Krzysztof Krajewski
"Jedyną stałą we wszechświecie, jest zmiana"
Pabianice,
łódzkie
Doświadczenie zawodowe
Manager ds Sprzedaży / Kierownik Regionu
1. Zarządzanie pracą Managerów na podległym terenie (woj. Wielkopolskie, Lubuskie, Dolnośląskie) w podziale na kanały sprzedaży:
a) Punkty sprzedaży
b) Sklepy komputerowe
2. Tworzenie nowoczesnej sieci sprzedaży Partner DATA.
3. Nadzór nad wdrażaniem oraz utrzymaniem standardów pracy w POS oraz Partner DATA.
4. Wyznaczanie, rozliczanie i kontrola celów sieci sprzedaży w regionie.
5. Realizacja strategicznych projektów firmy.
6. Przygotowywanie oraz prowadzenie spotkań coaching’owych z manager’ami oraz pracownikami sieci sprzedaży.
8. Rozwój, strategia oraz utrzymanie efektywności sieci sprzedaży
9. Nadzór nad zatowarowaniem sieci sprzedaży
10. Tworzenie programów rozwojowych dla Managerów Operacyjnych na terenie Regionu Zachodniego.
11. Bieżąca operacyjna współpraca z Agentami PTK Centertel . Kontrola bezpośrednia nad 5 Agentami i ich sieciami sprzedaży na podległym terenie w tym jednego ogólnopolskiego.
12. Planowanie oraz zarządzanie budżetem operacyjnym PTK oraz budżetem Reklamowym Agentów PTK.
13. Stały wsparcie w projektach związanych z rozwojem sprzedaży. We współpracy z Działami Marketingu Mass oraz Biznes Marketing. Stanowisko bezpośrednio raportuje do Kierownika Działu Sprzedaży Pośredniej
a) Punkty sprzedaży
b) Sklepy komputerowe
2. Tworzenie nowoczesnej sieci sprzedaży Partner DATA.
3. Nadzór nad wdrażaniem oraz utrzymaniem standardów pracy w POS oraz Partner DATA.
4. Wyznaczanie, rozliczanie i kontrola celów sieci sprzedaży w regionie.
5. Realizacja strategicznych projektów firmy.
6. Przygotowywanie oraz prowadzenie spotkań coaching’owych z manager’ami oraz pracownikami sieci sprzedaży.
8. Rozwój, strategia oraz utrzymanie efektywności sieci sprzedaży
9. Nadzór nad zatowarowaniem sieci sprzedaży
10. Tworzenie programów rozwojowych dla Managerów Operacyjnych na terenie Regionu Zachodniego.
11. Bieżąca operacyjna współpraca z Agentami PTK Centertel . Kontrola bezpośrednia nad 5 Agentami i ich sieciami sprzedaży na podległym terenie w tym jednego ogólnopolskiego.
12. Planowanie oraz zarządzanie budżetem operacyjnym PTK oraz budżetem Reklamowym Agentów PTK.
13. Stały wsparcie w projektach związanych z rozwojem sprzedaży. We współpracy z Działami Marketingu Mass oraz Biznes Marketing. Stanowisko bezpośrednio raportuje do Kierownika Działu Sprzedaży Pośredniej
