Krzysztof Kozerski

Proactive Solutions Sales Leader Poland, Goodyear Dunlop Tires Operations SA
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Budowanie wydajnych zespołów Negocjacje międzynarodowe Sprzedaż

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Sales Leader Proactive Solutions Poland
Goodyear Dunlop Tires Operations SA
Proactive Solutions offers transport companies a wide range of solutions to prevent tire incidents,improve driving style and optimize fleet management.

About the role :
To manage Proactive Solutions business, driving sales & marketing strategy for proactive services
(TPMS, Drive over Reader, Driver Behavior, Track&Trace) on the area of Poland with support critical business of important size in all of Central Europe.

Key task and responsibilities:

Contracts new customers and upsells existing Proactive Solutions customers
Identifies and executes sales opportunities with non-Goodyear customers
Acts as a consultant to fleet operators identifying their specific needs and requirements
Closely collaborates with Central Europe sales organization (lead generation, distribution master plan, joint sales activities)
Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o.o.
TruckForce Development Manager Central Europe
Executes strategy for commercial service networks and build TruckForce brand awareness on respectively CE markets as a member of Retail Commercial and Serv Developm EMEA team
Creates professional image of GY commercial retail networks and execute the process of standards improvement in TruckForce outlets
Developes and implements programms and solutions for commercial retail
Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o.o.
Fleet & TruckForce Manager Central Europe
Executes the sales & marketing strategy for new and retread products on european level
(15 countries) at key accounts (fleets) level with enhancing fleet channel GP
Developes KAMs technical and sales capabilities in operations with end-user
Developes and implements programms and solutions for fleets and commercial franchise TF network
Create strategy for commercial franchise networks and build TruckForce brand awareness on respectively markets
Create professional image of GY commercial networks and execute the process of standards improvement in TruckForce outlets
Creates and implements sales value propositions
Represents company on the area of responsibility during business & sales meetings.

