjału punktu i wybory najlepszej strategii
analizuje działania konkurencji, oferty produktowe, nowe produkty na rynku
odpowiadam za koordynację pracy SSD (Siły Sprzedaży Dystrybutora) na dedykowanym rejonie ( 30 osób), organizuje szkolenia produktowe i sprzedażowe. Poprzez coaching sprzedażowy rozwijam umiejętności członków zespołu. Analizuje dane raportowane przez podwładnych i tworzę tygodniowe lub codzienne raporty. Koordynuję i kontroluje realizację planów sprzedaży, motywuje do działań sprzedażowych i rozwoju zawodowego
zarządzam budżetem marketingowym i planuje akcje promocyjne wspierające sprzedaż (konkursy, programy lojalnościowe),odpowiadam za przydzielone budżety promocyjne dla podległych PH i Klientów, zarządzam magazynem materiałów reklamowych i gratisowych, przydzielając przedstawicielom handlowym materiały w oparciu o ocenę
nawiązuje współpracę z partnerami handlowymi na powierzonym terenie, przygotowuje i wdrażam oferty handlowe, prowadzę bezpośrednie prezentacje oferty i pokazy gastronomiczne, opiekuje się dystrybutorami, przeprowadzałam negocjacje handlowe- ustalając wartość zamówień, warunków dostaw i płatności, indywidualne spotkania z klientami- prowadzenie coachingów z zakresu wykorzystania produktów w gastronomii, nadzoruję terminową realizację płatności ze strony klientów
realizuje plany sprzedażowe oraz dystrybucyjne
monitoruje poziomu wzrostu dystrybucji, przygotowuje regularne analizy rynku
i sprzedaży w celu oceny potencjału punktu i wybory najlepszej strategii
analizuje działania konkurencji, oferty produktowe, nowe produkty na rynku
Koordynator okręgowej sprzedaży / region: dolnośląskie, opolskie
CPP Toruń-Pacific Sp. z o.o.
Główne zadania – kierowanie zespołem przedstawicieli handlowych, coaching, nadzorowanie działań sprzedażowych, negocjacje handlowe, ustalanie warunków współpracy, raportowanie do przełożonego, analiza sprawozdań i raportów ze sprzedaży, ustalanie i kontrola budżetów, ustalanie warunków premiowania oraz ich naliczanie, przeprowadzanie rozmów rozwojowych.
rozwijałem współpracę z Klientami detalicznymi i hurtowymi na obszarze podległych województw;
zarządzałem 9 osobowym zespołem PH i Merchandiserów;
wyznaczałem cele zadaniowe, sprzedażowe i dystrybucyjne dla PH,
monitorowałem sposób realizacji planów sprzedażowych,
kontrolowałem pracę PH, towarzyszyłem PH w spotkaniach z klientami i udzielałem informacji zwrotnej, prowadziłem szkolenia produktowe i szkolenia sprzedażowe dla PH co pozwalało na wprowadzenie jednakowych standardów prezentacji produktów i obsługi klienta wszystkich PH;
prowadziłem rekrutację nowych pracowników na stanowisko PH oraz prowadziłem szkolenia wstępne dla nowych pracowników,
uczestniczyłem w sesjach planowania strategicznego, wspólnie z Dyrektorem Sprzedaży brałem udział w opracowywaniu kwartalnych planów sprzedaży dla Dywizji regionu.
organizowałem aktywności promocyjne, mające na celu osiąganie założonych celów - gazetki, targi, dodatkowe ekspozycje, POS;
zarządzanie materiałami pos na podległym terenie
planowałem i zarządzałem budżetami promocyjnymi, przydzielałem budżety przedstawicielom oraz klientom oraz monitorowałem sposób ich realizacji
wprowadzałem na rynek nowe produkty, przeprowadzałem analizy potencjału rynkowego
negocjowałem warunki wprowadzenia produktów do najważniejszych klientów, monitorowałem poziom wzrostu dystrybucji, przygotowywałem analizy i raport prowadzenia produktu
przygotowywałem prezentacje dotyczące wprowadzenia nowych produktów oraz osobiście prowadziłem je u klientów
zbierałem informacje dotyczące konkurencji na rynku, co pozwalało na podejmowanie odpowiednich działań i szybkie reagowania na zmieniające się oczekiwania rynku
współpracowałem z działem marketingu w projektach dotyczących zastosowania nowych materiałów reklamowych i ekspozycyjnych przeprowadzałem testy
decydowałem o sposobie i zakresie załatwiania reklamacji u klientów, decydowałem o zasadności reklamacji - pozwalało to na uniknięcie strat finansowych związanych z wymianą produktów przeterminowanych
opracowywałem cykliczne raporty dotyczące badania cen produktów, co służyło analizie strategii prowadzenia działań rynkowych
rozwijałem współpracę z Klientami detalicznymi i hurtowymi na obszarze podległych województw;
zarządzałem 9 osobowym zespołem PH i Merchandiserów;
wyznaczałem cele zadaniowe, sprzedażowe i dystrybucyjne dla PH,
monitorowałem sposób realizacji planów sprzedażowych,
kontrolowałem pracę PH, towarzyszyłem PH w spotkaniach z klientami i udzielałem informacji zwrotnej, prowadziłem szkolenia produktowe i szkolenia sprzedażowe dla PH co pozwalało na wprowadzenie jednakowych standardów prezentacji produktów i obsługi klienta wszystkich PH;
prowadziłem rekrutację nowych pracowników na stanowisko PH oraz prowadziłem szkolenia wstępne dla nowych pracowników,
uczestniczyłem w sesjach planowania strategicznego, wspólnie z Dyrektorem Sprzedaży brałem udział w opracowywaniu kwartalnych planów sprzedaży dla Dywizji regionu.
organizowałem aktywności promocyjne, mające na celu osiąganie założonych celów - gazetki, targi, dodatkowe ekspozycje, POS;
zarządzanie materiałami pos na podległym terenie
planowałem i zarządzałem budżetami promocyjnymi, przydzielałem budżety przedstawicielom oraz klientom oraz monitorowałem sposób ich realizacji
wprowadzałem na rynek nowe produkty, przeprowadzałem analizy potencjału rynkowego
negocjowałem warunki wprowadzenia produktów do najważniejszych klientów, monitorowałem poziom wzrostu dystrybucji, przygotowywałem analizy i raport prowadzenia produktu
przygotowywałem prezentacje dotyczące wprowadzenia nowych produktów oraz osobiście prowadziłem je u klientów
zbierałem informacje dotyczące konkurencji na rynku, co pozwalało na podejmowanie odpowiednich działań i szybkie reagowania na zmieniające się oczekiwania rynku
współpracowałem z działem marketingu w projektach dotyczących zastosowania nowych materiałów reklamowych i ekspozycyjnych przeprowadzałem testy
decydowałem o sposobie i zakresie załatwiania reklamacji u klientów, decydowałem o zasadności reklamacji - pozwalało to na uniknięcie strat finansowych związanych z wymianą produktów przeterminowanych
opracowywałem cykliczne raporty dotyczące badania cen produktów, co służyło analizie strategii prowadzenia działań rynkowych