Z-ca Dyrektora Operacyjnego
1. Zarządzanie pracą osiemdziesięciu biur sprzedaży oraz stu sześćdziesięciu dealerów (około 600 osób).
2. Tworzenie sieci sprzedaży w Czechach.
3. Zarządzanie pracą koordynatorów.
4. Tworzenie oraz wdrażanie standardu obsługi klienta.
5. Tworzenie oraz wdrażanie standardu pracy koordynatorów.
6. Tworzenie oraz wdrażanie standardu wizualizacji sieci sprzedaży wraz z system rozliczeń dealerów.
7. Wyznaczanie, rozliczanie i kontrola celów sieci sprzedaży.
8. Wyznaczanie, rozliczanie i kontrola celów sprzedaży eksportu.
9. Nadzór nad pracą spedycji oraz załadunku.
10. Przygotowywanie oraz prowadzenie spotkań coaching’owych z koordynatorami.
11. Przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników biur handlowych.
12. Rekrutacja pracowników biur handlowych, dealerów, grup montażowych.
13. Nadzór nad terminowymi dostawami produktów w kraju oraz w krajach UE
14. Rozliczanie i kontrola biur handlowych oraz dealerów.
15. Ustalenia w zakresie polityki cen dla sieci sprzedaży.
16. Negocjacje cen z dostawcami.
17. Nadzór nad realizacją planów sprzedaży.
2. Tworzenie sieci sprzedaży w Czechach.
3. Zarządzanie pracą koordynatorów.
4. Tworzenie oraz wdrażanie standardu obsługi klienta.
5. Tworzenie oraz wdrażanie standardu pracy koordynatorów.
6. Tworzenie oraz wdrażanie standardu wizualizacji sieci sprzedaży wraz z system rozliczeń dealerów.
7. Wyznaczanie, rozliczanie i kontrola celów sieci sprzedaży.
8. Wyznaczanie, rozliczanie i kontrola celów sprzedaży eksportu.
9. Nadzór nad pracą spedycji oraz załadunku.
10. Przygotowywanie oraz prowadzenie spotkań coaching’owych z koordynatorami.
11. Przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników biur handlowych.
12. Rekrutacja pracowników biur handlowych, dealerów, grup montażowych.
13. Nadzór nad terminowymi dostawami produktów w kraju oraz w krajach UE
14. Rozliczanie i kontrola biur handlowych oraz dealerów.
15. Ustalenia w zakresie polityki cen dla sieci sprzedaży.
16. Negocjacje cen z dostawcami.
17. Nadzór nad realizacją planów sprzedaży.
Koordynator Mikrorynku
1. Zarządzanie pracą piętnastu stacji paliw (126 pracowników).
2. Wdrażanie systemu zarządzania jakością ISO 9001.
3. Wyznaczanie, rozliczanie i kontrola celów.
4. Merchandising stacji paliw.
5. Przygotowywanie oraz prowadzenie spotkań coaching’owych z ajentami.
6. Przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników.
7. Rekrutacja pracowników, ajentów stacji paliw.
8. Nadzór nad terminowymi dostawami produktów pozapaliwowych.
9. Rozliczanie i kontrola stacji paliw.
10. Nadzór nad realizacją planów sprzedaży.
11. Nadzór i kontrola nad przestrzeganiem obowiązujących standardów.
2. Wdrażanie systemu zarządzania jakością ISO 9001.
3. Wyznaczanie, rozliczanie i kontrola celów.
4. Merchandising stacji paliw.
5. Przygotowywanie oraz prowadzenie spotkań coaching’owych z ajentami.
6. Przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników.
7. Rekrutacja pracowników, ajentów stacji paliw.
8. Nadzór nad terminowymi dostawami produktów pozapaliwowych.
9. Rozliczanie i kontrola stacji paliw.
10. Nadzór nad realizacją planów sprzedaży.
11. Nadzór i kontrola nad przestrzeganiem obowiązujących standardów.
Kierownik Salonu Sprzedaży
ADAD TELECOM S.J.
1. Zarzadzanie praca salonu sprzeda¿y Autoryzowanego Przedstawiciela PTK
Centertel Sp. z o .o.
2. Nadzór oraz realizacja celów jakosciowych oraz ilosciowych poprzez
podległy zespół.
3. Czynny udział w sprzeda¿y.
4. Rekrutacja pracowników
5. Rozwój podległego zespołu
Centertel Sp. z o .o.
2. Nadzór oraz realizacja celów jakosciowych oraz ilosciowych poprzez
podległy zespół.
3. Czynny udział w sprzeda¿y.
4. Rekrutacja pracowników
5. Rozwój podległego zespołu
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Grupy
FORUM
Forum jako fenomen. Jak prawidlowo kierowac forum dyskusyjnym? Czy forum moze byc odpowiednim narzedziem w rekach marketera, polityka, przedsiebiorcy?
METRUM Warsztaty i Doradztwo Psychologiczne
Ogólnopolska Szkoła Trenerów, Polska Szkoła Coachingu, Superwizja, Baza Narzędzi, Warsztaty wymiany doświadczeń, i wiele innych
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Sieci handlowe - współpraca
Kupcy online. Współpraca z sieciami handlowymi. Zakupy, oferty, dostawcy, szkolenia.
Super Last Minute VacationExpress.pl
Super oferty last minute. Codziennie nowe oferty wakacji na każdą kieszeń. Super tanie wyjazdy egzotyczne. Poszukiwanie tanich ofert na zamówienie. Nie przegap okazji, super wakacje są dla każdego.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.