Doświadczenie zawodowe
Kierownik Regionalny ds. Operacyjnych, Provident Polska SA
Efektywne zarządzanie regionem: analiza trendów, identyfikowaie możliwości rozwoju, przygotowanie i realizacja planów biznesowych w celu osiągnięcia wyznaczonych celów operacyjnych
*Rekrutowanie, wdrażanie, wspieranie, rozwijanie, motywowanie i coaching Kierowników Rejonu ds Operacyjnych
*Wykorzystywanie narzędzi marketingowych w celu wsparcia rozwoju/sprzedaży
*Rekrutowanie, wdrażanie, wspieranie, rozwijanie, motywowanie i coaching Kierowników Rejonu ds Operacyjnych
*Wykorzystywanie narzędzi marketingowych w celu wsparcia rozwoju/sprzedaży
wystawiono
Współpracując z Krzysztofem miałam okazję obserwować go w wielu sytuacjach - w pracy z podwładnymi, przełożonymi, bliższymi i dalszymi współpracownikami. W każdej z tych sytuacji Krzysztof jest w stanie pogodzić dobro firmy i realizację celów biznesowych z dobrem pracowników. Jego zaangażowanie jest nie tylko godne podziwu, ale też sprawia, że każda osoba współpracująca z Krzysztofem, obserwując go, chce choć odrobinę mu dorównać. Polecam Krzysztofa jako pracownika i współpracownika.
współpracownik
wystawiono
Krzysztof to menadżer który potrafi pogodzić pracę z życiem prywatnym, ludzką twarz z zorientowaniem na cele biznesowe. Bardzo elastyczny, co pozwala mu osiągać wysokie wyniki i szacunek podwładnych.
współpracownik
wystawiono
Krzysztof z którym współpracuje od kilku lat jest jednym z niewielu menadżerów, których znam, należących do osób, które szanują drugiego człowieka. "Ludzkie" podejście przyświeca każdemu działaniu Krzysztofa. To duże wyzwanie umieć wpleść czynnik ludzki w dzisiejszy biznes- dla Krzysztofa jest to naturalne.
Kierownik ds Wsparcja Operacyjnego
Bieżący monitoring i analiza wyników operacyjnych poszczególnych regionów oraz rekomendowanie działań w celu ich jak najlepszego rozwoju.
Dogłębna analiza wyników operacyjnych i na jej podstawie określanie regionów wymagających wsparcia i pomocy. Na podstawie analiz i zbadania właściwości regionu określanie przyczyn powstania problemów i rekomendowanie możliwych działań rozwojowych we współpracy z kierownikami operacyjnymi
Przygotowanie i wdrażanie planów rozwoju operacyjnego w oddziałach, gdzie zidentyfikowane zostały problemy operacyjne.
Rekomendowanie właściwego modelu pracy działu operacyjnego, zgodnego z obowiązującymi w spółce standardami.
Prowadzenie coachingu, konsultacji dla pracowników działu operacyjnego różnego szczebla. Przekazywanie pracownikom wiedzy i doświadczenia oraz ewaluacja skuteczności podjętych działań. Prowadzenie szkoleń i prezentacji rozwijających umiejętności pracowników.
Zarządzanie projektami związanymi z rozwojem działu operacyjnego i jego pracowników.
Dogłębna analiza wyników operacyjnych i na jej podstawie określanie regionów wymagających wsparcia i pomocy. Na podstawie analiz i zbadania właściwości regionu określanie przyczyn powstania problemów i rekomendowanie możliwych działań rozwojowych we współpracy z kierownikami operacyjnymi
Przygotowanie i wdrażanie planów rozwoju operacyjnego w oddziałach, gdzie zidentyfikowane zostały problemy operacyjne.
Rekomendowanie właściwego modelu pracy działu operacyjnego, zgodnego z obowiązującymi w spółce standardami.
Prowadzenie coachingu, konsultacji dla pracowników działu operacyjnego różnego szczebla. Przekazywanie pracownikom wiedzy i doświadczenia oraz ewaluacja skuteczności podjętych działań. Prowadzenie szkoleń i prezentacji rozwijających umiejętności pracowników.
Zarządzanie projektami związanymi z rozwojem działu operacyjnego i jego pracowników.
współpracownik
wystawiono
Przez wiele lat na róznych płaszczyznach mialem okazję współpracowac z Krzysztofem. Polecam go jako pracownika niezwykle zaangażowanego w wykonywane obowiązki. Potrafił znakomicie zarządzac zespołem. Miał opinię bardzo inteligentnego, błyskotliwego i niezwykle skutecznego menadżera.
Kierownik Rejonu ds Operacyjnych
•Rekrutacja i wdrażanie do pracy Kierowników ds. Rozwoju, zarządzanie grupą od 5 do 8 Kierowników ds. Rozwoju i grupą 150 Przedstawicieli.
• prowadzenie szkoleń, prezentacji oraz seminariów z zakresu technik sprzedaży, negocjacji z klientem, organizacji i zarządzania sprzedażą
• organizacja i nadzór pracy oddziału w Ełku wraz z profesjonalną obsługą klientów
•Jednocześnie uczestnictwo w Forum Pracownika - dyskusje z członkami zarządu o inicjatywach pracowniczych, wdrażanie inicjatyw, praca w grupach projektowych.
.Członek Rady Forum
• prowadzenie szkoleń, prezentacji oraz seminariów z zakresu technik sprzedaży, negocjacji z klientem, organizacji i zarządzania sprzedażą
• organizacja i nadzór pracy oddziału w Ełku wraz z profesjonalną obsługą klientów
•Jednocześnie uczestnictwo w Forum Pracownika - dyskusje z członkami zarządu o inicjatywach pracowniczych, wdrażanie inicjatyw, praca w grupach projektowych.
.Członek Rady Forum
Specjalizacje
Ubezpieczenia
Inne
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Franczyza Pomysły na własny biznes
Clienting - współczesna doktryna sprzedaży.
Marketing sieciowy - Wielopoziomowy system wynagrodzeń
Grupa SET. Coaching. Szkolenia. Doradztwo.
Wiodąca firma specjalizującą się w rozwijaniu kompetencji coachingowych, trenerskich i menedżerskich.
Hiszpania. Camino de Santiago
zapraszam zainteresowanych, zafascynowanych, zbulwersowanych, zaniepokojonych badz tylko ciekawych info o tym cieplo-zimnym kraju
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.