Krzysztof Krawczyk

Dyr Działu Zakupów i Sprzedaży, SIZEER

Doświadczenie zawodowe

Marketing Investment Group
Dyr Działu Zakupów i Sprzedaży
Kontrakt menadżerski w zakresie stanowiska: Dyrektor Wykonawczy Pionu Handlowego Marketing Investment Group
Podlegające:420 osób
1.przebudowa struktury Firmy i wdrażanie
2.określenie potrzeb nowych narzędzi wspierających sprzedaż od strony Informatycznej i nadzorowanie wdrażania
3.tworzenie nowych koncepcji kanałów sprzedaży i ich uruchamianie
4.zdobywanie nowych marek dla istniejących kanałów sprzedaży
5.praca z markami na poziomie Europejskim: NIKE, PUMA, ADIDAS, REEBOK, LACOSTE, TIMBERLAND, MIZUNO, UMBRO
6.opracowanie budżetu na rok kalendarzowy w zakresie sprzedaży, marży i rotacji w rozbiciu na:
Kanały sprzedaży, kategorie, marki
7.bieżąca kontrola realizacji polityki Firmy dotycząca:
* planowania budżetu na kolejne Q we wszystkich kategoriach, kanałach i markach
* realizacja planów - obrotu, marży, rotacji - w codziennej sprzedaży
8.praca z różnymi kanałami sprzedaży detalicznej i hurtowej
Sklepy multibrendowe z największymi markami sportowymi /SIZEER-60 sklepów, Ten Sport-10 sklepów/
Sklepy monobrendowe /Timberland-14 sklepów, Umbro-10 sklepów/
Sklepy Outletowe multibrendowe /50 Sport-11 sklepów/
Sklepy Outletowe monobrendowe /Umbro-5 sklepów/
Praca nad pozyskiwaniem, negocjacjami warunków umowy, utrzymaniem standardów podręcznikowych prowadzenia punktów sprzedaży przez Franczyzobiorców
Wyszukiwanie, prezentacja i opiniowanie lokalizacji pod otwarcia sklepów w systemie Franczyzowym
9.bieżąca kontrola rotacji masy towarowej w rozbiciu na:
* kanały dystrybucji
*marki
*kategorie
10.odpowiedzialność za przygotowanie sezonów:
* wybór kolekcji
* przygotowanie zamówień
* planowanie sprzedaży - ustalenie budżetu dla każdego sklepu z podziałem na kanały, kategorie i marki
* materiały /analizy/ potrzebne do pracy nad zamówieniami
* materiały do pracy na prezentacjach kolekcji
11.kontrola polityki cen:
*przygotowanie cenników
* przygotowanie planów wyprzedaży i korekt cen
12.lanowanie i kontrola założeń Firmy dotyczących polityki efektywności wykorzystania przestrzeni sklepowych /VM/
13.negocjowanie i ustalanie warunków handlowych z dostawcami zewnętrznymi
14.zarządzanie kontrolą dotrzymania warunków handlowych przez dostawców:
* ceny, rabaty, bonusy, termin realizacji dostaw, poziom realizacji dostaw, materiały reklamowe itp..
15.analiza raportów bieżącej analiza działalności konkurencji na rynku
16.kontrola pracy nad wyborem asortymentu zgodnie z założeniami Firmy:
* pełne wykorzystanie różnorodności ofert wszystkich marek dla uatrakcyjnienia oferty sklepów
* prawidłowy bilans masy towarowej w poszczególnych kanałach dystrybucji, kategoriach i markach
17.usprawnienie pracy –usystematyzowanie obowiązków i dnia pracy z zaznaczeniem priorytetów
stworzenie zakresów obowiązków na poszczególne stanowiska w Dziale Sprzedaży Detalicznej
18 zarządzanie osobami podległymi w celu zapewnienia bieżącej maksymalizacji sprzedaży i marży
nadzorowanie i weryfikacja prawidłowości narzędzi stosowanych do pracy u podległych pracowników.
*kwartalne oceny pracowników Działu Sprzedaży Detalicznej i określanie zadań do poprawy z terminem realizacji
19przygotowanie planu marketingowego wspierającego sprzedaż w poszczególnych kanałach dystrybucji
20.uczestnictwo w projektach wprowadzania usprawnień analitycznych i informatycznych pozwalających na intensyfikację sprzedaży i poprawienie wydajności pracy
21.Praca z klientami hurtowymi
wytyczne dotyczące: prezentacji kolekcji, warunków handlowych, bieżącej pracy z klientami, logistyki
22.Odpowiedzialność za planowanie, realizację i kontrola wykonania planu dystrybucji marek dystrybucyjnych
Logo
Doradca ds. Zarządzania
LevelArt Doradztwo i Zarządzanie
Październik 2005 Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
W Firmie handlowa JMS Sports
1.Tworzeniu stanowisk pracy wraz z zakresami obowiązków dla pracowników
2.Przygotowaniu oferty handlowe na sezon wiosna-lato 2006
3.Nawiązaniu kontaktów handlowych z nowymi kontrahentami
4.Analizie rynku i konkurencji
5.Układaniu biznes planu do końca roku 2005