.
Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o.o.
Menedżer ds Bieżnikowania (Country Sales Manager)
Zarządzanie zespołem Doradców ds Bieżnikowania, prowadzenie coachingów, budowanie strategi pracy zespołu, wdrażanie i nadzór nad realizację standardów pracy
Określenie celów sprzedaży dla poszczególnych regionów i produktów
Nadzór nad realizacją krótko- oraz długoterminowych strategii działania w odniesieniu do dystrybucji, udziału w rynku, asortymentu i kanałów sprzedaży
Podejmowanie działań mających na celu rozpoznanie nowych możliwości rynkowych i podjęcia odpowiednich kroków w celu ich wykorzystania
Strategia cenowa produktów
Rozwój oraz funkcjonowanie kanałów dystrybucji
Udział w tworzeniu strategi marketingowej firmy
Monitorowanie sprzedaży poprzez analizę kosztów, metod i wyników.
Bezpośrednie prowadzenie i nadzór merytoryczny obsługi handlowej kluczowych klientów
Udział w procesie rekrutacji pracowników
Przygotowanie i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników
Dokonywanie okresowej oceny pracowików
Współtworzenie systemu motywacji i wynagradzania pracowników
Tworzenie planu pracy i systemu raportowania sprzedaży
Prowadzenie wymiany informacji z innymi działami firmy w celu rozwoju wspólnej strategii sprzedaży i marketingu
Przygotowywanie raportów i ocen rezultatów na zlecenie Goodyear Dunlop Tires Operations.
Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o.o.
Menedżer ds. Bieżnikowania (KAM)
Rozwój biznesu opon bieżnikowanych Goodyear Dunlop Polska na terytorium Polski
Planowanie i organizacja kampanii sprzedażowych na terenie Polski z udziałem wszystkich kanałów dystrybucji Grupy Goodyear.
Monitorowanie wielkości popytu i podaży oraz działań konkurencji
Dopasowywanie polityki cenowej do warunków rynkowych
Wykonywanie odpowiednich raportów i analiz
Reprezentowanie firmy na zewnąrz ( targi)
Udział w procenie estymacji, prognozowania sprzedaży
Wdrażenie i rozwój narzedzi teleinformatycznych wspomagających rozwój biznesu ( portlal internetowy platforma e-Casing)
Zarządzanie procesem kolekcjonowania karkasów i współpraca z klientami zagranicznymi ( casing partnerzy)
Rozwój biznesu opon Unicircle poprzez Autoryzowane Bieżnikowanie Goodyeara, w celu prowadzenia gospodarki karkasami oraz dystrybucji materiałów do bieżnikowania UniWing,UniTag, Ring
Wykonanie wartościowe EBIT
Tworzenie grup zadaniowych
Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds Opon Ciężarowych
Realizacja zadań sprzedaży opon ciężarowych grupy Goodyear oraz doradztwo techniczne w zakresie ich ekploatacji dla serwisów ogumienia oraz flot transportowych
Orange Polska S.A.
Starszy Przedstawiciel Handlowy w Regionie Centralnym Sprzedaży do Klienta Biznesowego w Warszawie
Lider Zespołu Przedstawicieli Handlowych nr 9 ( Płock - Ciechanów)
p.o Kierownika Zespołu PH nr 9
tworzenie zespołów zadaniowych
udział w spotkaniach menedżerów z Dyrektorem Sprzedaży
monitorowanie i wsparcie kluczowych projektów w innych dystryktach sprzedaży
oraz wszystkie n/w obowiązki ze stanwiska PH
Orange Polska S.A.
Przedstawiciel Handlowy w Regionie Centralnym Sprzedaży do Klienta Biznesowego w Warszawie
1. Utrzymywanie kontaktów i obsługa przydzielonej grupy Klientów Kluczowych
2. Współpraca z innymi Pionami TP S.A. oraz jednostkami zewnętrznymi
3. Monitorowanie statusu realizacji inwestycji
4. Monitorowanie rozliczeń i wprowadzanie danych do systemów rozliczeniowych
5. Udział w procesie rozpatrywania reklamacji
6. Wspieranie relacji w procesie usuwania awarii
7. Wsparcie procesu windykacji
Orange Polska S.A.
Radca ds Sprzedaży Aktywnej w Pionie Klientów Indywidualnych w Płocku
sprzedaż usług i produktów grupy kapitałowej TP (TP&Orange)
bezpośrednia obsługa klientów w zakresie przyjmowania zleceń na usługi, zawieranie umów, przygotowanie i przedstawienie oferty sprzedażowej TP dla klientów Indywidualnych i SOHO ( small office & home office)
obsługa klientów w salonie sprzedaży TP (Telepunkt w Ciechanowie)
współpraca z innymi pionami TP SA i jednostkami zewnętrznymi.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Doradca ds. Kart Kredytowych
zatrudnienie przez Autoryzowane Agencję City Handlowego- DSA (Warszawa) oraz Rigall Distribution (Bydgoszcz)
aktywne pozyskiwanie klientów i sprzedaż produktów finansowo-socjalnych Citibank Handlowy z naciskiem na karty kredytowe
udział w akcjach sprzedażowych prowadzonych na stacjach paliw BP
przygotowywanie i przeprowadzanie spotkań dla większej liczby osób w firmach, placówkach oświatowych, jednostkach administracji publicznej
Logo
Doradca Klienta TP SA na terenie woj. kujawsko-pomorskiego
Cogito Rekrutacja Szkolenia Zarządzanie Personelem
Aktywna sprzedaż produktów TP SA systemem " door to door" do klientów indywidualnych
udział w akcjach sprzedażowych z przedstawicielami TPSA
wsparcie pracowników Biura Obsługi Klienta w Bydgoszczy, Toruniu, Grudziądzu, Inowrocławiu w zakresie weryfikacji wniosków oczekujących ( Inernet, łacze analogowe, łacza cyfrowe)
sporządzanie raportu dzienego pracy RPH
roznoszenie materiałów informacyjnych do lokalizacji określonych informujących o niedlalekiej wizycie i przyjmowaniu zamówień i umów od Klientów
Współpraca z Koordynatorem Sprzedaży Pośredniej TPSA
Logo
Doradca klienta TP SA w Warszawie
Nescco Sp. z o.o.
Aktywna sprzedaż produktów TP SA systemem " door to door" do klientów indywidualnych
udział w akcjach sprzedażowych z przedstawicielami TPSA
sporządzanie raportu dzienego pracy RPH
roznoszenie materiałów informacyjnych do lokalizacji określonych informujących o niedalekiej wizycie i przyjmowaniu zamówień i umów od Klientów
Współpraca z Koordynatorem Sprzedaży Pośredniej TPSA

