Języki
angielski
biegły
hiszpański
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
dyrektor Biura ds Komunikacji i rzecznik prasowy
Odpowiedzialność za planowanie i realizację pełnego spektrum działań w zakresie Public Relations, Corporate Social Responsibility, promocji, reklamy oraz przez 8 lat także komunikacji wewnętrznej.
Zainicjowanie i realizacja działań spółki w zakresie CSR, w wyniku których w styczniu 2010 roku akcje Budimeksu weszły w skład indeksu Respect warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych. Opracowanie oraz realizacja polityki i planu działań CSR spółki. Uruchomienie i realizacja autorskich programów społecznych Budimeksu o nazwie Domofon ICE i Strefa Rodzica – Budimex Dzieciom. Opracowanie i realizacja strategii sponsoringu, strategii pozycjonowania marki i rozwoju marketingu Budimeksu oraz planów ich komunikacji.
Uzyskanie (cyt. Jury): „jedynego na polskim rynku wyróżnienia dla działu marketingu firmy za wieloletnią pracę na rzecz silnej marki”, tj. nagrody Business Superbrand 2010 w kategorii Business Development i uznanie marki Budimex za jedną z najsilniejszych w Polsce w segmencie B2B. Uzyskanie wyróżnień w kolejnych latach.
Wdrożenie nowego systemu identyfikacji wizualnej Grupy Budimex oraz rozwój brandingu.
Zainicjowanie i realizacja działań spółki w zakresie CSR, w wyniku których w styczniu 2010 roku akcje Budimeksu weszły w skład indeksu Respect warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych. Opracowanie oraz realizacja polityki i planu działań CSR spółki. Uruchomienie i realizacja autorskich programów społecznych Budimeksu o nazwie Domofon ICE i Strefa Rodzica – Budimex Dzieciom. Opracowanie i realizacja strategii sponsoringu, strategii pozycjonowania marki i rozwoju marketingu Budimeksu oraz planów ich komunikacji.
Uzyskanie (cyt. Jury): „jedynego na polskim rynku wyróżnienia dla działu marketingu firmy za wieloletnią pracę na rzecz silnej marki”, tj. nagrody Business Superbrand 2010 w kategorii Business Development i uznanie marki Budimex za jedną z najsilniejszych w Polsce w segmencie B2B. Uzyskanie wyróżnień w kolejnych latach.
Wdrożenie nowego systemu identyfikacji wizualnej Grupy Budimex oraz rozwój brandingu.
Kierownik Działu Informacji i Promocji
Planowanie i realizacja pełnego spektrum działań w zakresie marketingu korporacyjnego. Opracowanie i realizacja strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, strategii promocji, w tym także reklamy oraz strategii sponsoringu. Wdrożenie sytemu identyfikacji wizualnej.
główny specjalista ds. Public Relations i rzecznik prasowy
Samodzielna realizacja pełnego zakresu działań PR zarówno korporacyjnego, jak i produktowego największego holdingu w branży mięsnej w Polsce. Realizacja strategii PR wspierającej rewitalizację marki Krakus. Pełna obsługa w zakresie PR korporacyjnego podczas przejęcia Grupy Animex przez zagranicznego inwestora strategicznego i zmiany zarządu spółki.
specjalista ds. Public Relations i rzecznik prasowy
Samodzielna realizacja pełnego zakresu działań PR oraz IR (relacji inwestorskich), a także marketingu korporacyjnego największej wówczas spółki giełdowej w północno-wschodniej Polsce w czasie jej bardzo dynamicznego rozwoju (integracji z bliźniaczym zakładem produkcyjnym w Wieruszowie, reorganizacji, redukcji zatrudnienia, przejęcia przez zagranicznego inwestora i zmiany zarządu spółki).
Szkolenia i kursy
10/1997-06/1998 Podyplomowe studium Public Relations w Wyższej Szkole Bankowości, Finansów i Zarządzania w Warszawie
10/1991-07/1992 Studium z zakresu organizacji i zarządzania programu Tempus prowadzone przez South Bank University of London i Ecole Superieure Du Commerce Exterieur Paris. Diploma in Business Administration
Szkolenia:
Social media marketing/ KDK Info
Budowanie sieci osób wspierających działania komunikacyjne/GFMP Management Consultants
Negocjacje z elementami wywierania wpływu/ ODiTK
Kongres Relationship Marketing/ ECU
Public Relations w sytuacjach kryzysowych/ HEADLINES
Komunikacja w sytuacji kryzysowej/ Eskadra Publica
Komunikacja wewnętrzna w firmie/ HEADLINES
Corporate Public Relations/ PGNiG
Prezentacje /KALKSTEIN Corporate Training
Branded Customer Service / TMI
Badanie Satysfakcji Klienta – KEMA Quality B.V.
Budowanie Silnej Marki / Institute for International Research
Integracja Zespołu / ACT Advanced Corporate Training
Nowoczesne strategie komunikacji – budowanie zaangażowania pracowników/ GFMP Management Consultants
Zarządzanie osobistym potencjałem pracowników/ ODiTK
10/1991-07/1992 Studium z zakresu organizacji i zarządzania programu Tempus prowadzone przez South Bank University of London i Ecole Superieure Du Commerce Exterieur Paris. Diploma in Business Administration
Szkolenia:
Social media marketing/ KDK Info
Budowanie sieci osób wspierających działania komunikacyjne/GFMP Management Consultants
Negocjacje z elementami wywierania wpływu/ ODiTK
Kongres Relationship Marketing/ ECU
Public Relations w sytuacjach kryzysowych/ HEADLINES
Komunikacja w sytuacji kryzysowej/ Eskadra Publica
Komunikacja wewnętrzna w firmie/ HEADLINES
Corporate Public Relations/ PGNiG
Prezentacje /KALKSTEIN Corporate Training
Branded Customer Service / TMI
Badanie Satysfakcji Klienta – KEMA Quality B.V.
Budowanie Silnej Marki / Institute for International Research
Integracja Zespołu / ACT Advanced Corporate Training
Nowoczesne strategie komunikacji – budowanie zaangażowania pracowników/ GFMP Management Consultants
Zarządzanie osobistym potencjałem pracowników/ ODiTK
Specjalizacje
Public Relations
Wewnętrzny PR
Zainteresowania
psychologia, architektura, turystyka, żeglarstwo
Inne
prawo jazdy kategorii B
patent sternika jachtowego
patent sternika jachtowego