Listopad 2005 – kwiecień 2007
Kontrakt menadżerski w zakresie prowadzenia Firmy handlowej Polska Grupa Słoń Torbalski Sp.z o.o. na stanowisku Dyrektora Zarządzającego
1.Tworzenie i kontrola realizacji planów sprzedaży
*rynek sieci krajowych i zagranicznych /UE i kraje Nadbałtyckie/
*rynek sklepów detalicznych
*rynek Internetowy
*sieć sklepów Firmowych i Patronackich
2.Przygotowaniu oferty handlowe na sezon 2006
* analiza rynku
*wybór asortymentu
*podpisanie umów z producentami krajowymi i zagranicznymi oraz uruchomienie produkcji własnej
3.Nawiązaniu kontaktów handlowych z nowymi kontrahentami
4.Tworzenie polityki personalnej Firmy
*zakresy obowiązków
*polityka płacowa
*polityka kosztów
5.Przygotowanie bizness planu do końca roku 2006
*cele
*system kontroli
*narzędzia do osiągnięcia celów
*polityka marketingowa i PR
6.Negocjowanie kontraktów z dużymi odbiorcami sieciowymi /Auchan, Tesco, Carrefour, JMD Biedronka, Plus, Lidl, Ahold, PEPCO, Intermarche/
7.Organizacja i przygotowanie targów, szkoleń, prezentacji
Tesco Polska
Assortment Manager Działu Przemysłowego Asortyment- Sport – Kamping – Bagaż
Odpowiedzialność za:
 Realizowanie polityki Firmy
 Podejmowanie decyzji o asortymencie Sport- Kamping – Bagaż
 Negocjowanie warunków handlowych z dostawcami
 Planowanie i kontrola polityki cenowej
 Planowanie i realizowanie budżetu sprzedaży i kontrola zapasów
 Planowanie –przygotowanie- negocjacje i kontrola promocji
 Dobór-listy asortymentowe na poszczególne formaty sklepów- plany ułożenia- ilości na sklepy –w poszczególnych sezonach
 Planowanie i realizacja Wspomagania merchendisingowego i marketingowego sezonów przez dostawców – negocjacje budżetów i przetargi Firm zewnętrznych na obsługę stoiska w sezonie sprzęt zimowy i w sezonie rowerowym
 Przygotowanie i bieżące uzupełnianie planów poprawy wyników kolejnych sezonów w odniesieniu do poprzednich
 Kontrola realizacji zobowiązań dostawców wynikających z warunków handlowych
 Renegocjacje kontraktów w trakcie sezonów
 Analiza i kontrola rentowności dostawców
 Bieżące renegocjowanie cen artykułów o dobrej rotacji
 Negocjowanie kontraktów logistycznych
 Praca z zespołami sklepowymi /kierownicy stoisk , managerowie/- warsztaty przygotowujące do sezonów, warsztaty podsumowujące sezony
 Bieżąca praca ze sklepami – wysyłanie analiz, zbieranie opinii –kontrola na sklepach z raportowaniem do Dyrektorów sklepów
 Bieżące i sezonowe analizy konkurencji
 Praca w międzynarodowym zespole do spraw wspólnych zakupów artykułów z listy TOP na poszczególne sezony – własny import TESCO
 Przygotowanie i prezentacja najlepszych Polskich produktów dla krajów Europy- /Czechy, Słowacja, Węgry, UK/ - negocjacje cen exportowych z dostawcami
 Wybór- przygotowanie i wprowadzenie produktów marki własnej TESCO i produktów z wyłącznością dla TESCO.
 Raportowanie do przełożonych
Ahold Polska
Stanowisko- Assortment Manager Działu Przemysłowego Asortyment- Sport i Ogród
Odpowiedzialność za:
Realizowanie polityki Firmy –dobór i zarządzanie asortymentem
Negocjowanie kontraktów z dostawcami- zarządzanie zakupami i sprzedażą- analityka i kontrola kondycji Działu- planowanie i realizowanie polityki cenowej- analiza rynku konkurencji- podejmowanie decyzji finansowych- raportowanie do przełożonych
Logo
Specjalisty do spraw sprzedaży bezpośredniej oraz koordynatora handlowego do spraw kontaktów z sieci
Firma Handlowa AGD
/Pozyskiwanie nowych kontrahentów- tworzenie sieci dystrybucji- dbanie o asortyment i zatowarowanie w sklepach- organizowanie- negocjowanie, planowanie promocji- kontakty handlowe z kupcami i kierownikami stoisk- koordynacja logistyki
Geant Polska
Kierownika Działu
/Szeroko pojęte zarządzanie i odpowiedzialność za stoisko- gospodarka artykułami- zarządzanie przestrzenią- kontakty i negocjacje z dostawcami- kierowanie zespołem ludzi- prowadzenie dokumentacji stoiska/
Logo
Pracownik biurowy
Dział Sprzedaży Hurtownia AGD
/Prowadzenie biura-gospodarka towarami-negocjacje- logistyka/

Edukacja

Logo
Organizacja i Zarządzanie Przedsiębiorstwem, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Logo
Pedagogika, studia podyplomowe
Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia

Zainteresowania

Podróże w odległe zakątki Ziemi, wind surfing, gotowanie, sport, książki podróżnicze

Inne

Grupy

Uniwersytet Pedagogiczny
Uniwersytet Pedagogiczny
Uniwersytet Pedagogiczny