Projekty

Retread Best Practise Project EMEA 2014
Project objectives:
Full deployment of COC model in Wittlich cluster countries
Higher in-house casing collection
Sharing best practises experiences among EMEA
Zakres obowiązków
Project leader

2014 Project sponsor and my matrix manager about me :"...Krzysztof Thank you again for your leadership in Retread Best Practice Project in 2014. All your findings, recommendations and solutions have created positive contribution to the overall success of the retread business in 2014. We have gained SOM and delivered positive EBIT.. "

Szkolenia i kursy

Goethe Institut - Goethe-Zertyfikat B1 05.07.2016
Fokus - "One team-Commercial PBU Central Europe team" 23-24.08.2016
Target Training J. Culver - Working Effectively in Virtual Teams 13-14.07.2015
Goodyear Bob Hanna - Reason 07.07.2015
Door - Heliping Client Succed 2015
Think on your feet - "Myśl szybko-mów skutecznie" 2013
Maximizing Com - " Meetings and Telephoning Workshop"
Door - "HR jako partner bizn. sesja 3" 13-14.05.2013
House of skills -"Sprzedaż z Rozpędu" 07-08.05.2013
Door - "HR jako partner bizn. sesja 2" 16-17.04.2013
Door - "HR jako partner biznesowy" 19-20.03.2013
Sokrates - "Coaching" - 25-26.02.2013
Fokus - "Parterska współpraca i konkurencja z DTB i DB", Warszawa 2012
Demos Polska - "Zastosowanie MS Excell" 2012
GDTO Luxemburg" Project Managment Advantage",2012
GDTO Luxemburg-"Working Capital",2012
Bonanza Education AB Sweden - "Finance for Non-financial" 2012
GDTO Luxemburg-"Train for Trainers" Wiedeń, 2012
Klos Training -"Sztuka prezentacji", 2011
Akademia Bezpiecznej Jazdy-"Kurs doskonalenia jazdy" 2011
Client Direct - "Szkoła Sprzedaży Według Metodologii Sandler Training" 25.02 - 23.04.2010
Klos Training - "Komunikacja w Biznesie" 2009
Strefa rozwoju.com - "Selling skills 2", 2009
Fokus - "Planowanie handlowe i ABC negocjacji",2008
Fokus - "Techniki sprzedaży B2B", 2007r.
British School - "Certyfikat ukończenia kursu na poziomie Intermediate (level4)",2007
TPSA - "Proces sprzedaży doradczej" 2006r.
Serwis Zam Publicznych Doradztwo i Szkolenia M.Kunikowski - "Nowelizacja Prawa zamówień publicznych a sprzedaż usług telekomunikacyjnych" - Warszawa, 2006
TPSA - "Prospecting - metody budowania rynku",2005
TPSA - "Sprzedaż wiązana i uzupełniająca",2005
TPSA - "Warsztaty sprzedażowe dla Aktywnych Sprzedawców Telepunktu",2005

Edukacja

Logo
Teleinformatyka Stosowana, studia podyplomowe
Państwowy Instytut Łączności w Warszawie
Logo
Geografia - uzyskana kwalifikacja pedagogiczna nr 7608/07 do nauczania przedmiotu , magisterskie
Studium Pedagogiczne przy UMK w Toruniu
Logo
Geografia ekonomiczna / Specjalizacja Gospodarka Przestrzenna, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Książki Roberta T. Kiyosakiego
Historia Polski po 1939 r.

Inne

2016 Driver of excellence Central Europe recognition award

2014 EMEA Leadership Award

Nagroda Specjalna Prezesa Zarządu Firmy Goodyear Dunlop oraz T.C Dębica SA za rozwój biznesu opon bieżnikowanych, potwierdzony wzrostem SOM oraz EbIT-u oraz wysokie kompetencje w zakresie tworzenia zespołów zadaniowych, a także inspirowanie zmian - Warszawa grudzień 2012

Najlepszy w TP.SA - Nagroda Specjalna Dyrektora Dywizji Sprzedaży do Klienta Biznesowego - Warszawa czerwiec 2007

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Deutschliebhaber ;-)
Deutschliebhaber ;-)
Grupa dla wszystkich, którzy lubią język niemiecki, interesują się kulturą Niemiec, pracowali lub pracują w Niemczech itd.