Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. IT
Obsługa Informatyczna 3 spółek Grupy Eurocash (do 31 lipca 2010 – CEDC) tj. Onufry S.A., Delikates S.A, Agis S.A
- Administracja oraz serwis sprzętu i infrastruktury (stacje robocze, notebooki, serwery, palmtopy, drukarki, telefony, LAN, WAN, Wi-Fi)
- zakup i zarządzanie bazą sprzętu
- wsparcie użytkowników - Help Desk (OTRS)
- Emigo – system mobilnego handlowca
- Projekty centralne
- Wsparcie systemu informatycznego
- Zarządzanie kontami użytkowników i nadawanie uprawnień w systemie Sysman
- Tworzenie i administracja kontami pocztowymi
- Tworzenie kopii bezpieczeństwa
- Kontrola wystąpień błędów Replikacji i skuteczności mediów przenoszących (FTP), wczytywania zamówień itp.
- Administracja oraz serwis sprzętu i infrastruktury (stacje robocze, notebooki, serwery, palmtopy, drukarki, telefony, LAN, WAN, Wi-Fi)
- zakup i zarządzanie bazą sprzętu
- wsparcie użytkowników - Help Desk (OTRS)
- Emigo – system mobilnego handlowca
- Projekty centralne
- Wsparcie systemu informatycznego
- Zarządzanie kontami użytkowników i nadawanie uprawnień w systemie Sysman
- Tworzenie i administracja kontami pocztowymi
- Tworzenie kopii bezpieczeństwa
- Kontrola wystąpień błędów Replikacji i skuteczności mediów przenoszących (FTP), wczytywania zamówień itp.
Szkolenia i kursy
Certyfikaty CISCO Networking Academy Part I & Part II,
Microsoft 70-685: Windows 7, Enterprise Desktop Support Technician PRO
Microsoft 70-685: Windows 7, Enterprise Desktop Support Technician PRO
Specjalizacje
IT - Administracja
Inne
Zainteresowania
Informatyka, sprzęt komputerowy i elektroniczny , motoryzacja, GSM
Inne
Biegła znajomość z zakresu obsługi, budowy, montażu i serwisowania komputerów oraz oprogramowania, znajomość branży IT, doświadczenie w helpdesku, z zakresu backupu i archiwizacji danych oraz administracji bazą SQL, pracy na zdalnych pulpitach, znajomość systemów Windows, Windows Server i Linux oraz projektowania, budowy i zarządzania sieciami komputerowymi LAN, WAN; Certyfikaty CISCO Networking Academy Part I & Part II, Microsoft 70-685: Windows 7, Enterprise Desktop Support Technician PRO, szybkie rozwiązywanie problemów w sytuacjach kryzysowych, umiejętność zarządzania sprzętem i zasobami IT oraz pracy w zespole, łatwe nawiązywanie kontaktów z współpracownikami, język angielski techniczny w stopniu podstawowym, prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność, brak nałogów, miła aparycja
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Rozwój specjalistów IT
Grupa dla osób zainteresowanych szeroko pojętą branżą IT. Dyskutujemy tu o ścieżkach rozwoju, szkoleniach, nowościach, trendach, analizach. Dzielimy się dowświadczeniem i kontaktamy.